Ваша маркетингова стратегія електронної комерції для святкового сезону 2022 року

Главная » Маркетинг, Статті » Ваша маркетингова стратегія електронної комерції для святкового сезону 2022 року

Ніколи не рано розпочинати продумувати маркетингову стратегію на святковий сезон.

Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок – це Дикий Захід для маркетологів та власників магазинів електронної комерції. Ви повинні бути готові до них, розробити план та озброїтися даними, стратегією та прогнозами тенденцій. І зробити це до того, як святковий сезон наздожене вас.

Ви прийшли у потрібне місце, партнере.

Чорна п'ятниця триватиме

У цій статті блогу ми обговоримо деякі з основних маркетингових тенденцій та стратегій, які, як очікується, домінуватимуть у святковий сезон у 2022 році. Давайте підкоримо цей рубіж.

Чорна п’ятниця триватиме

Оскільки антиконсюмеризм та зміна клімату знаходяться на передньому краї свідомості людей, “чорна п’ятниця” потрапила під вогонь у 2021 році. Минулого року бойкоти “Чорної п’ятниці” та кампанії брендів проти “Чорної п’ятниці” пройшли у всьому цифровому просторі. Однак це мало допомогло знизити темпи проведення “Чорної п’ятниці”.

Тим не менш, якщо ваш бренд виступає проти відходів або за екологічність, можливо, вам варто подумати про проведення кампанії проти “чорної п’ятниці”. Компанія Deciem, наприклад, зайняла таку позицію, борючись із ажіотажем імпульсивних покупок та водночас пропонуючи своїм клієнтам стимули. Вони продовжили розпродаж “Чорна п’ятниця” на весь листопад, назвавши її “Повільний бурштин” та попросивши людей вибирати товари з наміром.

Не чекайте черг у цегляних та звичайних магазинах: зосередьтеся на маркетинговій стратегії електронної комерції

Крім того, цього року не буде натовпів покупців, які вишиковуються в ранні черги біля магазинів – однієї з найсумніших рис “Чорної п’ятниці”. Магазини або залишаться закритими, або в них буде вжито суворих заходів безпеки через COVID-19. Такі великі компанії, як Walmart, оголосили, що їхні двері будуть зачинені в “чорну п’ятницю”, щоб дати своїм співробітникам такий необхідний перепочинок після важкого року. Натомість ми побачимо різке зростання продажів через Інтернет, яке збільшувалося протягом останніх кількох років – навіть без впливу пандемії.

Що ви можете зробити?

Прийміть рішення, чи брати участь у святкових розпродажах цього року, чи зайняти антиконсюмеристську позицію, виходячи з цінностей вашого бренду. Яке рішення ви не прийняли б, воно повинно відповідати вашій етиці на всі сто відсотків.

Переконайтеся, що які б кампанії ви не проводили, ви стежите за підсумковим результатом і ROAS і по можливості оптимізуєте їх, щоб ваш бізнес залишався здоровим.

Менше грошових потоків від споживачів, більше уваги приділяється цінності їхнього долара

Згадаймо минулий рік. У нас була рецесія, що насувається, і зростання інфляції.

Все це призвело до того, що споживачі стали уважніше ставитись до того, куди йдуть їхні гроші. Люди вже давно керуються грошовою цінністю, особливо коли йдеться про святковий сезон.

Менше грошових потоків від споживачів, більше уваги приділяється цінності їхнього долара

В умовах скорочення грошових потоків люди наголошують на тому, як далеко може зайти долар. Вони віддають перевагу предметам першої необхідності, а не розвагам.

Відфільтровуючи другорядне

Тепер споживачі купують товари, які мають цінність не лише з грошової точки зору, а й із погляду необхідності. Питання “Чи дійсно мені це потрібно?” стоятиме на першому місці у свідомості багатьох споживачів. І без покупок у магазині, які привертають увагу споживача, коли він стоїть у черзі чи переглядає інші товари, роздрібні продавці електронної комерції можуть опинитися у невигідному становищі під час продажу товарів не першої необхідності.

Що ви можете зробити?

Ви можете підвищити цінність свого товару, об’єднавши його з іншим товаром або послугою, що доповнюють його використання: наприклад, комбінезон для відпочинку з ковдрою, попкорн та зубна нитка – у будь-якій галузі. Ваша маркетингова стратегія електронної комерції може залучити покупців, запропонувавши певну відсоткову знижку під час спільної купівлі товарів.

Для роздрібних продавців електронної комерції, які прагнуть відтворити спонтанні покупки в магазині, розгляньте можливість використання тактики продажів, що ґрунтується на відразі до втрат або терміновості. Встановіть видимий зворотний відлік часу для розпродажних товарів або використовуйте термінове повідомлення “Розпродаж скоро закінчиться!”.

Ви також можете творчо підійти до використання вікон, що спливають. Щоб імітувати продажі у черзі, спробуйте використати спливаюче вікно, коли хтось додає товар у кошик і пропонує інший, вигідніший за ціною товар. Якщо ви можете використовувати продукти, що доповнюють – наприклад, засіб для зняття макіяжу при покупці тонального крему – зробіть це тут.

Наголосіть на цінності вашого бренду. Чи підтримуєте ви благодійні цілі? Чи прагнете ви використовувати лише екологічно чисті матеріали? Дайте своїм клієнтам привід для покупки, крім вартості вашого продукту.

Лояльність, грошова винагорода, товари першої необхідності та покупки, орієнтовані на вартість

У курортний сезон споживча мотивація продовжуватиме розвиватися за траєкторією, орієнтованою на вартість. Покупці шукатимуть продукти першої необхідності, які можуть запропонувати їм цінність з огляду на їхню минулу лояльність до відомих брендів.

Все це – лояльність, грошова вартість та суттєвий характер продуктів – у поєднанні із збільшенням мотивації, орієнтованої на вартість, при покупці створює цікаву нішу на ринку.

Зосередження на добрих справах

Ця готовність витрачати більше на продукт, який відповідає цінностям споживача, може охоплювати будь-яку кількість питань, починаючи від екологічної стійкості та соціальної справедливості до підтримки місцевої економіки. Компанія Native, наприклад, помітила зростання попиту на непластикове впакування на 900%. Прислухавшись до думки своїх споживачів, компанія Native випустила обмежену партію свого найпопулярнішого ароматичного дезодоранту в паперовій упаковці. Перші 200 одиниць було розпродано за 36 годин.

Інші бренди змінюють наше уявлення про швидку моду. Наприклад, компанія Tidal рекламує свою стійку і соціально свідому лінію шльопанців. Це взуття не тільки виготовляється з рослин, але й розраховане на тривалий термін служби. Їхня програма для ветеранів означає, що 70% працівників фабрики – ветерани США, а завдяки справедливій заробітній платі та орієнтованому на кар’єру працевлаштуванню ви можете бути впевнені у їхній підтримці.

Компанія з Нью-Йорка заявляє, що вони “залишаються місцевими, скорочують відходи та наймають ветеранів”, щоб вплинути на ситуацію. Їхня продукція навмисно не відповідає типовій сезонності та тенденціям швидкої моди – саме вони часто винні в тому, що некомпостовані вироби виявляються на звалищі.

Що ви можете зробити?

У вибудовуванні цінностей бренду немає нічого нового, проте останніми роками ці цінності, можливо, змінилися. Люди враховують позитивний ефект від своєї покупки настільки, що готові заплатити більше за продукт, який підтримує якусь мету, ніж за економічно ефективний продукт, який цього не робить. Якщо ваш бренд щиро відданий справі, яку він підтримує, не бійтеся дати людям знати про це. Переконайтеся, що ви виділили просування цього повідомлення у своїй маркетинговій стратегії електронної комерції.

Багатоканальна роздрібна торгівля продовжує залишатися сильною

Якщо ви можете вписати свій продукт у нішу “необхідний, цінний продукт із грошовою винагородою”, то вам потрібно розповісти людям про те, як він відповідає цим принципам.

Багатоканальна роздрібна торгівля продовжує залишатися сильною

Хоча електронна комерція знаходиться на піку популярності, ми бачимо, що безконтактне обслуговування – наприклад, доставка товарів додому – продовжує користуватися популярністю. А купівля та продаж у додатках соціальних мереж забезпечує споживачеві безконтактний досвід взаємодії. Вони можуть здійснювати покупки в режимі відтворення, не виходячи з програми.

Оскільки ці можливості стають загальнодоступними, споживачі чекатимуть більше від спілкування з вашим брендом. Щоб бути конкурентоспроможним, подумайте, як працює ваш багатоканальний роздрібний досвід у дії.

Що ви можете зробити?

Перед початком урочистого сезону проведіть внутрішній аудит численних точок дотику ваших покупців. Чи знаходять вони ваш товар на рекламному банері, переглядають відгуки на Facebook, використовують код купона, що рекламується на Instagram, купують на вашому сайті, а потім забирають товар наступного дня?

Чи всі ці точки зіткнення працюють разом, щоб забезпечити безшовний досвід? Переконайтеся, що ви знайшли проломи у своїй багатоканальній стратегії до початку святкового сезону.

Наприклад, покупці бачать рекламу вашого продукту в Instagram, переходять на вашу сторінку, а потім купують у додатку? Якщо так, то це може говорити про те, що настав час інвестувати більше коштів у маркетинг у Instagram. 

Змусіть мобільні пристрої працювати на вас

Пріоритет вашого мобільного сайту, особливо щодо функціональності. Очікуйте, що клієнти будуть взаємодіяти та купувати ваші товари за допомогою мобільних пристроїв. Якщо ви можете запропонувати простий та інтуїтивно зрозумілий досвід, ви можете розраховувати на вищі показники конверсії. Буде дуже добре, якщо ви зможете спроектувати мобільний сайт так, щоб він підтримував усі потенційні взаємодії зі споживачем.

Платформи, які слід враховувати:

Звичайно, це само собою зрозуміло (але ми все одно це скажемо): Переконайтеся, що ваш бізнес пропонує онлайн-продажу скрізь, і переконайтеся, що ці канали розповідають ту саму історію. Зробіть так, щоб споживачеві було легко придбати продукт. Ви використовуєте Surfaces Across Google, безкоштовну програму Merchant Center? Як щодо безлічі типів реклами, орієнтованих на конверсію, у Facebook та Instagram? Якщо вам потрібна допомога у налаштуванні платформи, яка буде працювати на вас, ми готові допомогти.

Налаштуйтеся на успіх електронної коммерції

Оскільки електронна комерція займає центральне місце цього святкового сезону, дуже важливо, щоб ваш інтернет-магазин був налаштований на успіх. Переконайтеся, що у вас є безпроблемний користувальницький досвід та маркетингові стратегії електронної комерції, що включають пікселі, куки та робочі процеси кинутого кошика, щоб допомогти стимулювати продажі. Крім того, не забувайте про можливості вашого сайту. Переконайтеся, що ваш хостинг-провайдер здатний витримати обсяг трафіку, який ви плануєте направити на свій сайт, щоб він не впав і не коштував вам тисячі втрачених продажів.

Крім того, переконайтеся, що всі офлайн-конверсії належать до потрібних каналів, щоб отримати більш точні показники ROI та ROAS. Використовуючи функцію відстеження офлайн-конверсій Google, можна відстежити покупку по телефону або в магазині до першої цифрової точки контакту.

Поведінка споживачів та святковий сезон

Незважаючи на зміни у поведінці споживачів, святковий сезон неминучий. Ваша організація повинна вже зараз створити надійну маркетингову стратегію електронної комерції, яка буде спрямована на те, як вона буде адаптуватися до ландшафту, що змінюється. І, як завжди, ми раді допомогти.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    7 способів, за допомогою яких підприємства електронної комерції можуть заощадити гроші

    Давайте будемо чесними: ми всі займаємося бізнесом, щоби заробляти гроші. Але зі зростанням витрат власникам підприємств електронної комерції стає дедалі
    Читати далі…

    Введення у портрети покупців для електронної комерції

    Як власник бізнесу, ви знаходитесь у постійному прагненні дізнатися більше про своїх клієнтів. Розуміння їхніх потреб та бажань допомагає вам
    Читати далі…

    Опис товарів для інтернет-магазину: уникайте цих 8 помилок

    Коли йдеться про електронну комерцію, опис товару може зробити чи зірвати продаж. Оскільки покупці не можуть фізично оглянути те, що
    Читати далі…

    Як створити ефективну стратегію ключових слів для електронної комерції

    Усі ми знаємо, що SEO відіграє вирішальну роль у залученні якісного трафіку до вашого інтернет-магазину. Одним із найважливіших способів залучення
    Читати далі…

    П’ять сфер, які за допомогою метавсесвіту можуть стати революційними для людей з обмеженими можливостями

    Винахід всесвітньої павутини в 1989 році зрештою призвів до появи інструментів, що змінюють життя кожного, хто може отримати до неї
    Читати далі…

    Програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом допомагає дослідженням у галузі робототехніки

    Дослідники з Карнегі-Меллон розробили програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом, яке дає змогу спритніше пересуватися роботам на ногах. Роботи можуть
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ