П’ять сфер, які за допомогою метавсесвіту можуть стати революційними для людей з обмеженими можливостями
Винахід всесвітньої павутини в 1989 році зрештою призвів до появи інструментів, що змінюють життя кожного, хто може отримати до неї доступ. Деякі з цих інструментів, як-от онлайн-банкінг, покупки та спілкування, значно покращили доступність повсякденного життя для людей з обмеженими можливостями, а також літніх людей.
Концепція віртуальної мобільності вже давно використовується для опису того, як Інтернет може забезпечити доступну альтернативу діяльності, яка зазвичай вимагає фізичної мобільності. Віртуальна мобільність була в повному розпалі під час пандемії, оскільки робота, розваги та спілкування ефективно переміщалися в Інтернет. Метавсесвіт – наступна фаза інтернету, що ґрунтується на віртуальній і доповненій реальності (VR і AR) – має потенціал для ще більшого розширення можливостей.
Працюючи з Meta, Королівським національним інститутом сліпих та іншими партнерами, орієнтованими на інклюзивний дизайн, наша команда дослідників вивчатиме потенціал метавсесвіту для створення життєво важливих переваг для інвалідів і людей похилого віку, а також розроблятиме рішення для поліпшення його доступності та інклюзивності в рамках нашого нового проєкту Towards an Equitable Social VR. Ось п’ять сфер, у яких метаверс може вивести віртуальну мобільність на новий рівень.
Переваги звичайних соціальних мереж для людей з обмеженими можливостями давно доведені. Добре продумані соціальні простори в метавсесвіті сприятимуть розвитку цих переваг завдяки соціальній віртуальній реальності, що імітує особисту взаємодію і дає змогу людям вільно спілкуватися без перешкод, які існують у фізичному світі.
Важливо зазначити, що користувачі метавселенних платформ, таких як Horizon Worlds компанії Meta, зможуть представляти себе за допомогою віртуальних аватарів. Дослідження показують, що віртуальні аватари є засобом, за допомогою якого деякі інваліди відображають аспекти своєї інвалідності як центральну частину своєї особистості.
Інші можуть самопрезентувати себе за допомогою аватарів, які повністю вигадані. Метавсесвіт дає користувачам свободу і творчий підхід до того, як вони хочуть, щоб їх бачили, і усуває упередження, з якими інваліди та літні люди можуть зіткнутися під час особистого спілкування.
Метавсесвіт може потенційно поліпшити спектр і якість освітніх послуг, доступних для користувачів з обмеженими можливостями, а також навчання в пізньому віці. Імерсивні технології означають, що вищу освіту може бути надано в захопливій формі, яка не потребує фізичної присутності.
Такий спосіб здобуття освіти усуне деякі чинники, які позбавляють багатьох людей доступу до якісної освіти, наприклад, необхідність виїжджати з дому або добиратися до фізичного кампусу. Існують також численні можливості використання метавсесвіту для віддаленого коучингу, особистого розвитку та навчання навичкам.
Пандемія показала, як швидко ми можемо пристосуватися до нових методів роботи. Значна кількість людей так чи інакше розраховують працювати в метавсесвіті. Нещодавнє дослідження, проведене компанією Microsoft, показало, що тільки 16% із 31 102 учасників опитування різних поколінь не вважають, що в найближчому майбутньому вони виконуватимуть хоча б частину своїх робочих обов’язків як “метароботу”.
Метавсесвіт може забезпечити доступ до тих видів роботи, які через свою інвалідність або вік можуть бути недоступні у фізичному світі. Зростає спільнота дизайнерів, які готуються до створення віртуальних інтер’єрів, що існуватимуть лише в метавсесвіті. Інші галузі, в яких є цікаві перспективи роботи в метавсесвіті, – цифрова мода, нерухомість і, звичайно, створення самого метавсесвіту.
Пандемія принесла музику в цифровий світ у нових формах: артисти від Тревіса Скотта до Аріани Гранде виступали у віртуальному просторі.
Концерти в метавсесвіті – це лише один із варіантів розваг: віртуальні кінотеатри, театральні вистави, виставки в музеях і галереях уже проводяться. Туризм – ще одна сфера, де метавсесвіт може надати можливості для подорожей цифровим середовищем. Туристи також можуть досліджувати віддалені фізичні місця, не виходячи з дому, за допомогою гарнітури віртуальної реальності, що робить подорожі більш доступними та недорогими.
Метавсесвіт також може стати потужною платформою у світі медицини, корисною в різних галузях медицини. Наприклад, симуляція розширеної реальності (РР) може бути використана для різних видів медичної освіти і навчання, таких як реагування на надзвичайні ситуації та психічне здоров’я. VR і AR також можуть поліпшити медичну візуалізацію в радіології та підтримати діагностику, планування лікування і медичні дослідження.
Ще одна галузь медицини, де метаверс має потенціал, – телемедицина. VR можна використовувати для дистанційного консультування, особливо там, де медичний персонал географічно недоступний, наприклад, у багатьох сільських регіонах.
Варто зазначити, що метавсесвіт не покликаний замінити життя і досвід у фізичному світі, але пропонує нові можливості. Однак, щоб реалізувати його потенціал, метавсесвіт має бути побудований таким чином, щоб бути доступним, інклюзивним і справедливим для всіх людей різного віку і здібностей.
Це стосується не тільки функціональних аспектів (наскільки легко використовувати технологію), а й соціальних елементів (як людина може самопрезентувати свою інвалідність і вік). Ймовірно, виникнуть й інші проблеми, пов’язані з конфіденційністю, безпекою, захистом, комунікацією та етичною поведінкою.
Схожі статті
Як створити ефективну стратегію ключових слів для електронної комерції
Усі ми знаємо, що SEO відіграє вирішальну роль у залученні якісного трафіку до вашого інтернет-магазину. Одним із найважливіших способів залучення
Читати далі…
Ваша маркетингова стратегія електронної комерції для святкового сезону 2022 року
Ніколи не рано розпочинати продумувати маркетингову стратегію на святковий сезон. Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок – це Дикий Захід для маркетологів
Читати далі…
7 способів, за допомогою яких підприємства електронної комерції можуть заощадити гроші
Давайте будемо чесними: ми всі займаємося бізнесом, щоби заробляти гроші. Але зі зростанням витрат власникам підприємств електронної комерції стає дедалі
Читати далі…
Програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом допомагає дослідженням у галузі робототехніки
Дослідники з Карнегі-Меллон розробили програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом, яке дає змогу спритніше пересуватися роботам на ногах. Роботи можуть
Читати далі…
Глибоке навчання за допомогою світла: Компоненти моделі машинного навчання закодовані у світлових хвилях
Попросіть пристрій “розумного будинку” дізнатися прогноз погоди, і на відповідь піде кілька секунд. Одна з причин такої затримки полягає в
Читати далі…
Новий нейроморфний чіп для ШІ на периферії, при малій частці енергії та розміру сучасних обчислювальних платформ
Міжнародна група дослідників розробила і створила чіп, який виконує обчислення безпосередньо в пам’яті та може запускати широкий спектр застосунків ШІ
Читати далі…