Особливості створення та просування інтернет-магазину меблів

Главная » Маркетинг, Статті » Особливості створення та просування інтернет-магазину меблів

Існуючі сьогодні інтернет-магазини продають практично все, починаючи від книг і закінчуючи автомобільними запчастинами. Однак більшість подібних товарів і без цього користуються високим попитом, що не можна сказати про меблі. У зв’язку з цим відкриття успішного інтернет-магазину з продажу меблів є більш складним процесом. Саме тому в даній статті ми розглянемо як відкрити власний web-ресурс в даній сфері та як приступити до продажу столів, стільців, ліжок, диванів та іншої корисної меблів.

Що потрібно знати про торгівлю меблями

Перш ніж приступити до процесу створення власного сайту, необхідно ознайомитися з основними нюансами даної сфери, можливими труднощами і способами їх вирішення.

Велика сума середнього чека

Придбання меблів є однією з найдорожчих покупок. У деяких випадках, а саме при повному обладнанні квартири, сума чека може бути непристойно великою. Саме тому кожен клієнт, який купує подібний товар, бажає отримати максимально високу якість. У разі виявлення браку або будь-яких несправностей в механізмах клієнт може зажадати повернення коштів, провести незалежну експертизу і навіть подати до суду.

Саме тому важливо розуміти, що поставляється клієнтам продукція обов’язково повинна відповідати заявленим на сайті характеристикам і ні в якому разі не повинна мати шлюбу. Більш того, кожен товар, що поставляється клієнту, не повинен мати подряпин і відколів.

Однак в цій ситуації є і свої плюси. Велика сума чека дозволяє отримати від продажу товару максимально можливий прибуток.

Тривалий процес вибору

У більшості ніш покупка продукції здійснюється практично спонтанно, так як недорогі товари довго не експлуатуються, що не можна сказати про меблі. У зв’язку з цим покупці довго здійснюють вибір подібного товару. Особливо багато часу вимагає підбір меблів для дитячої кімнати, так як при виборі майбутнього спального місця малюка батькам потрібно оцінити не тільки зручність, але також екологічність і безпеку.

Подібний нюанс надає продавцеві як мінуси, так і плюси. Недолік довгого вибору полягає в тому, що люди часто забувають про відкладення в кошик товарах. Однак якщо вони повертаються і замовляють меблі, то продавця очікує позитивний відгук, рекомендації та висока ймовірність припливу нових клієнтів.

Перехід потенційних клієнтів в оффлайн

Якщо крім інтернет-магазину у компанії є салон, то клієнти можуть записати позиції, що сподобалися їм  і піти розглянути їх в офлайні. Це дозволяє їм прийняти остаточне рішення і здійснити покупку. Але в разі відсутності меблевого салону люди найчастіше записують найменування моделі, що сподобалася і йдуть купувати її у конкурентів. Важливо також зазначити, що при персональному візит в офлайн-режимі умовити людини на придбання продукції набагато простіше, ніж на телефоні або в чаті.

Саме тому найчастіше створення інтернет-магазину з продажу меблів має супроводжуватися додатково відкриттям меблевого салону. Однак в разі відсутності такої можливості фахівці настійно рекомендують приділяти максимум уваги роботі менеджерів, якістю обслуговування і консультацій. Детально вивчена інформація про кожен товар дозволить працівникам інтернет-магазину продавати набагато ефективніше, а правильна подача інформації і ввічливе спілкування з клієнтами дозволить підвищити рівень лояльності покупців.

У разі зниження рівня продажів до мінімального значення і виникнення ризику закриття рекомендується знизити ціни на продукцію.

З чого почати відкриття меблевого інтернет-магазину

Процес відкриття власного web-ресурсу з продажу меблів необхідно почати з написання бізнес-плану, аналізу ринку та детального вивчення конкурентів, який передбачає оцінку їх цінової політики, переваг і недоліків. Кожне з наступних дій розглянемо більш докладно.

Отримання дозволу на торгівлю

Для запуску подібного ресурсу необхідно створити ІП або ТОВ. Ця процедура має на увазі подачу в податкову службу відповідної заяви з ІПН, паспортом і квитанцією про сплату держмита. При цьому рекомендується працювати за спрощеною системою оподаткування, що передбачає сплату 15-ти відсотків від доходу або 6-ти відсотків від загального обсягу товарообігу.

Оренда приміщень

Через те, що меблі є великогабаритним товаром, крім оренди офісу в обов’язковому порядку потрібно орендувати складське приміщення. У ньому будуть зберігатися меблі від постачальника або компанії-виробника. При відсутності можливості оренди складу рекомендується домовитися з виробником про доставку продукції безпосередньо з належної йому території.

Вибір постачальника

У даний момент на ринку присутні дві категорії меблів. Найпопулярнішою є категорія мас-маркет. Подібна продукція виробляється вітчизняними компаніями і часто зустрічається в звичайних меблевих магазинах, розрахованих на аудиторію з низьким і середнім рівнем достатку. Товари мас-маркет відрізняються гарною якістю і доступною ціною.

Інша категорія включає меблі товару люкс. У більшості випадків виробником таких товарів є італійські, польські та інші європейські меблеві фабрики. Подібна меблі в більшості випадків виготовляється на повній передоплаті та під замовлення.

Аналіз цільової аудиторії

Спочатку може здатися, що меблі потрібні абсолютно усім верствам населення. Однак, розібравшись більш детально, можна зробити наступні висновки:

  • люди з високим рівнем достатку купують меблі тільки в елітних салонах;
  • особи з низьким рівнем достатку віддають перевагу уживаної меблів;
  • бабусям меблі купують їхні діти.

Виходячи з усього вищезазначеного, цільовою аудиторією інтернет-магазину з продажу меблів є люди середнього достатку віком від 25-ти до 50-ти років, які мають власне житло.

Асортимент

Розвиток web-ресурсу даного напрямку не рекомендується починати з відкриття всіх категорій. Для початку рекомендується освоїти одну певну нішу і в разі успіху розширювати свій асортимент. Найуспішнішою категорією для старту в таких випадках вважається м’які меблі.

Крім цього, слід звернути увагу на підбір бренду. Співпраця можна почати як з одним брендом, вказавши на сайті все його товари, так і з декількома, розбивши їх на окремі підкатегорії.

Не варто забувати і про супутні товари, до числа яких відносяться картини, статуетки, вази та інші елементи декору, здатні перетворювати приміщення.

Організація доставки

У зв’язку з тим, що велика частина меблів є великогабаритним вантажем, її не можна відправити поштою. Саме тому важливо організувати службу доставки з хорошим транспортом і обережними працівниками, так як відколи й подряпини, які меблі можуть отримати в процесі транспортування, не порадують жодного клієнта.

Створення і просування інтернет-магазину меблів

Для досягнення успіху в даній сфері необхідно вивчити не тільки основні нюанси торгівлі меблями, але і деякі аспекти створення інтернет-магазину.

Створення сайту

Розробку web-ресурсу необхідно замовляти у професіоналів, попередньо вказавши свої переваги в веб-дизайні, які використовуються в майбутньому категорії товарів, і бренди. Також рекомендується створити фільтри, що дозволяють сортувати товари за ціновою політикою, матеріалами та іншими параметрами.

Заповнення web-ресурсу

Створений розробниками інтернет-магазин необхідно обов’язково заповнити контентом, так як порожній сайт ніколи не буде приваблювати покупця.

Найбільш важливими розділами, на які слід звернути увагу, є картки товарів і каталог. Тут необхідно вказати характеристики товарів, матеріал виготовлення і доступні кольори. Бажано разом з цим розмістити зображення меблів не тільки як самостійного товару, але і в якості одного з елементів інтер’єру. Подібне фото дозволить зрозуміти, для якого стилю краще підійде той чи інший товар. У картці товару також можна розмітити відео з оглядом продукту, інтерв’ю з виробником та відеоінструкції із збірки.

Розділ з корисними статтями також дозволить популяризувати сайт і підвищити рівень лояльності клієнтів. У даному розділі можна розмістити статті, що описують правила підбору дитячих ліжечок, особливості матеріалів, а також рекомендації з облаштування квартир в тому чи іншому стилі. Щоб спростити потенційним клієнтам спосіб виявлення контенту в мережі Інтернет, в кінці кожної статті слід додавати хештеги, відповідні обраної тематики. Ще більше підвищити рівень впізнаваності інтернет-магазину дозволить дублювання інформації з корисних статей в соціальних мережах.

Розділ відгуків є не менш корисним для сайту. Тут потенційні покупці зможуть ознайомитися з рекомендаціями інших клієнтів. Тому слід мотивувати покупців до розміщення відгуків, надаючи їм за це бонуси або знижки. При цьому важливо, щоб відгуки були конструктивними, а не емоційними, так як освічені люди більше звертають увагу на деталі, а не на загальні враження.

Запуск реклами

При запуску рекламної кампанії слід звернутися до фахівців, так як саме вони зможуть підказати який з видів підвищення ефективності сайту буде кращим вибором в конкретному випадку. В даний момент найчастіше для підвищення ефективності інтернет-магазину фахівці рекомендують:

  • контекстну рекламу, розміщувати сайт на першу сторінку пошукової видачі Google;
  • таргетування в соціальних мережах, що дозволяє розміщувати рекламу для осіб, які цікавляться дизайном, для молодих батьків, мешканців новобудов та іншої цільової аудиторії;
  • SEO-просування, що висуває за допомогою високочастотних ключових фраз інтернет-магазин на перші сторінки пошукових систем.

Крім цього, для підвищення рівня популярності інтернет-магазину і рівня лояльності потенційних покупців рекомендується публікувати власні статті на відомих і відвідуваних форумах і в соціальних мережах, а також замовляти рекламу у блогерів.

Розміщення реклами офлайн

У великих містах часто проходять різні заходи, присвячені грамотному створенню дизайну і використанню архітектури в інтер’єрі. При цьому в них можуть брати участь представники малого та середнього бізнесу. Скориставшись таким шансом, можна розповісти аудиторії про власну продукцію і зацікавити людей в покупці тієї або іншої меблів, а також у відвідуванні сайту.

Не варто пропускати і тематичні виставки, що дозволяють представляти власну продукцію для широких мас. При цьому важливо заздалегідь підготувати барвисті візитки і листівки, в яких крім красивих зображень, створених професійними фотографами, обов’язково повинні бути присутніми адреса сайту, назва груп в соціальних мережах і телефонні контакти.

Усі вищевказані рекомендації дозволять з легкістю створити інтернет-магазин з продажу меблів та досягти високої популярності серед цільової аудиторії.

Please follow and like us:
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Схожі статті

Як правильно написати тексти для розділів інтернет-магазину

Текстова складова сайту інтернет-магазину є далеко не найважливішою частиною. Однак, незважаючи на це, вона також здатна залучати клієнтів і приносити
Читати далі…

Як відкривати онлайн-магазин товарів для офісу та канцелярії

Усі магазини, які функціонують в режимі онлайн та офлайн і продають офісну продукцію, можна розділити на два основних напрямки: продаж
Читати далі…

Як налаштувати ефективну email-розсилку для інтернет-магазину

Найчастіше для встановлення клієнтських відносин з web-ресурси з продажу товарів і послуг використовують розсилку листів електронною поштою, яку фахівці називають
Читати далі…

Детальна інструкція запуску успішного інтернет-магазин з продажу сумок

Сумочки для щоденних прогулянок, клатчі для свят, невеликі планшетки для ділових зустрічей і великі сумки для подорожей – все це
Читати далі…

Секрети запуску інтернет-магазину з продажу продуктів харчування

Для свого існування людині щодня необхідна їжа та вода. З огляду на, що люди бажають харчуватися смачною їжею, відкриття інтернет-магазину
Читати далі…

Для чого потрібна УТП та основні особливості її складення

Торгувати в сучасному світі вкрай непросто, так як в мережі Інтернет представлена величезна кількість однакових товарів з однаковою ціною, що
Читати далі…

Заполните заявку и мы вам Перезвоним!


ВЫБЕРИТЕ ЛУЧШЕЕ ВРЕМЯ ДЛЯ ЗВОНКА:

ДО


Отправляя форму, вы соглашаетесь с условиями хранения персональных данных.