У чому користь блогу для інтернет-магазину

Главная » Маркетинг, Статті » У чому користь блогу для інтернет-магазину

Досвідчені власники інтернет-магазинів розуміють, для чого необхідний діалог з потенційними клієнтами, тому постійно співпрацюють з копірайтерами і розміщують інформаційні тексти у власному блозі. Однак бізнесмени вважають подібне заняття марною тратою коштів та часу. У цій статті ми розберемо, чому думка початківців власників web-ресурсів є помилковим.

Міфи і дійсність

Багато скептиків заявляють, що відвідувачі інтернет-магазинів відвідують сайти не для того, щоб читати статті, а для здійснення покупок. Однак більш досвідчені учасники ринку зауважують, що саме ведення власного блогу дозволяє підвищити обсяг продажів.

Станом на сьогоднішній день, більшість web-ресурсів з продажу товарів і послуг прагне збільшити кількість нових клієнтів. І, як показує практика, найкращим інструментом для досягнення цієї мети є публікація інформаційних статей в блозі, відповідних найпопулярніших запитів пошукових систем. Саме завдяки таким текстам до сайту залучаються люди, які можуть стати новими покупцями.

Однак перед створенням блогу необхідно задуматися, для чого він потрібен потенційному покупцеві. Найчастіше клієнти використовують дані розділи для:

  •  остаточний діагноз при виборі того чи іншого товару;
  •  прочитання відгуків та розміщення власного коментаря;
  •  отримання корисної інформації;
  •  економії часу при виборі продукції.

Але в деяких випадках навіть даного списку недостатньо скептично налаштованим власникам сайтів для створення блогу. Саме тому для прийняття остаточного рішення слід розглянути користь, принесену цим розділом, інтернет-магазину. Найчастіше розділ з інформаційними статтями необхідний для:

  • просування сайту в пошукових системах;
  • надання інформації потенційним клієнтам;
  • спілкування з покупцями;
  • розміщення докладної реклами продукції;
  • стимулювання відвідувачів до здійснення покупки.

У більшості випадків якісний контент дозволяє зібрати аудиторію читачів, яка з плином часу перетворюється в постійних клієнтів. Крім того, інформаційні статті дозволяють сформувати унікальна торгова пропозиція, що виділяє web-ресурс на тлі конкурентів, які нехтують веденням блогу.

Публікація інформаційних статей у блозі
Публікація інформаційних статей у блозі

Як запустити блог інтернет-магазину

Більшість власників інтернет-магазинів впевнені в тому, що добре налагоджені бізнес процеси здатні постійно збільшувати дохід компанії. Однак, помічаючи зворотне, вони часто замислюються над розміщенням інформаційних статей, які змушують деяких потенційних клієнтів затриматися на сайті, а в деяких випадках навіть зробити покупку. Щоб грамотно запустити блог, розглянемо детально кожен етап його створення.

Визначення мети

Перед запуском даного розділу слід визначитися, для якої мети він створюється. У цей момент важливо орієнтуватися на бажання цільової аудиторії, а не на власні інтереси, спрямовані на отримання прибутку.

Важливо, щоб кожна розміщена на сайті стаття відповідала інтересам покупців. Так, в інтернет-магазині побутової техніки слід розміщувати статті про правила вибору мікрохвильової печі, про відмінності між брендами і багато іншої інформації, що стосується товарів, наявних на сайті. Бажано, щоб в подібних статтях також були присутні посилання на наявну в асортименті продукцію.

Найчастіше наявність грамотно оформленого блогу повідомляє потенційним покупцям про те, що продавець цінує думку кожного і поважає вибір відвідувачів.

Складання контент-плану

Контент-план являє собою заздалегідь створений список тем для написання статей. До його створення рекомендується підключати копірайтерів, особливо за умови їх найму для написання статей.

Абсолютно кожен контент-план повинен містити:

  •  список найпопулярніших тем;
  •  дату розміщення статей на сайті;
  •  набір зображень, використовуваних для розведення тексту;
  •  назва формату подачі матеріалу (статті або відео-огляди);
  •  категорії статей.

Перед початком створення контенту необхідно продумати, в якому форматі буде відбуватися спілкування з відвідувачем блогу. Залежно від цільової аудиторії можна використовувати стилі, починаючи від офіційного, який більше підійде для осіб з високим рівнем доходу, що вважають за краще конкретику, і закінчуючи жартівливим – для молодого покоління.

Також слід задуматися над тим, які напрямки слід використовувати в блозі. Для початківців власників інтернет-магазинів експерти рекомендують використовувати статті наступних напрямків:

  •  аналітика сфери;
  •  секрети індустрії;
  •  історія відкриття і розвитку компанії;
  •  випуск новинок;
  •  рекомендації з вибору товарів;
  •  звіти про заходи, в яких брав участь інтернет-магазин;
  •  свіжі новини компанії та її партнерів.
Список тем для написання статей
Список тем для написання статей

Написання текстів

Писати тексти для блогу потрібно регулярно. При цьому найкраще створити план, в які дні і в який час будуть публікуватися статті. Підбір часу при цьому краще здійснювати на основі результатів аналітики відвідувань сайту. Це пов’язано з тим, що блог завжди повинен залучати потенційних покупців, що приносять дохід.

Існує маса форматів подачі контенту. В один день можна надати цілком серйозну інформацію, що залучає аудиторію і викликає бажання здійснити покупку, а в інший день можна обмежитися цікавим зображенням або відео-оглядом.

Що потрібно знати про інформаційні статтях

Інформаційні статті відрізняються великим об’ємом. Їх метою є надання корисної інформації відвідувачам сайту. У статтях цього типу можна проводити порівняння товарів, повідомляти про новинки, а також надавати покрокові інструкції використання продукту.

Так, наприклад, в магазинах модного одягу можна розміщувати рекомендації від стилістів, на взуттєвих сайтах – Рекомендації з догляду за замшевими або шкіряними виробами, в інтернет-магазинах автозапчастин – правила підбору сервісу по діагностиці та ремонтних робіт і так далі.

Незважаючи на те, що кожен з вищеперелічених ресурсів має свою вузькоспрямовану тематику, все їх блоги направляються на надання відвідувачам максимально корисної інформації. Щоб розміщені тексти змогли зачепити потенційного клієнта і викликати у нього бажання відвідати інтернет-магазин знову, їх слід писати з урахуванням наступних рекомендацій:

  • текст повинен бути ємним і цікавим;
  •  тема статті повинна цікавити клієнтів;
  •  в тексті слід згадувати дані статистики і періодично візуалізувати ідеї;
  •  деякі тексти блогу повинні провокувати дискусії.
Приклад інформаційної статті
Приклад інформаційної статті

Статті для блогу, що продають

Тексти, що продають спрямовані на збільшення обсягу продажів. Найчастіше вони містять інформацію про проведення акцій, знижки та багатьох інших полезностях для клієнтів. Особливо ефективним розміщення таких текстів вважається напередодні свят, коли знижки та акції більш затребувані.

Під час створення і розміщення  текстів важливо дотримуватися наступних правил:

  •  розміщувати тільки діючі акції;
  • пропонувати акції, які передбачають залучення нових клієнтів (наприклад, «приведи друга»);
  •  не розміщувати статті часто.

При подачі таких текстів важливо знати міру. Співвідношення інформаційних і продають статей повинно бути збалансовано, щоб у клієнта не виникло бажання покинути інтернет-магазин.

Розважальні статті

Створюючи блог, також важливо пам’ятати, що деякі користувачі використовують мережу Інтернет для розваг. У зв’язку з цим два вищевказаних типу статей обов’язково слід розбавляти розважальними матеріалами.

Працюючи над створенням подібного контенту, необхідно орієнтуватися на смакові переваги потенційних читачів і менталітет. У розважальних статтях може бути присутнім гумор, але не вульгарні моменти або повний несмак.

Так, наприклад, в блозі інтернет-магазину дитячого одягу можна розмістити статті про способи розвитку інтелекту дитини або рекомендації про те, як зберегти здоров’я малюка. Подібні статті не принесуть великих продажів, але викличуть інтерес у мам.

Крім цього, до числа розважальних статей можна віднести майстер-класи, добірки музики для свята і ряд іншої інформації, що дозволяє підвищити рівень лояльності клієнтів.

Розважальні матеріали
Розважальні матеріали

Які існують формати публікацій

У даний момент експерти виділяють кілька форматів контенту для заповнення блогу інтернет-магазину:

  •  тексти, що включають рекомендації, інформаційні статті та інструкції;
  •  зображення у вигляді графіків, GIF-анімації і мемів;
  •  відео, що мають на увазі огляди продукції та вебінари.

Формат контенту вибирається залежно від типу інтернет-магазину. Так, для ресурсу, що продає техніку, кращим вибором будуть відео-огляди, в той час як для сайту з розробки дизайна кращим вибором стане інформаційна стаття.

Технічні особливості

Після успішного запуску блогу важливо задуматися над його технічною модернізацією, що робить його більш зручним і цікавим для клієнтів. Для цього в нього буде потрібно додати:

  • кнопки заклику до дії;
  •  пошук статей;
  •  розділи «Нові статті» і «Популярні пости».

Усе це дозволить подбає про читача і підвищити рівень його лояльності, що гарантує його підписку, а в майбутньому і покупку товару або замовлення послуг на сайті.

Технічні особливості товарів
Технічні особливості товарів

Зворотній зв’язок

Не менш значущою складовою кожного блогу є зворотний зв’язок з відвідувачами. Можливість поставити лайк або зробити репост статті будуть дуже приємними функціями для кожного користувача. Більш того, вони дозволять залучити нових клієнтів. Однак, крім цього, важливо, щоб інтернет-магазин дотримувався наступних рекомендацій:

  •  ввічливо і своєчасно відповідав на запитання, які надходять від читачів;
  •  просив розміщувати відгуки і коментувати інформацію, подану в контенті;
  •  публікувати тільки достовірні дані;
  •  закликати читачів звертатися за допомогою до фахівців інтернет-магазину.

Забезпечуючи максимальну прозорість бізнесу і ввічливо спілкуючись з кожним потенційним клієнтом, можна істотно підвищити рівень лояльності і забезпечити атмосферу залученості клієнта в процес продажів.

При наявності постійних клієнтів рекомендується публікувати їх відгуки, одночасно з цим розміщуючи фотографію та ім’я реальної людини. Подібна дія забезпечить достовірність наданої інформації та підвищить рівень лояльності як серед постійних, так і серед нових клієнтів.

Грамотне ведення блогу в за всіма вказаними вище рекомендаціями дозволить забезпечити високий приріст кількості потенційних покупців.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (314 оценок, среднее: 4.50 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Огляд найпопулярніших бізнес-книг за 2018-2019 рік

    Багатьом, напевно, знайомі всесвітньо відомі бестселери, праці найбільших фінансистів, оповідання про розвиток великих холдингів. Щорічно великими тиражами виходять нові серії
    Читати далі…

    ЯК ПРАЦЮВАТИ З КИТАЙСЬКИМИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ?

    Усе частіше підприємці намагаються здійснювати закупівлі товарів у постачальників з Китаю. Як уникнути складнощів перекладу, навчитися поважати культуру народу іншої
    Читати далі…

    Як залучити трафік на сайт

    Будь який онлайн-магазин залишиться «бездиханним», якщо його web-сайт буде не відвідуваним користувачами. Навіть при наявності величезного вибору товарів, високої якості
    Читати далі…

    Вплив сарафанного радіо на розвиток інтернет-магазину

    Сьогодні багато початківців і досвідчених бізнесменів при просування власного інтернет-магазину використовують найрізноманітніші способи, починаючи від різних методів маркетингу та закінчуючи
    Читати далі…

    Інтернет-магазин аксесуарів – прибутковий бізнес без особливих зусиль

    Жодна жінка не може обійтися без таких аксесуарів як парасольки, пояси, сумочки, рукавички, окуляри та браслети. Всі вони створюють єдиний
    Читати далі…

    Як легко та швидко запустити інтернет-магазин прикрас

    У даній статті кожен бажаючий приступити до продажу прикрас зможе знайти безліч корисної інформації, а саме відповіді на питання: чи
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ