Як вести блог, який ваші клієнти електронної комерції дійсно читатимуть

Главная » Маркетинг, Статті » Як вести блог, який ваші клієнти електронної комерції дійсно читатимуть

Коли ви вживаєте заходів щодо створення свого бренду, блог може здатися не найважливішим пунктом у вашому списку справ. Зрештою, ви хочете переконатись, що ваша продукція якісна, а шлях її доставки до клієнтів безперешкодний. Однак ведення блогу для вашого бізнесу електронної комерції має низку переваг з погляду маркетингу:

  • він підтримує інтерес та зацікавленість вашої аудиторії у вашому бізнесі
  • він робить вас експертом у своїй галузі
  • він дозволяє вам пояснити, чому ваші продукти є найкращими
  • він допоможе вам налагодити зв’язки з іншими підприємцями

Якщо ви шукаєте способи допомогти своєму бізнесу розвиватися, ведення бізнес-блогу варто прикласти до цього зусилля, навіть якщо це може здатися трудомістким. Читайте далі рекомендації експертів про те, як зробити так, щоб блог вашого магазину електронної комерції влучив у яблочко.

1. Мати чітку точку зору

Перш за все, переконайтеся, що ваш блог та відповідні пости мають конкретну точку зору. Якщо ваш електронний комерційний бізнес продає обладнання для догляду за газонами, зосередьтеся на постах, які стосуються лише догляду за газонами та пов’язаних з ним тем – не пишіть про інші свої хобі, політику, сім’ю тощо.

Подумайте про це так: якщо ваші пости будуть різнорідними, ви не зможете залучити потрібну вам аудиторію, яка складається виключно з покупців обладнання для догляду за газонами та іншими експертами галузі. Пам’ятайте, що ведення блогу – це пошук своєї ніші, тому переконайтеся, що у вас є думка, яка дійсно застосовна до ринку, з яким ви хочете спілкуватися.

2. Організуйтесь за допомогою редакційного календаря

Коли справа доходить до ведення добре налагодженого блогу, хороша організація є ключовим фактором. Як тільки ви визначитеся зі своєю точкою зору, складіть щомісячний редакційний календар і визначте періодичність публікацій, яка буде відповідати вашому графіку. Чи можете ви писати лише одну статтю на тиждень, чи ви плануєте писати щось нове щодня? Визначте, коли ви бажаєте публікувати статті, і на початку кожного місяця призначте дату публікації кожної з них. Коли терміни стоять перед очима, набагато важче упустити обов’язки щодо ведення блогу.

Плануючи періодичність публікації постів, переконайтеся, що ви плануєте їхню регулярну публікацію. Ідея полягає в тому, щоб привчити своїх читачів чекати, коли виходитимуть ваші блоги. Тому, будь то раз на тиждень, двічі на тиждень або щодня, переконайтеся, що ваші пости у блозі виходять регулярно, інакше читачі зовсім забудуть про вас.

3. Мозковий штурм переконливих ідей для тем

Після того, як ви дізналися, як часто ви плануєте публікувати пости і коли настає кожен крайній термін, настав час провести мозковий штурм ідей на теми, які зацікавлять вашу аудиторію. На жаль, ваше знайомство з вашими продуктами та послугами іноді може стати вашим лютим ворогом, спонукаючи вас до написання постів, що повторюються, в блозі на одні й ті ж теми. Декілька простих методів мозкового штурму допоможуть вам поглянути на свій бізнес під новим кутом і створити контент, що приваблює пошукових систем і конвертує читачів.

  • Вільний лист: Щоб виявити найкращі ідеї, ви повинні дозволити якомога більшій кількості ідей спливти на поверхню – навіть якщо спочатку вони видадуться поганими. Практикуйте вільний лист, щоб задіяти невідредаговану частину вашого мозку, що формує ідеї: сядьте і пишіть 15 хвилин поспіль без зупинки. Якщо вам нема про що писати, просто пишіть “Мені нема про що писати”, поки не напишете. Коли ви натрапите на якусь ідею, продовжуйте її протягом кількох пропозицій, а потім переходьте до наступної. Коли ви закінчите, ви, швидше за все, матимете більше однієї ідеї для статті. Навіть якщо у вас буде тільки одна, це все одно більше, ніж якби ви 15 хвилин тупо дивилися на екран.
  • Mind Mapping: Вправи зі складання ментальних карт допомагають відволіктися від написання статті та сконцентруватися на основних поняттях. Озброївшись олівцем та папером, почніть з написання широкої, часто використовуваної та/або легкої теми у центрі сторінки. Проведіть вісім або близько того відгалужень від центру і записуйте нові, пов’язані з нею поняття в міру того, як вони спадають на думку, додаючи нові відгалуження від цих понять. Коли ви закінчите, ви легко зможете знайти на діаграмі шлях, який призведе до (однієї чи кількох) набагато конкретніших, унікальніших тем статей, ніж ті, з яких ви почали.
  • Пошук інформації в Інтернеті: Ще один простий спосіб знайти нові теми – просто почати пошук в Інтернеті, пов’язаний з вашою галуззю. Перегляньте сайти відповідей, такі як Quora, Reddit, форми або соціальні мережі, щоб побачити, які питання задають споживачі у зв’язку з вашою галуззю – це ті речі, про які люди хочуть знати більше, тому розміщення статті навколо них зробить ваш бізнес більш релевантним та знаючим. Ви також можете переглянути коментарі в блозі на предмет питань і перетворити їх на відповіді, які можуть зайняти цілу статтю.
  • Дослідження конкурентів: Якщо ваші конкуренти вже використовують блог для залучення клієнтів, ви можете легко вивчити їхню діяльність, щоб зрозуміти, що у них працює. Використовуйте SEO-сайти, щоб підключити сайт конкурента і подивитися їх найкращі вхідні посилання, тобто посилання на їх сайт з інших сайтів, щоб отримати краще уявлення про те, чим люди у вашій галузі хочуть ділитися і на що посилатися. Після цього ви можете написати власні пости в блозі на схожі теми, на які, як ви сподіваєтеся, посилатимуться інші сайти.

4. Переконайтеся, що кожен пост цінний та захоплюючий

Навіть найунікальніша тема може провалитися, якщо вона не буде представлена ​​таким чином, щоб зацікавити читачів. Простіше кажучи, не будьте нудними. Ніхто не любить “мокру ковдру”, і це стосується і вашого блогу. Переконайтеся, що ви викладаєте свою тему у захоплюючій формі, щоб ніхто не нудьгував і не пішов. Якщо тон вашого бренду, як правило, веселий і неформальний, то це чудовий час, щоб проявити свій гумор та дотепність.

У той же час ви повинні бути впевнені, що ваші пости пропонують щось цінне для ваших читачів. Ніхто не читатиме ваш блог (або будь-який інший контент, якщо на те пішло), якщо ви не навчите їх чогось нового або не дасте їм нову точку зору, яку вони не чули раніше. Якщо у вас є що сказати цінного, все більше і більше людей будуть зацікавлені у тому, щоб прочитати це.

5. Розповсюджуйте повідомлення по всьому Інтернету

Якщо ніхто не знає про ваш блог, то читачів у вас завжди буде мало. Переконайтеся, що ви розповсюджуєте свій блог та його пости скрізь, де тільки можна, щоб підвищити обізнаність та сформувати аудиторію. Декілька найбільш популярних місць, де ви можете поділитися своїми записами в блозі, – це облікові записи в соціальних мережах, розсилка електронною поштою та кампанії електронною поштою, присвячені певній темі.

Хочете стати ще креативнішим? Згадайте сайти з відповідями, які ви переглядали у пошуках ідей для контенту в Інтернеті. Якщо будь-які записи у вашому блозі відповідають на поставлене запитання (питання), опублікуйте відповідь на нього з посиланням на ваш блог, якщо зможете – це приверне більше уваги до вашого повідомлення там, де люди найбільше зацікавлені в ньому.

6. Співпрацюйте з іншими авторами та сайтами

Корисно змішувати тональність ваших постів, особливо, якщо ви пишете блог, орієнтований на бізнес. Попрацюйте над своїми мускулами і знайдіть експертів у своїй галузі, які були б готові написати гостьовий пост у вашому блозі, особливо на теми, в яких ви, можливо, не дуже добре знаєтеся. Ви не тільки отримаєте вигоду від свіжих голосів, а й, ймовірно, отримаєте певну соціальну підтримку від запрошених авторів.

Також важливо знайти блоги, для яких ви можете писати гостьові пости – не стільки для різноманітності, скільки для цілей SEO. SEO може бути складним, але один із відмінних способів підняти ваш сайт у рейтингу пошуку – це отримати посилання на ваш магазин на високоякісних сайтах. Простий спосіб зробити це – написати інформативні гостьові пости для сайтів у вашій бізнес-ніші та попросити їх включити посилання на ваш магазин. Це не тільки корисно для SEO, але і є чудовим способом заявити про себе та знайти майбутніх партнерів для свого блогу.

7. Слідкуйте за успіхом у Google Analytics

Google Analytics може надати багато цінної інформації про ваш магазин, але він також може бути корисним інструментом для відстеження відвідування блогу. За допомогою Analytics ви можете побачити не тільки звідки йде трафік, а й які статті люди читають найчастіше.

Найголовніше, за допомогою GA ви можете відстежувати показники відмов у кожному пості. Показник відмов – це середній час, який читачі проводять на певній сторінці, в даному випадку – час, який вони витрачають на читання статті у блозі. Чим нижчий показник відмов, тим краще працює ваш пост. Середній показник відмов більшості сторінок становить близько 50%. Це відмінні дані для розгляду при виборі тем для майбутніх постів – дотримуйтесь тих, які відповідають статтям з хорошим показником відмов, та уникайте тих, де показник відмов становить 75% або вище.

У підсумку

Ведення блогу для вашого магазину електронної комерції – це чудовий спосіб привернути увагу до вашого бізнесу в Інтернеті та утримати аудиторію потенційних клієнтів. Дотримуючись наведених вище рекомендацій, ви обов’язково збільшите кількість читачів, передплатників та коментарів.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    7 способів завоювати довіру клієнтів для вашого сайту електронної комерції

    В онлайн-середовищі, як правило, відсутній контакт між людьми, необхідний для створення довіри – такої довіри, яка надихає на “негайну покупку”,
    Читати далі…

    Листи з відгуками та рецензіями для електронної комерції: як скласти ефективне повідомлення

    Включення різних типів маркетингових листів у стратегію маркетингу електронною поштою – найважливіший спосіб підтримувати зв’язок із клієнтами електронної комерції. Одними
    Читати далі…

    Рекомендації щодо налаштування платежів для електронної торгівлі

    Вибір найкращої платіжної системи для вашого інтернет-магазину – це життєво важливий крок у забезпеченні безпеки вашого онлайн-бізнесу. Але навігація у
    Читати далі…

    Чому сучасний дизайн сайту необхідний для зростання електронної комерції

    У світі, який дедалі більше переходить у цифровий простір, сайт електронної комерції служить віртуальною демонстраційною залою, де компанії можуть представити
    Читати далі…

    Ознаки невдалої стратегії бренду (і як їх усунути)

    Легко думати, якщо ваша компанія успішна, то вам не потрібно змінювати стратегію брендингу. Але, як ми бачили на прикладі таких
    Читати далі…

    Як вибрати перевізника для інтернет-магазину

    При створенні бізнесу електронної комерції необхідно враховувати безліч важливих моментів, починаючи від того, які товари ви пропонуватимете, і закінчуючи тим,
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ