Лід-магніт – дієвий інструмент маркетингу для залучення лідів
На успішний розвиток бізнесу величезний вплив справляє чисельність клієнтської бази. Щодо електронної комерції, в області маркетингу постійно створюються результативні методики на зацікавлення нової аудиторії, утриманню потенційних клієнтів, а в результаті – зростання обсягів продажів, підвищення доходу. Детально розгляньте один з ефективних і простих інструментів з безліччю достоїнств. Ознайомтеся з ще одним методом, що дозволяє без особливих зусиль розкрутити вигідний бізнес-проект.
Лід-магніт: що мається на увазі та для чого необхідний?
Лід-магніт – це один з видів безкоштовної пропозиції для покупця, яку він може отримати після виконання певної дії.
Рекламний прийом досить простий: ви запропонуєте клієнтові лід-магніт, а натомість він повинен надати свої контакти.
Найчастіше, віртуальні торгові майданчики застосовують подібну маркетингову стратегію, пропонуючи програму лояльності в обмін на номер телефону або e-mail користувача. Відіславши свої контактні дані, людина автоматично стає потенційним клієнтом, зараховується в клієнтську базу інтернет-магазину.
Погодившись прийняти корисний бонус, він вже зацікавлюється товарним асортиментом та заочно готовий що-небудь прикупити. Дуже скоро після підписки йому можна буде відправляти розсилки зі спеціальними пропозиціями з цікавими товарними позиціями.
Про що розповість лід-магніт?
Даний інструмент маркетингової реклами – це спливаюче віконце, що складається з картинки, короткого, але істотного тексту, спеціальних полів для внесення своїх даних.
Для використання результативного змісту тексту, власник електронної торгової площадки повинен звернути увагу на відповідні моменти для пропозиції лід-магніту відвідувачеві:
- Організація нової системи лояльності для конкретного кола покупців;
- Закриті розпродажі;
- Здешевлення цікавих товарів;
- Знижки на перше придбання;
- Нарахування бонусних балів для подальшого шопінгу в цьому інет-магазині;
- Пільги на безкоштовну доставку;
- Презент;
- Запрошення відвідувача до числа VIP-клієнтів.
Це лише мала частина того, що можна запропонувати в обмін на підписку споживача. Все залежить від ваших можливостей.
Що може спонукати на створення лід-магніту?
Величезною перевагою лід-магніту вважається простота його створення. Так, поради професіоналів дозволять вам підготувати унікальну рекламну пропозицію за максимально короткий проміжок часу. Ось головні рекомендації із розробки лід-магніту:
Цільова аудиторія
На початку, потрібно з’ясувати, чи потенційне це коло користувачів, які могли б входити в вашу клієнтську базу (для цього потрібно враховувати вікові категорії, геолокацію, сферу зайнятості та ін.). Якщо так, то результат буде більш успішним. Далі вам необхідно встановити, що корисне саме для цих набувачів ви можете запропонувати. Тільки так лід-магніт буде працювати.
«Ім’я» повідомлення
При створенні вигідної пропозиції слід приділити увагу його назві. Воно повинно бути цікавим, виразним. Скласти саме такий заголовок можна, користуючись рекомендаціями щодо написання помітних рекламних назв. Необхідно засвоїти найважливіші принципи: не застосовувати фрази-кліше, користуватися заманюючими слоганами, конкретизувати назви, наприклад, цифри часто здатні викликати більше довіри у читача, ніж неясний зміст «розмитого» тексту (Бонусна знижка до 15% на будь-яку товарну позицію).
Встановлення тривалої співпраці зі споживачем
За допомогою лід-магніту перетворите відвідувача не просто в нового клієнта, один раз отоварився у вас і потрапив в категорію «неактивних», а запропонуйте йому вигідні умови на тривалий термін. Створіть для нього особливу пропозицію, перед якою він не встоїть: «Виключно для нових покупців 5% знижка на продукти харчування протягом 12 місяців!», «Увімкніть персональну картку і відразу ж отримаєте постійну 3% знижку!» (Активація передбачає покупку будь-якого продукту з вашого інтернет-магазину).
Приклади
Лід-магніти, що діють на споживачів беззастережно в різних видах онлайн-продажів:
- «Підпишись на розсилку і отримаєш безкоштовну доставку товару»
- «Залиш свої контактні дані та отримай знижку 10%»
- «Тільки для передплатників нашого інтернет-магазину в подарунок сертифікат на 20 $ для гарної покупки»
- «Виключно для тебе 5 днів гарячих знижок: -20% на всю косметику. Підпишись і отримай спеціальний промо-код »
- «Можеш купувати тут дешевше, ніж інші клієнти. Підпишись та отримай карту члена нашого клубу »
- «Заповни всі поля і отримаєш презент до Дня народження»
- «Не прогав свій персональний подарунок до Нового року! 30% знижки на всю новорічну продукцію для передплатників нашого магазину »
Післямова
Сформувати велику клієнтську базу сьогодні непросто, особливо для тих, хто тільки починає свій бізнес. Простіше це здійснити, якщо запропонувати постійному покупцю. безкоштовний подаруночок або іншу користь від співпраці. Це й буде лід-магнітом, натомість ви отримаєте не тільки контакти людини, але і його зацікавленість у вашій торговій точці. Користуйтеся рекомендаціями фахівців, розвивайте свою маркетингову стратегію, і число ваших клієнтів помітно збільшиться.
Схожі статті
Крос-маркетинг – результативний метод просування інтернет-магазину
Крос-маркетинг представляє собою одну з найефективніших технік сучасного маркетингу. Її найважливішим пріоритетом вважається те, що вона може бути застосовна для
Читати далі…
Вхідний маркетинг: основні особливості та призначення
Метод залучення потенційних споживачів, що передбачає створення якісного інформативного контенту та популяризації його всілякими способами, називається вхідний маркетинг. Простіше кажучи,
Читати далі…
У чому суть сходів впізнавання Бена Ханта або основного секрету високої конверсії?
Юджин Шварц – це ім’я стало відомим у сфері рекламної індустрії в середині минулого століття. З тих пір і до
Читати далі…
Подарунок за купівлю, як один із варіантів програми лояльності
У гонитві за потенційними клієнтами інтернет-магазини намагаються використовувати різні прийоми: відправляють e-mail-розсилки, анонсують різні акції та бонуси, відсилають разом із
Читати далі…
Партизанський маркетинг – результативний метод невидимого залучення клієнтів
Вперше назва «партизанський маркетинг» було придумано проквітаючим американським маркетологом Джеєм Левінсоном, а в 1984р. побачило світ його видання під такою
Читати далі…
Особливості інтернет-магазину у фірмовому стилі
Звернути увагу на ваш онлайн-магазин на загальному тлі безлічі аналогічних майданчиків допоможе саме фірмовий стиль організації. Сьогодні у вас є
Читати далі…