Лід-магніт – дієвий інструмент маркетингу для залучення лідів

Главная » Маркетинг, Статті » Лід-магніт – дієвий інструмент маркетингу для залучення лідів

На успішний розвиток бізнесу величезний вплив справляє чисельність клієнтської бази. Щодо електронної комерції, в області маркетингу постійно створюються результативні методики по зацікавлення нової аудиторії, утриманню потенційних клієнтів, а в результаті – зростання обсягів продажів, підвищення доходу. Детально розгляньте один з ефективних і простих інструментів з безліччю достоїнств. Ознайомтеся з ще одним методом, що дозволяє без особливих зусиль розкрутити вигідний бізнес-проект.

Лід-магніт: що має на увазі і для чого необхідний?

Лід-магніт – це один з видів безкоштовної пропозиції для покупця, яку він може отримати після виконання певної дії.

Рекламний прийом досить простий: ви запропонуєте клієнтові лід-магніт, а натомість він повинен надати свої контакти.

Найчастіше, віртуальні торгові майданчики застосовують подібну маркетингову стратегію, пропонуючи програму лояльності в обмін на номер телефону або e-mail користувача. Відіславши свої контактні дані, людина автоматично стає потенційним клієнтом, зараховується в клієнтську базу інтернет-магазину.

Погодившись прийняти корисний бонус, він вже зацікавлюється товарним асортиментом і заочно готовий що-небудь прикупити. Дуже скоро після підписки йому можна буде відправляти розсилки зі спеціальними пропозиціями з цікавими товарними позиціями.

Лід магніт

Про що розповість лід-магніт?

Даний інструмент маркетингової реклами – це спливаюче віконце, що складається з картинки, короткого, але істотного тексту, спеціальних полів для внесення своїх даних.

Для використання результативного змісту тексту, власник електронної торгової площадки повинен звернути увагу на відповідні моменти для пропозиції лід-магніту відвідувачеві:

  • Організація нової системи лояльності для конкретного кола покупців;
  • Закриті розпродажі;
  • Здешевлення цікавих товарів;
  • Знижки на перше придбання;
  • Нарахування бонусних балів для подальшого шопінгу в цьому інет-магазині;
  • Пільги на безкоштовну доставку;
  • Презент;
  • Запрошення відвідувача до числа VIP-клієнтів.

Це лише мала частина того, що можна запропонувати в обмін на підписку споживача. Все залежить від ваших можливостей.

Що може спонукати на створення лід-магніту?

Величезною перевагою лід-магніту вважається простота його створення. Так, поради професіоналів дозволять вам підготувати унікальну рекламну пропозицію за максимально короткий проміжок часу. Ось головні рекомендації по розробці лід-магніту:

Цільова аудиторія

На початку, потрібно з’ясувати, чи потенційне це коло користувачів, які могли б входити в вашу клієнтську базу (для цього потрібно враховувати вікові категорії, геолокацію, сферу зайнятості та ін.). Якщо так, то результат буде більш успішним. Далі вам необхідно встановити, що корисне саме для цих набувачів ви можете запропонувати. Тільки так лід-магніт буде працювати.

«Ім’я» повідомлення

При створенні вигідної пропозиції слід приділити увагу його назві. Воно повинно бути цікавим, виразним. Скласти саме такий заголовок можна, користуючись рекомендаціями щодо написання помітних рекламних назв. Необхідно засвоїти найважливіші принципи: не застосовувати фрази-кліше, користуватися заманюючими слоганами, конкретизувати назви, наприклад, цифри часто здатні викликати більше довіри у читача, ніж неясний зміст «розмитого» тексту (Бонусна знижка до 15% на будь-яку товарну позицію).

Встановлення тривалої співпраці зі споживачем

За допомогою лід-магніту перетворите відвідувача не просто в нового клієнта, один раз отоварився у вас і потрапив в категорію «неактивних», а запропонуйте йому вигідні умови на тривалий термін. Створіть для нього особливу пропозицію, перед якою він не встоїть: «Виключно для нових покупців 5% знижка на продукти харчування протягом 12 місяців!», «Увімкніть персональну картку і відразу ж отримаєте постійну 3% знижку!» (Активація передбачає покупку будь-якого продукту з вашого інтернет-магазину).

Приклади

Лід-магніти, що діють на споживачів беззастережно в різних видах онлайн-продажів:

  • «Підпишись на розсилку і отримаєш безкоштовну доставку товару»
  • «Залиш свої контактні дані і отримай знижку 10%»
  • «Тільки для передплатників нашого інтернет-магазину в подарунок сертифікат на 20 $ для гарної покупки»
  • «Виключно для тебе 5 днів гарячих знижок: -20% на всю косметику. Підпишись і отримай спеціальний промо-код »
  • «Можеш купувати тут дешевше, ніж інші клієнти. Підпишись і отримай карту члена нашого клубу »
  • «Заповни всі поля і отримаєш презент до Дня народження»
  • «Не прогав свій персональний подарунок до Нового року! 30% знижки на всю новорічну продукцію для передплатників нашого магазину »

Приклад лід магніту

Післямова

Сформувати велику клієнтську базу сьогодні непросто, особливо для тих, хто тільки починає свій бізнес. Простіше це здійснити, якщо запропонувати постійному покупцю. безкоштовний подаруночок або іншу вигоду від співпраці. Це і буде лід-магнітом, натомість ви отримаєте не тільки контакти людини, але і його зацікавленість у вашій торговій точці. Користуйтеся рекомендаціями фахівців, розвивайте свою маркетингову стратегію, і число ваших клієнтів помітно збільшиться.

Треумов Диомид

Шеф-редактор. Специализируется на западном интернет-маркетинге и SEO. Освещает события в этой области с 2009 года.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5  
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читать дальше…

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Веб-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читать дальше…

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читать дальше…

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне і провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз стикався з ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом і пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читать дальше…

Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних
Читать дальше…

Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені і додаткові способи

Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читать дальше…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.