3 переваги органічних соціальних медіа для підприємств електронної комерції

Главная » Маркетинг, Статті » 3 переваги органічних соціальних медіа для підприємств електронної комерції

Органічні соціальні медіа – це неоплачувана діяльність підприємств на вибраних ними платформах соціальних медіа, яка може включати історії, відео, блоги, пости та багато іншого. Враховуючи, що приблизно кожна третя людина використовує соціальні мережі, щоб дізнатися про нові продукти або відкрити їх для себе, органічні соціальні мережі є чудовим доповненням до будь-якої маркетингової стратегії електронної комерції. Крім того, що це надзвичайно економічно вигідно (адже це безкоштовно!), ось кілька важливих причин, через які власникам підприємств електронної комерції слід використовувати органічні соціальні мережі у своїх маркетингових зусиллях.

1. Передає цінності бренду

Платформи соціальних мереж дають власникам бізнесу можливість розповісти історію своєї компанії усьому світу. У наш цифровий вік споживачі часто переглядають сторінку бренду в соціальних мережах, щоб переконатися, хто він такий і які його цінності. Зміцнення довіри з вашою аудиторією, таким чином, може підвищити лояльність до бренду і створити позитивне ставлення до вашої компанії в цілому.

Створюючи контент для своєї сторінки, спитайте себе: Хто ви як бренд? Що символізує ваш бренд? Ви можете не лише створювати контент, що ілюструє це, але й ділитися зовнішніми повідомленнями, в яких згадується ваша компанія, щоб підкріпити позитивні висловлювання інших людей про вас. Зрештою, те, як сприймається ваш бренд, може вирішити, чи буде потенційний клієнт споживати ваш контент і купувати.

2. Полегшує взаємодію

Соціальні медіа є соціальними, а це означає, що споживачі мають можливість будувати відносини з компаніями зараз краще, ніж будь-коли. Соціальні медіа не лише дозволяють вам спілкуватися з вашими поточними клієнтами, а й дають можливість новим клієнтам виявити вас та взаємодіяти з вами.

Побудова взаємовідносин

Використання органічних соціальних мереж – це справді чудовий спосіб встановити зв’язок із поточними та потенційними клієнтами, коли вони стають вашими передплатниками. Створення зв’язку з клієнтами може принести довгострокові вигоди, включаючи лояльність клієнтів. Взаємодія з вашими послідовниками на ваших соціальних платформах дозволяє вам встановити зв’язок із вашою аудиторією, підтримати та утримати її.

Крім того, спільнота, яку ви створюєте в Інтернеті, дозволяє вам дізнаватися про свою аудиторію, в той час як вона дізнається про вас. Що кажуть ваші потенційні клієнти? Які їхні потреби? Про що вони просять? Взаємодія з ними може дати відповіді на ці питання, що дозволить вам краще зрозуміти, як ваш бізнес у сфері електронної комерції може допомогти їм у повсякденному житті.

Обслуговування клієнтів

Чи знаєте ви, що 65% людей віком 18-34 років вважають, що соціальні мережі є ефективним каналом обслуговування клієнтів? У міру розвитку соціальних мереж багато споживачів звертаються до компаній через прямі повідомлення або коментуючи пости, щоб отримати вирішення проблеми – майже 70% опитаних споживачів використовували соціальні мережі для обслуговування клієнтів.

Відмінна новина полягає у тому, що відповідь на скаргу у соціальних мережах може підвищити рівень лояльності клієнтів на 25%. Використовуйте соціальні мережі як продовження служби підтримки клієнтів для зміцнення довіри, регулярно відповідаючи на коментарі, особисті повідомлення та запитання. Коли ви відповідаєте своїм передплатникам в Інтернеті, ви заохочуєте активнішу взаємодію з поточною та майбутньою аудиторією.

3. Доповнює інші маркетингові зусилля

Ведення активних облікових записів у соціальних мережах також може допомогти (а в деяких випадках і посилити) ваші інші маркетингові зусилля різними способами.

Органічні соціальні медіа добре доповнюють платні соціальні медіа. Загалом органічні пости мають бути орієнтовані на поточних клієнтів, а платні – на залучення нових клієнтів. Запускаючи платну рекламу, слідкуйте за тим, щоб ваші соціальні сторінки оновлювалися цікавим та якісним неоплачуваним контентом, щоб нові відвідувачі могли побачити щось цікаве. Слідкуйте за узгодженістю між платними та органічними зусиллями, щоб клієнти могли переконатися в надійності вашого бренду – ви можете навіть розміщувати органічний рекламний контент, наприклад, інформацію про розпродаж та нові продукти.

Аналіз аналітики платної реклами може допомогти вам розробити стратегію реалізації органічного контенту та навпаки. Якщо органічний контент є особливо добрим, ви можете заплатити за його просування для більшої аудиторії, включивши його у свою платну стратегію.

SEO

Хоча соціальні мережі не роблять прямого вкладу в SEO-рейтинг, вони можуть опосередковано позитивно впливати на ваш пошуковий рейтинг. Профілі соціальних мереж надають вам можливості для створення посилань, які можуть сприяти підвищенню органічного рейтингу інших сторінок вашого сайту. Активна присутність у соціальних мережах взагалі підвищує вашу впізнаваність, це може призвести до збільшення зворотних посилань з інших сайтів. Створення контенту, яким діляться ваші клієнти, додає достовірності до ваших посилань, підвищуючи органічне SEO.

Кінцеві висновки

Органічна соціальна присутність в Інтернеті може підвищити авторитет бренду, збільшити залучення клієнтів та доповнити інші аспекти вашої маркетингової стратегії. При правильному використанні цей економічно ефективний компонент може стати сильним союзником вашого магазину електронної комерції.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Як встановлювати конкурентоспроможні ціни на товари для електронної комерції (без шкоди для прибутку)

    Cьогодні кількість сайтів електронної комерції, що діють у всьому світі, оцінюється в 12-24 мільйони. Очевидно, що конкуренція дуже висока, коли
    Читати далі…

    9 функцій, що покращують користувальницький досвід (UX) в електронній комерції

    Не секрет, що досвід користувача інтернет-магазину є найважливішим фактором, який покупці використовують для визначення того, чи варто довіряти сайту. Після
    Читати далі…

    Як якісно оновити стратегію медіапланування

    З розвитком маркетингу виникають нові методи, відкриваються нові канали, а конкуренція за увагу споживачів стає дедалі гострішою. Ваші ініціативи в
    Читати далі…

    Сторінка 404 для магазинів електронної комерції

    Власники підприємств електронної комерції витрачають значну кількість часу та уваги на основні сторінки своїх сайтів, особливо на головну сторінку та
    Читати далі…

    6 кроків, які потрібно зробити в електронній комерції перед запуском нової акції

    Підприємства електронної комерції часто зазнають тиску, пропонуючи покупцям купони, знижки та акції для досягнення більш високих показників продажу. В даний
    Читати далі…

    Вибір найкращих назв продуктів для вашого магазину електронної комерції

    Коли ми говоримо про найменування товарів в Інтернеті, ми маємо на увазі не просто маркування – ми говоримо про пошук,
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ