Як визначити актуальність веб-сайту інтернет-магазина?

Главная » Маркетинг, Статті » Як визначити актуальність веб-сайту інтернет-магазина?

Ця інформація буде корисною тим, хто створював свій онлайн-магазин дуже давно і не адаптував веб-дизайн ресурсу під сьогоднішні реалії. Або тим, хто застосовує простий шаблон з жахливим web-дизайном. Або тим, хто не вітає трендові «козирі» для зв’язку з аудиторією. Сподіваємося, що у вас все добре, але все ж зверніть увагу на цю інформацію, а раптом знадобиться!

«Мені двісті років, я виліз на світло …»

Цей вираз можна застосувати до виду інтернет-ресурсів. Адже, як вони виглядали ще десятиліття тому. Подивіться на тодішню домашню сторінку Вікіпедії:

Ви впізнаєте, такий популярний сьогодні веб-портал? А ще існували чати, аськи і багато іншого, давним-давно забутого.

Сьогодні в тренді все інше. Але як же розпізнати застарів ваш ресурс чи ні, і як же його оновити.

  1. Зухвалий дизайн – недоладне наочне оформлення, також як і довгі текстові «простирадла» без зображень, вже давно нікого не приваблюють. Спочатку, кричущий веб-дизайн привертав увагу, сьогодні важливо – не відволікати клієнта від його безпосереднього завдання – зробити вибір необхідного товару і зробити придбання. З цієї причини сучасні інтернет-сайти стильні, містять мінімальний набір елементів, з ідеальним дотриманням балансу текстових блоків і зображень.

Що робити? Скористайтеся послугами професійного веб-дизайнера і зробіть разовий аудит сайту, при цьому будуть усунені всі недоліки. Фахівці рекомендують:

  • Підібрати оформлення в стилі мінімалізм;
  • Виключити підкладки на веб-сайт: абстракції, шрифти за типом газетних і інше – це вже немодно;
  • Залишити найпростіший текст, не відволікаючий від контенту;
  • Сьогодні в тренді інфографіка, тому її краще додати, при чому, коштує це недорого.

Фото№2

  1. Застарілий шаблон. Більшість конструкторів web-сайтів вже тривалий час пропонують для онлайн-магазинів використання різних шаблонів, деякі з них багато років знаходяться в переліках: web-дизайн розвивається семимильними кроками, а там час завмер.

Веб-фахівці не є противниками шаблонів. Більше того, InSales самі рекомендують масу моделей, але вони всі адаптовані під останні вимоги.

Як бути? Ознайомтеся з підбіркою деяких шаблонів, ви завжди зможете оновити веб-дизайн свого інтернет-ресурсу і перейти на будь-який із запропонованих варіантів. А досвідчені фахівці порадять, як краще все зробити.

Фото№3

  1. Жовті заголовки. Якщо ви все ще вважаєте, що відвідувачів можна залучити кричущими вивісками в стилі «жовтих» публікацій – ви помиляєтеся. Чи не слід недооцінювати своїх клієнтів: не всіх цікавить «жовта преса» і на гучні сенсації вже мало хто реагує. Але, вам же потрібна інша реакція?

Що зробити? Опрацюйте весь контент і при необхідності перепишіть його. Можна залишити той же смисловий задум, тільки говоріть це по-іншому.

Фото№4

  1. Тексти рясніють ключовими словами і фразами, адже вони створені для пошукових систем. Сьогодні – це пережиток! Зараз статті створюються для користувачів, вони повинні містити важливу і потрібну інформацію, а не «кривовхідні» ключі. Прогресивні пошукові алгоритми здатні відрізнити контент і фільтрувати його за рівнем важливості і корисності.

Як все виправити? Переписати контент, згідно нових віянь. Виключити всі криві і неживі вираження, залишити тільки найпростіший читабельний текст. Приділити основну увагу головній сторінці та карткам продукції: вони частіше за інших потрапляють під видачу пошукових систем.

Фото№5

  1. Незручний інтерфейс. Коли користувачеві доводиться довго шукати необхідну річ на вашому інтернет-порталі – значить, у вас застарілий веб-сайт. Попросту кажучи, користувач швидко піде звідти, адже поруч безліч інтернет-магазинів зі зручним меню і пошуковими фільтрами. Ви від цього тільки програєте – покупець не затримається у вас надовго, а це дуже не подобається алгоритмам пошуку. А ось якщо людина буде повільно перегортати ваші сторінки, скрупульозно підбираючи потрібну річ – це для вас великий плюс.

Що зробити? Серйозно опрацювати структуру. Якщо ви торгуєте продуктами, то це повинно бути, як у відділі супермаркету: ковбасні вироби, хліб, напої і т.д. Якщо косметика – засоби по догляду за шкірою, парфумерія, шампуні і лосьйони і т.д. Товари в розділах не завадить згрупувати по виробникам і торговим маркам.

Відвідувачу буде зручно розгулювати по сайту, відмінно орієнтуючись в його структурі.

Фото№6

  1. Відсутній або погано працює адаптивна версія. Дуже давно, коли гаджети були лише у вибраних і коштували, як старі автомобілі, адаптивної верстці не приділяли стільки уваги, скільки сьогодні. Текстові блоки і картинки були погано читаними, спливаючими за край екрану, непоєднувані між собою. Зараз ситуація докорінно змінилася: смартфони є майже у всіх, і все більше число користувачів заходять у всесвітню павутину саме з цих пристроїв.

Що робити в такому випадку? Не скупіться на адаптивну верстку. Ідеальний веб-сайт повинен відмінно читатися з усіх видів пристроїв. Крім того, мобільні версії повинні відображати не тільки розділи меню, а й форми замовлень, зворотного зв’язку, кошик.

Деякі рекомендації для мобільної версії:

  • Текстова інформація повинна легко читатися;
  • Не створюйте «громіздку» шапку вашого інтернет-магазину: вона може зайняти весь екран гаджета, і людина просто не перегорне вниз до категорій продукції;
  • Номер контактного телефону та корзина завжди повинні бути в полі зору, навіть якщо клієнт переміщається по сторінках, вони повинні бути весь час йому помітні;
  • Перехід в меню повинен розташовуватися на видному місці – це необхідно для зручності користування.

І, знову про шаблони, подивіться деякі останні приклади від Insales:

 Фото№7

  1. Відсутній мобільний додаток. На його користь свідчить той факт, що основна маса сучасних користувачів зависає в гаджетах: їм простіше встановити додаток, скачавши його з Google Play, ніж займатися пошуком товарів на сайті. Завдяки цьому додатку з’явилася можливість вбити одночасно декількох зайців:
  • Підтримувати з клієнтом постійний зв’язок;
  • Зацікавлювати аудиторію за допомогою push-повідомлень;
  • Інформувати про акції, знижки, розпродажі в онлайн-режимі;
  • Полегшувати процедуру пошуку необхідних товарів;
  • Приймати оплату безпосередньо з того ж гаджета через Мобільний банк.

 

Крім цього в додатку можна додавати нові товари, здійснювати чергові замовлення, управляти цінами і залишками продукції, публікувати нові фотографії безпосередньо з камери і ін.

Як виправити ситуацію? Чи потрібно терміново створювати мобільний додаток? Ні!

Незалежно від всіх перерахованих вище переваг не всім онлайн-магазинам підійде мобільний додаток. Створювати його потрібно, якщо у вас:

  • Великий Торговий онлайн-майданчик, який має трафік від десяти тисяч осіб на добу. У разі меншого числа відвідувань додаток не зможе окупитися;
  • Є користувачі, що регулярно заходять на сайт і моніторять його в пошуках новинок. Навіть якщо вони не здійснюють операцію – це «тепленька» клієнтура, зацікавлена у ваших послугах;
  • Значні повторні продажі, іншими словами невелика кількість покупців вчинили придбання всього один раз. Клієнти повертаються знову і знову.

Загалом, слід все ретельно проаналізувати, перед тим, як витратитися на мобільний додаток. Для представників малого бізнесу воно буде досить витратним, крім розробки ще доведеться викластися на його розкрутку.

Фото№8

  1. Відсутні форми зворотного зв’язку з клієнтами. Здається, що сьогодні сервіси зворотних дзвінків, чати, онлайн-калькулятори, спливаючі вікна та інші віджети мають місце всюди. А чи є вони у вас? Якщо так, то значить, ви вже оцінили зростання конверсії. А якщо ще немає – обов’язково скористайтеся цим. Онлайн-консультанти багато в чому допомагають підтримувати спілкування, отримати грамотну рекомендацію можна, як від реального співробітника інтернет-магазину, так і встановленого на іншій стороні дроту чат-бота. Але цього не завжди достатньо.

Як вчинити в такій ситуації? Негайно встановіть віджети, сьогодні дуже багато організацій надають подібні послуги на професійному рівні. Віджети зворотного зв’язку будуть доречними на веб-сайті кожного онлайн-магазину. Калькулятор-онлайн підійде тим торговим майданчикам, які займаються продажем різних будматеріалів. Завдяки такому сервісу клієнт без праці розрахує, скільки тих чи інших матеріалів йому необхідно для проведення ремонту або будівництва.

Віджети зворотного дзвінка і чати будуть відмінними помічниками при спілкуванні з клієнтом.

Фото№9

  1. Відсутні персональні рекомендації. Принцип того, як штучний інтелект здатний допомогти людині зробити правильний вибір дуже простий: користувач дивиться на розділ «Куртки» і бачить блок «Вас можуть зацікавити такі товари». Звісно, йому демонструється не всі підряд, а суміжні категорії – пальто, шуби або те, що він переглядав перед цим. Клієнту цікаво і він переходить, при цьому збільшуючи конверсію інтернет-ресурсу і час перебування на сайті.

Що робити? Увімкніть спеціальні сервіси персональних рекомендацій, що здатні не тільки демонструвати відвідувачам додаткову продукцію, а й здійснювати конкретні розсилки.

 Фото№10

  1. Відсутня індивідуальність. Кожен шаблон можна переробити і доробити на вимогу замовника. А краще створити індивідуальний веб-дизайн в InSales. Основними перевагами такого способу є:
  • Він допомагає розробляти образи веб-сайтів, які добре запам’ятовуються;
  • Веб-дизайнери враховують при створенні ваш корпоративний стиль і органічно «втиснуть» його в наочне виконання;
  • При роботі над створенням обов’язково враховуються всі вимоги та побажання замовника: він надає технічне завдання, в якому викладено, яку структуру веб-ресурсу, стиль дизайну і функціонал бажає отримати. Всі деталі обговорюються, уточнюються, затверджуються. Фахівці надають своє бачення проекту, дають практичні поради, виходячи з великого досвіду роботи, маркетингових даних і тестування;
  • Повна версія повністю адаптується під мобільні пристрої з використанням прогресивних тенденцій, про які згадувалося вище.

Звертайтеся до справжніх професіоналів – вони грамотно промоніторять вашу бізнес-нішу, визначать пріоритетні тенденції саме для вашого торгового інтернет-майданчику. Вам запропонують різні рішення по оформленню з урахуванням вашої думки. А співвідношення ціна / якість тільки порадує кожного клієнта!

Фото№11

Що в підсумку отримує замовник?

  1. Створення унікального дизайн-проекту, здатного не тільки залучати зовнішнім виглядом, але і реально заробляти.
  2. Верстка основних веб-сторінок.
  3. Інтегрування з платформою InSales.
  4. Тестування – виконавець робить перевірку роботи дизайну, якщо потрібно допрацьовує.
  5. InSales обов’язково укладає договір на виконання всіх робіт, надає офіційну гарантію.

Перевірте свій сайт. Сподіваємося, що у вас все о’кей, і інтернет-ресурс вашого магазину не застарів. В іншому випадку, ви знаєте, що робити.

 

 

Треумов Диомид

Шеф-редактор. Специализируется на западном интернет-маркетинге и SEO. Освещает события в этой области с 2009 года.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5  
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читать дальше…

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Веб-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читать дальше…

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читать дальше…

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне і провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз стикався з ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом і пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читать дальше…

Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних
Читать дальше…

Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені і додаткові способи

Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читать дальше…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.