Детальна інструкція запуску успішного інтернет-магазин з продажу сумок

Главная » Маркетинг, Статті » Детальна інструкція запуску успішного інтернет-магазин з продажу сумок

Сумочки для щоденних прогулянок, клатчі для свят, невеликі планшетки для ділових зустрічей і великі сумки для подорожей – все це повинно бути у кожної жінки. Саме тому сумки є одним з найпопулярніших товарів на протязі багатьох років.

У цій статті ми розглянемо, як відкрити власний інтернет-магазин з продажу сумок, з чого почати цей процес, де знайти постачальників та як оформити сайт.

Аналіз ринку

Вироби, що відносяться до розряду шкіргалантереї, користуються великим попитом на протязі багатьох років. Жінки купують велику кількість сумочок, які могли б відповідати кожному з придуманих образів, чоловіки набувають ділові портфелі для демонстрації своєї значущості, а діти завжди хочуть модний рюкзак. Однак на цьому список споживчих бажань не закінчується. Високим попитом також користуються валізи та дорожні сумки.

Грунтуючись на всьому вищевказаному, можна сміливо зробити висновок, що торгівля сумками є дуже вигідною. Але перш ніж приступати до запуску web-ресурсу з продажу цих товарів, слід ознайомитися з особливостями ринку. До їх числа відносяться:

  • відсутність сезонності, що припускає незмінний рівень попиту незалежно від пори року;
  • високий рівень конкуренції через величезного вибору однакових по дизайну сумок;
  • підвищений інтерес покупців до супутніх товарів, що дозволяє одночасно з сумочками продавати ремінці, капелюшки, рукавички, парасольки і багато іншого.

Особливу увагу слід приділити другого пункту. У випадку з високим рівнем конкуренції для підвищення популярності магазину і залучення більшої кількості клієнтів слід використовувати унікальні сумки, аналоги яких зустрічаються вкрай рідко.

Сервіс товарних рекомендацій - етапи
Сервіс товарних рекомендацій – етапи

Складання бізнес-плану

Під час складання бізнес-плану з відкриття та розвитку інтернет-магазину необхідно врахувати безліч чинників. Розглянемо кожен з них більш детально.

Перше, на що слід звернути увагу, є форма роботи подібної компанії. Продаж товарів в мережі Інтернет не вимагає оренди великих приміщень, найму продавців, адміністраторів, прибиральниць та іншого персоналу. Більш того, для запуску інтернет-магазину цілком достатньо оренди невеликого офісу і складу для зберігання продукції. У деяких випадках можна виключити два останні пункти, обмежившись сайтом-вітриною і зв’язком з постачальником тільки за умови наявності замовлення від клієнта. Але в останньому випадку важливо, щоб складські приміщення постачальника розташовувалися в межах досяжності і дозволяли протягом короткого проміжку часу доставляти товар клієнту.

Крім цього, можна використовувати форму дропшиппінгу, при якому також створюється вітрина, але продаж товару здійснюється іншим інтернет-магазином, а людина, що проконсультувалася і підготувала потенційного клієнта до покупки, отримує лише відсоток від продажів.

Наступний етап полягає в оформленні ВП. Дана дія необхідно у всіх випадках за винятком дропшиппінгу. Для початківців власників бізнесу рекомендується оформляти індивідуальне підприємництво, яке в разі розширення бізнесу можна буде в майбутньому переоформити як ТОВ. Відповідні процедури проводяться в податковій службі, де також вибирається система оподаткування. Після оформлення документів можна відразу ж починати торгівлю, так як процес реалізації товарів шкіргалантереї не має на увазі необхідність отримання відповідної ліцензії.

Аналіз конкурентів є не менш важливим етапом. У разі торгівлі в певному регіоні слід оцінити всіх можливих конкурентів, як в мережі Інтернет, так і в офлайні. Щоб вигідно виглядати на їх фоні, цілком достатньо запропонувати більш широкий асортимент і низькі ціни. Однак при виході на більший ринок цих дій буде недостатньо. Щоб стати лідером серед більших і досвідчених учасників ринку, слід запропонувати покупцеві дійсно унікальні продукти, зайнявши одну з нижчеперелічених ніш:

  • дорожні сумки;
  • валізи;
  • рюкзаки;
  • клатчі.
Таблиця: аналіз конкурентів
Таблиця: аналіз конкурентів

Якщо в даних категоріях товарів пропонувати ексклюзивні продукти, то за порівняно невеликий проміжок часу можна зайняти перші позиції на ринку.

Завершальним етапом при складанні бізнес-плану є підготовка стартового капіталу. Як показує практика, для успішного старту необхідно приблизно 2 тисячі доларів на якісне просування сайту та оформлення ІП, а також сума на покупку перших товарів (бажано по 10 позицій для кожної категорії).

Визначення цільової аудиторії

У більшості випадків головною цільовою аудиторією магазину сумок є жінки, так як саме вони купують такі товари для себе і всіх членів сім’ї. Середньостатистичним покупцем невеликих інтернет-магазинів сумок є жінки віком від 25-ти до 55-ти років, які мають дитину і чоловіка. Однак у вузькоспеціалізованих магазинів цільова аудиторія може бути інший.

Так, при реалізації валіз і похідних сумок цільовою аудиторією будуть молоді люди до 50-ти років, які ведуть активний спосіб життя.

Важливо відзначити, що абсолютно під кожну цільову аудиторію можна налаштувати таргетовану рекламу в соціальних мережах.

Ознаки ЦА
Ознаки ЦА

Пошук постачальників

На ринку сумок і шкіргалантереї вибір постачальників необмежений. Ними можуть бути:

  • популярні бренди як вітчизняні, так і зарубіжні;
  • оптові постачальники, що дозволяють закуповувати продукцію за низькими цінами;
  • виробники з Китаю, продукція яких відрізняється незвичайним і яскравим стилем, що вигідно відрізняється на тлі конкурентів;
  • hand made майстра, що пропонують авторську продукцію, з натуральних матеріалів, що не має аналогів завдяки розробці унікального дизайну для кожної моделі.

Створення сайту

Процес розробки web-ресурсу, що дозволяє продавати сумки та інші супутні товари, складається з декількох етапів. Кожен з них ми вивчимо більш докладно.

Розробка оригінального стилю

Звичайно ж, можна обійтися і без оригінального стилю. Однак шанс успішного розвитку в такому випадку мінімальний. Фірмовий стиль сайту являє собою сукупність унікальних графічних елементів і статей, що відрізняють ресурс від конкурентів. До числа таких фірмових елементів також належать:

  • слоган;
  • логотип;
  • назва;
  • корпоративний знак;
  • використовуваний для оформлення шрифт.

Для підвищення впізнаваності web-ресурсу, крім усього вищевказаного, рекомендується створити чашки, ручки, візитки і навіть форму для співробітників з логотипом або слоганом інтернет-магазину.

Зразок фірмового стилю
Зразок фірмового стилю

Створення структури

При розробці структури необхідно обов’язково запросити досвідченого програміста і узгодити з ним всі елементи. Необхідно, щоб у сайту був каталог, де б вся продукція поділялася на кілька категорій. При цьому новинки і хіти продажів повинні представлятися в окремих розділах.

Також в структуру сайту потрібно додати розділ з найпопулярнішими питаннями і відповідями на них, що істотно спростить роботу консультантів і скоротить час на надання відповідей.

В окремі розділи також слід виділити контакти для зв’язку з інтернет-магазином і умови доставки товарів і оплати послуг. Надання детальної інформації за останніми двома пунктами дозволить в майбутньому уникнути конфліктних ситуацій.

Для підвищення рівня зручності в структуру сайту також рекомендується додати рядок пошуку, яка спрощує роботу з сайтом, і віджет для оперативного зв’язку з представником інтернет-магазину.

Підбір асортименту

Серед асортименту моделей, представлених на web-ресурсі, обов’язково повинні бути присутніми:

  • сумки для жінок;
  • чоловічий асортимент;
  • рюкзаки для дітей та підлітків;
  • додаткові аксесуари.

Щоб клієнтам було легше орієнтуватися серед товарів, в каталозі необхідно встановити фільтри, що дозволяють сортувати представлену продукцію за такими параметрами як:

  • ціна;
  • назва;
  • матеріал виготовлення;
  • стиль;
  • спосіб використання.

Створення успішного інтернет-магазину можливо тільки при використанні товарів середнього цінового сегмента. Однак крім них 15-20 відсотків усього асортименту повинні складати дорогі брендові сумки і бюджетні товари.

Асортимент товарів в інтернет-магазині
Асортимент товарів в інтернет-магазині

Ефективні способи просування інтернет-магазину сумок

Станом на сьогоднішній день, існує величезна кількість способів просування сайту. Розглянемо найефективніші з них.

Таргетована та контекстна реклама

Найчастіше для просування сайту фахівці рекомендують використовувати рекламу. Контекстна реклама дозволяє підвищити впізнаваність сайту і збільшити кількість його відвідувань за рахунок розміщення на перших позиціях пошукових запитів Google. Таргетована реклама при цьому більше орієнтована на просування web-ресурсу в соціальних мережах.

Важливо відзначити, що в обох видах реклами можна налаштовувати покази для конкретної цільової аудиторії. Подібна настройка дозволить демонструвати рекламу сайту тільки зацікавленим в купівлі продукції клієнтам, тим самим забезпечуючи максимальну ефективність інтернет-магазину.

Корисний контент

У більшості випадків, переходячи на сайт, клієнти звертають увагу на якість заповнення картки товару. Опис з неї повинно відображати продукт з максимально вигідних сторін, повідомляти про високу якість матеріалів, а також розписувати різні варіанти використання.

Кожна картка має супроводжуватися великою кількістю фотографій, включаючи зображення крупним планом, вид збоку, фото внутрішніх кишень і інших елементів. Як доповнення обов’язково повинне бути присутнім фото сумочки на моделі, що демонструє варіанти поєднання з іншими елементами гардероба.

Ще більше привернути увагу до сайту дозволить корисний контент у вигляді інформаційних статей про правила підбору сумок, про останні тенденції в світі моди, а також про історію створення тієї чи іншої моделі товару.

Фотоогляд сумок
Фотоогляд сумок

Замовлення реклами у відеоблогеров

Підвищити популярність web-ресурсу з продажу сумок також можна, замовивши рекламу у відомих відеоблогеров, що користуються високою популярністю серед користувачів таких соціальних мереж як Instagram і YouTube. Не варто відразу звертатися до медійних особистостям, так як реклама в цьому випадку може коштувати дуже дорого. Краще звернутися до блогерам з великою аудиторією, постійно розповідають про останні новини світу моди.

Корисний функціонал

Легкість здійснення покупок часом дозволяє зацікавити користувача не гірше реклами – відчуваючи складнощі під час даного процесу, потенційний клієнт може просто піти до конкурентів. Саме тому кожен успішний сайт повинен мати «Сервіс товарних рекомендацій», що дозволяє кожному відвідувачу web-ресурсу без особливих зусиль придбати всі важливі аксесуари, успішно доповнюють сумочку і образ. Задоволення потреб клієнтів подібним чином дозволить запустити сарафанне радіо, здатне привернути чималу кількість покупців.

Товарні рекомендації на сайті
Товарні рекомендації на сайті

Не менш корисною функцією є віджет для зворотного зв’язку у вигляді чату, який дозволяє в режимі реального часу проконсультувати потенційного клієнта. При необхідності також можна встановити чат-бот – програму, автоматично відповідає на питання клієнта. Гідність цього програмного забезпечення полягає в здатності самонавчання. У міру збільшення обсягу замовлень чат-бот буде надавати все більш повні консультації, не допускаючи помилок, що не можна гарантувати при роботі менеджерів.

Існує також ряд інших нюансів, з якими можна познайомитися при спілкуванні з більш досвідченими конкурентами або в міру розвитку інтернет-магазину. Однак розміщених вище матеріалів більш ніж достатньо для успішного старту в сфері продажів чоловічих, жіночих, дитячих і підліткових сумок.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (494 оценок, среднее: 4.50 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Особливості створення та просування інтернет-магазину меблів

    Існуючі сьогодні інтернет-магазини продають практично все, починаючи від книг і закінчуючи автомобільними запчастинами. Однак більшість подібних товарів і без цього
    Читати далі…

    Як правильно написати тексти для розділів інтернет-магазину

    Текстова складова сайту інтернет-магазину є далеко не найважливішою частиною. Однак, незважаючи на це, вона також здатна залучати клієнтів і приносити
    Читати далі…

    Як відкривати онлайн-магазин товарів для офісу та канцелярії

    Усі магазини, які функціонують в режимі онлайн та офлайн і продають офісну продукцію, можна розділити на два основних напрямки: продаж
    Читати далі…

    Секрети запуску інтернет-магазину з продажу продуктів харчування

    Для свого існування людині щодня необхідна їжа та вода. З огляду на, що люди бажають харчуватися смачною їжею, відкриття інтернет-магазину
    Читати далі…

    Для чого потрібна УТП та основні особливості її складення

    Торгувати в сучасному світі вкрай непросто, так як в мережі Інтернет представлена величезна кількість однакових товарів з однаковою ціною, що
    Читати далі…

    Значення нейромереж в розвитку інтернет-магазину

    У недавньому часі одним з маркетингових інструментів стали нейромережі, які більш відомі серед широких мас як штучний інтелект. ІІ використовується
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ