Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Главная » Маркетинг, Статті » Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних програм для гаджетів вибирають і онлайн-магазини, хоча це не завжди виправдовується. Давайте з’ясуємо, якими позитивними сторонами і недоліками володіють мобільні додатки, що використовуються торговими онлайн-майданчиками, з яких причин багатьом з них не потрібно витрачати кошти на їх придбання.

Слабкі ланки додатків

Розберемося з основними мінусами, з-за яких використання мобільних програм в основному вважається марним інвестуванням.

Користувачі будуть закачувати додаток, щоб зробити одноразове придбання

Основна маса ваших клієнтів – це люди, які відвідали ваш інтернет-магазин для здійснення разової покупки. Може бути, що через певний проміжок часу вони знову повернуться до вас, щоб вибрати ще щось, а може і не повернуться. У будь-якій ситуації, вони точно не будуть витрачати час, займати пам’ять свого гаджета в пошуках вашої програми і її установки, додаючи на робочий стіл невикористаний ярлик. Іншими словами, маючи таких покупців, ви ризикуєте втратити свої гроші, витрачені на виготовлення додатку, так як вони не окупляться.

Розробка – дорога послуга

Хороша програма для гаджетів, якій можна похвалитися перед покупцями повинна містити ряд спеціальних функцій. Основні з них:

  • Синхронізація з каталогом продукції, представленому в онлайн-магазині;
  • Збереження корпоративного стилю;
  • Можливість оформлення замовлень;
  • Можливість розрахунку за придбання банківською картою;
  • Регулярне генерування push-повідомлень.

Створення подібної програми коштує недешево. Не довіряйте рекламі про недорогу розробку. За копійки ви зможете придбати виключно найпростішу програму-візитку, а якщо додати деякі важливі і потрібні функції, ціна послуги збільшиться в рази.

Фото№1

Необхідно розробляти щонайменше дві версії: під iOS і Android

Відчутнішою буде фінансова проблема, якщо враховувати, що введення мобільного додатка буде раціональним лише тоді, коли воно буде і в Google Play, і в App Store.

Ці протидіючі між собою операційні системи для гаджетів сьогодні дуже популярні, і замовивши створення версії мобільного додатку свого інтернет-магазину лише для однієї з них, ви ризикуєте втратити більшу частину потенційних покупців, а деяких втратити назавжди. Так як відсутність додатки для поширеної операційної системи негативно вплине на вашу репутацію.

В умовах сьогоднішньої дійсності добре було б зробити третю версію програми для гаджетів на операційну систему Windows Phone.

Дуже важливо надавати постійну підтримку і перевірку

Якщо ви вважаєте, що одного разу витратилися на мобільний додаток і можете користуватися ним десятиліттями, то ви сильно помиляєтеся. Для будь-якої програми характерна поява проблем різного характеру. Крім цього операційні системи Android і iOS регулярно оновлюються до найновіших версій, на яких ваш додаток функціонує неефективно. З цієї причини, вам слід постійно розщедрюватися на його підтримку і тестування, на усунення виявлених багів.

Потреба в окремому просуванні

Навіть коли ваш онлайн-магазин досить популярний і успішний, відвідувачі не стануть стояти в образній черзі за скачуванням вашого додатку. Щоб він теж став популярним і витрачені на нього інвестиції окупилися з лишком, потрібно почати нову маркетингову програму по його розкрутці.

Для цього теж потрібні час, сили, фінанси. Велика ймовірність того, що вам доведеться скористатися послугами професійного рекламщика, так як не кожен СММ- і СЕО-фахівець зможе займатися просуванням програми.

Додаткові функції і доопрацювання коштують недешево

Через певний проміжок часу функціоналу вашої програми буде недостатньо, вам захочеться впровадити певні нововведення. За це доведеться викласти кругленьку суму, порівнянну з тією, що ви заплатили за початкове створення.

Стислість web-аналітики

Сучасний смартфон – продукт високих технологій, але все ж не досяг «інтелектуальності» і функціональності комп’ютерів. Працюючи з веб-сайтом, ви будете мати детальну аналітику, що виражається за допомогою діаграм, зведень, графіків і зможете застосовувати її для розвитку свого онлайн-магазину. При роботі з додатком такі інструменти відсутні, оскільки він не має можливостей для детального опрацювання аудиторії.

Розсіювання трафіку на велику кількість каналів, витік користувачів з ресурсу

Імовірність того, що ваш додаток буде таким же практичним, як якісний веб-ресурс, дуже низька. Інакше кажучи, потенційний покупець швидше зробить придбання на веб-сайті, ніж в мобільному додатку. Але його створення і розкручування неодмінно приведуть до розсіювання трафіку, і велика частина клієнтів потрапить не на веб-ресурс, а в додаток. Щоб це сприяло збільшенню обсягів продажів, необхідно мати високофункціональну мобільну програму, при цьому буде непогано, якщо ви запропонуєте покупцям свої програми лояльності.

Фото№2

Плюси додатків

При безлічі мінусів мобільні додатки мають і цілим рядом позитивних моментів.

Гаджет постійно знаходиться у власника

Комп’ютер – це той, пристрій, якого в потрібний момент може не бути поруч. Смартфон присутній у людей завжди і всюди, навіть в разі, коли комп’ютер вимкнений, улюблений гаджет прийде на допомогу. В цьому плані мобільний додаток доступніший людям набагато більше, ніж веб-портал.

Можливість залучення уваги за допомогою push-повідомлень

Якщо сучасні торгові онлайн-майданчики і замовляють створення мобільних програм, то обов’язково з функціоналом push-повідомлень, які допомагають зацікавлювати відвідувачів, нагадувати їм про себе, інформувати про вигідні акції, бонусні програми. При цьому не варто ігнорувати той факт, що деяких користувачів можуть дратувати постійно нав’язуванні push-повідомлення. І щоб більше їх не отримувати, людина просто видаляє додаток.

Спрощена форма оплати покупок

Якщо ви в своєму мобільному додатку передбачили можливість оплати товару картою банку, електронними грошима або з рахунку смартфона, це значно прискорить і полегшить процедуру розрахунку. Особливо це важливо для банківських карток, які передбачають відправлення паролю по SMS: покупцеві не потрібно запам’ятовувати таємний код і кудись його вводити, наприклад, в поле веб-сайту.

Зручність і оперативність

Створений на гідному рівні мобільний додаток значно спростить процедуру оформлення, сплачення і виконання замовлення. Клієнту необхідно лише відкрити програму на своєму гаджеті, натиснути на вподобану річ і зробити покупку. Найчастіше в додатках, відомості про товари подаються в більш простій формі, що радує покупців, що вважають за краще стислість і простоту.

Фото№3

Коли онлайн-магазину слід подумати про створення мобільних додатків

Наведені вище переваги і недоліки мобільних програм, дають можливість зробити висновок, що для більшої частини віртуальних магазинів потреба в замовленні їх створення відпадає. Але все ж деяким інтернет-магазинам слід ризикнути. Яким же саме?

В онлайн-магазині значні повторні продажі

Як вже зазначалося вище, один з найважливіших недоліків мобільних програм – їх непотрібність для користувачів, які здійснюють одноразові придбання. Але, якщо ваша торгова площадка показує великий відсоток повторних продажів, створення зручного додатку піде тільки на користь вашому інтернет-магазину.

При правильно організованій рекламній кампанії більше число ваших потенційних клієнтів встановить програму, і буде її застосовувати в повному обсязі.

Інтернет-магазин має постійну цільову аудиторію

Цільова аудиторія – це користувачі, які регулярно відвідують ваш ресурс з різних причин. Вони не завжди щось купують, але цікавляться новими надходженнями, програмами лояльності, цікавим контентом. Якщо такий клієнтури досить багато, вам можна ризикнути і витратитися на створення мобільної програми, і можливо хтось з них стане купувати у вас частіше.

Трафік на інтернет-порталі від десяти тисяч осіб на добу

Якщо ваш онлайн-магазин має численний трафік, то вам не так небезпечно його розсіювання на ще один додатковий канал. При показнику від десяти тисяч осіб на добу і більше вам можна спробувати зацікавити частину клієнтів в установці програми. Щоб спроба не виявилася безуспішною, вам потрібна професійна розкрутка програми і надання певних бонусних балів, тим хто вирішив її закачати.

Післямова

З вищесказаного випливає, що впровадження мобільного додатку – справа ризикова, особливо для новачків в електронній комерції, у яких ще немає великої цільової аудиторії, солідного трафіку і високого показника повторних продажів. Щоб уникнути ризику, вам можна піти на компромісне рішення, подбавши про розробку адаптивного веб-дизайну свого інтернет-ресурсу, який буде зрозумілим і зручним навіть, коли ви будете переглядати сторінки віртуального магазину зі смартфона.

Треумов Диомид

Шеф-редактор. Специализируется на западном интернет-маркетинге и SEO. Освещает события в этой области с 2009 года.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5  
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читать дальше…

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Веб-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читать дальше…

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читать дальше…

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне і провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз стикався з ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом і пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читать дальше…

Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних
Читать дальше…

Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені і додаткові способи

Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читать дальше…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.