Статті про пошукову оптимізацію, маркетинг та інше
Як залучити трафік на сайт
Будь який онлайн-магазин залишиться «бездиханним», якщо його web-сайт буде не відвідуваним користувачами. Навіть при наявності величезного вибору товарів, високої якості
Читати далі…
Відкриваємо віртуальний магазин парфумерії та косметики
Спробуйте подумки перенестися у казкове б’юті-царство, де править балом краса. Це не жарт: будемо розбиратися в питаннях продажу косметичних засобів
Читати далі…
22 явні та неявні причини відсутності продажів вашого інтернет-магазину: приклади і способи вирішення проблем
Ви не розумієте, чому відсутні продажі? Скористайтеся рекомендаціями фахівців, у них вкладено величезний досвід і велике число напрацювань в e-commerce.
Читати далі…
Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах
Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читати далі…
Як правильно фотографувати продукцію для онлайн-магазину?
Люди сподіваються, що комерційні онлайн-пропозиції абсолютно відповідають дійсності. Якщо в традиційному супермаркеті можна особисто оглянути й помацати необхідний товар, то
Читати далі…
Суперництво в онлайн-торгівлі: як обігнати конкурентів?
Борючись за кожного клієнта, власники віртуальних магазинів замислюються про те, як вистояти в протиборстві з аналогічними торговими майданчиками у своїй
Читати далі…
Найчастіші відвідувачі онлайн-магазинів: чоловіки чи жінки?
Хто більше любить віртуальний шопінг? Звичайно ж, жінки, скажете ви. Але все ж цікаво, чоловіки теж любителі інтернет-магазинів? Давайте розбиратися,
Читати далі…
Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних
Ви власник інтернет-магазину. Web-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читати далі…
Найважливіші особливості корпоративної культури онлайн-магазину
Коли всю команду інтернет-магазину об’єднує єдина місія, працівники пропагують однакові цінності, дотримуються загальні правила, їм не варто боятися ні криз,
Читати далі…
Клієнтський сервіс: як зробити клієнту приємне та провести перевірку працівників?
Кожен власник інтернет-магазину хоч раз зіштовхувався із ситуацією, коли покупець залишився незадоволений сервісом та пішов з сайту, залишивши негативний відгук.
Читати далі…
Мобільний додаток для інтернет-магазину: всім необхідно витрачатися?
Подібні додатки частіше за інших задіють сервіси доставки, мережі швидкого харчування, ріелтерські контори, будівельно-ремонтні організації та ін. Іноді створення персональних
Читати далі…
Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені та додаткові способи
Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
Читати далі…