Найчастіші відвідувачі онлайн-магазинів: чоловіки чи жінки?

Главная » Маркетинг, Статті » Найчастіші відвідувачі онлайн-магазинів: чоловіки чи жінки?

Хто більше любить віртуальний шопінг? Звичайно ж, жінки, скажете ви. Але все ж цікаво, чоловіки теж любителі інтернет-магазинів? Давайте розбиратися, щоб розвіяти встановлені домисли, що виникли «за статевої різниці». Найкраще це робити перед «гендерними» святами: 23 лютого, Восьмим березня.

«Гендерні» міфи про онлайн-придбання

Міф перший. Основними клієнтами електронної комерції є жінки

Це правда! Приблизно 80% всіх споживчих витрат припадає на слабку половину людства. Існує загальновідоме судження, що шопінг – це виключно жіноче заняття, як і відвідування салону краси (хоча сучасні б’юті-послуги орієнтовані і на чоловіків). Мабуть, так і було до тих пір, поки не виникли перші торгові онлайн-майданчики, націлені саме на чоловічу половину, яку виснажує вибір виробів, примірки та ін.

У віртуальній торгівлі саме представники сильної статі є потенційними покупцями самих статусних, дорогих речей. Сучасні чоловіки для маркетологів – аудиторія вже більше приваблива, ніж раніше. Звичайно, основним фактором у здійсненні покупки є платоспроможність покупця.

У 2015р. американська компанія Bronto провела опитування, учасниками якого були понад 1000 осіб, які купили що-небудь в Інтернеті за останній рік. Як показали результати даного експерименту, 30% з цієї кількості були шопери-чоловіки, які замовляють товар в мережі щотижня. Серед опитуваних представниць прекрасної статі цей показник склав близько 18%.

Photo

Міф другий. Жінки і чоловіки ретельно обирають продукт, перед тим, як його придбати

За даними наукових досліджень інтернет-маркетолога Брендона Гейла, більше часу на вибір певної речі витрачають все-таки жінки (15 хв в онлайн-каталозі, на 10 «чоловічих»). При цьому жінки приділяють більше уваги зовнішній естетиці виробу, не вникаючи в технічні нюанси.

Власники торгових онлайн-майданчиків докладають чимало зусиль для створення максимально повних карток товарів, описів корисних властивостей і технічних характеристик. Особливо, якщо їх товар технічного напряму. При цьому, згідно з статистичних даних, 80% клієнток, які мають потребу в різних скороварках, кухонних комбайнах і фенах, перед здійсненням покупки не цікавляться відомостями про товар. У той же час пані більше і ретельніше аналізують відгуки інших людей, інформацію на форумах і в соціальних мережах. Тому при бажанні привернути до свого інтернет-магазину жіночу аудиторію не ігноруйте розміщення відгуків про свою продукцію. Дозвольте обговорити ваш товар на форумі або на сторінці в соцмережі.

Photo

Міф третій. Всі покупці приходять на web-сайт онлайн-магазину з метою щось придбати

Вчений Браун Мпінганріа визначив два критерія, що мотивують до інтернет-покупок:

  • Утилітарний підхід – товар купується за потребою;
  • Гедонічний підхід – купівля в задоволення.

Зрозуміло, що перший варіант виберуть чоловіки, з їх прагматичним підходом до життя та математичним складом розуму.

Для жіночої половини людства характерно вчинення покупки в задоволення, іноді навіть нехтуючи необхідними придбаннями.

Міф четвертий. Чоловіки рідше, ніж жінки встановлюють мобільні додатки та розглядають можливість придбання онлайн

Якщо вірити дослідженням, близько 40% чоловіків готові здійснювати необхідні покупки саме на віртуальних майданчиках, не відвідуючи звичайні супермаркети. У жіночій аудиторії це показник менше – позбавити себе можливості шопінгу-оффлайн можуть лише 34% анкетованих.

Чоловіки уважно відстежують новинки через мобільні додатки, встановлюють новітні версії, роблять ставки на онлайн-аукціонах. Незважаючи на зручність онлайн-покупок, дами звикли, що похід за реальними супермаркетам – це не заради самої покупки, а для посиденьок в кафе з нерозлучними подругами, відпочинку від повсякденного побуту.

Photo

Міф п’ятий. Чоловіки частіше роблять статусні й брендові покупки

Вірно, це так. Як показують результати багатьох опитувань, якщо чоловікові трапилися на очі практичні брендові речі: одяг, взуття, авто, що відповідають всім можливим і неможливим параметрам, то висока ймовірність того, що він буде знову і знову відвідувати цей інтернет-магазин. Саме з цієї причини, бренди в своїй більшості орієнтовані на чоловічу аудиторію.

Жінка може навіть не звернути увагу на відомий бренд, якщо маловідомий виробник запропонує більш практичний, універсальний, привабливий товар.

Як бачимо, реклама в онлайн-магазині повинна розроблятися з урахуванням особливостей, як чоловічої, так і жіночої психології.

Міф шостий. Привабливий web-дизайн інтернет-ресурсу однаково подобається всім користувачам

У більшій частині, це правда. Але жіночої статі властиво більше сприймати колірну гамму дизайну. Так як зовнішня естетика торгової онлайн-майданчики часто може виконувати роль вирішального чинника при виборі вироби. А для чоловіків головне, зручність користування. Структура ресурсу повинна бути максимально зрозумілою і простою.

Численні дослідження показують, що в середовищі жіночої аудиторії більше шанувальниць синього кольору (34% анкетованих), фіолетовий воліють 22%, а найменше дами люблять відтінки зеленого (13%). Так, як всесвітня павутина – це барвистий, блискучий простір, то акцентувати увагу оформленням порталу – першорядне завдання власників інтернет-магазинів.

Photo

Міф сьомий. Чоловіки, боячись підступу, більш критичні до онлайн-придбань

Все не так. Панікують та істерять через невідомо куди відправлених грошей більше жінки. Саме з цієї причини більшість представниць слабкої статі роздумують купувати річ в Інтернеті чи ні. Відкладаючи вибрані вироби, вони можуть передумати і не робити покупку дуже тривалий час. Тому відомості про інтернет-магазини, реквізити, контакти, форми зворотного зв’язку менше приваблюють чоловіків, ніж жінок. Коректні відповіді менеджера, уважний тон електронного послання зазвичай переконують жінок в порядності фірми. Недовіра зникає, коли придбання робиться неодноразово, і клієнтка отримує гарантію благонадійного сервісу.

Міф восьмий. У подружній парі рішення про велике придбання приймає чоловік

Сьогодні це гасло вже неактуальне ні у нас, ні тим більше в Європі. Патріархальність в сім’ї, де чоловік – основний годувальник, а, отже, і розпорядник грошей – пережиток минулого. І це навіть не через те, що у сучасних жінок більше прав і подекуди більша зарплата.

Як показує статистика, жінки прагнуть до отримання більшого інформування ззовні, а це безпосередньо відноситься до даних про домашніх придбаннях. За відомостями Pew Researsh Center чимала частина споживчої аудиторії – це молоді мами з дітьми. І половина з них щотижня пишуть відгуки про продукцію на одному з порталів, а більше 20% таких жінок рекомендують його подругам і знайомим.

Ставши експертом товарного асортименту, жінка дуже впливає й на рішення родини про покупку. Тому думку молодих жінок не потрібно ігнорувати, особливо, якщо це негативний коментар до продукції, залишений на вашому сайті.

Photo

Міф дев’ятий. Лише жінки обирають собі одяг в онлайн-магазині

Насправді цей посил залишився в минулому. Цьому посприяли консерватизм чоловіків та їхня прихильність комфорту. Якщо штани обраного виробника ідеально підійшли, то найімовірніше, що подібного виробу буде замовлятися у онлайн-магазині цього ж бренду. Інтернет-маркетологи і торговці одягом умовно розділили чоловічу аудиторію на деякі категорії, виходячи з їх манери носити одяг. Може бути такий поділ стане корисним продавцям-новачкам:

  • Прагматик – набуває зручні речі високої якості, вибираючи натуральні матеріали і відомі торгові марки;
  • Спортсмен – часто заходить в магазини спорттоварів, купує одяг з символікою відомих спортклубів та не менш відомих брендів;
  • Екстремал – любитель ризикованих походів, тому вибирає щільні, зносостійкі матеріали, добротне взуття, рюкзаки великої місткості;
  • Хіпстер – прагне стежити за останніми трендами, не боїться нестандартних варіацій, готовий дорого заплатити за люксовий одяг.

Міф десятий. Найчастіше в службу підтримки онлайн-магазину звертаються саме жінки

Начебто саме жінка за своєю природною невпевненостю вважається особою, яка часто звертається за консультацією щодо покупки. Але, як показує практика, звернення від чоловіків в службах підтримки реєструються набагато частіше. Напевно, їм спокійніше й звичніше тримати все під контролем, і вони звертаються до call-сервіси для уточнення технічних параметрів виробу, умов замовлення та доставки, і т.д.

Якщо ви грамотний власник інтернет-магазину, то потрібно скористатися таким спілкуванням для більшого розташування покупця до своєї організації.

Photo

Міф одинадцятий. Саме чоловіки скрупульозно вивчають умови доставки

Як показала практика, ретельніше вичитують всі нюанси саме жінки. За статистикою від них частіше надходять претензії в разі включення продавцем в договір додаткових пунктів про оплату. Якщо подібна ситуація повторюється, то вірогідніше, що ця клієнтка покине дану торговельну площадку назавжди. І навпаки, якщо віртуальний магазин довів клієнтці свою благонадійність, то вона прийде сюди знову і буде рекомендувати його своїм друзям і родичам.

Чоловіки більш врівноважено відносяться до завищеним тарифом на доставку товару, особливо, якщо йому, наприклад, пообіцяли скоротити термін.

Чоловікам – інформацію, дамам – враження

Підводячи підсумки, слід визначити деякі вирішальні моменти, на які важливо звертати увагу, реалізуючи продукцію не усередненому «клієнту», а жінкам і чоловікам:

  • Чоловіча аудиторія частіше веде пошук товару з категорії, а жіноча вибирає з асортименту перевіреного бренду;
  • Чоловіки витрачають більше часу на вибір виробу, скрупульозно вичитуючи все його властивості і характеристики. Для жінок досить фотографії та наочного образу;
  • Чоловіки більше люблять купувати в онлайн-магазинах побутову техніку, а представниці прекрасної половини – косметичні засоби, одяг, товари для будинку;
  • Вартість речі, її якість, оперативність доставки однаково важливі, як для жінок, так і для чоловіків.

Викладені вище рекомендації стануть корисними, особливо напередодні свят, коли активізується оформлення замовлень різних презентів.

Please follow and like us:
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.
Нарабатываем постоянных клиентов

Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних

Ви власник інтернет-магазину. Web-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читати далі…

Корпоративная культура

Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину

Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читати далі…

Клиентский сервис

Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне та провести перевірку працівників?

Кожен власник інтернет-магазину хоч раз зіштовхувався із ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом та пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читати далі…

Суперництво в онлайн-торгівлі: як обігнати конкурентів?

Борючись за кожного клієнта, власники віртуальних магазинів замислюються про те, як вистояти в протиборстві з аналогічними торговими майданчиками у своїй
Читати далі…

Як правильно фотографувати продукцію для онлайн-магазину?

Люди сподіваються, що комерційні онлайн-пропозиції абсолютно відповідають дійсності. Якщо в традиційному супермаркеті можна особисто оглянути й помацати необхідний товар, то
Читати далі…

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читати далі…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.