Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Главная » Маркетинг, Статті » Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних програм для гаджетів обирають і онлайн-магазини, хоча це не завжди виправдовується. Давайте з’ясуємо, якими позитивними сторонами та недоліками володіють мобільні додатки, що використовуються торговими онлайн-майданчиками, з яких причин багатьом з них не потрібно витрачати кошти на їх придбання.

Слабкі ланки додатків

Розберемося з основними мінусами, з-за яких використання мобільних програм в основному вважається марним інвестуванням.

Користувачі будуть закачувати додаток, щоб зробити одноразове придбання

Основна маса ваших клієнтів – це люди, які відвідали ваш інтернет-магазин для здійснення разової покупки. Може бути, що через певний проміжок часу вони знову повернуться до вас, щоб вибрати ще щось, а може і не повернуться. У будь-якій ситуації, вони точно не будуть витрачати час, займати пам’ять свого гаджета в пошуках вашої програми та її установки, додаючи на робочий стіл невикористаний ярлик. Іншими словами, маючи таких покупців, ви ризикуєте втратити свої гроші, витрачені на виготовлення додатку, так як вони не окупляться.

Розробка – дорога послуга

Хороша програма для гаджетів, якій можна похвалитися перед покупцями повинна містити ряд спеціальних функцій. Основні з них:

  • Синхронізація з каталогом продукції, представленому в онлайн-магазині;
  • Збереження корпоративного стилю;
  • Можливість оформлення замовлень;
  • Можливість розрахунку за придбання банківською картою;
  • Регулярне генерування push-повідомлень.

Створення подібної програми коштує недешево. Не довіряйте рекламі про недорогу розробку. За копійки ви зможете придбати виключно найпростішу програму-візитку, а якщо додати деякі важливі і потрібні функції, ціна послуги збільшиться в рази.

Розробка мобільного додатку для інтернет магазину

Необхідно розробляти щонайменше дві версії: під iOS та Android

Відчутнішою буде фінансова проблема, якщо враховувати, що введення мобільного додатка буде раціональним лише тоді, коли воно буде і в Google Play, і в App Store.

Ці протидіючі між собою операційні системи для гаджетів сьогодні дуже популярні, і замовивши створення версії мобільного додатку свого інтернет-магазину лише для однієї з них, ви ризикуєте втратити більшу частину потенційних покупців, а деяких втратити назавжди. Так як відсутність додатки для поширеної операційної системи негативно вплине на вашу репутацію.

В умовах сьогоднішньої дійсності добре було б зробити третю версію програми для гаджетів на операційну систему Windows Phone.

Дуже важливо надавати постійну підтримку і перевірку

Якщо ви вважаєте, що одного разу витратилися на мобільний додаток і можете користуватися ним десятиліттями, то ви сильно помиляєтеся. Для будь-якої програми характерна поява проблем різного характеру. Крім цього операційні системи Android та iOS регулярно оновлюються до найновіших версій, на яких ваш додаток функціонує неефективно. З цієї причини, вам слід постійно розщедрюватися на його підтримку і тестування, на усунення виявлених багів.

Потреба в окремому просуванні

Навіть коли ваш онлайн-магазин досить популярний і успішний, відвідувачі не стануть стояти в образній черзі за скачуванням вашого додатку. Щоб він теж став популярним і витрачені на нього інвестиції окупилися з лишком, потрібно почати нову маркетингову програму з його розкрутки.

Для цього теж потрібні час, сили, фінанси. Велика ймовірність того, що вам доведеться скористатися послугами професійного рекламщика, так як не кожен СММ- і СЕО-фахівець зможе займатися просуванням програми.

Додаткові функції і доопрацювання коштують недешево

Через певний проміжок часу функціоналу вашої програми буде недостатньо, вам захочеться впровадити певні нововведення. За це доведеться викласти кругленьку суму, порівнянну з тією, що ви заплатили за початкове створення.

Стислість web-аналітики

Сучасний смартфон – продукт високих технологій, але все ж не досяг «інтелектуальності» та функціональності комп’ютерів. Працюючи з web-сайтом, ви будете мати детальну аналітику, що виражається за допомогою діаграм, зведень, графіків і зможете застосовувати її для розвитку свого онлайн-магазину. При роботі з додатком такі інструменти відсутні, оскільки він не має можливостей для детального опрацювання аудиторії.

Розсіювання трафіку на велику кількість каналів, витік користувачів з ресурсу

Імовірність того, що ваш додаток буде таким же практичним, як якісний web-ресурс, дуже низька. Інакше кажучи, потенційний покупець швидше зробить придбання на web-сайті, ніж в мобільному додатку. Але його створення і розкручування неодмінно приведуть до розсіювання трафіку, і велика частина клієнтів потрапить не на web-ресурс, а в додаток. Щоб це сприяло збільшенню обсягів продажів, необхідно мати високофункціональну мобільну програму, при цьому буде непогано, якщо ви запропонуєте покупцям свої програми лояльності.

Веб аналітика сайту для мобільного додатка

Плюси додатків

При безлічі мінусів мобільні додатки мають також цілий перелік позитивних моментів.

Гаджет постійно знаходиться у власника

Комп’ютер – це той, пристрій, якого в потрібний момент може не бути поруч. Смартфон присутній у людей завжди і всюди, навіть в разі, коли комп’ютер вимкнений, улюблений гаджет прийде на допомогу. В цьому плані мобільний додаток доступніший людям набагато більше, ніж web-портал.

Можливість залучення уваги за допомогою push-повідомлень

Якщо сучасні торгові онлайн-майданчики і замовляють створення мобільних програм, то обов’язково з функціоналом push-повідомлень, які допомагають зацікавлювати відвідувачів, нагадувати їм про себе, інформувати про вигідні акції, бонусні програми. При цьому не варто ігнорувати той факт, що деяких користувачів можуть дратувати постійно часті push-повідомлення. І щоб більше їх не отримувати, людина просто видаляє додаток.

Спрощена форма оплати покупок

Якщо ви у своєму мобільному додатку передбачили можливість оплати товару картою банку, електронними коштами або з рахунку смартфона, це значно прискорить і полегшить процедуру розрахунку. Особливо це важливо для банківських карток, які передбачають відправлення паролю по SMS: покупцеві не потрібно запам’ятовувати таємний код та кудись його вводити, наприклад, в поле web-сайту.

Зручність і оперативність

Створений на гідному рівні мобільний додаток значно спростить процедуру оформлення, сплачення і виконання замовлення. Клієнту необхідно лише відкрити програму на своєму гаджеті, натиснути на вподобану річ і зробити покупку. Найчастіше в додатках, відомості про товари подаються в більш простій формі, що радує покупців, що вважають за краще стислість і простоту.

Переваги мобільного додатку

Коли онлайн-магазину слід подумати про створення мобільних додатків

Наведені вище переваги та недоліки мобільних програм, дають можливість зробити висновок, що для більшої частини віртуальних магазинів потреба в замовленні їх створення відпадає. Але все ж деяким інтернет-магазинам слід ризикнути. Яким же саме?

В онлайн-магазині значні повторні продажі

Як вже зазначалося вище, один з найважливіших недоліків мобільних програм – їх непотрібність для користувачів, які здійснюють одноразові придбання. Але, якщо ваша торгова площадка показує великий відсоток повторних продажів, створення зручного додатку піде тільки на користь вашому інтернет-магазину.

При правильно організованій рекламній кампанії більше число ваших потенційних клієнтів встановить програму, і буде її застосовувати в повному обсязі.

Інтернет-магазин має постійну цільову аудиторію

Цільова аудиторія – це користувачі, які регулярно відвідують ваш ресурс з різних причин. Вони не завжди щось купують, але цікавляться новими надходженнями, програмами лояльності, цікавим контентом. Якщо такої клієнтури досить багато, вам можна ризикнути та витратитися на створення мобільної програми, і можливо хтось з них стане купувати у вас частіше.

Трафік на інтернет-порталі від десяти тисяч осіб на добу

Якщо ваш онлайн-магазин має численний трафік, то вам не так небезпечно його розсіювання на ще один додатковий канал. При показнику від десяти тисяч осіб на добу і більше вам можна спробувати зацікавити частину клієнтів в установці програми. Щоб спроба не виявилася безуспішною, вам потрібна професійна розкрутка програми і надання певних бонусних балів, тим хто вирішив її закачати.

Післямова

З вищесказаного випливає, що впровадження мобільного додатку – справа ризикова, особливо для новачків в електронній комерції, у яких ще немає великої цільової аудиторії, солідного трафіку і високого показника повторних продажів. Щоб уникнути ризику, вам можна піти на компромісне рішення, подбавши про розробку адаптивного web-дизайну свого інтернет-ресурсу, який буде зрозумілим і зручним навіть, коли ви будете переглядати сторінки віртуального магазину зі смартфона.

Please follow and like us:
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.
Основные способы общения с клиентами

Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені та додаткові способи

Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читати далі…

Актуальность интернет магазина

Як визначити актуальність web-сайту інтернет-магазину?

Ця інформація буде корисною тим, хто створював свій онлайн-магазин дуже давно та не адаптував web-дизайн ресурсу під сьогоднішні реалії. Або
Читати далі…

Оставь свой отзыв

Особливості збору відгуків для онлайн-магазинів і робота з ними

Відгуки реальних клієнтів, перш за все, необхідні не власникам торгових онлайн-майданчиків, і їх потенційним покупцям. Вибираючи інтернет-магазин, вони дивляться не
Читати далі…

Клиентский сервис

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне та провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз зіштовхувався із ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом та пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читати далі…

Корпоративная культура

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читати далі…

Нарабатываем постоянных клиентов

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Web-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читати далі…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.