Статті про пошукову оптимізацію, маркетинг та інше
Як визначити актуальність web-сайту інтернет-магазину?
Ця інформація буде корисною тим, хто створював свій онлайн-магазин дуже давно та не адаптував web-дизайн ресурсу під сьогоднішні реалії. Або
Читати далі…
Особливості збору відгуків для онлайн-магазинів і робота з ними
Відгуки реальних клієнтів, перш за все, необхідні не власникам торгових онлайн-майданчиків, і їх потенційним покупцям. Вибираючи інтернет-магазин, вони дивляться не
Читати далі…
Способи ведення і розвитку сторінки чи спільноти в соціальних мережах для інтернет-магазину
Чи потрібно вести спільноту або паблік в соціальних мережах? Безперечно, так! Але як краще це здійснювати – просто копіювати дані
Читати далі…
Юзабіліті інтернет-магазину: поширені помилки, способи підвищення конверсії, поради щодо поліпшення
Кількість відвідувачів інтернет-магазину багато в чому залежить від якості його web-сайту, основним показником якого є юзабіліті (зручність для користувача). Недостатньо
Читати далі…
Особливості інтернет-магазину у фірмовому стилі
Звернути увагу на ваш онлайн-магазин на загальному тлі безлічі аналогічних майданчиків допоможе саме фірмовий стиль організації. Сьогодні у вас є
Читати далі…
Партизанський маркетинг – результативний метод невидимого залучення клієнтів
Вперше назва «партизанський маркетинг» було придумано проквітаючим американським маркетологом Джеєм Левінсоном, а в 1984р. побачило світ його видання під такою
Читати далі…
Подарунок за купівлю, як один із варіантів програми лояльності
У гонитві за потенційними клієнтами інтернет-магазини намагаються використовувати різні прийоми: відправляють e-mail-розсилки, анонсують різні акції та бонуси, відсилають разом із
Читати далі…
Лід-магніт – дієвий інструмент маркетингу для залучення лідів
На успішний розвиток бізнесу величезний вплив справляє чисельність клієнтської бази. Щодо електронної комерції, в області маркетингу постійно створюються результативні методики
Читати далі…
Крос-маркетинг – результативний метод просування інтернет-магазину
Крос-маркетинг представляє собою одну з найефективніших технік сучасного маркетингу. Її найважливішим пріоритетом вважається те, що вона може бути застосовна для
Читати далі…
Вхідний маркетинг: основні особливості та призначення
Метод залучення потенційних споживачів, що передбачає створення якісного інформативного контенту та популяризації його всілякими способами, називається вхідний маркетинг. Простіше кажучи,
Читати далі…
У чому суть сходів впізнавання Бена Ханта або основного секрету високої конверсії?
Юджин Шварц – це ім’я стало відомим у сфері рекламної індустрії в середині минулого століття. З тих пір і до
Читати далі…
Найважливіші тенденції та вимоги при створенні дизайну для віртуального магазину
Сьогодні у вас є можливість дізнатися всі секрети виготовлення дизайну web-сайту інтернет-магазину. Його сутність полягає не тільки в привабливій естетиці,
Читати далі…