Статті про пошукову оптимізацію, маркетинг та інше

Як вести блог, який ваші клієнти електронної комерції дійсно читатимуть
Коли ви вживаєте заходів щодо створення свого бренду, блог може здатися не найважливішим пунктом у вашому списку справ. Зрештою, ви
Читати далі…

7 способів завоювати довіру клієнтів для вашого сайту електронної комерції
В онлайн-середовищі, як правило, відсутній контакт між людьми, необхідний для створення довіри – такої довіри, яка надихає на “негайну покупку”,
Читати далі…

Листи з відгуками та рецензіями для електронної комерції: як скласти ефективне повідомлення
Включення різних типів маркетингових листів у стратегію маркетингу електронною поштою – найважливіший спосіб підтримувати зв’язок із клієнтами електронної комерції. Одними
Читати далі…

Рекомендації щодо налаштування платежів для електронної торгівлі
Вибір найкращої платіжної системи для вашого інтернет-магазину – це життєво важливий крок у забезпеченні безпеки вашого онлайн-бізнесу. Але навігація у
Читати далі…

Вибір найкращих назв продуктів для вашого магазину електронної комерції
Коли ми говоримо про найменування товарів в Інтернеті, ми маємо на увазі не просто маркування – ми говоримо про пошук,
Читати далі…

6 кроків, які потрібно зробити в електронній комерції перед запуском нової акції
Підприємства електронної комерції часто зазнають тиску, пропонуючи покупцям купони, знижки та акції для досягнення більш високих показників продажу. В даний
Читати далі…

Сторінка 404 для магазинів електронної комерції
Власники підприємств електронної комерції витрачають значну кількість часу та уваги на основні сторінки своїх сайтів, особливо на головну сторінку та
Читати далі…

3 переваги органічних соціальних медіа для підприємств електронної комерції
Органічні соціальні медіа – це неоплачувана діяльність підприємств на вибраних ними платформах соціальних медіа, яка може включати історії, відео, блоги,
Читати далі…

Як встановлювати конкурентоспроможні ціни на товари для електронної комерції (без шкоди для прибутку)
Cьогодні кількість сайтів електронної комерції, що діють у всьому світі, оцінюється в 12-24 мільйони. Очевидно, що конкуренція дуже висока, коли
Читати далі…

9 функцій, що покращують користувальницький досвід (UX) в електронній комерції
Не секрет, що досвід користувача інтернет-магазину є найважливішим фактором, який покупці використовують для визначення того, чи варто довіряти сайту. Після
Читати далі…

Як якісно оновити стратегію медіапланування
З розвитком маркетингу виникають нові методи, відкриваються нові канали, а конкуренція за увагу споживачів стає дедалі гострішою. Ваші ініціативи в
Читати далі…

Коли звичайний користувач стає лідом?
Під лідом мається на увазі той самий користувач, який опинився на сайті компанії або сторінці в соціальних мережах через рекламне
Читати далі…