Крос-маркетинг – результативний метод просування інтернет-магазину
Крос-маркетинг представляє собою одну з найефективніших технік сучасного маркетингу. Її найважливішим пріоритетом вважається те, що вона може бути застосовна для будь-якого бізнесу. При найменших інвестиціях вона допомагає досягти непоганих результатів, тому її часто використовують віртуальні торгові майданчики.
Що означає крос-маркетинг?
Це паралельне рекламування декількох товарів / послуг. Наприклад, онлайн-магазин жіночого взуття на своєму web-сайті помістив рекламний банер бізнес-партнера – взуттєву майстерню. У свою чергу, на її інтернет-ресурсі розмістили банер магазину.
Для торгового майданчика подібне завдання здається цілком вирішуваним: немає нічого простішого, ніж обмінятися рекламою між партнерськими порталами. Але, на ділі все зовсім непросто, так як вибрати партнера, співпрацюючи з яким можна отримати непоганий результат досить важко. Щоб підібрати хорошого компаньйона для без витратного маркетингу, слід врахувати всі необхідні нюанси.
Реалізація продукції з суміжного сегмента
Для втілення крос-маркетингової стратегії слід виконувати вимоги співпраці з організаціями, які продають безпосередньо пов’язані між собою товари / послуги. Ваші суперники для цієї мети не підійдуть. Переконайтеся, що майбутні компаньйони мають, ідентичну з вашою, цільову аудиторію.
Наприклад, ви займаєтеся продажем спортивного взуття. Тоді вам підійде партнер, який реалізує продукцію з суміжної категорії або надає пов’язані з нею послуги. Так, для спортивного взуття застосовні послуги фітнес-клубу. З такими компаньйонами можливе проведення спільних акцій, розіграшів для залучення спільними зусиллями більшого числа клієнтів.
Залежність ваших завдань від завдань партнерів
Перед запуском будь-якої крос-маркетингової кампанії, необхідно встановити свою головну мету: збільшення відвідуваності або зростання конверсії. Визначивши свій варіант, вам простіше буде підібрати відповідного компаньйона:
- Ви бажаєте підвищити конверсію? Вам краще вибрати партнерів, згодних анонсувати свої програми лояльності вашим клієнтам. Наприклад, фітнес-клуб готовий надавати своїм новим відвідувачам знижку 5% на ваше спортивне взуття. Це буде стимулом для них, як для придбання абонемента на фітнес-послуги, так і відвідування вашого інтернет-магазину.
- Ви бажаєте збільшити відвідуваність? Вам потрібно співпрацювати одночасно з декількома web-порталами для обміну банерами. Вас будуть відвідувати менш мотивовані користувачі, але їх чисельність помітно зросте.
Шукайте нові канали продажів
Ваш компаньйон повинен підходити вам за всіма параметрами, задовольняючи суміжний попит клієнтів. При цьому, він не може бути вашим прямим суперником, його сайт повинен бути для вас ще одним каналом продажів. Наприклад, туристичне агентство може реалізовувати відповідну амуніцію магазину-партнера.
В умовах ведення бізнесу дуже важливо не тільки зацікавити клієнта, а й утримати його. Потрібно вибирати партнерів, які допомагають вам мотивувати покупців до здійснення подальших покупок. Наприклад, ви створюєте партнерську карту лояльності, яка надає гідні знижки відразу на декількох торгових майданчиках.
Післямова
Крос-маркетинг або маркетинг без витрат – один з передових методів розкрутки інтернет-магазинів. Якщо ви грамотно оцінили свої цілі та правильно підібрали партнера, значить, досягнете чудового результату при найменших капіталовкладеннях. Розкручувати товари/послуги можна і без великого бюджету – достатньо вміти вловлювати прогресивні тренди.
Схожі статті
Вхідний маркетинг: основні особливості та призначення
Метод залучення потенційних споживачів, що передбачає створення якісного інформативного контенту та популяризації його всілякими способами, називається вхідний маркетинг. Простіше кажучи,
Читати далі…
У чому суть сходів впізнавання Бена Ханта або основного секрету високої конверсії?
Юджин Шварц – це ім’я стало відомим у сфері рекламної індустрії в середині минулого століття. З тих пір і до
Читати далі…
Найважливіші тенденції та вимоги при створенні дизайну для віртуального магазину
Сьогодні у вас є можливість дізнатися всі секрети виготовлення дизайну web-сайту інтернет-магазину. Його сутність полягає не тільки в привабливій естетиці,
Читати далі…
Лід-магніт – дієвий інструмент маркетингу для залучення лідів
На успішний розвиток бізнесу величезний вплив справляє чисельність клієнтської бази. Щодо електронної комерції, в області маркетингу постійно створюються результативні методики
Читати далі…
Подарунок за купівлю, як один із варіантів програми лояльності
У гонитві за потенційними клієнтами інтернет-магазини намагаються використовувати різні прийоми: відправляють e-mail-розсилки, анонсують різні акції та бонуси, відсилають разом із
Читати далі…
Партизанський маркетинг – результативний метод невидимого залучення клієнтів
Вперше назва «партизанський маркетинг» було придумано проквітаючим американським маркетологом Джеєм Левінсоном, а в 1984р. побачило світ його видання під такою
Читати далі…