Вхідний маркетинг: основні особливості і призначення

Главная » Маркетинг, Статті » Вхідний маркетинг: основні особливості і призначення

Метод залучення потенційних споживачів, що передбачає створення якісного інформативного контенту і популяризації його всілякими способами, називається вхідний маркетинг. Простіше кажучи, не ви «нав’язувались» відвідувачам і прагнете змусити їх придбати ваш продукт або скористатися вашими послугами, а вони самі потрапляють на ваш інтернет-ресурс, так як їх увагу привернув, створений вами, цікавий контент.

Вхідний маркетинг або Inbound Marketing був введений в 2005 році одним з розробників і менеджерів процвітаючого маркетингового майданчика «HubSpot» Брайаном Халлігеном. Роздумуючи над методикою бізнес-просування у всесвітній павутині і офлайні, він ще в 2000 році просив своїх однодумців переглянути маркетинг, поглянути на нього іншими очима. Халліген розкритикував стандартні, «набридлі» різновиди реклами: опитування по телефону, e-mail-розсилки, рекламування в ЗМІ, роздавання рекламних листків і флаєрів, розміщення рекламних банерів на дорогах. Всі ці дії відомий маркетолог вважає вихідним маркетингом, ставлячи на противагу йому, як більш дієвий, вхідний.

Основна доктрина вхідного маркетингу

У своїх наукових роботах Б. Халліген відзначає три найважливіші шляхи, які містять вхідний маркетинг:

  • Залучайте відвідувачів на цільовий веб-сайт;
  • Зверніть нових відвідувачів на постійних користувачів;
  • Досліджуйте виконану роботу і досягнутий результат.

Несуттєво розширивши даний алгоритм, можна отримати наступний покроковий порядок:

  • «Вербуйте» трафік на цільовий веб-ресурс.
  • Перетворюйте відвідувачів в лідів.
  • Генеруйте ліда в постійного покупця.
  • «Перевтілюйте» одноразового споживача в потенційного замовника, здатного регулярно повертатися на ваш інтернет-ресурс, здійснювати дорогі придбання, приносячи вам найбільший дохід.
  • Пам’ятайте про потребу постійно опрацьовувати свої дії, коригувати виконану роботу з метою досягнення намічених завдань.

Халліген вважає, що вхідний маркетинг привабливий тим, що доступний для застосування підприємцями, які не володіють значним бюджетом на піар-кампанію.

Вічним атрибутом цього типу реклами є значимість і затребуваність в умовах сучасної дійсності. Людям набридла стандартна реклама. Щоб їх зацікавити, необхідно придумати що-небудь надцікаве. Дуже часто трапляється так, що великі корпорації вкладають величезні кошти, а це не приносить очікуваного результату, так як запускається традиційна реклама.

Наприклад, за статистикою більше 80% телеглядачів перемикають канал свого телевізора, під час демонстрації рекламних роликів, а більше 40% передплатників різних рекламних розсилок не читають отриманих листів. Іншими словами, «набридлі» прийоми обходяться бізнесу в кругленькі суми, але дають найменшу конверсію.

Вхідний маркетинг

Різновиди контенту для Inbound Marketing

Сьогодні видів такої реклами чимало, але і велика ймовірність ще їх більшої появи. Один з відомих фахівців з маркетингу Майкл Стелнер розробив власну систему контенту, придатну для вхідного маркетингу. Він акцентував розважальний контент:

  • Змагання;
  • Ігри;
  • Конкурси та вікторини;
  • Вірусний маркетинг;
  • Брендовані відеоматеріали.

Крім цього він виділив контент, надихаючий клієнтів:

  • Огляди;
  • Пости на форумах;
  • Сприяння відомих особистостей.

Потім йде тренувальний веб-контент:

  • Інструкції та керівництва;
  • Графічні способи подачі інформації;
  • Прес-релізи;
  • Інформаційні бюлетені та ін.

Четверту групу становлять переконуючі матеріали:

  • Вебінари;
  • Тематичні розгляди;
  • Контрольні переліки;
  • Прайси.

Сполучною ланкою між розважальним і надихаючим контентом є віджети. Тренування з переконанням об’єднують інтернет-новини та демонстраційні відео, переконання і натхнення з’єднують рейтинги і відомості про різні події, розвага з тренуванням пов’язані електронними книгами і публікаціями. При цьому контентом, які реалізують всі чотири функції М. Стерлнер розглядає інтернет-новини.

Переваги методу

По суті, можна визначити наступні позитивні сторони даного типу реклами:

  • Економія коштів – вхідний маркетинг обходиться в рази дешевше, ніж зйомка самого простого рекламного відеоролика.
  • Достатня ймовірність адресності – на веб-сайт заходять користувачі, які зацікавилися вашим контентом, отже, їх приверне ваш продукт, іншими словами, ви звертаєтеся до людей, здатним реально стати вашими потенційними споживачами.
  • Спілкування з вузькою аудиторією – ви можете писати контент, враховуючи специфіку своєї цільової аудиторії, а це завжди підвищення ймовірності, бути поміченим.
  • Довго-працюючий контент – високо-якісний матеріал здатний тривалий час зацікавлювати нових користувачів, підвищувати репутацію вашого бізнесу, навіть при скороченні бюджету на піар-кампанію.
  • Підвищення впізнаваності торгової марки – розробляючи контент можна задіяти корпоративні елементи, які в подальшому стануть впізнаваними великим колом інтернет-користувачів.

Потрібно виділити і такий пріоритет, як відсутність примусу потенційного покупця. Ви демонструєте відвідувачеві барвистий, заманливий відеоролик, новини, огляди – і він за власним бажанням звертається до вас, залишаючись «відданим» вашому продукту.

Безкоштовна подача хорошого контенту сприяє формуванню у користувачів бажання зробити вам щось приємне у відповідь – допускається, що це може бути саме придбання вашого товару. При цьому клієнт не відчуває, що рішення йому нав’язують, так як приймає його сам.

Основні правила

Якісний вхідний маркетинг обов’язково втілюється з урахуванням наступних принципів:

  • Ведення блогу, що дозволяє зацікавлювати аудиторію до цільового інтернет-ресурсу.
  • Використання соц.мереж для розкрутки своїх продуктів.
  • Застосування інструментів СЕО і СММ-маркетингу.
  • Робота з впорядкування файлів, RSS-каналом і ін.
  • Залучення всіляких безкоштовних прийомів, які допомагають просуванню у всесвітній мережі Інтернет.

Робота за цими правилами вже давно довела свою результативність на практиці. Так у організацій, що використовують блоги і соц.мережі для розкрутки, як правило, наполовину більша кількість відвідувачів, ніж у середньостатистичних фірм в їх бізнес-сфері. При цьому рекламна діяльність, що базується на алгоритмі Inbound Marketing, коштує не більше 60% вартості подібної стандартної реклами.

Друг і соратник Б. Халлігена Майк Волп назвав ставлення вхідного маркетингу до вихідного подобою протистояння відмінних думок і марно завищеного бюджету. Важко не підтвердити це судження в такій ситуації, коли найбільш важливим і дієвим прийомом для лідогенераціі виступає високоякісний контент (обов’язково в поєднанні з оптимізацією).

Треумов Диомид

Шеф-редактор. Специализируется на западном интернет-маркетинге и SEO. Освещает события в этой области с 2009 года.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5  
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читать дальше…

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Веб-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читать дальше…

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читать дальше…

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне і провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз стикався з ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом і пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читать дальше…

Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних
Читать дальше…

Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені і додаткові способи

Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читать дальше…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.