Як створити ефективну стратегію ключових слів для електронної комерції

Главная » SEO, Маркетинг, Статті » Як створити ефективну стратегію ключових слів для електронної комерції

Усі ми знаємо, що SEO відіграє вирішальну роль у залученні якісного трафіку до вашого інтернет-магазину. Одним із найважливіших способів залучення трафіку на ваш сайт є включення в контент ключових слів, які відповідають тому, що шукає ваша аудиторія. Ключові слова – або ключові фрази – це терміни, які потенційний клієнт використовує в пошуковій системі для пошуку товару або послуги, що надається сайтом.

Дослідження ключових слів SEO

На жаль, вибрати ключові слова не так просто, як просто назвати свій продукт або категорію. Існує безліч факторів, які повинні вплинути на ваше рішення про те, як визначити правильне ключове слово (слова). У цій статті ми розглянемо деякі залаштункові стратегії вибору ключових слів, які дадуть вам велику кількість потенційних клієнтів, легко конвертованих у продажі.

Крок 1: Почніть дослідження ключових слів

Першим кроком у створенні ефективної стратегії ключових слів є проведення дослідження ключових слів. Дослідження ключових слів полягає в пошуку та аналізі термінів і фраз, пов’язаних із вашим бізнесом, які покупці можуть вводити в пошукових системах, коли шукають товари, подібні до ваших. Ось кілька дій, які ви можете зробити, щоб почати складати список можливих ключових слів:

  • Мозковий штурм списку тем: Спочатку складіть список слів і/або фраз, які тісно пов’язані з вашим бізнесом і галуззю. Якби ви були покупцем, на які слова, категорії тощо ви б звернули увагу під час пошуку відповідної компанії для купівлі? Додайте ключові слова, які важливі саме для вашого бізнесу, наприклад, назву вашої компанії і місто. Також додайте множину кожного ключового слова і різні варіації – наприклад, написання американською та британською англійською – щоб охопити всі можливі варіанти.
  • Включіть довгі ключові слова: Використання довгих ключових слів – або довших фраз, які більше відповідають тому, що клієнти можуть набрати в пошуковій системі – є важливим аспектом будь-якої стратегії ключових слів. Хоча менше людей, найімовірніше, будуть шукати ці конкретніші фрази, ті, хто їх шукає, найімовірніше, шукають те, що пропонує ваш бізнес, а отже, з більшою ймовірністю здійснять у вас покупку.
  • Перевірте ключові слова конкурентів: Вивчіть своїх конкурентів і перегляньте їхні метатеги, щоб дізнатися, які ключові слова вони використовують у своєму контенті. Це чудовий спосіб швидко додати до свого списку найбільш часто використовувані ключові слова для вашого типу бізнесу. Це також дасть вам змогу побачити, наскільки ефективною є стратегія ключових слів ваших конкурентів, і виявити прогалини, які ваш бізнес може заповнити для покупців.
  • Проведіть аудит наявного рейтингу: Подивіться, за якими ключовими словами наразі ранжуються різні сторінки вашого сайту, використовуючи Google Search Console. На вкладці “Продуктивність” у лівому меню натисніть “Результати пошуку”, а потім подивіться “Запити”. Додайте ці ключові слова, за якими ви вже ранжуєтесь, у свій список і подумайте, чи є вони точними та придатними для вашого бізнесу, або ж вони абсолютно не підходять.

Крок 2: Оцініть свій список ключових слів

Щойно ви склали список ключових слів, ваш шлях дослідження ключових слів готовий перейти до наступного етапу: оцінки. Оскільки ви не зможете оптимізувати свій сайт під усі ключові слова, які ви перерахували, найкраще звузити цей список до меншої кількості найважливіших, на яких ви можете зосередити свою енергію. Щоб оцінити ключові слова з вашого списку:

  • Визначте пріоритет релевантності ключових слів: Під “релевантністю” ми маємо на увазі дві речі. По-перше, чи дійсно зміст вашого сайту має відношення до ключового слова, що розглядається? А по-друге, чи має це ключове слово відношення до вашого бізнесу? Пам’ятаючи про ці дві ідеї, ви не збиваєтеся зі шляху, гарантуючи, що ви виберете й оптимізуєте найкращі ключові слова для свого бізнесу.
  • Розгляньте “пошуковий намір” ключового слова: Іншими словами, чому хтось шукає це ключове слово? Тут необхідно враховувати дві основні ідеї – транзакційний пошук та інформаційний пошук. Транзакційний пошук – це ключове слово, яке показує намір купити – наприклад, “купити синю сумку” – на відміну від інформаційного пошуку, в якому хтось просто хоче дізнатися більше, наприклад, “історія сумок”. Зосередьтеся на ключових словах транзакційної сторони, щоб привабити покупців, які перебувають далі у воронці продажів.
  • Досліджуйте популярність ключових слів: Використовуйте інструмент ключових слів (наприклад, WordTracker), щоб визначити популярність кожного з вашого списку ключових слів і ключових фраз. Збережіть найбільш популярні або часто запитувані терміни і відкиньте ті, які рідко шукають, оскільки ви навряд чи отримаєте від них багато трафіку.
  • Порівняйте обсяг пошуку і конкурентоспроможність: Припустимо, ви знайшли ключове слово, яке має великий обсяг пошуку, але при цьому дуже важливе для великих роздрібних компаній у вашій галузі. Якщо ваші шанси посісти місце в рейтингу за цим ключовим словом невеликі, цілком можна відмовитися від нього і зосередитися на більш конкретних, довгохвостих ключових словах для підвищення рейтингу в пошукових системах.

Оцінка ключових слів

Крок 3: Уникайте “недоліків” стратегії ключових слів

Тепер, коли у вас є список ключових слів, на яких слід зосередити свої зусилля, подумайте, які з ваших сторінок будуть найкращою ціллю для кожного ключового слова, і за необхідності оновіть свій контент, щоб включити їх. При цьому не забувайте про основні “небажані” ключові слова, які, найімовірніше, викличуть тривогу в пошукових роботів і призведуть до того, що ваш сайт буде піддано санкціям:

  • Неприродна мова: Важливо переконатися, що зміст ваших сторінок звучить природно для читачів, оскільки пошукові системи враховують читабельність під час ранжування. Попросіть когось прочитати оновлення ваших веб-сторінок перед тим, як ви їх опублікуєте, щоб він міг дати слушну пораду, чи не видається вам вміст нав’язливим і недоречним.
  • Набивання ключових слів: Набивання ключових слів – це використання ключових слів знову і знову (і знову) на одній сторінці без будь-якої причини. Хоча ключові слова важливо мати, занадто велика кількість ключових слів має вигляд для пошукових систем як спам, і ваші сторінки розглядатимуться таким чином.
  • Дубльований контент: Дублювання контенту означає повторення речень і ключових слів слово в слово, як на одній, так і на кількох сторінках. Це не тільки має вигляд спаму для пошукових машин, а й збиває їх з пантелику під час ухвалення рішення про те, який набір контенту і ключових слів слід індексувати і ранжувати.
  • Орфографія і граматика: Цю пораду включено тільки для того, щоб підкреслити, як часто ви маєте перевіряти правопис і граматику вашого контенту. Помилки в написанні і погана граматика змушують ваш сайт виглядати недоглянутим і недоглянутим для вашої аудиторії і неякісним для пошукових систем.

Крок 4: Розширте використання ключових слів

Може бути спокусливо повністю зосередитися на оптимізації контенту, який знаходиться прямо на увазі, але стратегічно розміщуючи ключові слова в менш помітних місцях, ви можете спрямувати більше трафіку в ваш магазин. Ключові слова, які використовуються в цих інших місцях, допомагають пошуковим системам індексувати ваш сайт у найбільш релевантних областях, що приводить на ваш сайт більше нових клієнтів. Ось три прихованих від очей місця, які ви можете оптимізувати під ключові слова, щоб залучити більше відвідувачів:

  • Теги заголовків: Теги заголовків з’являються в трьох ключових місцях: на сторінках результатів пошукових систем (SERP), у браузерах і на зовнішніх сайтах. Як бачите, ці три ключові місця – чудова можливість для використання важливих ключових слів і привернення уваги відвідувачів. У прикладі нижче ми бачимо наші ключові слова – простота, садівництво і поради – у всіх трьох місцях.
  • Мета-описи: Мета-опис – це короткий абзац, який відображається в SERP і дає пошуковикам попередній перегляд вашого контенту. Думайте про них як про трейлер до фільму. Хоча ці описи не ранжуються пошуковими павуками, вони можуть збільшити кількість кліків аудиторії, якщо вони оптимізовані під ключові слова.
  • URL-адреси: URL-адреси – це чудове місце для того, щоб вставити пару ключових слів. Сам по собі URL вже містить кілька ключових слів, що відразу ж дає пошуковим системам зрозуміти, про що йдеться.

Крок 5: Підготуйтеся до коригування стратегії ключових слів.

Завжди намагайтеся оновлювати ключові слова на основі відгуків відвідувачів вашого сайту, клієнтів і журналів сайту. Журнали сайту можуть дати точну інформацію про те, які ключові слова є успішними, а які ні, і це чудове місце для пошуку підтвердження процесу вибору ключових слів.

Коригування ключових слів

Рідко можна побачити свій власний бізнес з точки зору стороннього спостерігача. Щоб дізнатися думку обивателя, попросіть клієнтів надіслати ключові слова, які вони пов’язують із вашою компанією. Ви також можете попросити друзів і родичів зробити свої пропозиції. Ви можете бути здивовані тим, які ключові слова вони запропонують.

У підсумку

Вибір ключових слів – це процес, який може істотно вплинути на ефективність ваших маркетингових зусиль у пошукових системах, а отже, він потребує належної уваги. Хоча алгоритми пошуку можуть змінюватися, ви можете гарантувати, що важливість ключових слів і якісного контенту не зміниться. Дотримуючись цих кроків зі створення стратегії ключових слів, ви швидко досягнете успіху у створенні надійної SEO-стратегії.

Важливо пам’ятати, що, хоча отримання високого рейтингу в пошукових системах дуже важливе, набагато важливіше отримати високий рейтинг за релевантним ключовим словом. Головна мета ваших зусиль полягає в тому, щоб клієнти, які шукають певний продукт, знайшли саме ваш продукт – і з правильними ключовими словами ви зможете досягти цієї мети.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Ваша маркетингова стратегія електронної комерції для святкового сезону 2022 року

    Ніколи не рано розпочинати продумувати маркетингову стратегію на святковий сезон. Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок – це Дикий Захід для маркетологів
    Читати далі…

    7 способів, за допомогою яких підприємства електронної комерції можуть заощадити гроші

    Давайте будемо чесними: ми всі займаємося бізнесом, щоби заробляти гроші. Але зі зростанням витрат власникам підприємств електронної комерції стає дедалі
    Читати далі…

    Введення у портрети покупців для електронної комерції

    Як власник бізнесу, ви знаходитесь у постійному прагненні дізнатися більше про своїх клієнтів. Розуміння їхніх потреб та бажань допомагає вам
    Читати далі…

    П’ять сфер, які за допомогою метавсесвіту можуть стати революційними для людей з обмеженими можливостями

    Винахід всесвітньої павутини в 1989 році зрештою призвів до появи інструментів, що змінюють життя кожного, хто може отримати до неї
    Читати далі…

    Програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом допомагає дослідженням у галузі робототехніки

    Дослідники з Карнегі-Меллон розробили програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом, яке дає змогу спритніше пересуватися роботам на ногах. Роботи можуть
    Читати далі…

    Глибоке навчання за допомогою світла: Компоненти моделі машинного навчання закодовані у світлових хвилях

    Попросіть пристрій “розумного будинку” дізнатися прогноз погоди, і на відповідь піде кілька секунд. Одна з причин такої затримки полягає в
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ