Статті про пошукову оптимізацію, маркетинг та інше

Як залучити трафік на сайт

Будь який онлайн-магазин залишиться «бездиханним», якщо його web-сайт буде не відвідуваним користувачами. Навіть при наявності величезного вибору товарів, високої якості
Читати далі…

Відкриваємо віртуальний магазин парфумерії та косметики

Спробуйте подумки перенестися у казкове б’юті-царство, де править балом краса. Це не жарт: будемо розбиратися в питаннях продажу косметичних засобів
Читати далі…

22 явні та неявні причини відсутності продажів вашого інтернет-магазину: приклади і способи вирішення проблем

Ви не розумієте, чому відсутні продажі? Скористайтеся рекомендаціями фахівців, у них вкладено величезний досвід і велике число напрацювань в e-commerce.
Читати далі…

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читати далі…

Як правильно фотографувати продукцію для онлайн-магазину?

Люди сподіваються, що комерційні онлайн-пропозиції абсолютно відповідають дійсності. Якщо в традиційному супермаркеті можна особисто оглянути й помацати необхідний товар, то
Читати далі…

Суперництво в онлайн-торгівлі: як обігнати конкурентів?

Борючись за кожного клієнта, власники віртуальних магазинів замислюються про те, як вистояти в протиборстві з аналогічними торговими майданчиками у своїй
Читати далі…

Найчастіші відвідувачі онлайн-магазинів: чоловіки чи жінки?

Хто більше любить віртуальний шопінг? Звичайно ж, жінки, скажете ви. Але все ж цікаво, чоловіки теж любителі інтернет-магазинів? Давайте розбиратися,
Читати далі…

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Web-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читати далі…

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читати далі…

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне та провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз зіштовхувався із ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом та пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читати далі…

Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?

Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних
Читати далі…

Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені та додаткові способи

Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читати далі…

    Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


    ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

    ДО


    Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

    ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ