Опис товарів для інтернет-магазину: уникайте цих 8 помилок
Коли йдеться про електронну комерцію, опис товару може зробити чи зірвати продаж. Оскільки покупці не можуть фізично оглянути те, що сподіваються придбати, вони повинні покладатися на фотографії та опис товару, представлені на сторінці товару, щоб перевірити всю необхідну інформацію. Опис товару має містити будь-яку інформацію, яку покупець не може одержати з фотографій товару.
Хоча власникам бізнесу може бути легко підійти до опису товару, просто записавши все, що вони можуть придумати для опису товару, і на цьому закінчити є певні дії, яких слід уникати, щоб опис був ефективним. Нижче ми докладно розглянемо найпоширеніші помилки, яких припускаються власники підприємств електронної комерції під час написання описів товарів.
1. Копіювання/вставка описів виробників
Покладатися на описи виробників – найпоширеніша помилка, яку припускаються власники підприємств електронної комерції, особливо коли вони обмежені у пропускній спроможності. Якщо ваша продукція поставляється від виробника, який надає готовий опис, легко припустити, що цього опису буде достатньо, і перейти до інших завдань.
Однак майте на увазі, що всі інші компанії, що купують продукцію у цього виробника, швидше за все, мають таке ж уявлення, а це означає, що ваші сторінки товарів не отримають ніяких додаткових SEO-балів і навіть можуть бути приховані за зміст “контенту, що дублює”. Переконайтеся, що ви пишете унікальні описи товарів, які Google та інші пошукові системи сприйматимуть як різні, але досі релевантні.
2. Орфографічні, граматичні та інші помилки
Навіть якщо ви не бачите цінності ідеальної орфографії та граматики у своєму повсякденному житті, багато потенційних клієнтів вважатимуть ці помилки непрофесійними. Гірше того, вони можуть вирішити, що недбалі орфографічні та граматичні помилки означають, що вашій компанії не вистачає орієнтованості на деталі, знання та майстерності, необхідні для того, щоб заслужити їхній бізнес.
Щоб уникнути цього, завжди вичитуйте свої описи товарів перед публікацією, щоб переконатися у відсутності помилок. Використання такого інструменту, як Grammarly, як плагін для вашого веб-браузера або навіть просто прохання другої людини прочитати кожен опис перед публікацією допоможе вам уникнути помилок, за якими покупці можуть судити про вас.
3. Недостатньо інформації
Оскільки онлайн-покупці не можуть самі переглядати товари, вони покладаються на опис товарів, які розкажуть їм все, що їм потрібно знати про товар. Щоб переконатися, що вони мають достатньо інформації для прийняття обґрунтованого рішення про купівлю, розгляньте всі характеристики, які можуть мати на увазі потенційні покупці, і включіть їх в опис товару.
Після цього розгляньте будь-яку додаткову інформацію, яка може виділити ваш товар або принаймні переконати покупців у тому, що вони замовляють саме те, про що думають. Якщо ви зможете заздалегідь відповісти на всі питання покупців про товар, вони почуватимуться більш впевнено при купівлі.
4. Занадто багато інформації
З іншого боку, ви не хочете перевантажувати своїх клієнтів надто великою кількістю інформації. Як би суперечливо це не звучало, існує “золота середина” інформації, яку ви повинні включити, щоб переконатися, що ваші клієнти дізнаються про те, що їм потрібно, залишаючись при цьому залученими до тексту, який вони читають.
Наприклад, зайва інформація, така як “футболки, надруковані на машині для термодруку Cricut EasyPress 2”, швидше за все, не матиме значення для покупців, і її слід виключити з опису товару. Поставте себе на місце ваших клієнтів і подумайте про їхні потреби в процесі покупки, а потім позбавтеся будь-якої інформації, яка може не відповідати цим потребам.
5. Залишати довгі частини тексту
Хоч би як ви намагалися прибрати зайву інформацію, деякі продукти настільки складні, що вимагають великої кількості допоміжної інформації, щоб переконати покупців у тому, що вони замовляють те, що потрібно. Поширеною помилкою тут є розміщення всієї інформації у великих шматках тексту, що може відлякати покупця, який перебиратиме їх у пошуках найважливіших для нього деталей.
Якщо вам необхідно розмістити на сторінці товару великий об’єм інформації, подбайте про те, щоб вона була розбита на більш зручні для читача блоки меншого розміру тексту з підзаголовками, щоб покупці могли швидко знайти потрібну інформацію. Якщо є можливість, перерахуйте характеристики, типові для вашої галузі, у вигляді кульових точок, щоб забезпечити ще швидше прочитання.
6. Використання шаблонних текстів
Ще одна помилка, яку припускаються власники бізнесу для економії часу, – використання шаблонних копій на всіх сторінках товарів. Це копіювання типу “заповни порожнє місце”, коли індивідуальні характеристики продукту додаються у певні області тексту, але всі допоміжні пропозиції та фрази однакові. Незважаючи на те, що заповнювати текст простіше, він може здатися читачам незграбним.
Щоб кожен опис продукту був складений таким чином, щоб він читався покупцями природно, і щоб уникнути прапорів дублюючого контенту з боку Google, ви повинні підходити до кожного опису по-різному, щоб виділити найважливіші характеристики та переваги продукту. Звичайно, описи товарів у різних варіантах одного й того самого продукту можуть залишатися досить схожими, оскільки відрізняється лише невелика частина продукту.
7. Упускати з уваги переваги
Якщо ви добре знаєте свій продукт, вам не важко перерахувати всі його особливості та характеристики, щоб покупці могли ознайомитися з ними. Але як щодо тих особливих деталей, які справді продадуть продукт? Переконайтеся, що ви повідомляєте покупцям не тільки про те, що саме є вашим продуктом, але й про те, яку вигоду вони отримають від його використання.
Чи скоротить ваш продукт час, необхідний виконання будь-якої завдання? Чи займе він менше місця у їхніх шафах? Чи зробить їх більш екологічними? Ваш опис продукту – це інформаційне джерело, а й засіб продажу, тому обов’язково вкажіть, чому покупці повинні звернути увагу саме на цей продукт.
8. Покладатись на ключові слова
Може виникнути спокуса включити в опис товару слова, що “дзижчать”, щоб привернути увагу до трендових тем і зробити свою продукцію більш актуальною. Однак у більшості випадків це не найкраща практика, тому що сучасні покупці як ніколи гостро реагують на надмірне вживання ключових слів.
Подумайте, чи дійсно ваш продукт відповідає трендовим темам/модним словам, які ви плануєте згадати, чи покупці, які переглядають опис, можуть розцінити його як опортуністичну спробу здійснити продаж. Крім того, подумайте, як часто ви можете оновлювати опис товару, оскільки тема, про яку йдеться, навряд чи довго залишатиметься популярним словом, і в результаті ваше оголошення може здатися застарілим.
У підсумку
У світі електронної комерції опис товарів є життєво важливими компонентами, які переконують клієнтів зробити покупку. Уникайте помилок, перелічених вище, і ви з великою ймовірністю побачите, що ваш показник відмов знизиться, а продажі зростуть.
Схожі статті
Найкращі маркетингові канали для підприємств електронної комерції
За останні кілька років у маркетингу електронної комерції багато що змінилося. Ми не тільки проводимо все більше часу за своїми
Читати далі…
8 основних помилок при оформленні замовлення, які припускаються підприємствами електронної комерції
Не існує такого поняття, як “майже продаж”. Покинуті кошики поєднують у собі захоплення постачання продукту, який зацікавив людей, і жах
Читати далі…
Дотримуйтесь цих найкращих практик при організації свого сайту електронної комерції
Вас коли-небудь засмучував сайт із заплутаною структурою? Клієнти вважають цю проблему особливо неприємною, коли йдеться про сайти електронної комерції –
Читати далі…
Введення у портрети покупців для електронної комерції
Як власник бізнесу, ви знаходитесь у постійному прагненні дізнатися більше про своїх клієнтів. Розуміння їхніх потреб та бажань допомагає вам
Читати далі…
7 способів, за допомогою яких підприємства електронної комерції можуть заощадити гроші
Давайте будемо чесними: ми всі займаємося бізнесом, щоби заробляти гроші. Але зі зростанням витрат власникам підприємств електронної комерції стає дедалі
Читати далі…
Ваша маркетингова стратегія електронної комерції для святкового сезону 2022 року
Ніколи не рано розпочинати продумувати маркетингову стратегію на святковий сезон. Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок – це Дикий Захід для маркетологів
Читати далі…