Інтернет-магазин аксесуарів – прибутковий бізнес без особливих зусиль
Жодна жінка не може обійтися без таких аксесуарів як парасольки, пояси, сумочки, рукавички, окуляри та браслети. Всі вони створюють єдиний образ, який згодом подобається чоловікам. Завдяки всім цим елементам всього лише з однієї сукні в гардеробі можна зробити кілька різних нарядів, що істотно відрізняються один від одного стилем. Саме тому продаж аксесуарів є одним з найприбутковіших бізнесів сьогодні.
У даній статті ми розглянемо, як створити успішний інтернет-магазин з продажу аксесуарів, з чого почати та які нюанси слід врахувати при його просуванні.
Вивчення ринку та основні організаційні моменти
Ще на початку минулого століття на території СНД якісні ексклюзивні аксесуари були дефіцитним товаром, а звичайні прикраси з дешевих матеріалів не відрізнялися високою якістю і не сприймалися всерйоз. Тому протягом довгих років жінки були позбавлені можливості використовувати красиві аксесуари для вдосконалення власного образу.
Однак сьогодні ситуація істотно змінилася. У даний момент завдяки численним статтям в мережі Інтернет, модних журналів і відео-оглядам на YouTube практично кожна жінка використовує біжутерію, сумочки та інші елементи одягу на максимум їх можливостей.
Завдяки цьому обсяги продажів аксесуарів за останні 2-3 роки значно збільшилися. На ринок почали виходити нові компанії та бренди як з країн колишнього СНД, так з Європи, США та Китаю. Також підвищився попит на аксесуари ручної роботи, які стали невід’ємним елементом кожного одягу.
І якщо ще зовсім недавно, аксесуари були лише супутніми товарами, то сьогодні для них створюються окремі інтернет-магазини, які дають свої власникам величезні прибутки.
Вибір напрямку
При запуску власного web-ресурсу по реалізації аксесуарів можна вибрати один з трьох варіантів розвитку подій. Перший має на увазі створення універсального магазину з широким вибором продукції, починаючи від сумочок і закінчуючи аксесуарами для мобільних телефонів. У цьому випадку у магазина буде величезна конкуренція, через що йому належить складна боротьба за кожного потенційного покупця. Шанси на успішний старт подібного магазину вкрай низькі.
Другий варіант передбачає вибір конкретного напрямку, на зразок продажу аксесуарів для волосся. Сюди можна включити заколки, резинки і ряд інших аксесуарів, що дозволяють удосконалювати та змінювати зачіску. Однак в такому випадку пропоновані товари повинні повністю охоплювати даний напрямок і задовольняти потреби клієнтів.
Третій варіант передбачає вибір популярної ніші, яка мало відома на території країни і тільки починає свій розвиток. Для цього напрямок має бути дійсно цікавим для сучасних модниць. Єдиним недоліком в цьому випадку є необхідність створення великої рекламної компанії, здатної охопити масштаби країни.
Реєстрація ВП
Для тих, хто вперше відкриває бізнес, рекомендується звернутися в податкову службу для створення ВП. При оформленні підприємництва потрібно заплатити державне мито, надати всі необхідні документи і вказати код КВЕД, є класифікатором підприємницької діяльності. Для останнього пункту потрібно попередньо визначитися з родом діяльності, так як продаж галантерейних товарів передбачає один код, а торгівля продукцією у неспеціалізованих магазинах – зовсім інший.
У разі, якщо бізнес виявиться успішним і забажає розширення ІП, можна буде змінити дані в податкову службу на ТОВ.
Розробка бізнес-плану
Перед стартом продажів обов’язковою умовою є розробка бізнес плану, так як саме він дозволить виключити ймовірність банкрутства. Для цього буде потрібно детально вивчити ринок конкурентів, ознайомитися з їх асортиментом, ціновою політикою, їх цільовою аудиторією, а також обсягами продажів, відгуками про них, сильними і слабкими сторонами. Щоб забезпечити гарантований успішний старт, можна також створити опитування в соціальних мережах, що дозволяє дізнатися, який з аксесуарів більше популярний серед покупців.
Завершивши ці роботи, слід розписати всі можливі витрати, необхідні для створення сайту, його розкручування, оренди офісу, надання заробітної плати співробітникам і закупівлі першої партії товарів. Разом з цим слід прорахувати передбачуваний рівень доходів інтернет-магазину. При цьому треба бути готовим до того, що в перший рік принесена прибуток може бути мінімальною.
Наступний етап полягає в створенні унікальної торговельної пропозиції, вигідно виділяє створений веб-ресурс від конкурентів. Це може бути наявність оригінальних товарів, низька вартість, висока якість, безкоштовна доставка, брендована продукція і багато іншого.
Не менш значущим є знайомство з цільовою аудиторією. При продажу аксесуарів більшістю клієнтів будуть жінки. Однак всі вони мають різний статус і вік. Залежно від обраної аудиторії можна буде продавати або товари китайського виробництва з яскравим дизайном та низькою ціною, або hand made продукцію, або дорогі європейські аксесуари від відомих брендів.
Пошук постачальників
Більшість експертів настійно не рекомендує співпрацювати з оптовими виробниками аксесуарів, так як подібних товарів і так дуже багато. Така співпраця не дозволить досягти успіху через перенасиченість ринку одноманітною продукцією.
Кращим вибором для співпраці будуть майстри з виготовлення аксесуарів і біжутерії ручної роботи. Вони можуть створювати будь-які товари, починаючи від сумок для вечірнього походу в ресторан і закінчуючи чохлами для мобільних телефонів. При цьому всі ці товари будуть унікальними, так як створюються в єдиному екземплярі. Зв’язатися для подальшого обговорення умов з такими постачальниками можна через спеціалізовані сайти або ж за допомогою соціальних мереж, де паралельно можна ознайомитися з уже зробленими виробами. Під час пошуку потенційних постачальників важливо звертати увагу на якість речей та їх стиль.
У разі відсутності таких майстрів в найближчих регіонах можна зайнятися їх пошуком у країнах ближнього зарубіжжя. Однак при цьому необхідно знання іноземних мов і розуміння того, що доставка товару може займати трохи більше часу, ніж зазвичай.
Також можна зв’язатися з постачальниками з Китаю. Їхня продукція буде відрізнятися порівняно невисокою якістю, однак при цьому буде дуже яскравою і дешевою. Подібні товари більше підійдуть для студентів, які не мають стабільного заробітку і бажаючих чудово виглядати. Одним з небагатьох плюсів китайських постачальників є те, що саме у них з’являються свіжі новинки зі світу мод.
Крім цього, можна скористатися пошуком постачальників серед зірок. Сьогодні багато відомих медійні особистості випускають власні прикраси, сумочки та головні убори. Все що потрібно для співпраці з ними – це пропозиція вигідних умов. Однак при зверненні до них важливо враховувати цільову аудиторію, так як у кожного покоління власні кумири.
Вибір асортименту
Термін «аксесуари» є спільним і може позначати практично всі, починаючи від біжутерії та годинників і закінчуючи головними уборами та сумками. Щоб приступити до продажу, обов’язково слід визначитися, яку продукцію з розряду аксесуарів буде пропонувати інтернет-магазин.
Покрокова інструкція зі створення сайту
Для створення власного інтернет-магазину буде потрібно найняти фахівця, звернувшись до фрілансерам або до спеціалізованого агентству. При цьому важливо попередньо ознайомитися з попередніми роботами програміста.
При складанні структури сайту важливо розповісти виконавцю, які розділи повинні обов’язково бути присутнім. Для досягнення максимальної ефективності web-ресурсу і підвищення рівня лояльності клієнтів сайт повинен містити наступні розділи:
- головну сторінку з презентацією популярних і акційних товарів;
- розділ «Про нас», що дозволяє більш детально ознайомитися з інтернет-магазином, дізнатися його постачальників і тип пропонованої продукції;
- каталог з переліком товарів;
- умови доставки і оплати з детальним описом цих процесів.
Це підвищить рівень довіри клієнтів та позитивно відобразиться на обсягах продажів.
У процесі оформлення сайту окрему увагу слід приділити фотографій продукції та відео-оглядам, що демонструє товар з усіх ракурсів. Найкраще, якщо фотографії та відео будуть створюватися професіоналами, так як саме вони зможуть піднести товар в кращому його вигляді.
Не менш важливою складовою успішного сайту є система фільтрів, особливо при наявності декількох категорій товарів. Бажано встановити сортування за вартістю, колірних відтінків, матеріалами і брендам. Це спростить процес пошуку товарів і їх покупки, що дуже сподобається клієнтам.
Основні способи просування інтернет-магазину
Для просування сайту можна використовувати один з нижчеперелічених способів.
SEO-оптимізація
Процес SEO-оптимізації дозволяє вивести сайт на перші сторінки пошукових запитів з аксесуарів. Для реалізації даного завдання необхідно найняти команду фахівців, яка не просто заповнить товарні картки з ключовими словами, але також напише інформаційні статті, розмістить якісні фото і зробить все можливе, щоб сайт був корисним для відвідувачів і викликав бажання купити товар.
Налаштування контекстної реклами
Завдяки контекстній рекламі сайт буде висвітлюватися на першій сторінці пошукової системи Google, далі якої користувачі ніколи не переходять. Тому дана реклама гарантує збільшення кількості переходів на сайт, як наслідок, і підвищення обсягів продажів.
Реклама в соціальних мережах
Як показує практика, біжутерія, сумочки та інші аксесуари, що доповнюють жіночий образ, найкраще рекламувати в соціальних мережах. Причиною цього є те, що саме жіноча аудиторія найчастіше використовує цей інструмент для спілкування та пошуку модних речей. Розміщення у популярного блогера поста або історії з посиланням на покупку товару за хорошою акції не залишить байдужою жодну модницю.
Створення реклами в товарних агрегаторах
За порівняно невелику суму абсолютно будь-який товар можна розмістити в товарному зібранні Google, яким щодня користується кілька мільйонів чоловік. Це гарантує охоплення багатомільйонної аудиторії та підвищення обсягів продажів в кілька разів.
Грамотно створена реклама, якісні фотографії, унікальна продукція, незвичайні торговельні пропозиції, якісний сервіс та інформативні статті дозволять досягти неймовірних успіхів у розвитку інтернет-магазину.
Схожі статті
Вплив сарафанного радіо на розвиток інтернет-магазину
Сьогодні багато початківців і досвідчених бізнесменів при просування власного інтернет-магазину використовують найрізноманітніші способи, починаючи від різних методів маркетингу та закінчуючи
Читати далі…
У чому користь блогу для інтернет-магазину
Досвідчені власники інтернет-магазинів розуміють, для чого необхідний діалог з потенційними клієнтами, тому постійно співпрацюють з копірайтерами і розміщують інформаційні тексти
Читати далі…
Огляд найпопулярніших бізнес-книг за 2018-2019 рік
Багатьом, напевно, знайомі всесвітньо відомі бестселери, праці найбільших фінансистів, оповідання про розвиток великих холдингів. Щорічно великими тиражами виходять нові серії
Читати далі…
Як легко та швидко запустити інтернет-магазин прикрас
У даній статті кожен бажаючий приступити до продажу прикрас зможе знайти безліч корисної інформації, а саме відповіді на питання: чи
Читати далі…
Як налаштувати ефективну email-розсилку для інтернет-магазину
Найчастіше для встановлення клієнтських відносин з web-ресурси з продажу товарів і послуг використовують розсилку листів електронною поштою, яку фахівці називають
Читати далі…
Як відкривати онлайн-магазин товарів для офісу та канцелярії
Усі магазини, які функціонують в режимі онлайн та офлайн і продають офісну продукцію, можна розділити на два основних напрямки: продаж
Читати далі…