Сторінка 404 для магазинів електронної комерції

Главная » Маркетинг, Статті » Сторінка 404 для магазинів електронної комерції

Власники підприємств електронної комерції витрачають значну кількість часу та уваги на основні сторінки своїх сайтів, особливо на головну сторінку та сторінки товарів. Зважаючи на те, що ці сторінки зазвичай конвертують найбільше, така стратегія цілком зрозуміла. Однак, як не дивно, багато власників інтернет-магазинів втрачають конверсію, не включаючи до планів оптимізації сторінку 404.

Незалежно від того, наскільки чисто ви дотримуєтеся структури URL і профіль перенаправлення, покупці все одно намагатимуться потрапити на неіснуючі сторінки вашого сайту – або набравши неправильну веб-адресу, або натиснувши на посилання, яке ви ще не встигли перенаправити. Оптимізувавши сторінку 404, ви зможете повернути заблудлих мандрівників у правильному напрямку, опосередковано підвищивши конверсію.

Що таке сторінка 404?

Сторінка 404 – це сторінка помилки (або сторінка Not Found), яка з’являється, якщо відвідувач натискає на посилання або вводить URL-адресу неіснуючої сторінки, яка була переміщена або видалена. По суті, якщо з’являється сторінка 404, це означає, що сайт є активним, а сторінка – ні.

Якщо ви багато часу проводите в Інтернеті, то швидше за все вам доводилося стикатися з 404-сторінкою. Це може бути досить неприємно, особливо коли стандартна сторінка 404 не пропонує вам жодного пояснення чи способу повернутися на сайт, який ви щойно переглядали.

Для великих сайтів з великою кількістю сторінок може бути важко уникнути появи 404 сторінки. По можливості, власникам сайтів слід обмежити кількість сторінок помилок 404, які зустрічаються на їхньому сайті, тому що вони зазвичай створюють погане враження у користувачів та сприймаються пошуковими системами як низькоякісні.

Два типи сторінок 404

Існує два типи сторінок 404: користувальницькі та стандартні. Без сторінки користувача 404 відвідувачі потрапляють на стандартну сторінку помилки браузера, яка не пропонує жодних варіантів продовження перебування на сайті і може легко призвести до втрати відвідувачів і втрачених продажів (для сайтів електронної комерції). Розчаровані відвідувачі, не зумівши знайти шлях до потрібної сторінки, часто повністю залишають сайт та переходять на сайт конкурента. Стандартна сторінка 404 виглядає приблизно так:

 

Сторінка користувача 404 відповідає решті сайту, може пояснювати, як відвідувач потрапив на неї, і давати посилання на інші популярні товари або пов’язані сторінки, щоб спонукати користувачів продовжити покупки або перегляд. Сторінка 404 дозволяє утримувати відвідувачів на вашому сайті, а не перекидати їх на інший. Ось приклад користувацької сторінки 404:

 

Наявність сторінки користувача 404 замість сторінки 404 за замовчуванням є гарною практикою для будь-якого сайту, навіть якщо на ньому немає битих посилань, оскільки завжди є ризик, що користувачі неправильно введуть назву сайту.

Основні характеристики сторінки 404

Існує кілька основних елементів, які повинна включати кожна сторінка користувача 404, щоб забезпечити оптимальний користувальницький досвід. Нижче ви можете дізнатися трохи більше про кожний з них:

1. Відповідає дизайну та тону решти вашого сайту

Незважаючи на те, що ця сторінка попереджає відвідувачів про помилку, вона має виглядати цілісно з рештою вашого сайту. Для цього переконайтеся, що дизайн, тон та відповідні елементи, які є на сторінці, відповідають вашому бренду. Цей крок дозволить відвідувачам бути впевненими в тому, що вони не потрапили в якийсь інший менш безпечний розділ Інтернету, а просто в іншу область вашого сайту, з якою вони вже знайомі.

2. Чітка вказівка ​​на те, що це НЕ очікуваний вміст

Не всі клієнти знайомі зі сторінками 404 і, прийшовши на сайт, можуть не зрозуміти, що тут щось не так. Щоб звести до мінімуму плутанину, дайте відвідувачам зрозуміти, що сторінка, на яку вони намагалися потрапити, відсутня, виділивши її жирним заголовком. Таким чином, стане ясно, що причина, через яку вони бачать цю сторінку, полягає в помилці, а не в тому, що зміст сторінки зовсім не відповідає тому, що вони шукали.

3. Коротке пояснення того, як користувач опинився тут

Після того, як стало зрозуміло, що сторінка з’явилася через помилку, розкажіть клієнтам, як це могло статися. Поясніть, що вони або потрапили на сторінку, якої більше не існує, або помилилися під час введення URL-адреси, щоб вони не задавалися питанням, чому опинилися на цій сторінці. Щоб пом’якшити враження, спробуйте вставити трохи гумору, щоб заспокоїти клієнтів, що в несподіваному попаданні на цю сторінку немає нічого страшного.

4. Спрямовуйте користувачів на інші корисні розділи вашого сайту

Не залишайте клієнтів у скрутному становищі на цій сторінці! Натомість зробіть конкретні заклики до дії, які надішлють клієнтів назад на важливі сторінки вашого сайту. Найбільш поширенний підхід – відправити їх назад на головну сторінку, але ви також можете розглянути можливість направити їх назад на сторінки ключових категорій, які навряд чи зміняться. Це допоможе вам утримати покупців на вітрині інтернет-магазину, а не змушувати їх шукати альтернативу в Інтернеті.

Зрештою, переконайтеся, що інструменти навігації, доступні на інших сторінках вашого сайту – рядок пошуку та верхнє навігаційне меню – доступні і на цій сторінці. Дотримання цієї функціональності гарантує клієнту, що він все ще знаходиться на тому самому сайті, і дає йому можливість швидко переглянути безліч інших зв’язаних сторінок, щоб у нього не було спокуси перейти на іншу сторінку. Цей простий крок також допоможе зберегти брендинг вашого сайту на цій сторінці.

В підсумку

Хоча сторінка 404 може не бути вашим головним пріоритетом у веб-дизайні, вона повинна бути включена до списку сторінок, на які слід звернути увагу. При правильному підході ефективна сторінка 404 мінімізує плутанину серед ваших клієнтів, утримує їх на вашому сайті, щоб вони могли продовжити покупки та зміцнює ваш брендинг.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.


    Схожі статті

    3 переваги органічних соціальних медіа для підприємств електронної комерції

    Органічні соціальні медіа – це неоплачувана діяльність підприємств на вибраних ними платформах соціальних медіа, яка може включати історії, відео, блоги,
    Читати далі…

    Як встановлювати конкурентоспроможні ціни на товари для електронної комерції (без шкоди для прибутку)

    Cьогодні кількість сайтів електронної комерції, що діють у всьому світі, оцінюється в 12-24 мільйони. Очевидно, що конкуренція дуже висока, коли
    Читати далі…

    9 функцій, що покращують користувальницький досвід (UX) в електронній комерції

    Не секрет, що досвід користувача інтернет-магазину є найважливішим фактором, який покупці використовують для визначення того, чи варто довіряти сайту. Після
    Читати далі…

    6 кроків, які потрібно зробити в електронній комерції перед запуском нової акції

    Підприємства електронної комерції часто зазнають тиску, пропонуючи покупцям купони, знижки та акції для досягнення більш високих показників продажу. В даний
    Читати далі…

    Вибір найкращих назв продуктів для вашого магазину електронної комерції

    Коли ми говоримо про найменування товарів в Інтернеті, ми маємо на увазі не просто маркування – ми говоримо про пошук,
    Читати далі…

    Рекомендації щодо налаштування платежів для електронної торгівлі

    Вибір найкращої платіжної системи для вашого інтернет-магазину – це життєво важливий крок у забезпеченні безпеки вашого онлайн-бізнесу. Але навігація у
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО



      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.