Способи ведення і розвитку сторінки чи спільноти в соціальних мережах для інтернет-магазину

Главная » Маркетинг, Статті » Способи ведення і розвитку сторінки чи спільноти в соціальних мережах для інтернет-магазину

Чи потрібно вести спільноту або паблік в соціальних мережах? Безперечно, так! Але як краще це здійснювати – просто копіювати дані з основного ресурсу або використовувати спеціальні методи? Давайте з’ясовувати!

І все-таки, чи потрібні Інтернету соціальні мережі?

Потрібні, тому що:

  1. Там «зависає» основна ваша клієнтура. Люди можуть не заходити на web-сайт віртуального магазину, але коли в їх стрічці будуть з’являтися повідомлення з групи – ймовірність того, що вони проявлять інтерес, захопляться і перейдуть за посланням дуже зростає.
  2. У групах створюються численні об’єднання людей, які прихильно ставляться до вашого товару, в іншому випадку вони б не ставали їх членами. Ваше завдання – залучити, побільше таких користувачів і затримати їх.
  3. Там можна встановити прямий контакт з потенційними покупцями: познайомитися з їх думкою, відповісти на коменти, сформувати опитування і розібратися з претензіями.
  4. Це ще один, при чому безоплатний, канал для продажів, а, отже, ваш додатковий дохід.
  5. Існує можливість задіяння таргетингу – реклами, відображеної лише конкретної аудиторії.
  6. Представлення у соціальних мережах – величезний поступ на шляху розкручування бренду. За вашим спілкуванням, відповідях на критику та відгуках люди судять про вашу діяльність в загальному.

Наприклад, жінка звернулася в онлайн-магазин з бажанням придбати босоніжки. В наявності, необхідного виробу не виявилося, вона вирішила почекати. Через пару тижнів у неї був просто подив, а ще через кілька днів – вона занепокоїлася і подзвонила менеджеру. Відповідь убила наповал: вашої моделі немає, і надходження не передбачається, всі відомості були опубліковані на стіні у співтоваристві. Так закінчилося знайомство цієї жінки з взуттєвим онлайн-майданчиком.

Обираємо соціальну мережу

Усе залежить від особливостей та специфіки вашої аудиторії.

«Однокласники» можна запропонувати віртуальним продавцям, які реалізують продукцію для людей старшого віку: товари для дому та дачі, все для рукодільниць і т.д.

«Вконтакті» підійде для торговельних інтернет-майданчиків, основна аудиторія яких молоді люди, які віддають перевагу сучасним гаджетам, електроніці та ін.

«Інстаграм» – поле діяльності для працівників модельних агентств і б’юті-індустрії. Привабливі фотографії, цікаві пости – все, що посприяє залученню нових клієнтів.

«Фейсбуком» в основному користуються прогресивні та наворочені персони. Якщо ваш напрям – інформаційний бізнес, періодика і букіністика, інтелектуальні розваги, не замислюючись, організовуйте свою групу в цій мережі.

У будь-якому випадку, перед створенням групи ознайомтеся зі статистичними даними кожної соціальної мережі, щоб влучно «вразити» своїх клієнтів.

Рекомендація: Можна організувати групи у всіх найпоширеніших соцмережах. Однак не потрібно копіювати однаковий контент: адаптуйте пости під клієнтуру конкретної мережі.

Різновиди розміщень у соціальних мережах

Для групи онлайн-магазину краще використовувати такі типи контенту:

  1. Реклама безпосередньо конкретного продукту з посланням на торговельний майданчик.
Різновиди розміщень в соціальних мережах
Різновиди розміщень в соціальних мережах
  1. Практичні рекомендації, пости теж з посиланням на продукт.

Різновиди розміщень в соціальних мережах

  1. Вікторини, лотереї, акції.

Вікторини, лотереї, акції.

  1. Статті для блогу, нариси, дослідження.

Статті для блогу, нариси, дослідження.

  1. Відгуки та коментарі «живих» людей.

Статті для блогу, нариси, дослідження.

  1. Відеоогляди – ця сучасний різновид інтернет-маркетинга сьогодні набирає обертів, тому задійте їх на повну.
  2. Актуальні відомості – краще доносити в прямому ефірі або за допомогою сторіз: підписник отримає повідомлення про початок прямої трансляції. Наприклад, інформування про новинки, зустрічах з новими партнерами, анонсування різноманітних заходів.

Що не рекомендується розміщувати?

  1. Перепости з інших спільнот або дубльованої інформації заборонено – дозволяється використовувати виключно унікальний контент;
  2. Найпростіші однакові пости – фотознімок з посиланням, різноплановий контент.
  3. Фотографії поганої якості, зроблені за допомогою телефону. Хороші знімки – це візитка вашої компанії.

Рекламуємо онлайн-магазин в соціальних мережах

  1. Рекламування в тематичних групах. Якщо ви продаєте косметику, то будете замовляти рекламу в спільнотах молодих жінок. Продукцію для б’юті-послуг – у групах, в які заходять фахівці цього профілю і т.д.

Якою зробити свою рекламну кампанію – вибір за вами. Одні з працюючих:

  • Звичайний рекламний пост з фотографіями і посиланнями;
  • Інформаційний пост про будь-які акції;
  • Хороший сторітеллінг, що закінчується посиланням;
  • Привабливий відеролік із залученням вашої продукції.

Що не радять фахівці?

  • Створювати пости про свій інтернет-магазин у безкоштовних групах, наприклад, у «підслухати», їх не пропустить адміністрація, та й сучасні користувачі швидко розпізнають таку рекламу.
  • Згадувати бренд в обговореннях під постами, колись це спрацьовувало, але сьогодні у людей викликають сумніви подібні коментарі.

Ведення групи онлайн-магазину практично не має відмінностей від управління іншими групами. Є деякі функції, які використовуються власниками торгових майданчиків в різних соціальних мережах.

  1. Сервіс «Товари» в «ВКонтакті», придуманий для малого і середнього бізнесу. Це онлайн-каталог віртуального магазину, застосуємо для будь-якого напрямку, адже кожен продукт або послугу можна описати і зняти.
Рекламуємо онлайн-магазин в соціальних мережах
Рекламуємо онлайн-магазин в соціальних мережах

Кожна товарна позиція – це картка товару, яка обов’язково повинна містити:

  • Фото продукту, краще з різних ракурсів;
  • Опис товарної позиції – його можна перекопіювати з web-сайту онлайн-магазину, повинні бути вказані основні властивості і характеристики товару: склад, маса, габаритні розміри, матеріал, колірна гамма і ін .;
  • Вартість, знижка (якщо є);
  • Правила замовлення та доставки;
  • Зворотній зв’язок – найчастіше за допомогою особистих повідомлень в групі.
Рекламуємо онлайн-магазин в соціальних мережах
Рекламуємо онлайн-магазин в соціальних мережах

Окремі торгові інтернет-майданчики надають в описі інформацію не тільки про продукт, а й про інтернет-магазин, розширюючи інформаційний блок.

Сортування продукції. Фахівці рекомендують зробити кілька фотоальбомів із зібранням товарів різних категорій. Це забезпечить користувачеві зручність орієнтації у вашому асортименті. Власники віртуальних магазинів часто поступають таким чином: складають окрему фотопапку для товарів зі знижками.

Підключаємо сервіс. Публікація інформації про продукцію в онлайн-каталозі – послуга безкоштовна. Для її підключення необхідно увійти в групу, відкрити «Управління спільнотою», знайти розділ «Інформація» і поряд з «Товари» поставити галочку «Включені». У результаті чого блок «Товари» виникне на сторінці під основною інформацією.

  1. Магазин у «Facebook». У разі вибору цієї соціальної мережі для просування вашої торгової платформи, потрібно створити там свою сторінку:
  • Зробіть бізнес-сторінку;
  • Відкрийте меню зліва і внесіть «Магазин»;
  • Виберіть зразок оформлення, для вас найбільше підійде «Покупки»;
  • Прийміть умови для продавця – це необхідно для додавання розділу магазину на вашу бізнес-сторінку;
  • Виберіть яким чином буде оформлятися замовлення: повідомленням продавцю або за допомогою послання на вашу торгову площадку;
  • Визначте валюту вашого онлайн-магазину;
  • Додайте фотознімки продукції, її опис та ціни.

Такий вигляд має бізнес-сторінка інтернет-магазину в «Facebook»:

  1. «Однокласники» теж підійдуть для створення групи. Тут є розділ «Товари», який включається в такий спосіб: зайдіть у налаштування, потім у «Товари» і збережіть опцію «Показувати». Після цього необхідно зробити каталог продукції: в «Товарах» є певна опція, і все, як завжди: викладаєте картку товару.

Розкрутка в цій соцмережі здійснюється через myTarget. «Однокласники» пропонують створювати промопости або рекламні записи, описані вище.

  1. Організація групи онлайн-магазину в «Instagram» виконується з прив’язкою до «Фейсбук».

Роботи ведуться за аналогічним принципом: спочатку створюється бізнес-аккаунт, після цього заповнюється бізнес-сторінка відомостями про товари.

Деякі рекомендації:

  • Звертайте увагу на особливості «Інстаграм» – поменше текстової інформації, побільше якісних фотографій;
  • Визначте фірмовий стиль вашого інтернет-магазину та використовуйте його для оформлення всіх постів. Це необхідно для того, щоб продукт наочно запам’ятався користувачам;
  • Публікуйте в статусі основні відомості – буде відразу ясно про вид вашої діяльності;
  • Максимально задійте хештеги: в «Instagram» вони дуже популярні. Підбирайте не тільки фірмові, наприклад, назва онлайн-магазину, а й загальні, що дозволяють знайти акаунт у пошуковику. Пам’ятайте про сезонні та географічні хештеги.
  • Застосовуйте смайли з метою додачі опису емоційності і чуттєвості. «Instagram» це вітає.

Головні труднощі ведення групи онлайн-магазину в соціальних мережах

  1. Створення бізнес-сторінки, наповнення каталогу продукцією – це не найважливіше. Подивіться, скільки «непрацюючих» груп у тому ж «Вконтакті». Щоб група жила, слід регулярно оновлювати контент, робити нові позначки, розміщувати фотознімки.
  2. Не намагайтеся створювати абсолютно комерційну групу вашого віртуального магазину. Звісно, що головна ваша задача – це отримати дохід, але спробуйте видати передплатникам не тільки рекламу, а й потрібну та важливу інформацію. Докладніше проінформуйте про свої товари, розкажіть про цікаві факти, зацікавте відвідувачів!
  3. Побільше зворотного зв’язку! В обов’язковому порядку підтримуйте спілкування з передплатниками – особисто або через свого менеджера. Вчасно давайте відповіді на повідомлення та коментарі, розбирайтеся зі скаргами, надавайте консультації щодо умов замовлення та доставки.
  4. Організовуйте розіграші й всілякі акції лотереї, влаштовуйте для передплатників зустрічі і різні заходи – соціальні мережі для цього є чудовим варіантом.
  5. Мотивуйте своїх працівників до спілкування з аудиторією в соціальних мережах. Іноді трапляється так, що продавця або менеджера «підкидають» додаткову роботу, мовляв ти і так недостатньо завантажений, візьмися ще й за групу. Це неправильний прийом. Стимулюйте їх, навчайте азам сервісного обслуговування, звертайте увагу на те, як розглядати скарги.
  6. Найкращий вихід – взяти в штат спеціального співробітника для ведення групи і підтримки зв’язку з клієнтами. Постити різноплановий, якісний контент – завдання не з легких, що вимагає не тільки творчих здібностей та вичерпних знань товарного асортименту, а й певних навичок. З цієї причини найняти СММ-фахівця – буде найкращим варіантом.

Сподіваємося, що ви знайдете багато корисного з цієї статті та будете на практиці успішно реалізовувати всі надані рекомендації. А може бути, ви вже застосовуєте певні «козирі» і можливості соціальних мереж? Розкажіть про це в коментарях – діліться своїм досвідом і цінними напрацюваннями!

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (264 оценок, среднее: 4.60 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Юзабіліті інтернет-магазину: поширені помилки, способи підвищення конверсії, поради щодо поліпшення

    Кількість відвідувачів інтернет-магазину багато в чому залежить від якості його web-сайту, основним показником якого є юзабіліті (зручність для користувача). Недостатньо
    Читати далі…

    Особливості інтернет-магазину у фірмовому стилі

    Звернути увагу на ваш онлайн-магазин на загальному тлі безлічі аналогічних майданчиків допоможе саме фірмовий стиль організації. Сьогодні у вас є
    Читати далі…

    Партизанський маркетинг – результативний метод невидимого залучення клієнтів

    Вперше назва «партизанський маркетинг» було придумано проквітаючим американським маркетологом Джеєм Левінсоном, а в 1984р. побачило світ його видання під такою
    Читати далі…

    Особливості збору відгуків для онлайн-магазинів і робота з ними

    Відгуки реальних клієнтів, перш за все, необхідні не власникам торгових онлайн-майданчиків, і їх потенційним покупцям. Вибираючи інтернет-магазин, вони дивляться не
    Читати далі…

    Як визначити актуальність web-сайту інтернет-магазину?

    Ця інформація буде корисною тим, хто створював свій онлайн-магазин дуже давно та не адаптував web-дизайн ресурсу під сьогоднішні реалії. Або
    Читати далі…

    Спілкування з клієнтами інтернет-магазину: найбільш поширені та додаткові способи

    Традиційні дзвінки клієнтам або за допомогою месенджера? Листи в чаті або на e-mail? Задіяти «телеграм» або на час від нього
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ