9 функцій, що покращують користувальницький досвід (UX) в електронній комерції

Главная » Маркетинг, Статті » 9 функцій, що покращують користувальницький досвід (UX) в електронній комерції

Не секрет, що досвід користувача інтернет-магазину є найважливішим фактором, який покупці використовують для визначення того, чи варто довіряти сайту. Після глибокої оцінки поточного UX вашого магазину ви можете почати робити значні кроки щодо його покращення, щоб клієнти залишилися задоволеними та були готові повернутися.

Зміна UX всього вашого сайту електронної комерції – завдання не з легких: щоб зробити її правильно, потрібно багато часу та роздумів. На щастя, є кілька функцій, які ви можете використати, щоб значно покращити враження ваших клієнтів від покупок. Ось деякі функції, в яких ви повинні бути впевнені, що ваш сайт електронної комерції може працювати.

1. Липке додавання до кошика

Функція Sticky Add to Cart (також як Soft Add to Cart) дозволяє клієнтам додавати товари в кошик або показувати те, що вже знаходиться в кошику, не змушуючи їх переходити на іншу сторінку або відкривати нове вікно. Натомість покупці можуть навести курсор на кнопку “Перегляд кошика” і побачити спливаюче вікно з детальною інформацією про те, що знаходиться в їхньому кошику. Це дає їм можливість оновити інформацію, залишаючись на поточній сторінці, що є великим плюсом для зручності, а також додатковим плюсом для більш забудькуватих покупців.

2. Сторінка користувача 404

Потрапляння на сторінку 404 зазвичай не дуже приємно для користувача, але сторінка 404 може перетворити кілька розчаровує досвід в інформативний і, можливо, навіть приємний для вашого клієнта. При створенні сторінки користувача 404 подумайте про те, щоб зробити посилання на вашу домашню сторінку або запропонувати посилання, які вони, можливо, шукали. Якщо це відповідає вашому бренду, ви навіть можете додати трохи гумору, щоб розрядити обстановку.

Показ схожих товарів на сторінці товару може допомогти покупцеві знайти те, що він шукає, якщо товар не задовольняє його потреби на 100%, що також відмінно позначається на конверсії. Скажімо, покупець шукає пару зелених чобіт і знаходить пару у вашому магазині, але зауважує, що вони не зовсім ті форми, які йому потрібні. Якщо на сторінці товару з’являться схожі товари, то покупцеві будуть запропоновані інші зелені чоботи, один з яких може виявитися їх ідеальною формою.

Аналогічним чином, супутні товари можуть зробити процес покупки ефективнішим. Якщо покупець вирішив купити у вас фонтан і побачив у розділі супутніх товарів набір для чищення та змінний фільтр, він може вирішити замовити ці два додаткові товари та позбавити себе необхідності шукати їх пізніше. Все, що може заощадити час покупця, безумовно покращує досвід користувача.

4. Самовивіз у магазині

Якщо на додаток до інтернет-магазину вашого бізнесу є ще й магазин, то ця стратегія для вас. Гнучкість – одна із сильних сторін електронної комерції, тому, дозволяючи клієнтам замовляти товари онлайн та забирати їх у магазині замість доставки, ви ще більше спрощуєте (і здешевлюєте) процес отримання товарів. Однак майте на увазі, що ця функція краще працює в тих інтернет-магазинах, які є більшими і мають постійних місцевих клієнтів. Хоча синхронізація інвентаризації в магазині та в Інтернеті потребує певної логістичної роботи, це відмінна можливість для ваших клієнтів, якщо ваш бізнес може впоратися з нею.

5. Односторінкова каса

Дослідження юзабіліті показали, що оформлення замовлення на одній сторінці значно приємніше для клієнта, ніж змушувати його переходити на декілька сторінок, щоб додати інформацію про доставку та виставлення рахунку. Зрештою, хто захоче переглядати безліч сторінок при спробі здійснити покупку? Заради відмінного користувальницького досвіду ви хочете усунути якомога більше перешкод, щоб клієнти не відчували, що повторна покупка в майбутньому буде тягарем.

6. Гостьова каса

Багато онлайн-покупців побоюються зломів, які можуть видати конфіденційну інформацію особам зі зловісними мотивами. З цієї причини багато покупців вважають за краще не зберігати інформацію про доставку і особливо виставляння рахунків ніде, навіть на найбезпечніших сайтах. Щоб покращити користувальницький досвід ваших покупців, запропонуйте їм можливість оформити замовлення як гість, а не змушуйте їх створювати обліковий запис на вашому підприємстві, де зберігається їх інформація. Хоча ви можете віддати перевагу зберігати інформацію про клієнта у файлі, хороший UX більше спрямований на те, щоб полегшити життя вашим покупцям та забезпечити вам продаж.

Якою б інтуїтивно зрозумілою не була ваша навігація, ваші клієнти миттєво не орієнтуватимуться на вашому сайті, коли вони вперше потраплять на вашу сторінку. Щоб підготуватися до зустрічі з клієнтами, які точно знають, що їм потрібно, полегшіть процес покупки, створивши пошук по сайту, який знайде те, що вони просять. Це позбавить їх необхідності багаторазово переходити по сайту, що може змусити їх шукати інше підприємство для задоволення своїх потреб.

8. Живе обслуговування клієнтів

Неважливо, чи перебувають вони у фізичному магазині чи роблять покупки в Інтернеті, ніщо так не тішить покупця, як хороше обслуговування клієнтів. Намагайтеся запропонувати клієнтам кілька способів зв’язатися з кимось, хто може їм допомогти: телефон, електронна пошта та чат. Коли клієнт здійснює покупку, особливо важливо мати можливість отримати допомогу в режимі реального часу, щоб зменшити тертя, де знадобиться номер телефону та/або функція чату. Можливість зв’язатися з дружелюбними та знаючими співробітниками допомагає надати товарам обличчя та характеру та робить ваш магазин ще більш приємним для покупок.

9. Безліч варіантів оплати

Скільки разів ви стояли біля каси, щоб розплатитись, простягали касиру кредитну картку і отримували її назад, тому що вони не приймають такі картки? Це не дуже приємний досвід, і щоб забезпечити найкращий досвід користувача, ви не повинні ставити своїх клієнтів у таку ж ситуацію. Хоча сьогодні існує безліч варіантів оплати (особливо в цифровому форматі), більшість покупців мають певну форму оплати, яку вони вважають за краще використовувати при здійсненні покупок в Інтернеті. Щоб задовольнити цю потребу, пропонуйте різні форми оплати, щоб ваш бізнес був доступний якомога більшій кількості покупців.

Останні висновки

Забезпечення відмінного досвіду для ваших клієнтів – це відмінний спосіб гарантувати, що вони будуть купувати у вас знову і, можливо, навіть порекомендують ваш сайт своїм друзям. Постарайтеся включити в свою стратегію якомога більше функцій, описаних вище, щоб оптимізувати досвід вашого сайту і створити базу постійних клієнтів, і не забудьте також включити в свою стратегію кращі практики UX електронної комерції.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.


    Схожі статті

    Як якісно оновити стратегію медіапланування

    З розвитком маркетингу виникають нові методи, відкриваються нові канали, а конкуренція за увагу споживачів стає дедалі гострішою. Ваші ініціативи в
    Читати далі…

    Коли звичайний користувач стає лідом?

    Під лідом мається на увазі той самий користувач, який опинився на сайті компанії або сторінці в соціальних мережах через рекламне
    Читати далі…

    Які основні відмінності між контекстною рекламою і таргетом?

    Таргет, або таргетована реклама, розробляється з фокусом на певну цільову групу, або таргет-групу. Щоб підвищити ефективність впливу на кінцевого споживача,
    Читати далі…

    Найчастіші запитання з контекстної реклами

    Контекстною рекламою називається специфічна реклама в інтернеті, яка показується користувачам у пошуці відповідно їх вподобанням та певній тематиці. Відповідно про
    Читати далі…

    Як оцінити якісний дизайн сайту

    Кожен стартап потребує своєї розкрутки. А що може краще за все презентувати ваш бізнес? Правильно – красивий, привабливий та якісно
    Читати далі…

    Наскрізна аналітика

    Як визначити, чи працює ваша реклама? Орієнтиром для багатьох компаній є показник того, як часто клієнти пишуть або телефонують. Є
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО



      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.