Як відкривати онлайн-магазин товарів для офісу та канцелярії

Главная » Маркетинг, Статті » Як відкривати онлайн-магазин товарів для офісу та канцелярії

Усі магазини, які функціонують в режимі онлайн та офлайн і продають офісну продукцію, можна розділити на два основних напрямки: продаж канцелярії та продаж безпосередньо офісних товарів. Таким чином, вдається залучати цільових покупців і розширювати асортимент продукції, що реалізовується.

Розгляньмо далі докладніше специфіку організації кожного магазину та поговоримо про те, як створити і розвивати свій власний сайт з продажу офісного приладдя.

Аналіз ринку офісної та канцелярської продукції

Ще кілька років тому вітчизняний ринок можна було охарактеризувати як встигаючий та прибутковий сегмент зі зростаючим попитом і хорошими продажами. Сьогодні ж доходи населення падають, через що відбувається економія на другорядних купівлях. Багатьом керівникам доводиться скорочувати закупівлі витратних матеріалів та офісного приладдя, а роздрібні споживачі ще більше утримуються від того, щоб купувати папір, ручки, зошити, канцелярські аксесуари і так далі.

Однак саме канцтовари завжди залишаються в попиті, оскільки щороку діти ходять в школу і батьки зобов’язані забезпечувати їх необхідним інвентарем для занять. У пік сезону вся країна скуповує шкільні товари на сотні тисяч гривень, а потім протягом року запаси регулярно поповнюються.

Якщо ви все-таки налаштовані відкривати свій магазин саме з продажу офісних і канцелярських товарів, необхідно грамотно підійти до цього процесу і враховувати всі ключові фактори.

Хто покупці?

Відразу відштовхуємося від цільової аудиторії – хто буде купувати наш товар, що ми продаємо своїм претендентам.

Тут можна виділити такі категорії споживачів:

  • Батьки з дітьми, якими закуповують канцелярські товари на новий навчальний рік. Вважається найбільшою аудиторією, оскільки в літній період, особливо в серпні, спостерігаються масові закупівлі даної продукції. Зокрема попитом користуються зошити, альбоми, ручки, олівці, фломастери, маркери, фарби та пензлі, картон, точила, стираючі гумки, щоденники та інше.
  • Вчителі, викладачі, яким потрібна папір, ручки, блокноти, канцтовари для творчості в свої освітні установи і для особистих цілей. Їх інтереси аналогічні першої категорії покупців, але часто вони хочуть знижку. Також можлива покупка за бартером, якщо установа і магазин знаходять компроміс або взаємовигідні мети.
  • Творчі люди, винахідники, умільці, майстри. Стиль hand made продовжує залишатися на піку популярності, тому для створення живих квітів, виробів з категорії скрапбукінгу, фотокниг, різних виробів завжди потрібні елементи канцелярії – папір, клей, фломастери і маркери, канцелярські ножі, скріпки та інше.
  • Офісні керівники. Щоб офіс повноцінно функціонував, а все його працівники змогли справно виконувати всі свої обов’язки, потрібно забезпечити робочу зону всім необхідним – меблями, комп’ютерами, принтерами та сканерами, канцелярськими предметами, блокнотами, папером для записів, ручками, магнітами і так далі. Офіси оптом закуповують всю продукцію, щоб на тривалий час забезпечити персонал необхідними предметами, а потім поступово поповнюють запаси використаних товарів.
  • Студенти, люди, що працюють в офісах, люди, які люблять красиві блокноти, наклейки, яскраві папки і органайзери – ця аудиторія не велика, але вважає за краще оточувати себе красивими та милими штучками, що стосується і канцелярії теж.

Конкуренція сегмента офісних товарів і канцелярії

На будь-якому ринку частки розподіляються між декількома найбільшими інтернет-магазинами. У даному випадку конкуренція виступає негативним фактором, адже вам доведеться завойовувати своє місце серед покупців. Зате, якщо порівнювати з іншими напрямками онлайн-бізнесу, канцелярські бренди мало кому відомі. Користувачі ніколи не шукають канцелярську продукцію будь-якого бренду, а просто хочуть купити недорогу, практичну і функціональну річ. Перевагами вашого магазину будуть низькі ціни, регулярні акції та розпродажі, реклама і залучення трафіку.

Ще одна загроза, яка виходить від офлайн-магазинів, це те, що в літній сезон канцелярські товари продаються майже в кожній другій точці. Ось тут головним чинником буде саме низька вартість продукції – кожен батько хоче заощадити, коли дітям потрібно закуповувати все для школи.

Як залучати клієнтів у свій інтернет-магазин

Використовуйте такі методи:

  • збільшуйте середній чек – пропонуйте покупцям додаткові товари, які є супутніми;
  • влаштовуйте розпродажі, мега-знижки, акції і бонуси;
  • розширюйте асортимент – наприклад, можна продавати подарункові набори, тематичні лінійки продукції;
  • у сезон краще підвищувати націнку.

У яких постачальників закуповувати продукцію

Закуповувати офісні та канцелярські товари слід у оптових постачальників. Як мінімум, починайте з цього – так ви сформуєте первинний асортимент і зможете виставляти вигідну ціну для покупців.

Наступного етапі закупівель варто звертати увагу на незвичайні речі і новинки. Йдеться про продукцію з оригінальним дизайном, багатофункціональністю, екстравагантних товари, якими марять школярі і студенти, модними фішками, за якими всі полюють.

Такі вироби ви зможете купувати у китайських постачальників – вони завжди лідирують в сегменті новинок та інновацій.

Як створити власний онлайн-магазин з канцелярією та офісними товарами

Процес створення та відкриття онлайн-магазину продукції для офісів і канцелярії починається з розробки загальної концепції магазину, що включає в себе кількісний і якісний асортимент продукції, цінову політику і функціонал сайту для зручного його користування всіма відвідувачами.

Перший крок – формування асортименту

За рекомендаціями експертів необхідно розділити всі товари на кілька категорій, залежно від їх цільового призначення:

  • для освіти – задоволення потреб школярів, вчителів, студентів, усіх представників освітньої сфери. До цієї категорії відносяться канцелярські товари, навчальна продукція;
  • для творчості – продаж фарб, пензлів, крейди, пластиліну, мольбертів, спеціального паперу, аксесуарів для малювання, ліплення, рукоділля та іншого;
  • для виробництва – це офісна продукція, що дозволяє працівникам грамотно і ефективно вирішувати поставлені перед ними завдання;
  • супутні – додаткові корисні речі, які важливі у вирішенні найрізноманітніших завдань. Наприклад, подарункові набори, кавоварка, серветки і паперові рушники, сміттєві пакети, пластикові підставки, відра, власники та інше. Тут можна розкрити категорію продукції в різних аспектах.

Базова структура вашого сайту повинна виглядати так:

  • канцелярські товари – займає 50 відсотків всього асортименту, включає в себе групу дрібних товарів (стікери, скотч, скрепки і т.д.), групу «для письма» (зошити, альбоми, щоденники, блокноти, записні книжки і т.д.) , папір для принтерів і друку, групу бланків (довідки, конверти, бланки), групу письмового приладдя (ручки, олівці, фломатери, маркери, виделітелей), групу творчих товарів (фарби, пастелі, пензлі, крейда, пластилін, папір для малювання, мольберт), групу «для навчання» (посібники, плакати, постери, брошури, довідники, слів арі);
  • офісна продукція – становить 40 відсотків усього асортименту, включається в себе групу оргтехніки (ПК, ноутбуки, принтери, сканери, подрібнювач для паперу), групу безпеки (охоронні системи, дзвінки, кнопки виклику, відеоспостереження), групу офісних меблів (столи, стільці, крісла, дивани, шафи, тумби), групу телефонів і факсів, групу проекторів, групу дрібної побутової техніки (електричні прилади, посуд, аксесуари);
  • супутні товари – становить 10 відсотків усього асортименту, тематика даної товарної групи визначається за потребами цільової аудиторії. Наприклад, можна продавати рюкзаки та портфелі, мішки для взуття, шкільну форму, послуга доставки їжі в офіс;
  • все для організації свят – це окрема категорія, яка включає кульки, конверти і листівки, бантики, мішуру, обгортковий папір. Такі дрібниці купуються спонтанно і завжди повинні бути під рукою, щоб покупець збільшив свій середній чек на користь продавця.

Асортимент вашого інтернет-магазину може перетинатися серед клієнтів з різних категорій: наприклад, новий офісний працівник і студентка можуть купити кожна собі однаковий блокнот з улюбленим кумиром. Офіс може закуповувати альбоми та зошити, які найчастіше купують в школу дітям, якщо такий товар буде дешевим і вигідним. Ось чому зручно розділити всю продукцію на загальні канцтовари та шкільне приладдя.

Включення додаткових послуг

Офісна робота завжди пов’язана з необхідністю друкувати і оформляти документацію. У вашому інтернет-магазині ви зможете пропонувати клієнтам заправку картриджів, ламінування, друк фото та інше. Корпоративні клієнти вибирають такі сайти, де в одному місці можна зробити все. Ось так їм буде зручно замовляти і товари, і послуги, а ви зможете збільшити вашу виручку.

Цінова політика онлайн-магазину

Кожен товар повинен бути представлений у різних цінових сегментах. Навіть якщо ви просто продаєте зошити і ручки, все одно пропонуйте товар для малозабезпечених, середнього класу і VIP-клієнтів. Незважаючи на те, що клієнтів VIP буде меншість, все одно тримайте продукцію для їх смаків і потреб.

Не виключено, що у вас один клієнт може закупитися майже на опт, тому слід пропонувати знижки на великий обсяг покупок. Розмір знижок може варіюватися, але головне не скупіться, щоб не упустити хорошого клієнта і, отже, свій прибуток.

Послуга доставки та оплати

Користувачі завжди оцінюють якість обслуговування в цілому, часто звертають увагу на додаткові послуги і вигоди. Обов’язково вкажіть опцію доставки товарів в офіси. Великі компанії люблять, щоб кур’єрська служба привозила все на робоче місце, і цей фактор відіграє ключову роль у співпраці з корпоративними клієнтами.

Відносно оплати, чим більше способів розрахунку – тим краще. Звичайно ж, обов’язковими повинні бути варіанти готівкового та безготівкового розрахунку, накладений платіж.

Просування інтернет-магазину канцтоварів та офісної продукції

У політиці просування важливо задіяти всі способи:

  • проводити акції і розпродажі для клієнтів – це актуально в сезон масових закупівель для школи;
  • розміщувати контекстну рекламу – важливо, щоб по команді пошуку ваш сайт побачили на першій сторінці в топі, тому необхідно рекламуватися;
  • брендування – виділяйте себе і свій продукт серед конкурентів. Можна створити сторінку в соцмережах, де зможете повідомляти про новинки, давати корисні поради. Також зможете рекламуватися в віртуальних спільнотах;
  • розміщуватися в товарних агрегаторах;
  • пропонувати зручні способи доставки – не всім хочеться їздити по магазинах і купувати канцтовари, коли можна витратити кілька хвилин і замовити все на сайті, до того ж ще й отримати доставку продукції додому.
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (274 оценок, среднее: 4.20 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Як налаштувати ефективну email-розсилку для інтернет-магазину

    Найчастіше для встановлення клієнтських відносин з web-ресурси з продажу товарів і послуг використовують розсилку листів електронною поштою, яку фахівці називають
    Читати далі…

    Як легко та швидко запустити інтернет-магазин прикрас

    У даній статті кожен бажаючий приступити до продажу прикрас зможе знайти безліч корисної інформації, а саме відповіді на питання: чи
    Читати далі…

    Інтернет-магазин аксесуарів – прибутковий бізнес без особливих зусиль

    Жодна жінка не може обійтися без таких аксесуарів як парасольки, пояси, сумочки, рукавички, окуляри та браслети. Всі вони створюють єдиний
    Читати далі…

    Як правильно написати тексти для розділів інтернет-магазину

    Текстова складова сайту інтернет-магазину є далеко не найважливішою частиною. Однак, незважаючи на це, вона також здатна залучати клієнтів і приносити
    Читати далі…

    Особливості створення та просування інтернет-магазину меблів

    Існуючі сьогодні інтернет-магазини продають практично все, починаючи від книг і закінчуючи автомобільними запчастинами. Однак більшість подібних товарів і без цього
    Читати далі…

    Детальна інструкція запуску успішного інтернет-магазин з продажу сумок

    Сумочки для щоденних прогулянок, клатчі для свят, невеликі планшетки для ділових зустрічей і великі сумки для подорожей – все це
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ