6 кроків, які потрібно зробити в електронній комерції перед запуском нової акції

Главная » Маркетинг, Статті » 6 кроків, які потрібно зробити в електронній комерції перед запуском нової акції

Підприємства електронної комерції часто зазнають тиску, пропонуючи покупцям купони, знижки та акції для досягнення більш високих показників продажу. В даний час 60% онлайн-покупців шукають купони перед покупкою в цифрових магазинах, тому очікується, що цей тиск тільки зростатиме. Враховуючи, що користувачі онлайн-купонів витрачають на 24% більше, ніж звичайні покупці, рішення проводити рекламні акції – непоганий план для власників інтернет-магазинів.

Але з урахуванням всього цього рекламного безладдя, що є в Інтернеті, як зробити так, щоб ваш бізнес опинився на висоті? Все просто: випереджайте конкурентів. Довільні рекламні акції – це проблеми, що знижують доходи та приносять мінімальну вигоду вашому бізнесу в довгостроковій перспективі. Перед початком будь-якої акції електронної комерції переконайтеся, що ви повністю виконали кожен із наступних кроків, щоб ваша кампанія була націлена на успіх.

Крок 1: Визначте свої цілі

Почніть зі складання списку цілей, яких ви сподіваєтеся досягти. Хоча найбільш очевидною метою є збільшення продажів у сфері електронної комерції, для подальшого планування слід розділити цілі на первинні та вторинні. Первинна мета – це причина, через яку ви проводите акцію, а вторинні цілі – це додаткові вигоди, які ви сподіваєтеся отримати від акції.

Погляньте на цей приклад:

Запропонована акція: 10% знижка на всі засоби для ванн з ароматом молока та меду

Основна мета: Підвищити продажі, оскільки за останній квартал купівлі засобів для ванн з ароматом молока та меду впали на 15%

Вторинні цілі:

  1. Зменшити рівень запасів продуктів з ароматом молока та меду, щоб звільнити місце для нових та/або популярніших ароматів
  2. Залучити трафік на сторінку продукту “Молоко та мед”, щоб підвищити поінформованість про цей специфічний аромат/категорію
  3. Надати інформацію про конкретні переваги, які дають шкірі продукти для ванн, настояні на молоці та меді

Зверніть увагу, як кожна з вторинних цілей спрямована на довгострокову вигоду як категорії загалом, так і бізнесу загалом.

Крок 2: Виберіть свою аудиторію

Далі вирішіть, кому найвигідніше поділитися цією конкретною акцією. У деяких випадках найефективніше поширити знижку на всіх, хто шукає товари в Інтернеті, але в більшості випадків краще сегментувати аудиторію, оскільки в цьому випадку ви, швидше за все, отримаєте більшу кількість відгуків. При визначенні цільової аудиторії вашої акції керуйтесь своїми цілями.

Погляньте на цей приклад:

Вибрана аудиторія: Клієнти, які раніше купували засоби для ванн з ароматом молока та меду

Як ця аудиторія відповідає моїй основній меті? Клієнти, знайомі з продуктом, найімовірніше, придбають його знову. Крім того, вони більш відкриті для рекламних повідомлень та освіти про те, як ці продукти можуть їм допомогти.

Існує безліч способів сегментувати аудиторію, тому просто переконайтеся, що ви вибіркові – тільки ті, хто з найбільшою ймовірністю допоможе вам досягти вашої головної мети.

Крок 3: Оберіть терміни

Визначення термінів проведення акції видається простою справою, але воно неймовірно важливе для всієї кампанії. Перед запуском онлайн-просування виберіть дату початку та закінчення. Встановлення заздалегідь визначених меж дозволить вам провести точніші вимірювання після закінчення терміну дії, а також допоможе заздалегідь визначити очікування. Це рішення також має містити стратегічне мислення.

Додамо до нашого прикладу:

Терміни акції: Червень; 30 днів з 1 по 30 червня

Чому саме цей термін: Крайній термін постачання наступної партії інгредієнтів – 15 липня, тому ми захочемо розглянути ефективність кампанії та скоригувати замовлення залежно від обсягу продажу.

Вибір термінів на основі бізнес-логістики є корисним, але ви також можете розглянути можливість вибору термінів на основі сезонності, тенденцій та інших факторів.

Крок 4: Проведіть аналіз ціноутворення

Замість того щоб просто вибрати привабливу цифру, успішне онлайн просування ґрунтується на аналізі ціноутворення. Почніть з аналізу націнки на продукти, на які діятиме знижка, та відніміть суму знижки із загальної суми. У міру продовження аналізу вам доведеться приймати рішення про те, якою маржею ви готові пожертвувати заради акції.

Ось аналіз на нашому прикладі, хоча кожна акція відрізнятиметься:

Яка середня маржа на товари зі знижкою?

  • Середня ціна на засоби для ванн Milk & Honey: $20.00
  • Середня вартість продуктів для ванн Milk & Honey: $12.50
  • Середня маржа для засобів для ванн “Молоко та мед”: $7.50
  • Маржа з ​​10% знижкою = $5.50

На цьому конкретному прикладі видно, що знижка 10% призведе до зниження середньої маржі на 33,33%.

Крок 5: Створення плану комунікацій

Тепер, коли у вас є деталі онлайн просування вашого магазину електронної комерції, настав час переключити увагу на те, як і де ви повинні повідомити про це своїм клієнтам. Виходячи з обраної аудиторії та термінів, ви можете швидко скласти план донесення інформації до клієнтів, ґрунтуючись на тому, що ви вже знаєте про свої цілі.

Ось ще наш приклад:

Якими є найбільш ефективні способи інформування клієнтів про цю акцію? Електронна пошта та соціальні мережі

Чому це найефективніший спосіб? Поточні клієнти найбільш сприйнятливі до рекламних електронних листів і більш ймовірно стежать за нами в соціальних мережах. Крім того, це найшвидший спосіб з погляду виконання.

Коли ці повідомлення будуть надіслані?

  • Електронні листи:
  • 1 червня о 11:00
  • 26 червня о 13:00
  • Соціальні мережі (Facebook та Twitter):
  • 1 червня о 11:00
  • 9 червня о 17:00
  • 13 червня о 11:00
  • 22 червня о 14.00
  • 29 червня о 12:00

Завдяки тому, що ці етапи будуть визначені заздалегідь, ваше просування розпочнеться більш структуровано, а це означає, що ви зможете планувати сплески трафіку та/або питання.

Крок 6: Підготовка до звітності

Щоб завершити підготовку до акції, встановіть правильні інструменти та графік отримання звітів та метрик. На початкових етапах кампанії створіть посилання для відстеження кожного з ваших каналів зв’язку, щоб ви могли оцінити ефективність кожного каналу. Також вирішіть, які звіти ви хочете запускати і що для вас означає успіх.

Повернемося до нашого прикладу востаннє:

Метрика успіху електронної пошти: Переходи на сторінку товару чи категорії

Метрика успіху у соціальних мережах: Кліки

Загальна метрика успіху: Покупка продукту для ванн Milk & Honey

У цьому прикладі ви матимете близько двох тижнів з моменту закінчення акції 30 червня до наступного терміну замовлення 15 липня, щоб оцінити результати та спланувати подальші кроки.

В підсумку

Використовуючи цей стратегічний план просування щоразу, коли ваш бізнес електронної комерції запускає нову пропозицію, ви можете значно підвищити ефективність своєї кампанії. Що ще важливіше, ви почнете використовувати більш розважливий підхід до проведення рекламних акцій в Інтернеті, що дозволить краще захистити ваш бізнес в Інтернеті та надасть вам душевний спокій.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Сторінка 404 для магазинів електронної комерції

    Власники підприємств електронної комерції витрачають значну кількість часу та уваги на основні сторінки своїх сайтів, особливо на головну сторінку та
    Читати далі…

    3 переваги органічних соціальних медіа для підприємств електронної комерції

    Органічні соціальні медіа – це неоплачувана діяльність підприємств на вибраних ними платформах соціальних медіа, яка може включати історії, відео, блоги,
    Читати далі…

    Як встановлювати конкурентоспроможні ціни на товари для електронної комерції (без шкоди для прибутку)

    Cьогодні кількість сайтів електронної комерції, що діють у всьому світі, оцінюється в 12-24 мільйони. Очевидно, що конкуренція дуже висока, коли
    Читати далі…

    Вибір найкращих назв продуктів для вашого магазину електронної комерції

    Коли ми говоримо про найменування товарів в Інтернеті, ми маємо на увазі не просто маркування – ми говоримо про пошук,
    Читати далі…

    Рекомендації щодо налаштування платежів для електронної торгівлі

    Вибір найкращої платіжної системи для вашого інтернет-магазину – це життєво важливий крок у забезпеченні безпеки вашого онлайн-бізнесу. Але навігація у
    Читати далі…

    Листи з відгуками та рецензіями для електронної комерції: як скласти ефективне повідомлення

    Включення різних типів маркетингових листів у стратегію маркетингу електронною поштою – найважливіший спосіб підтримувати зв’язок із клієнтами електронної комерції. Одними
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ