7 способів, за допомогою яких підприємства електронної комерції можуть заощадити гроші

Главная » Маркетинг, Статті » 7 способів, за допомогою яких підприємства електронної комерції можуть заощадити гроші

Давайте будемо чесними: ми всі займаємося бізнесом, щоби заробляти гроші. Але зі зростанням витрат власникам підприємств електронної комерції стає дедалі важче збільшувати прибуток, зберігаючи конкурентоспроможні ціни. У такій ситуації легко зосередитися на збільшенні доходів, але це лише половина рівняння прибутку – друга половина полягає у зниженні витрат за рахунок оптимізації процесів. Нижче ми розглянемо деякі з найбільш ефективних методів заощадження грошей для магазинів електронної комерції.

1. Зосередьтеся на утриманні клієнтів

Залучення клієнта коштує п’ять разів дорожче, ніж його утримання, а це означає, що вам слід зосередитися на утриманні клієнтів за допомогою якісного обслуговування та спілкування з ними. Що стосується обслуговування клієнтів, то це включає постійне виконання ваших обіцянок і готовність відповісти на питання або вирішити проблеми.

Крім того, підтримуйте інтерес клієнтів до вашого бізнесу, надсилаючи їм електронні листи та залучаючи їх через соціальні мережі. Додатковою перевагою є те, що в міру формування лояльності клієнтів ці шанувальники почнуть ділитися інформацією про ваш бізнес зі своїми знайомими, що є найдоступнішим та найефективнішим способом залучення нових клієнтів у ваш магазин.

2. Використовуйте купони та знижки з розумом

Купони – це стандартне очікування для онлайн-покупців. За даними на 2021 рік, понад 90% американських покупців шукають пропозиції, перш ніж зробити покупку в Інтернеті. За такого тиску на вас у плані надання знижок ще важливіше стратегічно грамотно використовувати купони, знижки та розпродажі.

Спочатку визначте, чого ви хочете досягти за допомогою вашої кампанії. Потім вирішіть, наскільки глибокою буде знижка і на які товари вона поширюється, уважно стежте за тим, як знижка вплине на вашу маржу прибутку. Іншими словами, не створюйте знижку довільно – ви можете швидко втратити більше грошей, ніж очікувалося, якщо кампанія стане популярною.

Комісія за обробку платежів може збільшитись, особливо коли обсяг ваших замовлень починає зростати. Хоча найкращою практикою є пропозиція клієнтам кількох способів оплати, зверніть увагу на те, які способи є найбільш популярними серед ваших клієнтів, та зосередьтеся на них.

Якщо ви виявите спосіб оплати, що рідко використовується, наприклад, прийом платежів через Discover або Google Pay, подумайте про видалення цієї опції, щоб заощадити на щомісячній комісії за обробку платежів. У більшості онлайн-покупців є більше однієї кредитної або дебетової картки, тому це не повинно сильно вплинути на якість обслуговування клієнтів.

4. Знайте, як запобігати та боротися зі зворотними платежами

Коли клієнт заперечує списання коштів з його кредитної картки та виграє справу, ви змушені заплатити комісію за повернення коштів, яка може становити від 20 до 100 доларів США у кожному випадку. Хоча деякі з цих платежів можуть бути законними, є багато несумлінних споживачів, які люблять використовувати переваги цієї системи, від яких вам слід захиститися.

Щоб заощадити на зворотних платежах, запобігайте їх виникненню насамперед і знайте, як боротися з ними, коли вони виникають. Наприклад, щоб запобігти поверненню грошей, встановіть правильні очікування клієнтів, точно представляючи товари на своєму сайті. Щоб боротися із поверненням грошей, документуйте все. Багато споживачів стверджують, що вони взагалі не отримували чи не замовляли товар. Зберігаючи номери підтверджень доставки, підтверджень замовлень та повернень, ви, швидше за все, виграєте суперечку про повернення грошей та уникнете відповідної комісії.

5. Робіть адекватні інвестиції з першого разу

Інвестиції у ваш сайт електронної комерції – чи то веб-дизайн, маркетинг чи розробка – можуть збільшитися. Це пояснює, чому багато власників бізнесу шукають доступніші альтернативи, такі як наймання зарубіжної SEO-фірми. Хоча ці варіанти здаються економічно ефективними у короткостроковій перспективі, невдовзі ви можете зрозуміти, що дійсно отримуєте те, за що платите. Замість того, щоб завжди намагатися знайти найдешевший спосіб покращити свій бізнес, проведіть ретельне дослідження та знайдіть надійних постачальників, щоб ваші інвестиції були виправдані. Зробити все правильно з першого разу набагато доступніше (і не так прикро), ніж потім переробляти все знову з додатковими витратами.

Також важливо переконатися в тому, що ви дійсно отримуєте те, за що платите – скорочення непотрібних витрат так само важливо, як і впевненість, що ви інвестуєте в те, що принесе користь. Якщо ви виявите, що платите за послугу, яка вам справді не потрібна або яку можна отримати дешевше в іншому місці, ви можете скоротити свої середньомісячні витрати на обслуговування сайту. Навіть незначне скорочення щомісячних витрат може призвести до значної економії у довгостроковій перспективі, тому уважно вивчіть їх та запитайте себе, чи отримуєте ви свою вигоду.

6. Оптимізуйте процес доставки

Витрати на доставку зазвичай є одним із найдорожчих аспектів роботи інтернет-магазину, хоча вони є неминучими. Уважно вивчіть поточних постачальників послуг. Чи є доставка за реальними тарифами вигіднішою для вас, ніж доставка за фіксованими тарифами? Зробіть деякі розрахунки і подумайте, на що чекають ваші клієнти, і тоді ви зможете визначити ідеальний варіант доставки для економії грошей.

Крім того, багато продавців електронної комерції платять більше, ніж потрібно, бо бояться розмовляти з кимось. Всі великі провайдери надають ресурси з доставки для малого бізнесу, багато з яких мають спеціальних фахівців, які допоможуть вам підвищити ефективність витрат на доставку. Зробіть собі ласку та скористайтеся цими інструментами, щоб заощадити гроші там, де це важливо.

7. Визначте та покращіть ефективні маркетингові канали

Маркетинг вашого бізнесу в Інтернеті – дороге задоволення. За прогнозами аналітиків у 2015 році витрати на рекламу в Інтернеті могли досягти $50 млрд. Чи використовуєте ви PPC, SEO, електронну пошту, соціальні мережі або все вищезгадане для просування свого сайту електронної комерції, одним із найкращих способів економії є використання веб-аналітики для визначення найефективніших маркетингових каналів.

Для цього скористайтеся інструментом веб-аналітики, щоб побачити, звідки йде трафік і що роблять відвідувачі, потрапивши на ваш сайт. Наприклад, якщо ви витрачаєте багато коштів на певну кампанію PPC, але трафік з цієї кампанії ніколи не конвертується, ви можете використовувати свої маркетингові засоби більш ефективно, вилучивши або оптимізувавши ці зусилля. Іншими словами: зосередьте свій маркетинг на тому, що працює.

У підсумку

Для розвитку вашого онлайн-бізнесу потрібно не тільки пошук нових способів заробити гроші – економія скрізь, де тільки можна, також має велике значення. Пам’ятайте про ці рекомендації, коли ви намагаєтеся заощадити додаткові гроші, щоб переказати їх на свій банківський рахунок.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Введення у портрети покупців для електронної комерції

    Як власник бізнесу, ви знаходитесь у постійному прагненні дізнатися більше про своїх клієнтів. Розуміння їхніх потреб та бажань допомагає вам
    Читати далі…

    Опис товарів для інтернет-магазину: уникайте цих 8 помилок

    Коли йдеться про електронну комерцію, опис товару може зробити чи зірвати продаж. Оскільки покупці не можуть фізично оглянути те, що
    Читати далі…

    Найкращі маркетингові канали для підприємств електронної комерції

    За останні кілька років у маркетингу електронної комерції багато що змінилося. Ми не тільки проводимо все більше часу за своїми
    Читати далі…

    Ваша маркетингова стратегія електронної комерції для святкового сезону 2022 року

    Ніколи не рано розпочинати продумувати маркетингову стратегію на святковий сезон. Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок – це Дикий Захід для маркетологів
    Читати далі…

    Як створити ефективну стратегію ключових слів для електронної комерції

    Усі ми знаємо, що SEO відіграє вирішальну роль у залученні якісного трафіку до вашого інтернет-магазину. Одним із найважливіших способів залучення
    Читати далі…

    П’ять сфер, які за допомогою метавсесвіту можуть стати революційними для людей з обмеженими можливостями

    Винахід всесвітньої павутини в 1989 році зрештою призвів до появи інструментів, що змінюють життя кожного, хто може отримати до неї
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ