Найважливіші тенденції і вимоги при створенні дизайну для віртуального магазину

Главная » Маркетинг, Статті » Найважливіші тенденції і вимоги при створенні дизайну для віртуального магазину

Сьогодні у вас є можливість дізнатися всі секрети виготовлення дизайну веб-сайту інтернет-магазину. Його сутність полягає не тільки в привабливій естетиці, а й в тому, що за допомогою веб-дизайну можна підштовхнути клієнта зробити замовлення і спростити йому користування ресурсом.

Найважливіші принципи дизайну інтернет-магазину

  1. Зручність для користувача. Чи багато придбає людина, зайшовши на незручний інтернет-портал? Сьогодні на піку популярності UX/UI-дизайн, розроблений з метою полегшення життя споживача і м’якого підведення його до направленої дії (здійснити покупку, зареєструватися, залишити свої контакти і ін.). Для цього web-дизайнер зобов’язаний ретельно все передбачити: виразне меню, зручні розділи і підрозділи, небиті посилання, примітний кошик, помітні кнопки замовлення. Всі інструменти повинні бути послідовними, витікаючими один з іншого, щоб покупець «не стрибав» по сайту «наляканим зайцем», а переміщувався по веб-сторінкам і в підсумку знаходив те, що шукав. Наприклад, з «Картка товару», в «Кошик» і знову на інтернет-портал. Все це має відбуватися легко, не створюючи покупцеві ніяких труднощів. З цією метою формуються маршрутні схеми, пробуються всілякі моделі і підбирається найбільш підходяща.
  2. Привабливість і лаконічність. Давним-давно втратили свою популярність помітні кольори, химерні шрифти, заповнені зони – сьогоднішні інтернет-ресурси – новомодні і строгі. Достаток повітря, не більше трьох основних кольорів на сторінці, чіткий класичний шрифт, доречна інфографіка – ось, що характерно для сучасних торгових інтернет-магазинів. Це необхідно для того, щоб клієнт чітко бачив корисні дані, які не втрачаються на фоні зухвалого оформлення.
  3. Корпоративний стиль. Якщо ви бажаєте відгородитися від суперників – створення айдентики (фірмового або корпоративного стилю) – одне з найважливіших зобов’язань. Сюди входить розробка товарного знаку, лого, девізу, підбір корпоративних кольорів і шрифтів. Завдяки їм ви зможете відокремитися від сірої маси торгових інтернет-майданчиків, покупець запам’ятає саме ваш інтернет-магазин.
  4. Професійні фото. Якщо у вас продуктовий інет-магазин або майданчик з продажу виробів, які ви самі виготовляєте, слід здійснювати тематичну фотозйомку, і застосовувати отримані знімки в подальшій діяльності. Якщо ж у вас великий інтернет-маркет, який реалізує продукцію багатьох брендів, то однієї фотосесії тут буде недостатньо, необхідно звертатися до виробників і постачальників для надання якісних фотографій їх продукції. Не можна використовувати стокові знімки: покупці їм не довіряють. Виключно «живі» кадри, що розкривають сутність виробу – ось те, що потрібно клієнту.
  5. Подання. Покупця не цікавить читання довгих текстових «простирадл». Торговий інтернет-майданчик – це не газета і не портал новин. Все, що потрібно користувачеві, – це уважно підібрати необхідний товар і придбати його. Тому, слід максимально все спростити. З цією метою в web-дизайні все частіше застосовуються малюнки і іконки, успішно замінюючі текстову частину.
  6. Цікаві фішки. Як і будь-який інший напрямок веб-розробки дизайн розвивається досить прогресивно. В останні роки стали актуальними різні ефекти. Найчастіше їх використовують на веб-порталах і посадочних сторінках, але це не означає, що інтернет-магазини повинні залишитися осторонь. Застосовуйте веб-анімацію – рухливі фігурки, 3D-ефекти, вектори різних тонів, тіні, що надають об’ємність, коли зображення на сайті «оживає», як ніби в кількох вимірах. Зразок об’ємної «картинки»:

Важливі принципи розробки інтернет магазину

Ще деякі рекомендації

Цими правилами користуються дизайнери вже багато століть. Вчинені пропорційності, барвисте відтворення малюнка гарантують правило золотого перетину і принцип третин.

  1. Золотий перетин

Не потрібно робити складні математичні дії і відкривати нові закони, достатньо знати, що сумірності зображень за правилом золотого перетину рівні 3/2; 5/3 і т. д. Це принцип краще задіяти в вибудовуванні блоків на веб-сайті, виборі картинок, узгодженості текстової частини та фото, розмірності шрифту.

Принцип золотого перетину

  1. Принцип третин

Уявіть собі будь-яку сторінку інет-магазину з текстом і фотознімками. Розділіть її на три рівні частини і визначте точки перетину. Вони вважаються основними місцями, куди потрапляє погляд користувача. Отже, саме там краще розмістити основну інформацію: кнопку «Купити», кошик замовлень, відомості про акції та бонуси – все найактуальніше для покупця.

Принцип двох третин

Оформлення основних веб-сторінок інтернет-магазину

Для конкретного розділу існують свої правила.

Головна сторінка

Є «фасадом» будь-якого інтернет-ресурсу, тому повинна бути максимально корисною і приваблюючою інтерес. Дизайн тут грає важливу роль. Застосуйте наступні методи:

  • Нескладна і зручна навігація: меню, розділи, підрозділи, категорії. Їх можна розбити за різними мітками (підкатегоріями, брендам і ін.). Головне – не забувати про правила трьох кліків. Знайти необхідний товар клієнт повинен не більше, ніж в три рухи комп’ютерною мишкою. Наприклад, розділ товарів для дітей – категорія засоби гігієни – товар шампунь дитячий фірми «Курумі». На великих торгових інтернет-майданчиках зробити це складніше, слід вдатися до допомоги фільтрів за ціною, матеріалу та ін .;
  • Барвисті банери на головній сторінці, що ведуть до розпродажів і всіляким акціям. Розміри знижок у відсотках або числовому вираженні краще виділити більш жирним і контрастним шрифтом. Не розміщуйте їх в нижній частині веб-сторінки – покупець повинен бачити їх першими, зайшовши на сайт;
  • У разі, якщо масштабні продажі не очікуються, основну продукцію інтернет-магазину можна узагальнити в окрему категорію «Хіт продажів» і демонструвати її на головній. Більшість споживачів цікавляться покупками інших людей – застосуєте цей метод;
  • Інформація про організацію, доповнена картинками і фотографіями. Крім цього на головній сторінці можна розповісти про алгоритм роботи у вигляді блок-схем.

Картка товару

Про це вже “говорено” – переговорено. Але не зайвим буде нагадування основних правил:

  • Привабливий інформативний фотознімок, а краще, якщо їх буде декілька. Це працює, коли виріб необхідно презентувати обличчям. Задіяти лише одну фотографію поганої якості або стокову – буде одним з найгірших варіантів. Продемонструйте продукт з різних сторін, залучайте фотомоделей для участі в професійній фотосесії, не зайвим буде і відео.
  • Інформаційний блок. Найчастіше він містить опис і характеристики, вартість, картинки соціальних мереж. Вони повинні гармонійно поєднуватися, наприклад, у верхньому лівому куті сайту розташуйте назву віртуального магазину, в першому рядку – найменування, нижче ціна, праворуч повинен знаходитися заманливий кошик.
  • На особливу увагу заслуговує цінник – саме, спираючись на ціну товару, більшість покупців приймають рішення. Виділяйте ціну контрастними кольорами, більшим шрифтом, відзначте наявність знижок, встановіть іконки соцмереж, надайте користувачам можливість розповісти про вас – при чому абсолютно безкоштовно!

Картка товару інтернет магазину

Кнопка СТА

Дана кнопка закликає до певної дії, як правило, це «Замовити», «Купити», «Додати товар в корзину» і ін.

Слід звернути увагу на:

  • Колір кнопки. Згідно з правилами web-дизайну вона повинна бути контрастною, привертаючою увагу, але поєднується за кольором з іншими складовими веб-сайту;
  • Текст на кнопці. Його важливо ретельно продумати, щоб не злякати користувача. Класичні «Купити», «Додати в корзину» працюють результативно. Проявіть креативність і поспілкуйтеся з споживачами неординарно («Що думаєш?», «Натискай швидше!» І т.д.). Але для цього необхідно істотно вивчити своїх потенційних клієнтів, щоб не злякати, можна пропонувати за реєстрацію що-небудь цікаве і безоплатне (навчальний курс інтернет-маркетингу, підбірку товарних позицій і ін.);
  • Зручне користування кнопкою. На цій стадії автоворонки втрачається маса клієнтури. Здається, людина вже зацікавився, зайшов в інтернет-магазин, підібрав продукт, залишилося лише заповнити бланк замовлення. Але цього не трапляється. З якої причини? Найчастіше проблема в незручному веб-дизайні. Якщо людям пропонують непросту реєстрацію, введення символів і картинок, безліч граф для заповнення, їм це набридає і вони йдуть на іншу торгову площадку. Тому обов’язково стежте за оформленням не тільки самої кнопки, але і її «нутрощів». Для покупця, головне – зручність!

Правильне оформлення кнопки

Кошик інтернет-магазину

Завершуючий елемент, від веб-дизайну якого дуже залежать продажі і конверсія вашого інтернет-магазину. Отже:

  • Розміщуйте кошик у верхньому правому кутку – це придумано до нас;
  • Створюйте великий і помітний кошик;
  • Оформляйте його виразно;
  • Регулярно оновлюйте відомості про кількість продуктів, покупець не повинен забувати про те, що він сам вибрав;
  • Замовте веб-дизайнеру створення наступної особливості: навівши курсор мишки на кошик, клієнт повинен бачити перелік своїх покупок. Іншими словами, не потрібно щоразу заходити в кошик, досить буде лише навести курсор, адже чим менше кліків, тим краще;
  • Виріб в кошику потрібно показувати не тільки назвою, але і фото і посиланням не його картку. Це дозволить споживачеві в будь-який момент переглянути результат свого вибору для порівняння з іншими товарними позиціями.
  • Поруч з кошиком повинні міститися відомості про замовлення та доставку. Для покупця ці поняття нероздільні.

Кошик інтернет магазину

Кілька настанов на завершення

  1. Звісно, хочеться моментально реалізувати всі ці вимоги на своєму сайті. Але при відсутності достатньої кількості фінансів, краще почекати. Не замовляйте розробку свого інтернет-магазину за копійки і початківця самоучки. Обмежтеся головними вимогами, а редизайн можна зробити в будь-який час.
  2. Неодноразово тестуйте! Тільки тоді ви визначите, який з варіантів дієвіше і здатний підвищити конверсію.
  3. Не копіюйте конкурентів, внесіть свою індивідуальну бізнес-частинку. Встановіть баланс між цікавою задумкою і вашим корпоративним стилем – повірте, це завжди приносить результат!

Треумов Диомид

Шеф-редактор. Специализируется на западном интернет-маркетинге и SEO. Освещает события в этой области с 2009 года.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (1 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читать дальше…

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Веб-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читать дальше…

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читать дальше…

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне і провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз стикався з ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом і пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читать дальше…

Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних
Читать дальше…

Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені і додаткові способи

Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читать дальше…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.