Способи ведення і розвитку сторінки чи спільноти в соціальних мережах для інтернет-магазину

Главная » Маркетинг, Статті » Способи ведення і розвитку сторінки чи спільноти в соціальних мережах для інтернет-магазину

Чи потрібно вести спільноту або паблік в соціальних мережах? Безперечно, так! Але як краще це здійснювати – просто копіювати дані з основного ресурсу або використовувати спеціальні методи? Давайте з’ясовувати!

І все-таки, чи потрібні Інтернету соціальні мережі?

Потрібні, тому що:

  1. Там «зависає» основна ваша клієнтура. Люди можуть не заходити на веб-сайт віртуального магазину, але коли в їх стрічці будуть з’являтися повідомлення з групи – ймовірність того, що вони проявлять інтерес, захопляться і перейдуть за посланням дуже зростає.
  2. У групах створюються численні об’єднання людей, які прихильно ставляться до вашого товару, в іншому випадку вони б не ставали їх членами. Ваше завдання – залучити, побільше таких користувачів і затримати їх.
  3. Там можна встановити прямий контакт з потенційними покупцями: познайомитися з їх думкою, відповісти на коменти, сформувати опитування і розібратися з претензіями.
  4. Це ще один, при чому безоплатний, канал для продажів, а, отже, ваш додатковий дохід.
  5. Існує можливість задіяння таргетингу – реклами, відображеної лише конкретної аудиторії.
  6. Представлення в соціальних мережах – величезний поступ на шляху розкручування бренду. За вашим спілкуванням, відповідях на критику та відгуках люди судять про вашу діяльність в загальному.

Наприклад, жінка звернулася в онлайн-магазин з бажанням придбати босоніжки. В наявності, необхідного виробу не виявилося, вона вирішила почекати. Через пару тижнів у неї було просто подив, а ще через кілька днів – вона занепокоїлася і подзвонила менеджеру. Відповідь убив наповал: вашої моделі немає, і надходження не передбачається, всі відомості були опубліковані на стіні в співтоваристві. Так закінчилося знайомство цієї жінки з взуттєвим онлайн-майданчиком.

Вибираємо соціальну мережу

Все залежить від особливостей і специфіки вашої аудиторії.

«Однокласники» можна запропонувати віртуальним продавцям, які реалізують продукцію для людей старшого віку: товари для дому та дачі, все для рукодільниць і т.д.

«Вконтакті» підійде для торговельних інтернет-майданчиків, основна аудиторія яких молоді люди, які віддають перевагу сучасним гаджетам, електроніці та ін.

«Інстаграм» – поле діяльності для працівників модельних агентств і б’юті-індустрії. Привабливі фотографії, цікаві пости – все, що посприяє залученню нових клієнтів.

«Фейсбуком» в основному користуються прогресивні і наворочені персони. Якщо ваш напрям – інформаційний бізнес, періодика і букіністика, інтелектуальні розваги, не замислюючись, організовуйте свою групу в цій мережі.

У будь-якому випадку, перед створенням групи ознайомтеся зі статистичними даними кожної соціальної мережі, щоб влучно «вразити» своїх клієнтів.

Рекомендація: Можна організувати групи у всіх найпоширеніших соцмережах. Однак не потрібно копіювати однаковий контент: адаптуйте пости під клієнтуру конкретної мережі.

Різновиди розміщень в соціальних мережах

Для групи онлайн-магазину краще використовувати такі типи контенту:

  1. Реклама безпосередньо конкретного продукту з посланням на торговельний майданчик.

Фото№1

  1. Практичні рекомендації, пости теж з посиланням на продукт.

Фото№2

  1. Вікторини, лотереї, акції.

 Фото№3

  1. Статті для блогу, нариси, дослідження.

 Фото№4

  1. Відгуки та коментарі «живих» людей.

 Фото№5

  1. Відеоогляди – ця сучасний різновид інтернет-маркетига сьогодні набирає обертів, тому задійте їх по повній.
  2. Актуальні відомості – краще доносити в прямому ефірі або за допомогою сторіз: підписчик отримає повідомлення про початок прямої трансляції. Наприклад, інформування про новинки, зустрічах з новими партнерами, анонсування різноманітних заходів.

Що не рекомендується розміщувати?

  1. Перепости з інших спільнот або дубльованої інформації заборонено – дозволяється використовувати виключно унікальний контент;
  2. Найпростіші однакові пости – фотознімок з посиланням, різноплановий контент.
  3. Фотографії поганої якості, зроблені за допомогою телефону. Хороші знімки – це візитка вашої компанії.

Рекламуємо онлайн-магазин в соціальних мережах

  1. Рекламування в тематичних групах. Якщо ви продаєте косметику, то будете замовляти рекламу в спільнотах молодих жінок. Продукцію для б’юті-послуг – в групах, в які заходять фахівці цього профілю і т.д.

Якою зробити свою рекламну кампанію – вибір за вами. Самі працюючі з них:

  • Звичайний рекламний пост з фотографіями і посиланнями;
  • Інформаційний пост про будь-які акції;
  • Хороший сторітеллінг, що закінчується посиланням;
  • привабливий відеролік із залученням вашої продукції.

Що не радять фахівці?

  • Створювати пости про свій інтернет-магазин в безкоштовних групах, наприклад, в «підслухати», їх не пропустить адміністрація, та й сучасні користувачі швидко розпізнають таку рекламу.
  • Згадувати бренд в обговореннях під постами, колись це спрацьовувало, але сьогодні у людей викликають сумніви подібні коментарі.

Ведення групи онлайн-магазину практично не має відмінностей від управління іншими групами. Є деякі функції, які використовуються власниками торгових майданчиків в різних соціальних мережах.

  1. Сервіс «Товари» в «ВКонтакті», придуманий для малого і середнього бізнесу. Це онлайн-каталог віртуального магазину, застосуємо для будь-якого напрямку, адже кожен продукт або послугу можна описати і зняти.

Фото№6

Кожна товарна позиція – це картка товару, яка обов’язково повинна містити:

  • Фото продукту, краще з різних ракурсів;
  • Опис товарної позиції – його можна перекопіювати з веб-сайту онлайн-магазину, повинні бути вказані основні властивості і характеристики товару: склад, маса, габаритні розміри, матеріал, колірна гамма і ін .;
  • Вартість, знижка (якщо є);
  • Правила замовлення та доставки;
  • Зворотній зв’язок – найчастіше за допомогою особистих повідомлень в групі.

Фото№7

Окремі торгові інтернет-майданчики надають в описі інформацію не тільки про продукт, а й про інтернет-магазин, розширюючи інформаційний блок.

Фото№8

Сортування продукції. Фахівці рекомендують зробити кілька фотоальбомів з зібранням товарів різних категорій. Це забезпечить користувачеві зручність орієнтації в вашому асортименті. Власники віртуальних магазинів часто поступають таким чином: складають окрему фотопапку для товарів зі знижками.

Підключаємо сервіс. Публікація інформації про продукцію в онлайн-каталозі – послуга безкоштовна. Для її підключення необхідно увійти в групу, відкрити «Управління спільнотою», знайти розділ «Інформація» і поряд з «Товари» поставити галочку «Включені». В результаті чого блок «Товари» виникне на сторінці під основною інформацією.

  1. Магазин в «Facebook». У разі вибору цієї соціальної мережі для просування вашої торгової платформи, потрібно створити там свою сторінку:
  • Зробіть бізнес-сторінку;
  • Відкрийте меню зліва і внесіть «Магазин»;
  • Виберіть зразок оформлення, для вас найбільше підійде «Покупки»;
  • Прийміть умови для продавця – це необхідно для додавання розділу магазину на вашу бізнес-сторінку;
  • Виберіть яким чином буде оформлятися замовлення: повідомленням продавцю або за допомогою послання на вашу торгову площадку;
  • Визначте валюту вашого онлайн-магазину;
  • Додайте фотознімки продукції, її опис та ціни.

 

Такий вигляд має бізнес-сторінка інтернет-магазину в «Facebook»:

Фото№9

  1. «Однокласники» теж підійдуть для створення групи. Тут є розділ «Товари», який включається в такий спосіб: зайдіть в настройки, потім в «Товари» і збережіть опцію «Показувати». Після цього необхідно зробити каталог продукції: в «Товарах» є певна опція, і все, як завжди: викладаєте картку товару.

Фото№10

Розкрутка в цій соцмережі здійснюється через myTarget. «Однокласники» пропонують створювати промопости або рекламні записи, описані вище.

  1. Організація групи онлайн-магазину в «Instagram» виконується з прив’язкою до «Фейсбук».

Роботи ведуться за аналогічним принципом: спочатку створюється бізнес-аккаунт, після цього заповнюється бізнес-сторінка відомостями про товари.

Фото№11

Деякі рекомендації:

  • Звертайте увагу на особливості «Інстаграм» – поменше текстової інформації, побільше якісних фотографій;
  • Визначте фірмовий стиль вашого інтернет-магазину і використовуйте його для оформлення всіх постів. Це необхідно для того, щоб продукт наочно запам’ятався користувачам;
  • Публікуйте в статусі основні відомості – буде відразу ясно про вид вашої діяльності;
  • Максимально задійте хештеги: в «Instagram» вони дуже популярні. Підбирайте не тільки фірмові, наприклад, назва онлайн-магазину, а й загальні, що дозволяють знайти аккаунт в пошуковику. Пам’ятайте про сезонні і географічні хештеги.
  • Застосовуйте смайли з метою додачі опису емоційності і чуттєвості. «Instagram» це вітає.

Головні труднощі ведення групи онлайн-магазину в соціальних мережах

  1. Створення бізнес-сторінки, наповнення каталогу продукцією – це не найважливіше. Подивіться, скільки «непрацюючих» груп в тому ж «Вконтакті». Щоб група жила, слід регулярно оновлювати контент, робити нові позначки, розміщувати фотознімки.
  2. Не намагайтеся створювати абсолютно комерційну групу вашого віртуального магазину. Звісно, що головна ваша задача – це отримати дохід, але спробуйте видати передплатникам не тільки рекламу, а й потрібну і важливу інформацію. Докладніше проінформуйте про свої товари, розкажіть про цікаві факти, зацікавте відвідувачів!
  3. Побільше зворотного зв’язку! В обов’язковому порядку підтримуйте спілкування з передплатниками – особисто або через свого менеджера. Вчасно давайте відповіді на повідомлення та коментарі, розбирайтеся зі скаргами, надавайте консультації щодо умов замовлення та доставки.
  4. Організовуйте розіграші і всілякі акції лотереї, влаштовуйте для передплатників зустрічі і різні заходи – соціальні мережі для цього є чудовим варіантом.
  5. Мотивуйте своїх працівників до спілкування з аудиторією в соціальних мережах. Іноді трапляється так, що продавця або менеджера «підкидають» додаткову роботу, мовляв ти і так недостатньо завантажений, візьмися ще й за групу. Це неправильний прийом. Стимулюйте їх, навчайте азам сервісного обслуговування, звертайте увагу на те, як розглядати скарги.
  6. Найкращий вихід – взяти в штат спеціального співробітника для ведення групи і підтримки зв’язку з клієнтами. Постити різноплановий, якісний контент – завдання не з легких, що вимагає не тільки творчих здібностей і вичерпних знань товарного асортименту, а й певних навичок. З цієї причини найняти СММ-фахівця – буде найкращим варіантом.

Сподіваємося, що ви знайдете багато корисного з цієї статті і будете на практиці успішно реалізовувати всі надані рекомендації. А може бути, ви вже застосовуєте певні «козирі» і можливості соціальних мереж? Розкажіть про це в коментарях – діліться своїм досвідом і цінними напрацюваннями!

Треумов Диомид

Шеф-редактор. Специализируется на западном интернет-маркетинге и SEO. Освещает события в этой области с 2009 года.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5  
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читать дальше…

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Веб-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читать дальше…

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читать дальше…

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне і провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз стикався з ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом і пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читать дальше…

Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних
Читать дальше…

Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені і додаткові способи

Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читать дальше…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.