Як легко та швидко запустити інтернет-магазин прикрас

Главная » Маркетинг, Статті » Як легко та швидко запустити інтернет-магазин прикрас

У даній статті кожен бажаючий приступити до продажу прикрас зможе знайти безліч корисної інформації, а саме відповіді на питання:

  • чи можна торгувати ювелірними виробами в мережі Інтернет;
  • де знайти постачальників продукції;
  • як самостійно запустити власний web-ресурс.

Почати слід з самого значимого нюансу, що знищує надії всіх осіб, які бажають торгувати ювелірними виробами. На жаль, в даний момент відповідно до чинного законодавства вільна реалізація виробів з дорогоцінних металів, їх сплавів, а також дорогоцінних каменів заборонена. У зв’язку з цим відкриття сайту з продажу ювелірних виробів може спричинити за собою притягнення до адміністративної відповідальності.

Які коштовності можна продавати в інтернет-магазині

Ігнорувати законодавство настійно не рекомендується, так як розмір штрафів за дане правопорушення дуже великий. Однак вихід все ж є. Він має на увазі торгівлю напівдорогоцінним камінням і біжутерією. Варто відзначити, що це не так вже й погано, так як цирконій, що використовується в більшості ювелірних виробів, відноситься до числа напівкоштовних каменів.

Станом на сьогоднішній день, на ринку присутня величезна кількість майстрів, які виготовляють якісну біжутерію, яка часом оцінюється на одному рівні з виробами з дорогоцінних металів. Якщо у бізнесмена, який хоче відкрити інтернет-магазин з продажу ювелірних виробів, є такий майстер, то цілком достатньо ознайомитися з матеріалами даної статті. Однак якщо його немає, то в першу чергу потрібно знайти надійного постачальника.

У чому переваги біжутерії

Безумовно, біжутерія ручного виробництва не відноситься до числа дорогоцінних металів. Деякі особи нехтують їй. Однак варто враховувати, що покупку дорогоцінних прикрас, тим більше ексклюзивних, можуть дозволити собі далеко не всі. А покупка звичайних заводських прикрас не принесе жодної жінці задоволення. Саме тому біжутерія ручної роботи вже протягом декількох років користується високим попитом.

Варто зазначити, що вироби ручної роботи дозволяють набагато краще підкреслити індивідуальність за порівняно невелику ціну. Останнім часом особливим попитом користуються вантажні прикраси, біжутерія стим-панк, бохо та ряд інших стилів.

Біжутерія ручної роботи
Біжутерія ручної роботи

З чого почати запуск інтернет-магазину прикрас

Після того, як бізнесмен визначився з продукцією, яку він має намір продавати людям, можна приступити до процесу створення інтернет-магазину. Дана процедура складається з декількох етапів, які ми розглянемо більш докладно.

Створення унікальної торговельної пропозиції

При розробці власного web-ресурсу з продажу біжутерії рекомендується робити акцент на створення авторських виробів, аналогів яких немає на ринку. Потім потрібно придумати ім’я, вигідно виділяє магазин на тлі конкурентів і сформулювати власне унікальна торгова пропозиція.

Можливо, інтернет-магазин буде виділятися на тлі конкурентів одне з таких значень:

  • використання рідкісних матеріалів;
  • створення прикрас, спрямованих на фанатів серіалів, музичних напрямків або аніме;
  • застосування унікальних технологій виробництва;
  • наявність низьких цін.

При наявності будь-якої особливості, що виділяє ресурс серед сотень інших продавців, слід обов’язково її вказати.

Акцент на унікальності

На сайті слід обов’язково згадати, що торгівля здійснюється унікальними товарами, які не мають аналогів. Також клієнтам необхідно повідомляти, що кожен з примірників біжутерії збирається вручну, а дизайн придумує сам майстер, через що дизайн жодного з виробів можна буде повторити.

Унікальні товари
Унікальні товари

Робота над авторським стилем

На початку шляху буде потрібно створити власний стиль, завдяки якому прикраси інтернет-магазину будуть дізнаватися серед безлічі інших. Одночасно з цим рекомендується запросити дизайнера, який розробить логотип компанії.

Біжутерія повинна мати особливі кольору і логотип, а її продажів повинна супроводжуватися авторським слоганом.

Пошук постачальників

При розробці інтернет-магазину з продажу прикрас слід шукати однодумців. Це пов’язано з тим, що при надходженні великої кількості замовлень навіть найдосвідченіший майстер не зможе їх все виготовити в зазначені терміни. У зв’язку з цим для успішного старту краще скооперуватися з однодумцями і запропонувати їм співпрацю.

Альтернативою цим варіантом буде самостійний пошук майстрів. Найчастіше їх можна знайти в соціальних мережах, де виставляються на продаж такі вироби. Тут можна не тільки подивитися якість робіт і стиль, а й узгодити з майстром умови співпраці.

Аналіз конкурентів

У мережі Інтернет можна зустріти безліч талановитих майстрів, що виготовляють справжні витвори мистецтва, але жоден з них не має високого достатку і не представляє конкуренцію для великих інтернет-магазинів. Тому для того, щоб повною мірою оцінити свої можливості і максимально підвищити ймовірність успішного старту, слід провести аналіз конкурентів. Для цього необхідно:

  • оцінити їх сторінки в соціальних мережах;
  • провести аналіз їх інструментів для просування;
  • порівняти якість і дизайн пропонованої ними продукції.

Визначення цільової аудиторії

Наступний етап полягає у визначенні цільової аудиторії. Для юних дівчат найкращим вибором будуть витончені та ніжні прикраси, яскраві вироби більше підійдуть творчим особистостям та ексцентричним дамам, дерев’яні елементи будуть користуватися попитом у любителів природи і всього натурального. Для чоловіків найкращим вибором будуть прикраси зі скла і металу, виконані у футуристичному стилі.

Визначення цільової аудиторії
Визначення цільової аудиторії

Розробка сайту

Сьогодні більшість дрібних продавців займаються реалізацією подібної продукції в соціальних мережах. Однак для того, щоб стати великим учасником ринку і отримувати більш високий дохід, необхідно створити власний сайт з різними приємними сюрпризами для клієнтів, грамотної структурою та цікавим контентом. Замовити створення сайту необхідно у фахівців, так як даний процес вимагає особливих знань, що дозволяють крім написання коду інтегрувати популярні віджети і сервіси в інтернет-магазин.

Заповнення каталогу

Бажано спочатку визначитися з тим, які категорії товарів будуть представлені на сайті. Найчастіше серед розміщується на web-ресурсах продукції усі товари подібного типу умовно розділені на:

  • чоловічі, жіночі та дитячі аксесуари;
  • кільця, сережки, браслети, запонки і ланцюжки;
  • етнічні, класичні, стім-панк, вінтаж;
  • особливі товари.

Під час заповнення каталогу також не варто забувати і про супутні товари. Так, наприклад, для продажу можна запропонувати матеріали, що дозволяють самостійно займатися виготовленням біжутерії або унікальні подарункові упаковки.

За умови успішного розвитку бізнесу наявний асортимент можна істотно розширити до «hand made» годин і сумочок.

Розробка структури

Крім каталогу з представленими товарами фахівці рекомендують створити ще кілька додаткових вкладок, а саме:

  • головну сторінку з інформацією про самий магазин, контакти та новинки;
  • розділ для відгуків;
  • блог з інформаційними статтями;
  • сторінку розпродажів;
  • розділ з інформацією про умови доставки та оплати.

Також слід розмістити рядок пошуку для більш зручного переміщення по інтернет-магазину і кошик для попереднього перегляду обраних товарів.

Головна сторінка з інформацією про самий магазин
Головна сторінка з інформацією про самий магазин

Способи просування інтернет-магазину прикрас

Як і будь-який інший сайт, інтернет-магазин потребуватиме просування, що дозволяє підвищити рівень продажів. Розглянемо основні способи підвищення його популярності.

Рекламні банери

Банери дозволяють відображати на головній сторінці найбільш популярні товари, що спрощує для потенційних клієнтів пошук цікавих йому товарів. Їх використання актуально при розпродажах і нових надходженнях.

Важливо відзначити, що рекламні банери можуть розміщуватися не тільки на власному сайті, а й на інших порталах із суміжною тематикою. У випадку з прикрасами кращим вибором будуть сайти жіночого одягу, взуття та блоги з жіночою тематикою. Домовившись з власниками цих ресурсів, можна розмістити банер і без особливих зусиль отримувати нових клієнтів.

Фотографії та опис товарів

Купуючи біжутерію в інтернет-магазині, її майбутня власниця повинна отримувати позитивні емоції і відчувати себе особливою. Щоб забезпечити даний ефект, необхідно написати яскравий опис товару, привести приклад його використання і, звичайно ж, розмістити барвисту фотографію, створену професійним фотографом. Варто відзначити, що товар буде набагато краще продаватися, якщо крім його фото буде викладений приклад вдалого поєднання з елементами гардероба.

Опис товарів
Опис товарів

Налаштування реклами

Контекстна реклама є одним з найефективніших інструментів, що виводять сайти на перші позиції пошукових запитів Google. Однак самостійно налаштувати дану рекламу дуже непросто. У зв’язку з цим рекомендується звернутися до фахівців, які не тільки налаштують її, а й оптимізують таким чином, щоб оплата здійснювалася тільки за переходи на сайт. Після настройки контекстної реклами успіх продажів буде залежати тільки від якості сайту та ввічливого обслуговування менеджерів.

Також можливо налаштувати таргетовану рекламу в соціальних мережах, яка буде демонструватися тільки тим особам, які зацікавлені в покупці біжутерії ручної роботи. Також можна розміщувати оголошення в групах соцмереж з тематикою, що має певну схожість зі стилем вироби.

Контекстна реклама
Контекстна реклама

Блог

В інтернет-магазині важливо не тільки займатися продажем виробів, але і розміщувати цікаві статті, здатні залучити читачів. Більшість людей любить біжутерію, але мало кому відомі правила її носіння. У зв’язку з цим в блозі можна розмістити кілька статей, в яких можна розповісти про правила носіння даного аксесуара, рекомендаціях з догляду та багато іншого. Додавання до статей фотознімків відомих особистостей з продукцією даного типу ще більше зацікавить клієнтів.

На цьому список основних рекомендацій і правил зі створення власного інтернет-магазину прикрас закінчується. Дотримуючись їх, можна створити якісний ресурс, здатний зацікавити багатьох покупців. Однак подальший успіх розвитку в даній сфері залежить тільки від цілеспрямованості і бажання розвиватися в сфері продажів.

 

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (437 оценок, среднее: 4.70 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Інтернет-магазин аксесуарів – прибутковий бізнес без особливих зусиль

    Жодна жінка не може обійтися без таких аксесуарів як парасольки, пояси, сумочки, рукавички, окуляри та браслети. Всі вони створюють єдиний
    Читати далі…

    Вплив сарафанного радіо на розвиток інтернет-магазину

    Сьогодні багато початківців і досвідчених бізнесменів при просування власного інтернет-магазину використовують найрізноманітніші способи, починаючи від різних методів маркетингу та закінчуючи
    Читати далі…

    У чому користь блогу для інтернет-магазину

    Досвідчені власники інтернет-магазинів розуміють, для чого необхідний діалог з потенційними клієнтами, тому постійно співпрацюють з копірайтерами і розміщують інформаційні тексти
    Читати далі…

    Як налаштувати ефективну email-розсилку для інтернет-магазину

    Найчастіше для встановлення клієнтських відносин з web-ресурси з продажу товарів і послуг використовують розсилку листів електронною поштою, яку фахівці називають
    Читати далі…

    Як відкривати онлайн-магазин товарів для офісу та канцелярії

    Усі магазини, які функціонують в режимі онлайн та офлайн і продають офісну продукцію, можна розділити на два основних напрямки: продаж
    Читати далі…

    Як правильно написати тексти для розділів інтернет-магазину

    Текстова складова сайту інтернет-магазину є далеко не найважливішою частиною. Однак, незважаючи на це, вона також здатна залучати клієнтів і приносити
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ