Вплив сарафанного радіо на розвиток інтернет-магазину

Главная » Маркетинг, Статті » Вплив сарафанного радіо на розвиток інтернет-магазину

Сьогодні багато початківців і досвідчених бізнесменів при просування власного інтернет-магазину використовують найрізноманітніші способи, починаючи від різних методів маркетингу та закінчуючи рекламою. Однак більшість з них при цьому забувають про один з найдієвіших та простих методів популяризації ресурсу – сарафанне радіо.

Чим обумовлена ​​ефективність сарафанного радіо

Найчастіше сарафанне радіо ототожнюється з рекомендаціями, наданими друзями і знайомими на підставі власного досвіду та вражень. Так, придбавши товар у будь-якому інтернет-магазині та отримавши задоволення від сервісу і якості товару, клієнт може рекомендувати своїм друзям і знайомим оформляти свої купівлі на конкретному сайті. Останні, в свою чергу, можуть рекомендувати обраний ресурс іншим своїм друзям і так далі. Завдяки цьому, обслуживши лише кілька клієнтів, інтернет-магазин запустить сарафанне радіо, що забезпечує якісну і безкоштовну рекламу.

Важливо відзначити, що при прямому контакті між клієнтом інтернет-магазину і його друзями інформація звучить більш переконливо. Це викликає у потенційних клієнтів більш сильне бажання придбати товар, ніж відгук, розміщений будь-ким із знайомих в мережі Інтернет, або реклама, що описує всі переваги ресурсу і пропонованих їм товарів. Розглянемо основні причини, за якими рекомендації друзів та знайомих виявляються більш ефективними, ніж контекстна реклама:

  • більшості людей з дитинства вселяють, що не кожній рекламі слід довіряти;
  • друзі ніколи не рекомендують погані товари і послуги;
  • знайомі і друзі не зацікавлені в продажу товарів певного інтернет-магазину, так як це не приносить їм прибуток і може негативно відбитися на ставленні до них;
  • відгуки про ресурс є особистою думкою;
  • багато хто довіряє більше особистого досвіду знайомих і друзів, які перевірили на собі якість товарів і сервісу, і дізналися на практиці всі нюанси роботи ресурсу.

Сарафанне радіо – це один з найефективніших способів просування сайту, який буде ефективний абсолютно для будь-якого інтернет-магазину незалежно від того, на якій продукції він спеціалізується.

Переваги сарафанного радіо
Переваги сарафанного радіо

Різновиди сарафанного радіо

Отримати рекомендації про товари і послуги інтернет-магазину можна не тільки при персональному спілкуванні з друзями та знайомими, але й використовуючи інші джерела. Саме тому фахівці виділяють кілька видів сарафанного радіо, до числа яких відносяться:

  • новини в Інтернеті, що розміщуються знайомими в соціальних мережах;
  • огляди інших покупців, які мають супровід у вигляді фотографій і відео, на яких відображається момент розпакування;
  • відгуки, написані незалежними експертами;
  • думка медійних особистостей, що викликають повагу у конкретної цільової аудиторії.

В останньому випадку важливо розуміти, що у молодого покоління повагу зможе викликати Instagram-блогер, в той час як бізнесмени будуть прислухатися лише до більш успішним людям, а бабусі – до кумирам свого покоління.

Як запустити сарафанне радіо

Безумовно, сарафанне радіо має дуже привабливі перспективи, однак кількість бажаючих просувати чийсь інтернет-магазин абсолютно безкоштовно, невелика. Саме тому для його запуску необхідно мотивувати людей. Одним з кращих способів мотивації є надання додаткових знижок або бонусів за кожного нового залученого клієнта за допомогою сарафанного радіо.

У подібних випадках взаємини між продавцем і покупцем переходять на дещо інший рівень. Який погодився на залучення нових покупців клієнт стає партнером компанії – рефері. Отже, ті, кого він зміг залучити, стають рефералами. А всі вищевказані відносини стають реферальним або партнерським маркетингом.

Партнерський маркетинг
Партнерський маркетинг

Різновиди партнерських програм

У даний момент існує кілька різновидів реферальних програм, що мають суттєві відмінності та пропонують партнерам найрізноманітніші умови. Розглянемо кожну з них більш детально.

Бонусна програма

Цей вид програми має на увазі нарахування рефері бонусів за активність, яка може виражатися не тільки в залученні нових клієнтів, але також в написанні відгуків і придбанні товарів. При цьому важливо, щоб бонусна програма була унікальною у кожного інтернет-магазину, що продає товари і пропонує власні послуги.

Щоб ознайомити відвідувачів з умовами бонусної програми, рекомендується створити окремий розділ. У ньому потрібно вказати детальні умови участі в програмі, а також розмір винагороди або наданої додаткової знижки за реєстрацію, розміщення відкликання, покупку, залучення клієнта і так далі.

Бонуси, крім усього вищевказаного, можна привласнювати кожному окремому товару. Однак в такому випадку кількість бонусів за покупку необхідно вказувати безпосередньо в картці продукту. Покупець повинен заздалегідь знати, яку вигоду йому принесе придбання тієї чи іншої продукції.

Важливо звернути увагу, що бонуси, що нараховуються кожного клієнта, не повинні мати можливості обміну на готівку грошові кошти, а єдиним способом їх витрати повинна бути покупка товарів всередині інтернет-магазину. Подібним чином сьогодні працює безліч великих ресурсів таких «Brain», «Цитрус» і ряд інших. У них клієнти збирають певну суму бонусів і отримують знижку на товар, еквівалентну їх кількості.

Бонусна програма
Бонусна програма

Промокоди та купони

Купони та промокодом відносяться до повноцінної реферальной програмі. Їх розповсюдженням займаються партнери інтернет-магазину. Для цього найчастіше використовуються блоги, персональні сторінки в соціальних мережах, розсилка по електронній пошті, а також опис під відео на YouTube. Як правило, поширювані подібним чином промокодом складаються з літер і цифр. Однак в разі їх поширення популярними блогерами вони можуть складатися в повноцінне слово, відповідне нику медійної особистості або назвою його каналу.

Використовуючи промокод або купон, вигоду отримують абсолютно всі учасники угоди. Інтернет-магазин продає товар, покупець, який використовує промокод, отримує хорошу знижку на потрібну йому продукцію, а блогер отримує свій відсоток. Найдосвідченіші учасники таких реферальних програм відмінно знають всі ресурси, де часто розміщуються коди на отримання знижок.

Фінансова винагорода

Іноді партнери компанії не зацікавлені в отриманні додаткових знижок або в нарахуванні бонусів. У таких випадках рекомендується використовувати фінансову винагороду за залучення нових клієнтів. Більш того, в деяких випадках засоби можна нараховувати і рефералам.

У подібних програмах за вчинення новим відвідувачем сайту покупки рефері нараховуються кошти в обсязі від 5-ти до 10-ти відсотків від вартості товару. При цьому реферал може стати рефері і також запросити своїх друзів для придбання товарів.

При використанні такої партнерської програми важливо розробити багатоступеневу систему, де буде чітко вказано розмір винагороди і умови отримання коштів. У разі недостатнього роз’яснення всіх умов використовувана схема може відштовхнути потенційних партнерів. Саме тому при створенні реферальной програми з фінансовими винагородами важливо забезпечити максимальну прозорість.

Перевага ролі "Сарафанного радіо"
Перевага ролі “Сарафанного радіо”

Переваги бонусних програм

Бонусні програми, які використовуються для підвищення популярності інтернет-магазину, мають ряд переваг, а саме:

  • підвищення рівня лояльності клієнтів і рефері;
  • повернення раніше відмовилися від послуг компанії клієнтів (можливий навіть при невеликих бонуси);
  • створення бази постійних клієнтів, що бажають постійно отримувати бонуси і користуватися перевагами компанії;
  • створення ланцюжка рефералів, стабільно приносить дохід.

Як знайти рефері

При пошуку рефері немає необхідності звертатися до кожного відвідувача сайту з пропозицією. В даний момент існує кілька перевірених способів залучення партнерів. До їх числа відносяться:

  • залучення власних друзів і знайомих – вважається найвигіднішим, так як за рахунок розміщення інформації про особисте знайомство з власником компанії підвищується рівень
  • довіри до інтернет-магазину;
  • звернення до блогерів і медійним особистостям з великою кількістю передплатників, які користуються популярністю у цільової аудиторії;
  • залучення осіб з суміжних ніш, з якими можна домовитися про обопільну рекламі товарів і послуг;
  • звернення до компаній і особам, вже розмістили про інтернет-магазині позитивні відгуки.

Варто відзначити, що останній спосіб не просто дозволить залучити нових клієнтів, але і підвищити рівень лояльності вже наявних, тим самим перевівши їх в статус постійних покупців.

Головні правила створення ефективного сарафанного радіо

Підвівши підсумки всього вищевказаного, можна сказати, що успішне сарафанне радіо формується за умови дотримання деяких правил і виконання наступних рекомендацій:

Головні правила створення ефективного сарафанного радіо
Головні правила створення ефективного сарафанного радіо
  • надання клієнтам якісного продукту, так як ніхто не буде рекомендувати своїм друзям і знайомим погані продукти;
  • якісне обслуговування та ввічливе спілкування менеджерів з кожним покупцем, що дозволяє розташувати до себе самого вимогливого покупця;
  • створення унікальної торговельної пропозиції, вигідно відрізняє інтернет-магазин від інших конкурентів з аналогічними товарами і послугами;
  • розміщення на сайті кнопки «call to action», що дозволяє практично миттєво ділитися посиланням на сайт в будь-якій соціальній мережі з можливістю додавання власного коментаря про переваги компанії та обслуговування.

Крім усього вищевказаного, фахівці настійно рекомендують не шкодувати фінансові кошти на надання знижок та бонусів. Це пов’язано з тим, що щедрість компанії може привести величезну кількість клієнтів і з легкістю окупити всі подібні витрати.

Також не варто забувати й про детальний опис всіх умов реферальних програм, акцій і бонусів. Таким чином інтернет-магазин зможе істотно підвищити рівень лояльності клієнтів і переконати їх в тому, що партнерська програма компанії на є шахрайською схемою або обманом.

У міру просування сайту експерти рекомендують випробувати всі раніше описані в статті види реферальних програм і на практиці переконатися, яка з них є найбільш вигідною для конкретного інтернет-магазину. Подібна стратегія дозволить створити успішний бізнес і розвиватися далі, не відчуваючи ніяких складнощів.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (329 оценок, среднее: 4.50 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    У чому користь блогу для інтернет-магазину

    Досвідчені власники інтернет-магазинів розуміють, для чого необхідний діалог з потенційними клієнтами, тому постійно співпрацюють з копірайтерами і розміщують інформаційні тексти
    Читати далі…

    Огляд найпопулярніших бізнес-книг за 2018-2019 рік

    Багатьом, напевно, знайомі всесвітньо відомі бестселери, праці найбільших фінансистів, оповідання про розвиток великих холдингів. Щорічно великими тиражами виходять нові серії
    Читати далі…

    ЯК ПРАЦЮВАТИ З КИТАЙСЬКИМИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ?

    Усе частіше підприємці намагаються здійснювати закупівлі товарів у постачальників з Китаю. Як уникнути складнощів перекладу, навчитися поважати культуру народу іншої
    Читати далі…

    Інтернет-магазин аксесуарів – прибутковий бізнес без особливих зусиль

    Жодна жінка не може обійтися без таких аксесуарів як парасольки, пояси, сумочки, рукавички, окуляри та браслети. Всі вони створюють єдиний
    Читати далі…

    Як легко та швидко запустити інтернет-магазин прикрас

    У даній статті кожен бажаючий приступити до продажу прикрас зможе знайти безліч корисної інформації, а саме відповіді на питання: чи
    Читати далі…

    Як налаштувати ефективну email-розсилку для інтернет-магазину

    Найчастіше для встановлення клієнтських відносин з web-ресурси з продажу товарів і послуг використовують розсилку листів електронною поштою, яку фахівці називають
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ