Як правильно написати тексти для розділів інтернет-магазину

Главная » Маркетинг, Статті » Як правильно написати тексти для розділів інтернет-магазину

Текстова складова сайту інтернет-магазину є далеко не найважливішою частиною. Однак, незважаючи на це, вона також здатна залучати клієнтів і приносити дохід. Важливо відзначити, що цей висновок стосується всіх грамотно написаних текстах.

Тексти, які пройшли SEO-оптимізацію, дозволяють вивести сайт на перші сторінки пошукових систем. Однак але вони не можуть зацікавити покупця, так як містять здебільшого тільки ключові фрази. Найчастіше відвідуючи сайт, наповнений SEO-текстами, клієнт, націлений на покупку, не виявляє, що цікавить його інформацією і переходить до конкурентів, що істотно знижує доходи сайту. Щоб виключити подібний хід подій, експерти настійно рекомендують використовувати якісні тексти для кожної сторінки інтернет-магазину. У цій статті ми розглянемо, як створити контент, здатний залучити покупця.

Основні вимоги до текстів для інтернет-магазину

Не залежно від того, для якої зі сторінок продає ресурсу буде створюватися текст, він повинен відповідати таким критеріям як:

  • корисність;
  • унікальність;
  • читабельність;
  • оптимізація.

Розглянемо кожен з цих критеріїв більш детально.

Корисність тексту і в чому вона полягає

Для того щоб інтернет-магазин був здатний зацікавити потенційного клієнта в купівлі, його текстове наповнення повинно мати певну мету – допомогти відвідувачеві сайту знайти відповідь на питання, що цікавить або вирішити його проблему.

Так, якісний текст для головної сторінки інтернет-магазину повинен містити наступні пункти:

  • опис спеціалізації ресурсу і категорії товарів, запропонованих клієнту;
  • пояснення принципів роботи;
  • роз’яснення вигідності покупки товарів саме на цьому ресурсі;
  • опис переваг магазину і безпеки покупки товарів в ньому.

Унікальність тексту та як її визначити

Існуючі сьогодні пошукові системи Yandex і Google при виведенні сайтів на перші сторінки віддають перевагу веб-ресурсів з унікальними текстами. При цьому бажано, щоб технічна і фактична складова контенту були унікальними.

Технічна унікальність має на увазі використання в текстовій складової оригінальні словосполучення і слова. Саме цей вид унікальності перевіряється ботами пошукових систем при висуненні сайту на перші позиції. Важливо відзначити, що технічно унікальний текст можна зустріти ні на жодному іншому сайті або сторінці в мережі Інтернет.

Перед початком розміщення тексту на головній сторінці сайту або в будь-якому іншому розділі рекомендується провести його перевірку на унікальність. Для цього слід використовувати такі сервіси як Advego, Text.ru, Etxt або ContentWatch. При цьому мінімально допустимий рівень унікальності для кожного з перерахованих вище сервісів буде індивідуальним, так як в кожному з них тексти, написані фахівцями, перевіряються за різними алгоритмами.

Для невеликих текстів з рядом технічних характеристик з вузьконаправленої тематикою унікальність тексту повинна бути не менше 70-ти відсотків по Advego, Etxt і ContentWatch, і не менше 80-ти відсотків – по Text.ru. При цьому для інформаційних статей з великим об’ємом даний показник повинен бути на 10 і 15 відсотків вище відповідно.

Важливо враховувати, що технічна унікальність чи не свідчить про повну унікальності тексту, так як контент може бути переписаний з іншого ресурсу за допомогою переставлених місцями слів, синонімічних фраз і словосполучень. При цьому користувач, прочитавши в черговий раз одну і ту ж інформацію, може покинути інтернет-магазин. Саме тому слід також звертати увагу на фактичну унікальність.

Фактично унікальна стаття являє собою контент, що надає відвідувачеві web-ресурсу нову інформацію, що має зручну структуру для вивчення. Інакше кажучи, фактично унікальний текст – це якісно переписаний з іншого сайту контент з додаванням нової інформації, недоступною в інших інтернет-магазинах. Подібні тексти складні в написанні, проте вони набагато цікавіше для клієнта.

У деяких випадках для підвищення рівня унікальності творці контенту використовують «чорні методи», часто тягнуть за собою виключення сайту з пошукової видачі в Yandex і Google, а також довічний бан. Найбільш поширеними з них є:

  • використання букв дублерів з іншої мови, наприклад, заміна кириличної літери «с» на англійську «c»;
  • автоматичний переклад тексту через Google Translate на англійську мову і назад;
  • застосування програм-синонімайзер, замінюють слова.

У останніх двох методах тексти часто стають нечитабельними, що призводить до зниження зацікавленості у читачів до сайту або інтернет-магазину.

Читабельність статей і для чого вона потрібна

Більшість сучасних користувачів намагається максимально уникати – ресурсів, на яких тексти написані суцільним полотном. Це пов’язано з тим, що стаття, написана таким способом, лякає відвідувачів і змушує їх перейти на сайт конкурента. Більш того, в тексті, написаному за таким принципом, вкрай складно знайти необхідну інформацію.

Згідно з даними соціальних опитувань, покупців найчастіше цікавлять статті з абзацами, ілюстраціями, списками, таблицями і підзаголовками, що дозволяють за короткий період часу знайти всю цікаву для них інформацію про товар або бренд.

Окрему увагу слід приділити останнього пункту, так як грамотно складений заголовок може викликати величезний інтерес у читача.

Не менш важливою складовою тексту є картинки, які повинні бути доповненням статті, а не просто ілюстрацією, разбавляющей текст. При підборі зображень важливо звертати увагу на відсутність водяних знаків з інших сайтів і високу якість.

Оптимізація текстів

Щоб пошукові системи могли правильно розпізнавати спрямованість сторінки і грамотно пропонувати її користувачам, що вводить той чи інший запит, творцеві статті слід грамотно прописувати теги, заголовки і використовувати в текстах ключові слова.

Самими значущими мета-тегами є Title і Description. Незважаючи на те, що дані теги не відбиваються на самій сторінці сайту, вони використовуються пошуковими системами при видачі результатів по тому або іншому запиту. Важливо звернути увагу на те, що Title і Description відображаються на сторінці пошукової видачі. Тому грамотне їх написання може залучити клієнта не гірше якісної реклами.

Щоб пошукова система могла визначити, чи відповідає належить власникові бізнесу сайт введеному клієнтом пошуковому запиту, необхідно, щоб Title відповідав наступним вимогам:

  • відрізнявся унікальністю;
  • містив ключову фразу або слово, відповідне найпопулярнішому пошуковому запиту з обраної тематики.

Description є не менш значущою складовою. Даний тег також висвічується в результатах пошуку. Найчастіше саме Description дозволяє користувачам зрозуміти, чи буде йому корисний той або інший сайт.

За умови відсутності Description пошуковик самостійно вибирає для відображення частину тексту з ключовою фразою, максимально відповідної вводиться користувачем запитом. У більшості випадків подібний фрагмент тексту є не дуже вдалим, що відштовхує потенційного клієнта від відвідування інтернет-магазину. Саме тому написання Description для просування сайту є обов’язковим.

Існує кілька правил, які важливо враховувати при написанні цього мета-тега. Його довжина не повинна перевищувати 160 символів, враховуючи пробіли, так як саме таку кількість символів відбивається в пошукових системах. Також важливо враховувати, що Description повинен бути унікальним. У разі виявлення двох однакових Title або Description пошукова система може визначити другу сторінку як дублікат і не видати її в результаті пошуку.

Заголовки і підзаголовки – це наступне, на що слід звернути увагу при оптимізації текстової складової інтернет-магазину. Всього існує 6 рівнів заголовків в розмітці HTML. Однак найбільш значущими є заголовки першого і другого рівня. До першого належать назви інформаційних статей або найменування товарів, які обов’язково повинні використовуватися в поєднанні з ключовою фразою, яку використовують для просування в пошукових системах. Другі ж – підрозділи, в назві яких також має бути присутня пошукова фраза.

Інші заголовки, які стосуються 3, 4, 5 і 6 рівням, можуть використовуватися в тексті по мірі необхідності відповідно до ієрархією.

Ключові слова є однією з найважливіших складових тексту для просування інтернет-магазину. Однак, розставляючи їх, важливо не перестаратися. Відповідно до думки експертів, просування сайту має найбільшу ефективність, якщо обсяг ключових фраз і слів в написаній статті становить від 2-х до 3-х відсотків від загального обсягу тексту. Перевірити даний показник можна в розділі SEO на сайтах Advego.ru, Text.ru і Istio.ru.

При використанні ключових фраз важливо враховувати, що текст читатимуть не тільки роботи пошукових систем, але і звичайні споживачі. Тому ключові фрази повинні гармонійно вписуватися, не викликаючи бажання миттєво припинити прочитання статті та покинути web-ресурс.

Як писати текст для кожної сторінки інтернет-магазину

Написання текстів для кожної окремої сторінки сайту вимагає особливого підходу, який залежить від їх цільового призначення. Розглянемо кожен їх типів сторінок і правила створення контенту для них більш детально.

Як писати текст для головної сторінки

Текстова складова головної сторінки інтернет-магазину обов’язково повинна зацікавити відвідувача в вивченні та купівлі товарів, а також сформувати позитивну думку про компанію. Тут обов’язково необхідно вказувати, на продажу яких товарів спеціалізується магазин, а також описати основні переваги покупки.

У процесі опису самого інтернет-магазину важливо вказати, як довго компанія існує на ринку, хто є її постачальником і які переваги надає довгострокове співробітництво з однією і тією ж компанією. Так, наприклад, можна вказати, що багаторічна співпраця дозволяє отримувати новинки в тій чи іншій сфері набагато раніше компаній-конкурентів.

Важливо звернути увагу на те, що початок тексту для головної сторінки обов’язково має містити максимум корисної інформації і мінімальна кількість ключових фраз. Останні бажано розмістити ближче до кінця тексту. Таким чином, вони не відлякають клієнта і зіграють свою роль в оптимізації тексту для пошукової видачі.

Заповнення розділу «Про компанію»

Найчастіше в розділ «Про компанію» або «Про нас» відвідувачі заходять з метою ознайомитися з повним описом історії і розвитку, а також для того, щоб зрозуміти, чи варто здійснювати покупку. У зв’язку з цим при написанні тексту для даної сторінки рекомендується використовувати мінімальну кількість негармонійних ключових фраз, а також шаблонних виразів, таких як «досвідчені фахівці». Крім цього, при заповненні подібної сторінки рекомендується уникати закликів до покупки.

У разі, якщо замовлення товару в інтернет-магазині має на увазі обов’язкове спілкування з представником компанії, рекомендується в розділі «Про нас» розмістити фото співробітника і коротко розповісти про те, чим він може бути корисний. При цьому важливо використовувати фотографії реальних працівників, а не застарілі фото з архівів.

Якщо інтернет-магазин існує багато років і за час своєї роботи отримав будь-які нагороди, це обов’язково слід вказати. Однак при відсутності цікавого минулого про нього краще не вказувати.

Сторінки оплати і доставки

На сторінках з описом способів доставки товарів і умови оплати не рекомендується використовувати ключові фрази. Більш того, весь текст в точності до найдрібніших подробиць повинен описувати процес покупки, оплати і доставки продукту, як ніби він написаний для людини, вперше в житті відвідав інтернет-магазин. У разі необхідності рекомендується навіть написати покрокову інструкцію всіх дій.

При роботі в декількох регіонах слід поруч з описом умов вказувати, в які міста і області здійснюється доставка.

Щоб клієнт використовував найбільш зручний для продавця спосіб оплати, слід вказати його на початку сторінки і запропонувати за нього невеликий бонус.

Категорії

В описі категорії товарів для забезпечення найбільшої зацікавленості покупця рекомендується розміщувати невеликі інформаційні статті, що описують правила вибору товару. У таких текстах слід обов’язково вписувати ключові фрази, які просувають сайт.

Заповнення карток товарів

Від якісного заповнення карток товарів залежить рівень продажів інтернет-магазину. Рекомендований обсяг тексту для них становить від 400 до 800 символів. При цьому розмір тексту багато в чому залежить від типу товару та його функціональних особливостей. Важливо при цьому враховувати, що подібне опис завжди має супроводжуватися зображенням описуваного продукту, а в деяких випадках навіть відео-оглядом.

Щоб збільшити кількість відео-оглядів з мінімальними витратами, рекомендується надавати клієнтам знижку за створення подібного контенту.

Контакти інтернет-магазину

У деяких випадках після вибору товару для покупки клієнти відвідують розділ з контактами компанії. Тут кожен власник сайту обов’язково повинен вказати:

  • номер телефону;
  • адреса електронної пошти;
  • графік роботи служби підтримки;
  • опис дій клієнта при виникненні питань в неробочий час;
  • фізичну адресу головного офісу;
  • адреси пунктів видачі з зображеннями їх розміщення на Google Maps і фотографіями фасадів будівлі.

Крім усього перерахованого вище, в даному розділі рекомендується розмістити форму для зворотного зв’язку.

Щоб максимально підвищити рівень довіри клієнтів в цьому розділі, також слід розмістити реквізити власного ІП або ТОВ.

Акції

Акції є одним з небагатьох розділів, де потрібні креатив. Тут шляхом проб і помилок можна протестувати, при якому форматі тексту клієнти більше цікавляться акціями і беруть участь в них.

Знайшовши власний ефективний формат, можна максимально підвищити рівень продажів. Однак не варто забувати про те, що одноманітність може швидко набриднути відвідувачам сайту. Тому в даний розділ слід періодично вносити будь-які невеликі зміни, що дозволяють урізноманітнити життя клієнтів, при цьому залишаючи ефективний спосіб реклами продуктів.

Важливо пам’ятати, що при проведенні конкурсу або акції необхідно обов’язково створити окрему сторінку, на якій будуть вказуватися всі умови участі, а також всі юридичні моменти.

Новини

Новинна сторінка інтернет-магазину не менш важлива. У ній рекомендується розміщувати інформацію про:

  • нової продукції, що надійшла для продажу;
  • прихід на ринок нового бренду, що пропонує унікальні і раніше недоступні товари;
  • розвитку бізнесу або занепаді тієї чи іншої організації.

Також тут слід розміщувати інформацію щодо зміни фізичного адреси головного офісу та пунктів видачі. Не варто забувати і про всі зміни, що стосуються умов доставки товарів і оплати.

Додаткові поради з написання текстів

Щоб створити успішний сайт, здатний залучити клієнтів і зацікавити їх в купівлі товарів і розміщується на першій сторінці пошукових запитів, слід дотримуватися наступних рекомендацій:

  • в описі категорії товару не повинно бути історії його створення;
  • негармонійні ключові слова і фрази краще використовувати в кінці тексту;
  • не варто писати довгі речення;
  • короткі речення повинні зустрічатися вкрай рідко;
  • кількість стоп-слів повинно бути обмеженим (показник перевіряється на сайті glvrd.ru – оптимальна оцінка 7,5 балів);
  • текст повинен містити абзаци, заголовки, списки, таблиці, картинки і при можливості відео;
  • тексти мають бути написані для клієнтів, а не для пошукових роботів, які виводять сайти за запитами.

Висновок

Процес написання текстів для інтернет-магазинів не такий складний, яким може здатися на перший погляд. Для деяких розділів може знадобитися трохи часу, а деякі краще буде віддати для написання фахівцям. Однак, присвятивши заповнення сайту всього кілька тижнів, можна отримати успішний ресурс, що приносить гарний прибуток.

Please follow and like us:
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Як відкривати онлайн-магазин товарів для офісу та канцелярії

Усі магазини, які функціонують в режимі онлайн та офлайн і продають офісну продукцію, можна розділити на два основних напрямки: продаж
Читати далі…

Як налаштувати ефективну email-розсилку для інтернет-магазину

Найчастіше для встановлення клієнтських відносин з web-ресурси з продажу товарів і послуг використовують розсилку листів електронною поштою, яку фахівці називають
Читати далі…

Як легко та швидко запустити інтернет-магазин прикрас

У даній статті кожен бажаючий приступити до продажу прикрас зможе знайти безліч корисної інформації, а саме відповіді на питання: чи
Читати далі…

Особливості створення та просування інтернет-магазину меблів

Існуючі сьогодні інтернет-магазини продають практично все, починаючи від книг і закінчуючи автомобільними запчастинами. Однак більшість подібних товарів і без цього
Читати далі…

Детальна інструкція запуску успішного інтернет-магазин з продажу сумок

Сумочки для щоденних прогулянок, клатчі для свят, невеликі планшетки для ділових зустрічей і великі сумки для подорожей – все це
Читати далі…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.