Крос-маркетинг – результативний метод просування інтернет-магазину

Главная » Маркетинг, Статті » Крос-маркетинг – результативний метод просування інтернет-магазину

Крос-маркетинг представляє собою одну з найефективніших технік сучасного маркетингу. Її найважливішим пріоритетом вважається те, що вона може бути застосовна для будь-якого бізнесу. При найменших інвестиціях вона допомагає досягти непоганих результатів, тому її часто використовують віртуальні торгові майданчики.

Що означає крос-маркетинг?

Це паралельне рекламування декількох товарів / послуг. Наприклад, онлайн-магазин жіночого взуття на своєму веб-сайті помістив рекламний банер бізнес-партнера – взуттєву майстерню. У свою чергу, на її інтернет-ресурсі розмістили банер магазину.

Для торгового майданчика подібне завдання здається цілком вирішуваним: немає нічого простішого, ніж обмінятися рекламою між партнерськими порталами. Але, на ділі все зовсім непросто, так як вибрати партнера, співпрацюючи з яким можна отримати непоганий результат досить важко. Щоб підібрати хорошого компаньйона для без витратного маркетингу, слід врахувати всі необхідні нюанси.

Що таке крос маркетинг?

Реалізація продукції з суміжного сегмента

Для втілення крос-маркетингової стратегії слід виконувати вимоги співпраці з організаціями, які продають безпосередньо пов’язані між собою товари / послуги. Ваші суперники для цієї мети не підійдуть. Переконайтеся, що майбутні компаньйони мають, ідентичну з вашою, цільову аудиторію.

Наприклад, ви займаєтеся продажем спортивного взуття. Тоді вам підійде партнер, який реалізує продукцію з суміжної категорії або надає пов’язані з нею послуги. Так, для спортивного взуття застосовні послуги фітнес-клубу. З такими компаньйонами можливе проведення спільних акцій, розіграшів для залучення спільними зусиллями більшого числа клієнтів.

Залежність ваших завдань від завдань партнерів

Перед запуском будь-якої крос-маркетингової кампанії, необхідно встановити свою головну мету: збільшення відвідуваності або зростання конверсії. Визначивши свій варіант, вам простіше буде підібрати відповідного компаньйона:

  • Ви бажаєте підвищити конверсію? Вам краще вибрати партнерів, згодних анонсувати свої програми лояльності вашим клієнтам. Наприклад, фітнес-клуб готовий надавати своїм новим відвідувачам знижку 5% на ваше спортивне взуття. Це буде стимулом для них, як для придбання абонемента на фітнес-послуги, так і відвідування вашого інтернет-магазину.
  • Ви бажаєте збільшити відвідуваність? Вам потрібно співпрацювати одночасно з декількома веб-порталами для обміну банерами. Вас будуть відвідувати менш мотивовані користувачі, але їх чисельність помітно зросте.

Шукайте нові канали продажів

Ваш компаньйон повинен підходити вам по всім параметрам, задовольняючи суміжний попит клієнтів. При цьому, він не може бути вашим прямим суперником, його сайт повинен бути для вас ще одним каналом продажів. Наприклад, тур.агентство може реалізовувати відповідну амуніцію магазину-партнера.

В умовах ведення бізнесу дуже важливо не тільки зацікавити клієнта, а й утримати його. Потрібно вибирати партнерів, які допомагають вам мотивувати покупців до здійснення подальших покупок. Наприклад, ви створюєте партнерську карту лояльності, яка надає гідні знижки відразу на декількох торгових майданчиках.

Що таке крос-маркетинг?

Післямова

Крос-маркетинг або маркетинг без витрат – один з передових методів розкрутки інтернет-магазинів. Якщо ви грамотно оцінили свої цілі і правильно підібрали партнера, значить, досягнете чудового результату при найменших капіталовкладеннях. Розкручувати товари/послуги можна і без великого бюджету – достатньо вміти вловлювати прогресивні тренди.

Треумов Диомид

Шеф-редактор. Специализируется на западном интернет-маркетинге и SEO. Освещает события в этой области с 2009 года.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5  
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читать дальше…

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Веб-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читать дальше…

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читать дальше…

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне і провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз стикався з ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом і пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читать дальше…

Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних
Читать дальше…

Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені і додаткові способи

Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читать дальше…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.