Рекомендації щодо налаштування платежів для електронної торгівлі

Главная » Маркетинг, Статті » Рекомендації щодо налаштування платежів для електронної торгівлі

Вибір найкращої платіжної системи для вашого інтернет-магазину – це життєво важливий крок у забезпеченні безпеки вашого онлайн-бізнесу. Але навігація у світі обробки платежів може бути складною для тих, хто ще не має деяких робочих знань у сфері платежів. Нижче ми розглянемо кілька основних стратегій, які слід мати на увазі при розробці плану прийому платежів через інтернет-магазин.

1. За можливості використовуйте торговий рахунок, розміщений на платформі.

Практично для будь-якої платформи електронної комерції використання вбудованого або пропонованого самою платформою платіжного рішення є найбільш безпечним та простим способом прийому кредитних та дебетових карток. Оскільки ця функція створена спеціально для доповнення вашого магазину електронної комерції тією ж компанією, ви можете бути впевнені, що обслуговування та оновлення для інтеграції будуть пріоритетними.

Це також дозволить вам використовувати ваше рішення для електронної комерції як універсальний магазин, до якого можна звертатися з усіма проблемами та питаннями, усуваючи необхідність у перемиканні між службою підтримки електронної комерції та службою підтримки платежів. Найголовніше, оскільки вони цінують ваш бізнес, платформи електронної комерції також зазвичай здатні задовольнити чи перевершити ціни конкурентів.

2. Використовуйте рішення “все в одному” для прийому кількох способів оплати.

Крім прийому платежів за кредитними та дебетовими картками, хороша практика (і тенденція, що росте, у світі інтернет-магазинів) – йти назустріч клієнтам, пропонуючи різні гнучкі платіжні рішення. Платежі через гаманець, опції “Заплати пізніше”, мобільні платіжні програми та багато іншого стають все більш популярними способами оплати в Інтернеті, але обслуговування такої кількості різних рахунків може бути дорогим.

Саме тому платіжні рішення “все в одному” стають дедалі популярнішими. Використовуючи платіжного провайдера, який сам займається інтеграцією різних способів оплати, ви не тільки полегшуєте собі завдання – ви також полегшуєте вітрину свого магазину, скорочуючи кількість інтеграцій, які можуть бути вразливими для хакерів.

3. Переконайтеся, що ваша вітрина відповідає стандартам відповідності.

PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) – це набір стандартів, які були створені для забезпечення безпеки глобальних платежів. Дотримання стандартів PCI залежить від багатьох факторів, включаючи захист збережених даних про власників карток, контроль доступу до ваших систем та багато іншого.

На щастя, у наші дні більшість постачальників торгових послуг включають відповідність стандарту PCI як вбудований компонент у свої пропозиції, тому тягар дотримання багатьох пов’язаних з ним правил зазвичай не лягає на власників бізнесу. Вивчаючи рішення для обробки кредитних і дебетових карт, переконайтеся, що варіанти, що розглядаються, включають відповідність стандарту PCI у свої послуги.

4. Якщо цього вимагає територія, використовуйте рішення 3D-Secure.

3D-Secure, ще один набір стандартів безпеки, спрямований на додавання додаткового підтвердження з боку клієнта, стає обов’язковим у більшій кількості країн. Хоча це може створити труднощі у процесі оформлення замовлення, це додає рівень захисту підприємствам, переносячи відповідальність повернення платежів із підприємства на банк-эмитент. Що стосується безпосередньо транзакцій Visa, то Visa гарантує, що ви взагалі ніколи не отримаєте повернення платежу.

Якщо ви знаходитесь на території, де 3D-Secure є або стане обов’язковою вимогою, переконайтеся, що ваш платіжний шлюз відповідає цій умові. На щастя, багато великих шлюзів, таких як PayPal і Stripe, вже включили 3D-Secure у свої пропозиції.

5. Встановіть SSL сертифікат на свій сайт.

Сертифікати SSL (Secure Socket Layer) були створені для шифрування будь-яких даних, що передаються між вашим інтернет-магазином та пристроями ваших клієнтів, додаючи ще один життєво важливий рівень безпеки. Ви коли-небудь замислювалися, у чому різниця між URL, що починається з http://, та URL, що починається з https://? Літера “s” означає наявність SSL-сертифікату.

Крім захисту платіжної інформації, SSL-сертифікати допомагають гарантувати, що особисті дані ваших клієнтів залишаться в безпеці та недоступні для хакерів. Більшість платформ електронної комерції самі включають SSL сертифікати при купівлі послуг інтернет-магазину, але якщо ваша платформа цього не робить, переконайтеся, що ви придбали сертифікат у надійного джерела, перш ніж приймати платежі.

6. Застосовуйте інструменти запобігання шахрайству, де це можливо.

Нарешті, щоб забезпечити максимальний рівень захисту вашого платіжного процесу, переконайтеся, що ви використовуєте всі засоби запобігання шахрайству, які є у вашому розпорядженні. До поширених засобів боротьби з шахрайством ставляться:

  • Служба перевірки адреси (AVS), яка порівнює надану адресу для виставлення рахунку з адресою, вказаною в банку власника картки, щоб переконатися, що вони збігаються.
  • reCAPTCHA, яка гарантує, що кожна транзакція ініціюється людиною, і допомагає вам уникнути ботів, які перевіряють вкрадену інформацію про карту, щоб переконатися, що вона спрацює.
  • Інструменти Fraud Score, які допомагають виявити підозрілі замовлення без необхідності вручну перевіряти кожен із них на наявність незвичайних чи сумнівних характеристик.

В підсумку

Важливо забезпечити надійну інфраструктуру оформлення замовлення та платежів від початку до кінця, щоб убезпечити клієнтів та уникнути шахрайства. Пам’ятайте про ці найкращі практики при розробці стратегії платежів в електронній комерції, щоб зрештою ви (і ваші клієнти) не опинилися в збитку.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Вибір найкращих назв продуктів для вашого магазину електронної комерції

    Коли ми говоримо про найменування товарів в Інтернеті, ми маємо на увазі не просто маркування – ми говоримо про пошук,
    Читати далі…

    6 кроків, які потрібно зробити в електронній комерції перед запуском нової акції

    Підприємства електронної комерції часто зазнають тиску, пропонуючи покупцям купони, знижки та акції для досягнення більш високих показників продажу. В даний
    Читати далі…

    Сторінка 404 для магазинів електронної комерції

    Власники підприємств електронної комерції витрачають значну кількість часу та уваги на основні сторінки своїх сайтів, особливо на головну сторінку та
    Читати далі…

    Листи з відгуками та рецензіями для електронної комерції: як скласти ефективне повідомлення

    Включення різних типів маркетингових листів у стратегію маркетингу електронною поштою – найважливіший спосіб підтримувати зв’язок із клієнтами електронної комерції. Одними
    Читати далі…

    7 способів завоювати довіру клієнтів для вашого сайту електронної комерції

    В онлайн-середовищі, як правило, відсутній контакт між людьми, необхідний для створення довіри – такої довіри, яка надихає на “негайну покупку”,
    Читати далі…

    Як вести блог, який ваші клієнти електронної комерції дійсно читатимуть

    Коли ви вживаєте заходів щодо створення свого бренду, блог може здатися не найважливішим пунктом у вашому списку справ. Зрештою, ви
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ