Вхідний маркетинг: основні особливості та призначення

Главная » Маркетинг, Статті » Вхідний маркетинг: основні особливості та призначення

Метод залучення потенційних споживачів, що передбачає створення якісного інформативного контенту та популяризації його всілякими способами, називається вхідний маркетинг. Простіше кажучи, не ви «нав’язувались» відвідувачам і прагнете змусити їх придбати ваш продукт або скористатися вашими послугами, а вони самі потрапляють на ваш інтернет-ресурс, так як їх увагу привернув, створений вами, цікавий контент.

Вхідний маркетинг або Inbound Marketing був введений в 2005 році одним з розробників і менеджерів процвітаючого маркетингового майданчика «HubSpot» Брайаном Халлігеном. Роздумуючи над методикою бізнес-просування у всесвітній павутині та офлайні, він ще в 2000 році просив своїх однодумців переглянути маркетинг, поглянути на нього іншими очима. Халліген розкритикував стандартні, «набридлі» різновиди реклами: опитування по телефону, e-mail-розсилки, рекламування в ЗМІ, роздавання рекламних листків і флаєрів, розміщення рекламних банерів на дорогах. Усі ці дії відомий маркетолог вважає вихідним маркетингом, ставлячи на противагу йому, як більш дієвий, вхідний.

Основна доктрина вхідного маркетингу

У своїх наукових роботах Б. Халліген відзначає три найважливіші шляхи, які містять вхідний маркетинг:

  • Залучайте відвідувачів на цільовий web-сайт;
  • Зверніть нових відвідувачів на постійних користувачів;
  • Досліджуйте виконану роботу і досягнутий результат.

Несуттєво розширивши даний алгоритм, можна отримати наступний покроковий порядок:

  • «Вербуйте» трафік на цільовий web-ресурс.
  • Перетворюйте відвідувачів в лідів.
  • Генеруйте ліда в постійного покупця.
  • «Перевтілюйте» одноразового споживача в потенційного замовника, здатного регулярно повертатися на ваш інтернет-ресурс, здійснювати дорогі придбання, приносячи вам найбільший дохід.
  • Пам’ятайте про потребу постійно опрацьовувати свої дії, коригувати виконану роботу з метою досягнення намічених завдань.

Халліген вважає, що вхідний маркетинг привабливий тим, що доступний для застосування підприємцями, які не володіють значним бюджетом на піар-кампанію.

Вічним атрибутом цього типу реклами є значимість й попит в умовах сучасної дійсності. Людям набридла стандартна реклама. Щоб їх зацікавити, необхідно придумати що-небудь надцікаве. Дуже часто трапляється так, що великі корпорації вкладають величезні кошти, а це не приносить очікуваного результату, так як запускається традиційна реклама.

Наприклад, за статистикою більше 80% телеглядачів перемикають канал свого телевізора, під час демонстрації рекламних роликів, а більше 40% передплатників різних рекламних розсилок не читають отриманих листів. Іншими словами, «набридлі» прийоми обходяться бізнесу в кругленькі суми, але дають найменшу конверсію.

Вхідний маркетинг

Різновиди контенту для Inbound Marketing

Сьогодні видів такої реклами чимало, але й велика ймовірність ще їх більшої появи. Один з відомих фахівців з маркетингу Майкл Стелнер розробив власну систему контенту, придатну для вхідного маркетингу. Він акцентував розважальний контент:

  • Змагання;
  • Ігри;
  • Конкурси та вікторини;
  • Вірусний маркетинг;
  • Брендовані відеоматеріали.

Крім цього він виділив контент, надихаючий клієнтів:

  • Огляди;
  • Пости на форумах;
  • Сприяння відомих особистостей.

Потім йде тренувальний веб-контент:

  • Інструкції та керівництва;
  • Графічні способи подачі інформації;
  • Прес-релізи;
  • Інформаційні бюлетені та ін.

Четверту групу становлять переконуючі матеріали:

  • Вебінари;
  • Тематичні розгляди;
  • Контрольні переліки;
  • Прайси.

Сполучною ланкою між розважальним і надихаючим контентом є віджети. Тренування з переконанням об’єднують інтернет-новини та демонстраційні відео, переконання і натхнення з’єднують рейтинги і відомості про різні події, розвага з тренуванням пов’язані електронними книгами і публікаціями. При цьому контентом, які реалізують всі чотири функції М. Стерлнер розглядає інтернет-новини.

Переваги методу

По суті, можна визначити наступні позитивні сторони даного типу реклами:

  • Економія коштів – вхідний маркетинг обходиться в рази дешевше, ніж зйомка самого простого рекламного відеоролика.
  • Достатня ймовірність адресності – на web-сайт заходять користувачі, які зацікавилися вашим контентом, отже, їх приверне ваш продукт, іншими словами, ви звертаєтеся до людей, здатним реально стати вашими потенційними споживачами.
  • Спілкування з вузькою аудиторією – ви можете писати контент, враховуючи специфіку своєї цільової аудиторії, а це завжди підвищення ймовірності, бути поміченим.
  • Довго-працюючий контент – високо-якісний матеріал здатний тривалий час зацікавлювати нових користувачів, підвищувати репутацію вашого бізнесу, навіть при скороченні бюджету на піар-кампанію.
  • Підвищення впізнаваності торгової марки – розробляючи контент можна задіяти корпоративні елементи, які в подальшому стануть впізнаваними великим колом інтернет-користувачів.

Потрібно виділити і такий пріоритет, як відсутність примусу потенційного покупця. Ви демонструєте відвідувачеві барвистий, заманливий відеоролик, новини, огляди – і він за власним бажанням звертається до вас, залишаючись «відданим» вашому продукту.

Безкоштовна подача хорошого контенту сприяє формуванню у користувачів бажання зробити вам щось приємне у відповідь – допускається, що це може бути саме придбання вашого товару. При цьому клієнт не відчуває, що рішення йому нав’язують, так як приймає його сам.

Основні правила

Якісний вхідний маркетинг обов’язково втілюється з урахуванням наступних принципів:

  • Ведення блогу, що дозволяє зацікавлювати аудиторію до цільового інтернет-ресурсу.
  • Використання соц.мереж для розкрутки своїх продуктів.
  • Застосування інструментів СЕО і СММ-маркетингу.
  • Робота з впорядкування файлів, RSS-каналом і ін.
  • Залучення всіляких безкоштовних прийомів, які допомагають просуванню у всесвітній мережі Інтернет.

Робота за цими правилами вже давно довела свою результативність на практиці. Так у організацій, що використовують блоги і соціальні мережі для розкрутки, як правило, наполовину більша кількість відвідувачів, ніж у середньостатистичних фірм в їх бізнес-сфері. При цьому рекламна діяльність, що базується на алгоритмі Inbound Marketing, коштує не більше 60% вартості подібної стандартної реклами.

Друг і соратник Б. Халлігена Майк Волп назвав ставлення вхідного маркетингу до вихідного подобою протистояння відмінних думок і марно завищеного бюджету. Важко не підтвердити це судження в такій ситуації, коли найбільш важливим і дієвим прийомом для лідогенераціі виступає високоякісний контент (обов’язково в поєднанні з оптимізацією).

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (315 оценок, среднее: 4.40 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    У чому суть сходів впізнавання Бена Ханта або основного секрету високої конверсії?

    Юджин Шварц – це ім’я стало відомим у сфері рекламної індустрії в середині минулого століття. З тих пір і до
    Читати далі…

    Найважливіші тенденції та вимоги при створенні дизайну для віртуального магазину

    Сьогодні у вас є можливість дізнатися всі секрети виготовлення дизайну web-сайту інтернет-магазину. Його сутність полягає не тільки в привабливій естетиці,
    Читати далі…

    Крос-маркетинг – результативний метод просування інтернет-магазину

    Крос-маркетинг представляє собою одну з найефективніших технік сучасного маркетингу. Її найважливішим пріоритетом вважається те, що вона може бути застосовна для
    Читати далі…

    Лід-магніт – дієвий інструмент маркетингу для залучення лідів

    На успішний розвиток бізнесу величезний вплив справляє чисельність клієнтської бази. Щодо електронної комерції, в області маркетингу постійно створюються результативні методики
    Читати далі…

    Подарунок за купівлю, як один із варіантів програми лояльності

    У гонитві за потенційними клієнтами інтернет-магазини намагаються використовувати різні прийоми: відправляють e-mail-розсилки, анонсують різні акції та бонуси, відсилають разом із
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ