Вибір найкращих назв продуктів для вашого магазину електронної комерції

Главная » Маркетинг, Статті » Вибір найкращих назв продуктів для вашого магазину електронної комерції

Коли ми говоримо про найменування товарів в Інтернеті, ми маємо на увазі не просто маркування – ми говоримо про пошук, навігацію, залучення та продаж. Ідеальна назва продукту – це креативна, описова, зручна для пошукових систем, релевантна та ще цілий список інших якостей.

Вигадати щось, що досягло б усіх цих цілей, неможливо. Однак, доклавши небагато зусиль, ви можете розробити унікальні назви, які допоможуть покупцям частіше знаходити ваші товари, а також заінтригують їх та спонукають дізнатися більше.

Для того, щоб назви ваших товарів надавали найбільш ефективний вплив на всі ваші маркетингові та торгові зусилля, ознайомтеся з наведеними нижче стратегіями ефективного найменування товарів, представлених у вашому інтернет-магазині.

1. Знайте свою цільову аудиторію

Завжди пам’ятайте про цільову аудиторію. Ваш товар призначений для дорослих, дітей чи навіть тварин? Якщо подумати про те, хто користуватиметься вашим товаром, легко додати модифікатор до загальної назви товару. Якщо ви локалізована компанія, додавання модифікатора міста або мови, характерної для конкретного міста, може допомогти підвищити впізнаваність продукту. Якщо ви продаєте товари за межами США, включення метричних розмірів може бути доречнішим, ніж використання дюймів. Знання того, на кого ви орієнтуєтесь та де вони знаходяться, допоможе вам вибрати правильний термін для назви продукту.

2. Продумайте розміщення та простір

Як правило, на сторінках категорій, де перераховані схожі товари, використовуються загальніші терміни. Однак, на сторінці конкретного продукту необхідно використовувати терміни, які відрізняють його від інших продуктів, що знаходяться в цій категорії. Постарайтеся вказати, що робить продукт унікальним, але зберігайте простоту, ясність і можливість розширення. Пам’ятайте, що Google приймає 255 символів тексту в полі тега Title, але результати пошуку відображають лише перші 70 символів.

3. Використовуйте назви брендів, коли це можливо

Якщо ви продаєте багато товарів з торговими марками, обов’язково вказуйте їх у назвах та заголовках сторінок. Люди, які шукають цей бренд, з більшою ймовірністю знайдуть ваш товар або натиснуть на ваше посилання, якщо в заголовку буде вказано бренд. Навіть якщо це новий чи менш відомий бренд, його варто увімкнути. Якщо ви є одним із небагатьох магазинів, які продають певний бренд, ви будете одним з єдиних, хто з’явиться на сайті, коли люди його шукатимуть.

4. Увімкніть ключові слова SEO

Як і у випадку з будь-яким контентом, створеним для Інтернету, ви повинні враховувати, як він вплине на SEO. Оскільки назви продуктів часто використовуються як теги заголовків, текст посилань і різного контенту на вашому сайті, вони є одними з найкращих місць для включення ключових слів SEO. Подумайте про слова або фрази, які ваші клієнти, швидше за все, використовуватимуть, щоб знайти цей продукт, і постарайтеся включити їх у назву. Залежно від вашої стратегії SEO, ви також можете включити деякі з основних ключових слів або фраз для вашого магазину, але завжди починайте із самого продукту.

5. Уникайте жаргону та внутрішньої термінології

Існує тонка грань між термінологією бренду та жаргоном. Коли ви говорите про продукти та послуги всередині компанії, ви часто створюєте назви або терміни, які допомагають вам краще їх зрозуміти. Але це терміни, зазвичай, не мають сенсу для сторонніх людей, наприклад, клієнтів. Якщо ви маєте власні назви для ваших продуктів або послуг, подумайте, наскільки вони значущі для ваших потенційних клієнтів. Ви можете використовувати їх для брендингу, але переконайтеся, що ви також використовуєте назви або терміни.

6. Увімкніть унікальні характеристики

Залежно від вашої продукції, такі специфічні деталі, як колір, розмір або матеріал, можуть бути дуже важливими для прийняття рішення про купівлю клієнтом. При практично нескінченному виборі товарів в Інтернеті ці деталі допомагають забезпечити специфічні диференціюючі характеристики для вашої продукції. Диференціюючі характеристики можуть бути ще більш важливими для таких товарів, як електроніка, програмне забезпечення або автомобільні запчастини, де покупці будуть робити покупки, ґрунтуючись на сумісності та використанні.

7. Перевантажуйте важливі терміни

Розміщення найбільш важливих термінів на початку назв товарів може бути дуже корисним, особливо у стрічці покупок, де кількість символів, що відображаються на сторінці результатів, обмежена. Якщо ви перевищите цей ліміт, заголовок вашого товару може бути обірваний. Важливо також відзначити, що не існує встановлених стандартів для відображення обсягу тексту на різних платформах, веб-сайтах або пристроях, тому включення найважливішої інформації спочатку гарантує, що незалежно від розміщення покупці побачать все, що їм потрібно.

8. Протестуйте вибрані заголовки

Нарешті, протестуйте вибрані вам заголовки, щоб зрозуміти, наскільки вони ефективні чи неефективні. Слідкуйте за Google Analytics і Webmaster Tools, щоб переконатися, що слова та фрази, які ви вибрали для заголовків товарів, приносять трафік, і що цей трафік є релевантним. Якщо щось здається непрацюючим, не бійтеся змінити це – іноді потрібно кілька разів змінити слова, перш ніж ви знайдете найоптимальнішу фразу.

В підсумку

Вам не обов’язково використовувати всі ці стратегії при найменуванні кожного зі своїх продуктів, але важливо подумати про кожну з них та визначити, що найкраще підходить для ваших продуктів та ваших клієнтів. Ви можете бути смішним, креативним чи серйозним. Ви можете бути дуже докладним, а можете бути простим та зрозумілим. Але найголовніше, що ви можете зробити, це прагнути створювати назви, які допоможуть вашим клієнтам знайти вашу продукцію, зрозуміти, що вона є, і загорітися бажанням її придбати.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.


    Схожі статті

    6 кроків, які потрібно зробити в електронній комерції перед запуском нової акції

    Підприємства електронної комерції часто зазнають тиску, пропонуючи покупцям купони, знижки та акції для досягнення більш високих показників продажу. В даний
    Читати далі…

    Сторінка 404 для магазинів електронної комерції

    Власники підприємств електронної комерції витрачають значну кількість часу та уваги на основні сторінки своїх сайтів, особливо на головну сторінку та
    Читати далі…

    3 переваги органічних соціальних медіа для підприємств електронної комерції

    Органічні соціальні медіа – це неоплачувана діяльність підприємств на вибраних ними платформах соціальних медіа, яка може включати історії, відео, блоги,
    Читати далі…

    Рекомендації щодо налаштування платежів для електронної торгівлі

    Вибір найкращої платіжної системи для вашого інтернет-магазину – це життєво важливий крок у забезпеченні безпеки вашого онлайн-бізнесу. Але навігація у
    Читати далі…

    Листи з відгуками та рецензіями для електронної комерції: як скласти ефективне повідомлення

    Включення різних типів маркетингових листів у стратегію маркетингу електронною поштою – найважливіший спосіб підтримувати зв’язок із клієнтами електронної комерції. Одними
    Читати далі…

    7 способів завоювати довіру клієнтів для вашого сайту електронної комерції

    В онлайн-середовищі, як правило, відсутній контакт між людьми, необхідний для створення довіри – такої довіри, яка надихає на “негайну покупку”,
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО



      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.