Дотримуйтесь цих найкращих практик при організації свого сайту електронної комерції

Главная » Маркетинг, Статті » Дотримуйтесь цих найкращих практик при організації свого сайту електронної комерції

Вас коли-небудь засмучував сайт із заплутаною структурою? Клієнти вважають цю проблему особливо неприємною, коли йдеться про сайти електронної комерції – фактично погана навігація може відштовхнути їх від покупок на цьому сайті взагалі. Це означає, що власники бізнесу упускають постійних клієнтів через таку фундаментальну річ, як зручність використання сайту.

Вкладення деякого часу в структуру, організацію та простоту використання вашого інтернет-магазину може значно зміцнити довіру клієнтів, не кажучи вже про те, що це позитивно позначиться на відносинах вашого інтернет-магазину з пошуковими системами, такими як Google. Нижче ми розглянемо кілька найкращих практик, які слід включити у планування вашого сайту, якщо настав час для очищення структури та навігації.

1. Воронка з самого початку

Здатність ваших клієнтів легко знаходити те, що вони шукають, значною мірою залежить від того, що їм показують, коли вони потрапляють на вашу головну сторінку. З цієї причини важливо природно розподілити ваші товари або послуги за категоріями на самому початку сторінки. Верхнє навігаційне мега-меню – або, якщо ви орієнтуєтеся на мобільну версію сайту, меню-гамбургер – дозволяє легко уявити вибір категорій та підкатегорій, який слідує за користувачами у міру прокручування сторінки. Розгляньте найширші відмінні характеристики між вашими продуктами та перерахуйте їх тут у тому порядку, який має найбільше значення.

Після того, як клієнти потраплять на сторінку категорії, яка відповідає їх потребам, ви захочете, щоб вони мали можливість скоротити список продуктів, видимих ​​одночасно, щоб вони не були перевантажені. Вирішіть кілька другорядних способів сегментації цього набору товарів – за кольором, матеріалом і т.д. – і додайте фільтри, щоб покупці могли легко видаляти товари, які відповідають їх потребам. У цей момент у них буде набагато менший і точніший вибір товарів, який вони зможуть переглянути у пошуках ідеального товару.

2. Дотримуйтесь послідовності у всьому

Ідеальний інструмент навігації сайтом є повністю інтегрованим та інтуїтивно зрозумілим. Він завжди доступний і водночас не заважає; він інноваційний і водночас передбачуваний. Якщо це звучить складно, то так воно і є. Відмінна навігація має бути розроблена ретельно та обдумано. Однак головна тема тут проста: навігація повинна бути послідовною, як в користувальницькому досвіді (UX), так і в інтерфейсі користувача (UI).

Послідовний дизайн UX має на увазі послідовність на всьому сайті та відповідність тому, що користувачі бачать в інших місцях в Інтернеті. Перший пункт є очевидним: незалежно від того, на якій сторінці вашого сайту знаходиться користувач, він повинен мати єдиний набір навігаційних опцій. Якщо формат навігації непослідовний, клієнти можуть заплутатися і поставити запитання, чи не перейшли вони на інший сайт. Крім того, хоч ви можете налаштовувати UX вашої навігації, існують певні стандарти, з якими покупці звикли мати справу. Переконайтеся, що зміни зберігають деякі стандартні елементи, щоб процес навігації залишався звичним для відвідувачів сайту.

Інший елемент узгодженості навігації пов’язаний з дизайном інтерфейсу користувача. Зокрема, ваша навігація має виглядати та почуватися як вдома в контексті вашого сайту з погляду кольору, шрифту та інших візуальних показників. Ймовірно, знадобиться додатковий час та зусилля, щоб привести інструмент навігації у відповідність до вашого бренду, але це того варто, щоб забезпечити послідовний досвід.

3. Оптимізуйте процес покупки

Після того як ви оптимізували саму навігацію, наступним кроком на шляху до збільшення конверсії буде зосередження уваги на процесі покупки. Здебільшого це передбачає спрощення – ви захочете прибрати всі фактори, що відволікають, які можуть збити ваших клієнтів з шляху до конверсії (наприклад, прибрати з навігації непотрібні опції уточнення). Інші міркування тут включають максимальне використання простору над згином та відображення потрібної інформації про продукт на сторінці навігації.

Найшвидший спосіб скоротити шлях конверсії – ввести кнопки “Додати в кошик” або “Купити зараз” для кожного продукту на сторінці, що дозволить покупцям пропустити сторінку продукту, якщо вони того забажають. Може здатися, що це не так багато, але усунення всього одного кліку між клієнтом та його покупкою може значно підвищити коефіцієнт конверсії.

Як бонус обов’язково включіть рядок пошуку у верхню навігацію – це дозволить покупцям, яким не терпиться знайти саме те, що їм потрібно, зробити це за меншу кількість кліків.

4. Слідкуйте за станом сайту

Існує кілька способів стежити за тим, як працює навігація на вашому сайті, найголовнішим із них є Google Analytics. Переконайтеся, що ви увімкнули GA на своєму сайті, і уважно відстежуйте показник відмов, час на сторінці та інші важливі показники, щоб отримати детальну інформацію про те, як ваші клієнти використовують ваш інструмент навігації, які функції найчастіше використовуються, а які не працюють.

На додаток до аналітики, теплова карта може дати вам більш чітке уявлення про дії клієнтів, коли вони взаємодіють зі сторінками вашого сайту. Такі інструменти, як Hotjar і Lucky Orange, дозволяють отримати глибокі знання про потреби ваших клієнтів, а потім оцінити проблеми та болючі точки з цієї точки зору, щоб визначити план подальших дій.

5. Запитайте користувачів, що вони думають

Після оформлення замовлення спробуйте надіслати такі електронні листи, щоб дізнатися, що ваші клієнти думають про процес покупки. Чи легко було від початку знайти потрібну категорію? Як щодо підкатегорій? Чи добре було організовано товари на сторінці? Ви так часто працюєте над своїм магазином, що можете упустити деталі, на які зверне увагу нейтральна третя сторона, і такий об’єктивний погляд дуже важливий.

Добре продумані кампанії щодо зворотного зв’язку, в яких з повагою пропонується взяти участь у короткому опитуванні (або навіть відповісти на одне запитання), дозволяють вашим клієнтам безпосередньо повідомити, що на вашому сайті зроблено добре і що, якщо це необхідно, слід змінити. Тестування користувача – ще один ефективний спосіб переконатися в тому, що ваша аудиторія не стикається з проблемами, пов’язаними з тим, як влаштований ваш сайт.

У підсумку

Об’єктивний погляд на структуру та навігацію вашого сайту – це чудовий спосіб задовольнити потреби клієнтів, а також полегшити сканування та індексацію сайту з погляду пошукових систем. Підхід до стратегії організації з урахуванням цих найкращих практик допоможе вам створити потужний, орієнтований на клієнта, що підвищує конверсію навігаційного інструменту для вашого магазину електронної комерції.

 
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.


    Схожі статті

    Ознаки невдалої стратегії бренду (і як їх усунути)

    Легко думати, якщо ваша компанія успішна, то вам не потрібно змінювати стратегію брендингу. Але, як ми бачили на прикладі таких
    Читати далі…

    Чому сучасний дизайн сайту необхідний для зростання електронної комерції

    У світі, який дедалі більше переходить у цифровий простір, сайт електронної комерції служить віртуальною демонстраційною залою, де компанії можуть представити
    Читати далі…

    Як вести блог, який ваші клієнти електронної комерції дійсно читатимуть

    Коли ви вживаєте заходів щодо створення свого бренду, блог може здатися не найважливішим пунктом у вашому списку справ. Зрештою, ви
    Читати далі…

    Найкращі маркетингові канали для підприємств електронної комерції

    За останні кілька років у маркетингу електронної комерції багато що змінилося. Ми не тільки проводимо все більше часу за своїми
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО



      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.