Як залучити трафік на сайт

Главная » Маркетинг, Статті » Як залучити трафік на сайт

Будь який онлайн-магазин залишиться «бездиханним», якщо його web-сайт буде не відвідуваним користувачами. Навіть при наявності величезного вибору товарів, високої якості всіх виробів, професіоналізму персоналу – який сенс, якщо в інтернет-магазин ніхто не заходить. Отже, необхідно залучати на свій web-портал трафік.

Що означає поняття інтернет-трафіку?

Не потрібно забігати наперед і вважати, що яка їх кількість пройде крізь вузьке горло автоворонки, і всі вони в результаті що-небудь куплять. Розглянемо перший етап. По суті, трафік – це кількість людей, які зайшли на web-сайт за певний проміжок часу. Наприклад, до ста відвідувачів за місяць – цього зовсім мало, за добу – це вже трохи краще, але все одно мало. Адже, не варто забувати, що з цієї сотні купівлю здійснять одиниці. Решта будуть гортати сторінки порталу, знайомлячись з асортиментом, можливо, зупинять погляд на товари і згорнуть вкладку. Сотня відвідувачів за годину – це вже щось. Для досягнення такого результату слід попрацювати.

Для чого необхідний інтернет-трафік?

  1. Щоб люди дізналися про ваш торговий майданчик;
  2. Щоб ознайомилися з пропонованою продукцією;
  3. Щоб зробили купівлю і перетворилися у ваших потенційних покупців;
  4. Щоб розповіли про вас друзям та знайомим.

З яких каналів з’являється трафік?

З найрізноманітніших. Найбільш поширеними вважаються пошукова видача, контекстна реклама, соціальні мережі, посилання реклами та ін.

Пошукова видача

Споживач вирішив придбати якийсь предмет в Інтернеті, наприклад, взуття або вітаміни для кішки. Він заходить в Google або Яндекс і вказує в рядку пошуку «купити туфлі». Сервіс видає посилання на багато торгових платформ, він переходить на них, і перетворюється на відвідувача. Відвідуваність віртуального магазину збільшується.

Такий прийом є безкоштовним, так як ви не сплачуєте нічого, якщо користувач сам відвідав ваш інтернет-ресурс. Але в ТОПі показуються не всі онлайн-магазини. Лідируючі позиції зазвичай займають великі маркетплейси. Щоб ваш інтернет-магазин теж потрапив в ТОП потрібно розщедритися на послуги професійних SЕО-фахівців. Тільки після задіяння SЕО-просування, оптимізації вдасться вивести його на лідируючі позиції видачі.

Контекстна реклама

Ті ж відвідувачі, ті ж пошукові системи, але вже інші посилання. Якщо придивитися до будь-якої пошукової видачі, то можна побачити, що зверху завжди будуть рекламні оголошення, тобто платна контекстна реклама. Власник онлайн-магазину замовляє контекст та оплачує кожен клік – тобто кожне відвідування свого web-сайту іншими користувачами.

Контекстна реклама
Контекстна реклама

Соціальні мережі

Там можна скористатися таргетінгом: блоки реклами збоку web-сторінки і рекламними оголошеннями в тематичних групах. Якщо користувач зацікавився, він клацне на посилання і перейде на ваш магазин.

Соціальні мережі
Соціальні мережі

Рекламні посилання

Дуже часто зустрічаються в статтях, обговорення постів у соціальних мережах, в спільнотах. Відбувається це в такий спосіб: у коментарій або інформаційний текст додається посилання на ваш інтернет-магазин. У групах і соціальних мережах дещо простіше, наприклад, «Ой, дівчата, трапився мені тут дешевий магазинчик, усім рекомендую!». Єдиний недолік цього прийому – сучасні користувачі – народ досить просунутий, і будь-яку фальш розпізнають одразу, тому в основному не довіряють подібним коментарям. Посилання у публікаціях інтернет-журналів і блогів – спосіб більш солідний. Такий контент читає народ серйозніше, а отже, і довіри до нього більше. Спробуйте укласти угоду з їх власниками, нехай вказують посилання на ваш сайт – звісно, що не безкоштовно.

Прямі переходи

Приятель розповів про ваш торговий онлайн-майданчик, після чого людина цілеспрямовано заходить в пошук і вводить назву інтернет-магазину. Почув рекламу в ЗМІ – зробив те ж саме. У даній ситуації основним маркетинговим інструментом виступає «сарафанне радіо» та офлайн-реклама.

Ясна річ, чим більше число каналів трафіку ви застосуєте, тим краще. Зросте ймовірність того, що люди будуть відвідувати сайт вашого онлайн-магазину та збільшувати обсяг продажів. Визначити їх можливо тільки завдяки спеціальним системам аналітики.

Прямые переходы

Залучаємо трафік на свій інтернет-ресурс

Тут можна обійтися й не значними витратами – за допомогою «народного радіо» або якісного платного контенту.

Безкоштовні прийоми

  1. Створіть цікаву публікацію і порекомендуйте її солідним інтернет-виданням: «Текстерру», Vc.ru, Cossa, Spark та ін. Можливо, вам дозволять поставити посилання на ваш сайт – ось вам і трафік.
  2. На яку тему писати? Пишіть про те, в чому ви по суті «експерт», розкажіть про свою справу, про історію виникнення і наступних етапах розвитку свого бізнесу, повчальні моменти зі своєї практики. Привабливі кейси завжди користувалися величезним успіхом. А ось відомі всім прописні істини та банальні оповідання нікому не цікаві, ними всесвітня павутина напхана предостатньо.
  3. Для більш повної інтеграції онлайн-магазину та соціальних мереж, встановіть кнопки популярних соцмереж на web-сайт, завдяки їм користувачі матимуть змогу  авторизуватися.

 

Disqus
Disqus

 

  1. Організуйте розіграш, вікторину та анонсуйте їх в ЗМІ, соціальних мережах, у тематичних спільнотах. Одним з обов’язкових умов позначте реєстрацію у вашому онлайн-магазині. Такий прийом не безкоштовний: на призи все ж потрібно буде витратитися. Але все це не можна порівняти з числом підписників, які стали потенційними покупцями вашого магазина.
  2. Пропонуйте користувачам безкоштовне навчання. Витратьте час і зніміть серію навчальних відеороликів або статей, опублікуйте їх у тематичних пабліках або інтернет-виданнях. Як відомо, люди люблять дармовщину – пограйтеся на їх слабкостях.

Писати негатив про суперників не варто, можна нарватися на вогонь, адже не всі адекватно реагують на критику.

Кросс-маркетинг
Кросс-маркетинг
  1. Пройдіть реєстрацію в пошукових системах Google, Яндекс та ін. Це дозволить легко отримати додатковий трафік. Щоб вирватися в лідери пошукової видачі необхідно серйозно оптимізувати свій ресурс: позначити мета-теги, title і description, сформувати семантику, наситити статті ключовими фразами і словами, які легко читаються. Можливо конкуренція з великими агрегаторами буде дуже складною, тоді підключайте контекстну рекламу та інші оплачувані методи залучення відвідувачів.
  2. Розміщуйте посилання на свій web-портал на різних інтернет-сайтах. Наприклад, зареєструйтесь на фріланс-біржі, замовте текст для блогу і в технічному завданні вкажіть посилання на свій інтернет-магазин. Домовтеся з деякими маркетплейсамі і там теж давайте свої посилання.

  1. Запрошуйте експертів. Це спрацює, якщо ви маєте блог або на худий кінець, паблік в соціальних мережах – там можна викладати інтерв’ю і стаття з оцінками експертів. Знайти їх сьогодні не проблема – в кожній ніші є свої професіонали: керівники великих холдингів, власники торгових майданчиків, інтернет-маркетологи і фінансисти. Умовте їх дати відповіді на деякі питання, і в разі успіху, вони самі розповсюдять статтю за своїми комунікацій.
  2. Постійно вдосконалюйте свій інтернет-ресурс, щоб відвідувач там довше затримався і згодом став потенційним клієнтом. Це вважається результативністю трафіку. Недостатньо просто привернути користувача на свій web-портал, необхідно втримати його там довше і змусити повертатися знову. Для цього сайт повинен бути якісним, зручним, цікавим, корисним. Вивчайте свою цільову аудиторію, уявіть себе на місці тих людей, враховуйте їх побажання та інтереси.

Оплачувані способи

  1. Контекстна реклама. Це основа всіх платних рекламних кампаній. Без контексту залучати трафік буде досить непросто. Тому всі серйозні організації замовляють контекстну рекламу, надаючи спеціалізованим агентствам або професійним фрілансерам технічне завдання. Після чого не турбуються (може трохи) щодо залучення трафіку.
    Але при цьому існує один момент. Фахівці не рекомендують просуватися по запитах з високою частотою: в ТОП все одно вийдуть великі торгові агрегатори або розкручені онлайн-майданчики. Особливо це відноситься до вузькоспеціалізованих інтернет-магазинах, гідності товарів яких, слід пояснювати окремо, або тих сфер, де правлять монополісти. У даній ситуації краще використовувати запити з низькою частотою: ймовірність потрапити в ТОП видачі більше. Отже, не перестарайтеся з ключами, робіть наголос на корисність і якість контенту, оновлюйте товарні картки, розміщуйте фотографії та відеоматеріали. Уявіть себе на місці свого споживача, запитайте себе про те, що хвилює його і спробуйте відповісти.
  2. Таргетинг або реклама в соціальних мережах, приваблива тим, що ви маєте можливість налаштувати свою цільову аудиторію за різними параметрами: вік, стать, геолокація, життєві принципи, цінності, інтереси і т.д. Так ви зможете бути впевнені, що реклама трендового взуття не буде демонструватися закоренелому холостяку, а прайс-лист на комплектуючі для автомобільного транспорту – молодій мамі. Замовити таргетинг можна в будь-якому соціальному мережі. Залучати трафік можна за допомогою рекламної біржі або своїми силами, проінформувавши адміністратора тематичних груп, в яких зависає ваша цільова аудиторія.
Таргетинг або реклама в соціальних мережах
Таргетинг або реклама в соціальних мережах
  1. Обмін трафіком не відноситься до систем накрутки. Немає нічого складного: ви проходите реєстрацію в системі, з вашим web-ресурсом з’єднується спеціальний код, який показує інформацію з інших ресурсів за допомогою RSS-стрічки. Навпаки, інші сайти демонструють ваші новинні публікації – це свого роду крос-маркетинг, тільки без вашої участі.

Важливі рекомендації

  • Відстежуйте регулярність контенту. Якщо бажаєте розміщувати інформаційні тексти – здійснюйте це регулярно. Так користувачі звикнуть і будуть в очікуванні ваших публікацій.
  • Повторюйте новини на Ютуб – створіть корпоративний канал, робіть відеоролики, а в опису додавайте посилання на ваш онлайн-магазин.
  • Не ігноруйте розважальні пости. Розміщуйте комікси, веселенькі розповіді, анекдоти, кумедні зображення і меми – всі, що тільки може бути цікаво вашої аудиторії. Не забувайте про головне у психологічному принципі – розповідайте про те, що цікаво не вам, а іншим людям.
  • На закінчення можна сказати, що залучення відвідувачів на інтернет-ресурс – це ще півсправи. А інша, більш важлива половина – це змусити його затриматися там, генерувати зі звичайного користувача у задоволеного покупця.
Please follow and like us:
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (1 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Відкриваємо віртуальний магазин парфумерії та косметики

Спробуйте подумки перенестися у казкове б’юті-царство, де править балом краса. Це не жарт: будемо розбиратися в питаннях продажу косметичних засобів
Читати далі…

22 явні та неявні причини відсутності продажів вашого інтернет-магазину: приклади і способи вирішення проблем

Ви не розумієте, чому відсутні продажі? Скористайтеся рекомендаціями фахівців, у них вкладено величезний досвід і велике число напрацювань в e-commerce.
Читати далі…

Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читати далі…

ЯК ПРАЦЮВАТИ З КИТАЙСЬКИМИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ?

Усе частіше підприємці намагаються здійснювати закупівлі товарів у постачальників з Китаю. Як уникнути складнощів перекладу, навчитися поважати культуру народу іншої
Читати далі…

Огляд найпопулярніших бізнес-книг за 2018-2019 рік

Багатьом, напевно, знайомі всесвітньо відомі бестселери, праці найбільших фінансистів, оповідання про розвиток великих холдингів. Щорічно великими тиражами виходять нові серії
Читати далі…

У чому користь блогу для інтернет-магазину

Досвідчені власники інтернет-магазинів розуміють, для чого необхідний діалог з потенційними клієнтами, тому постійно співпрацюють з копірайтерами і розміщують інформаційні тексти
Читати далі…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.