Як вибрати перевізника для інтернет-магазину

Главная » Маркетинг, Статті » Як вибрати перевізника для інтернет-магазину

При створенні бізнесу електронної комерції необхідно враховувати безліч важливих моментів, починаючи від того, які товари ви пропонуватимете, і закінчуючи тим, як виглядатиме ваш інтернет-магазин. Більшість цих рішень забавні і цікаві; однак деякі логістичні деталі можуть ставитись до менш цікавої сторони володіння бізнесом. Вибір перевізника може потрапити до цієї категорії, але уникайте спокуси поспішно перебирати варіанти – це може дорого обійтися вам у довгостроковій перспективі.

В ідеалі ви хочете вибрати швидкого, надійного та доступного перевізника, який допоможе вам спростити процес доставки, дозволяючи вам зосередитись на цікавіших аспектах роботи вашого інтернет-магазину. Але як вибрати відповідного перевізника, не витративши надто багато свого дорогоцінного часу? Нижче ми розглянемо деякі з найважливіших факторів, які слід враховувати продавцям при виборі перевізника, що підходить для їхнього бізнесу у сфері електронної комерції.

1. Категорії товарів

По-перше, враховуйте розмір товарів, які ви надсилаєте своїм клієнтам. Деякі перевізники не можуть доставляти товари певних розмірів або форм, в той час як інші стягують різні тарифи за такі товари, тому переконайтеся, що ваші товари можуть бути надіслані за допомогою потенційного перевізника, перш ніж вибрати його. Крім того, кожен перевізник має свій список категорій товарів, які він обмежує з різних причин, тому переконайтеся, що ваші товари не порушують його правила доставки.

2. Місця доставки

Ви можете спочатку не думати про глобальну доставку, але це важливий варіант, який слід розглянути. Обов’язково порівняйте тарифи та умови для міжнародних замовлень, а також перевірте перевізників, які призначені для певних ринків та країн, таких як Укрпошта. Ви також можете знайти логістичну компанію, чиї міжнародні мережі будуть займатися всім процесом перетину кордонів і зміни перевізників для вас.

3. Швидкість доставки

Завдяки широкому поширенню Amazon та його одно- та дводенним варіантам доставки, сучасні покупці очікують, що їх замовлення будуть доставлені швидше, ніж будь-коли. Тому важливо вибрати перевізника, що пропонує найшвидші варіанти доставки, які тільки можливі для вас. Як тільки ви визначитеся з перевізником і дізнаєтеся, як швидко доставлятимуться товари, чітко вкажіть це на своєму сайті, щоб покупці мали правильні очікування щодо термінів доставки.

4. Ціноутворення та націнки

Щоб порівняти ціни, спочатку подивіться на вагу та розміри ваших товарів та зверніться до веб-сайтів перевізників, щоб визначити середню вартість доставки за тими напрямками, в які ви продаєте. Невелика різниця в ціні може здатися несуттєвою, але може швидко збільшитися. Крім того, уточніть, чи можуть застосовуватися будь-які надбавки до ваших вантажів, та врахуйте це. Якщо ви бажаєте запропонувати безкоштовну доставку, подумайте про те, щоб додати вартість доставки в ціну товару, щоб компенсувати витрати.

5. Реальні тарифи та взаємодія з програмним забезпеченням

Якщо ви ще не знаєте цього терміну, “реальні тарифи” означають здатність сайту розраховувати точну вартість доставки після того, як покупець введе свою адресу. Живі тарифи розраховуються на основі ваги товару, пункту призначення та тарифів перевізника на момент замовлення. Дізнайтеся, які перевізники пропонують “живі” тарифи, і запитайте свого постачальника послуг електронної комерції, чи підтримує його платформа “живі” тарифи і для яких перевізників, щоб переконатися, що ви можете включити цю функцію на своєму сайті.

6. Безліч варіантів

Багато онлайнових компаній дозволяють своїм клієнтам вибирати одного з кількох постачальників послуг доставки під час оформлення замовлення. Це дає клієнтам можливість персоналізувати свій досвід у відповідності до того, що, на їхню думку, найкраще підходить для них, зменшуючи тертя в процесі конверсії. Рішення про надання такої можливості вашим клієнтам приймаєте тільки ви, тому враховуйте, скільки додаткових витрат та людських ресурсів буде потрібно для цього.

7. Репутація та популярність

Більшість ваших клієнтів воліють отримати своє замовлення у постачальника послуг доставки, про яке вони вже чули раніше та/або мали позитивний досвід роботи з ним у минулому. У США найбільш популярними постачальниками послуг доставки є FedEx, UPS та USPS, тому за можливості використовуйте у своїй стратегії доставки перевірених та відомих перевізників. Клієнти, які довіряють перевізнику, з більшою ймовірністю будуть впевнені у своїх покупках.

8. Матеріали для доставки

Матеріали для доставки, такі як конверти, коробки та пакувальна стрічка можуть швидко стати дорогими. На щастя, багато великих перевізників пропонують своїм клієнтам безкоштовні пакувальні матеріали, які ви можете використовувати, щоб скоротити витрати. Якщо для вашої продукції потрібні пакети з льодом, герметична упаковка або інші спеціалізовані пакувальні матеріали, які не пропонуються безкоштовно жодним перевізником, це може не бути важливим фактором у вашому рішенні; однак навіть скорочення витрат на одну невелику область постачання може допомогти.

9. Забір та здавання вантажу

Порівнюючи перевізників, зверніть увагу на те, чи забирає перевізник посилки для вас (і на будь-які збори, пов’язані з цією послугою), чи вам потрібно самостійно доставити посилки на місце здачі вантажу перевізником. Якщо потрібно здавати посилки, дізнайтеся, де знаходиться найближчий до вас пункт здачі, а також годинник його роботи, щоб ви могли визначити, як це впишеться у ваші бізнес-операції.

10. Можливості відстеження

Більшість клієнтів розраховують на те, що зможуть стежити за ходом виконання замовлення, доки він дістається від складу до порога їхнього будинку. Щоб переконатися, що ви зможете задовольнити цю потребу, вивчіть можливості відстеження кожного перевізника, що розглядається, щоб дізнатися, як це відбувається. Клієнти будуть почуватися впевненіше, знаючи, що вони можуть бачити, де знаходиться їх покупка в будь-який момент часу, і з більшою ймовірністю вибачать затримки, спостерігаючи за ними в режимі реального часу.

У підсумку

Дуже важливо грамотно вибрати перевізника, щоби надалі менше стикатися з проблемами. Навіть якщо затримка доставки відбулася не з вашої вини, ваші клієнти все одно можуть порівнювати невдалий досвід з вашим брендом. Оскільки постачальник послуг доставки відіграє таку важливу роль у задоволенні потреб клієнтів, ви, по суті, вибираєте ділового партнера, який може допомогти вашому бренду досягти успіху або зазнати невдачі.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Ознаки невдалої стратегії бренду (і як їх усунути)

    Легко думати, якщо ваша компанія успішна, то вам не потрібно змінювати стратегію брендингу. Але, як ми бачили на прикладі таких
    Читати далі…

    Чому сучасний дизайн сайту необхідний для зростання електронної комерції

    У світі, який дедалі більше переходить у цифровий простір, сайт електронної комерції служить віртуальною демонстраційною залою, де компанії можуть представити
    Читати далі…

    Як вести блог, який ваші клієнти електронної комерції дійсно читатимуть

    Коли ви вживаєте заходів щодо створення свого бренду, блог може здатися не найважливішим пунктом у вашому списку справ. Зрештою, ви
    Читати далі…

    Топ-5 видів цифрових платежів для магазинів електронної комерції

    Сьогодні у розпорядженні власників магазинів електронної комерції є безліч способів прийому платежів від покупців. Якщо в минулому власники інтернет-магазинів могли
    Читати далі…

    Як клієнти можуть уникнути 3 класичних помилок у проектах веб-розробки

    Проекти з розробки веб-сайтів між клієнтами та агентствами можуть загрожувати потенційними проблемами. Щоб допомогти згладити цей процес, ми наводимо нижче
    Читати далі…

    Дотримуйтесь цих найкращих практик при організації свого сайту електронної комерції

    Вас коли-небудь засмучував сайт із заплутаною структурою? Клієнти вважають цю проблему особливо неприємною, коли йдеться про сайти електронної комерції –
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ