Які основні відмінності між контекстною рекламою і таргетом?

Главная » Маркетинг, Статті » Які основні відмінності між контекстною рекламою і таргетом?

Таргет, або таргетована реклама, розробляється з фокусом на певну цільову групу, або таргет-групу. Щоб підвищити ефективність впливу на кінцевого споживача, складається його загальний портрет.

Контекстна реклама спрямована на задоволення потреб кінцевого споживача, але тут мова йде не про холодну або теплу, а вже гарячу цільову аудиторію, яка може вирішити існуючу проблему за допомогою запропонованої послуги або продукту. Рівень зацікавленість у послуги або продукта в рази вище, ніж у випадку з таргетованою рекламою.

Чи є можливість запустити таргетовану рекламу без сайту?

Звичайно, так як замість сайту використовується інший ресурс – соціальні мережі, де також розміщується необхідна інформація про компанію. Таким чином, просто перенаправте таргет-групу з рекламних матеріалів на сторінки соціальних мереж.

Скільки часу буде потрібно на те, щоб підготуватися до запуску повноцінної рекламної кампанії?

Насправді, підготовчий етап рекламної кампанії займає досить багато часу, що пояснюється складністю самої процедури, яка відрізняється наявністю різних за обсягом і за тривалістю виконання завдань. Однак передчасно панікувати не варто, якщо є розуміння того, що все-таки має бути зроблено та в які терміни.

З чого радять почати? Починається все зі складання портрета кінцевого споживача, клієнта, який є головним об’єктом рекламної кампанії. Наступний етап – складання брифу та розробка дизайн-макету рекламного матеріалу. В процесі розробки рекламного оголошення необхідно враховувати особливості різних рекламних майданчиків, де рекламний матеріал буде розміщуватися.

Незважаючи на те, що візуальна складова є важливою частиною рекламного оголошення, не варто відводити на задній план змістове наповнення, коли мова йде про підготовку тексту, який буде гармонійно доповнювати віжуал. Щоб зробити текст максимально ефективним, слід зрозуміти, що є унікальною торговою пропозицією, або УТП, іншими словами, що виділяє послугу або товар від конкуруючих пропозицій на загальному ринку. Останнім, але не менш важливим є етап налаштування аналітичних інструментів для трекінгу лідів.

Таким чином, за 1-2 дня можна запустити рекламну кампанію, з огляду на те, що все необхідне для її запуску вже готове.

Навіщо компанії потрібна таргетована реклама?

Таргетолог займається розширенням цільової аудиторії компанії та підвищенням рівня впізнаваності компанії та її брендів.

Чи є гарантії того, що запуск таргетованої реклами сприятиме зростанню продажів?

Досвідчений фахівець забезпечує залучення трафіку до Facebook або Instagram, або ж на корпоративний веб-ресурс, використовуючи набір певних інструментів, прийомів, які, на його думку, є найбільш ефективними в конкретному випадку. Таргетолог зосереджується на вирішенні певного завдання, використовуючи індивідуальний підхід, як і лікар.

Поки ви перебуваєте на стаціонарі під наглядом лікаря, він може відстежити особливості протікання захворювання, і виписати індивідуальний рецепт. В інших випадках, він може лише припускати, чому засіб, призначений для лікування захворювання, виявилося настільки ефективним, або зовсім не спрацювало. Таргетолог прикладає максимум зусиль для вирішення поставленого завдання, але не може контролювати діяльність відділу продажів компанії, незважаючи на те, що всі процеси всередині компанії взаємопов’язані між собою.

Виникає питання, і як можна вирішити таку проблему, тобто підвищити ефективність таргетированої реклами? Мова йде про налаштування реклами та інструментів з відстеження її результативності з наскрізною аналітикою, яка дозволяє враховувати дані за заявками та успішним продажам. Такий підхід вважається більш комплексним, де будуть контролюватися всі ліди та дзвінки.

Можете зорієнтувати за вартістю одного кліка?

Таргетолог надає остаточну ціну за цільову дію споживача у вигляді кліка / заявки після завершення тестового періоду, так як на вартість впливають й інші рушійні фактори, які є частиною добре продуманої індивідуальної рекламної кампанії.

Якщо є можливість запустити таргетовану рекламу в одній соціальній мережі, але з обмеженим бюджетом, з якої почати?

Підхід до кожної соціальної мережі, як і компанії, є індивідуальним, так як враховуються можливості мережі та специфіка діяльності компанії, портрет її кінцевого споживача, його вік, місце існування і т.д. Досить складно сказати без будь-яких початкових даних, яка соціальна мережа проявить себе найбільш ефективним чином з урахуванням вкладення мінімального розміру інвестицій.

Що робить таргетолог? Перш за все, він запускає тестування, коли рекламний матеріал з’являється на різних соціальних платформах. І тільки після завершення тестового періоду таргетолог може поділитися загальним поданням про цільову аудиторію, витрати й доходи за певний період часу.

З огляду на той факт, що компанія не тільки обмежена у фінансових можливостях, але й у часі, слід орієнтуватися на індивідуальні переваги. В такому випадку краще вибрати ту соціальну платформу, інструменти якої є найбільш знайомими та зручними.

Що мається на увазі під налаштуванням таргетиваної реклами?

Налаштування таргетиваної реклами включає всі етапи від реєстрації акаунта до налаштування цільової аудиторії для проведення ретаргетингу. Таргетолог займається налаштуванням показів, підбору аудиторії, плейсменту, формату рекламного матеріалу й т.д.

Яким повинен бути мінімальний бюджет на запуск таргетованої реклами в одній соціальній мережі?

Щоб отримати точні цифри, пов’язані з запуском повноцінної рекламної кампанії в одній соціальній мережі, слід звернутися до фахівця. Якщо без конкретики, таргетологи вважають, що запуск слід починати з інвестиціями в розмірі від 10 000 RUB, проте сума рекламної кампанії може змінитися після завершення тестового періоду.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (378 оценок, среднее: 4.50 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Схожі статті

Найчастіші запитання з контекстної реклами

Контекстною рекламою називається специфічна реклама в інтернеті, яка показується користувачам у пошуці відповідно їх вподобанням та певній тематиці. Відповідно про
Читати далі…

Як оцінити якісний дизайн сайту

Кожен стартап потребує своєї розкрутки. А що може краще за все презентувати ваш бізнес? Правильно – красивий, привабливий та якісно
Читати далі…

Наскрізна аналітика

Як визначити, чи працює ваша реклама? Орієнтиром для багатьох компаній є показник того, як часто клієнти пишуть або телефонують. Є
Читати далі…

Коли звичайний користувач стає лідом?

Під лідом мається на увазі той самий користувач, який опинився на сайті компанії або сторінці в соціальних мережах через рекламне
Читати далі…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.