Огляд найпопулярніших бізнес-книг за 2018-2019 рік

Главная » SEO, Маркетинг, Статті » Огляд найпопулярніших бізнес-книг за 2018-2019 рік

Багатьом, напевно, знайомі всесвітньо відомі бестселери, праці найбільших фінансистів, оповідання про розвиток великих холдингів. Щорічно великими тиражами виходять нові серії видань для бізнесменів, фахівців з маркетингу, здатних принести користь, як новачкам бізнесу, так і професійним «акулам». Найбільш затребуваними новинками бізнес-індустрії у 2018 році можна назвати наступні книги.

  1. Джей Бэр «Get Feedback «Как негативные отзывы сделают ваш продукт лидером рынка»
Джей Бэр «Get Feedback «Как негативные отзывы сделают ваш продукт лидером рынка»
Джей Бэр «Get Feedback «Как негативные отзывы сделают ваш продукт лидером рынка»

Негативні відгуки завжди викликають негатив, навіть якщо ви впевнені у своїй правоті. Ви можете застосувати різні способи: не відповідати на критику, запропонувати вигідне рішення та ін. Але, головне, що вам слід усвідомити, за словами автора, – негатив – це не біда, а крок на дорозі до успіху.

Як таке може бути? Все дуже банально: не бійтеся відповідати на злісні коменти, ніколи не ігноруйте негативні відгуки, ведіть переговори з скривдженим клієнтом. Якщо ви зможете схилити його на свій бік, вважайте, що ви його придбали, а суперники нехай заздрять мовчки. Немає більш прихильного споживача, ніж той, який раннє ставився до вас з неповагою. Повіривши у вас і вашу організацію, він стане не тільки вашим потенційним клієнтом, а приведе з собою інших.

Крім цього автор оповідає, які люди схильні до скарг, що ними рухає, як правильно на них реагувати і в мережі, і в дійсності. А ще, він висловлює своє ставлення до клієнтського сервісу, прогнозуючи його розвиток на найближчу перспективу.

  1.  Энди Серновиц «Сарафанный маркетинг»
Энди Серновиц «Сарафанный маркетинг»
Энди Серновиц «Сарафанный маркетинг»

Передбачається, що основна кількість клієнтів приходить завдяки «сарафанне радіо». Як же його запустити? Книга розповідає про те, як розговорити людей про ваш бренд, щоб передавали інформацію одне одному, тим самим залучаючи нову аудиторію. Простий народ може бути непоганим адвокатом вашого продукту – якщо людей добре промотивувати. І це обійдеться малою кров’ю, практично безкоштовно – потрібно лише грамотно позиціонувати свою продукцію.

Ця книга зможе принести користь, як підприємцям, так і маркетологам, які займаються просуванням бренду. Тут викладені і теорія, і практичні приклади, і робочі таблиці, завдяки яким можна відразу формувати піар-кампанію.

  1. Морин Шике «Без ярлыков. Женский взгляд на лидерство и успех»
Морин Шике «Без ярлыков. Женский взгляд на лидерство и успех»
Морин Шике «Без ярлыков. Женский взгляд на лидерство и успех»

Біографія автора, екс-керівника будинку Chanel, може стати настільною книгою кожної представниці прекрасної половини, незалежно від того бізнес-вумен вона чи ні. Це роман-біографія, розповідь про становлення сильної непересічної особистості, яка зуміла завдяки своїй природній обдарованості стати на чолі модного Олімпу. Маючи освіту літературознавця, автор все життя присвятила індустрії моди, співпрацюючи з багатьма компаніями зі світовою популярністю.

Назва твору відповідає сама за себе. «Без ярлыков» – значить все прозоро. На початку книги Морін пише, що завжди ненавиділа рамки і ярлики. А й справді, на нас вішають ярлики, ми власноруч може загнати себе в конкретні рамки. А потрібно лише прислухатися до свого серця й інтуїції, вибрати свій шлях і йти по ньому. У автора книги це вийшло, і сьогодні вона передає свої знання, розкриваючи всі таємниці, і описуючи, які складнощі їй довелося подолати в житті.

  1. Тео Цаусидис «Мозг с препятствиями»
Тео Цаусидис «Мозг с препятствиями»
Тео Цаусидис «Мозг с препятствиями»

Неперевершене творіння відомого вченого, який розповідає про роботу мозку і про те, як позбутися від ментальних бар’єрів, що заважають просуватися до поставленої мети. Завдяки книзі читач дізнається, як просто з ними впоратися. Тео Цаусідіс визначає сім стратегій для боротьби з основними бар’єрами. Зробіть перевірку себе, поборіть всі бар’єри, змусьте свій мозок працювати по-новому. Повірте, це можливо!

  1. Гарри Беквит «Продавая незримое»
Гарри Беквит «Продавая незримое»
Гарри Беквит «Продавая незримое»

Розповідь про маркетинг послуг. Їх не можна помацати, відчути, переглянути. Вони невидимі – але досить необхідні. Саме на цій невидимості грунтуються особливості розкрутки послуг. Автор розповідає про теорію, підкріплюючи її практичними прикладами з діяльності деяких солідних організацій і успішних бізнесменів. Ви познайомитеся з прийомами продажів, збільшення доходу, стратегій просування, співпраці з клієнтами. Особливу увагу Гаррі Беквіт приділяє психології людей – споживачів послуг. Їм властиві страх, неправильний вибір послуги, мотиви, що визначають їх стан. Ви зможете навчитися думати не як продавець своїх послуг, а як фахівець з маркетингу. Це дуже просто, лише виконуйте рекомендації автора.

  1. Джейсон Шрейер «Кровь, пот и пиксели»
Джейсон Шрейер «Кровь, пот и пиксели»
Джейсон Шрейер «Кровь, пот и пиксели»

На перший погляд може здатися незрозумілою ігрова тематика книги. Але гра – це теж бізнес, і не всі тут так прозаїчно, як думають багато хто. Автор розповідає про складнощі створення деяких найбільш популярних комп’ютерних ігор. З чим стикалися розробники на кожному етапі, як боролися зі стресами. Книга по праву вважається посібником з антикризового менеджменту.

Тут описані десять реальних історій, про які не знає ніхто. Але багатьом підприємцям здадуться вони дуже знайомими. Джейсон Шрейєр не дає настанов і рекомендацій, він просто розповідає про те, як все було.

  1. Дэн Вальдшмидт «Будь лучшей версией себя»
Дэн Вальдшмидт «Будь лучшей версией себя»
Дэн Вальдшмидт «Будь лучшей версией себя»

Багато бізнесменів дуже багато працюють, але не завжди досягають великих успіхів. Якщо ви прочитаєте цю книгу, у вас буде все по-іншому. Її основна думка та, що результат не від того, чим ви займаєтеся і як, а хто ви при цьому і якої про себе думки. Почитайте розумну книгу та починайте трансформуватися.

  1. К. Горский «В эфире сарафанное радио»
К. Горский «В эфире сарафанное радио»
К. Горский «В эфире сарафанное радио»

Ще один твір про відгуки, де автор повністю розкриває поняття рекомендаційного маркетингу, вивчаючи «сарафанне радіо» більше 10 років. На основі своїх досліджень він зробив висновок, що основним аргументом при прийнятті рішення здійснювати покупку чи ні були саме поради інших людей. Автор визначає десять законів рекомендаційного маркетингу, зводяться до одного – нехай говорять. Головне для вас і вашого продукту – бути завжди на слуху.

  1. Джош Кауфман «Сам себе МВА. Самообразование на 100%»
Джош Кауфман «Сам себе МВА. Самообразование на 100%»
Джош Кауфман «Сам себе МВА. Самообразование на 100%»

Якщо ви не закінчували університет за спеціальністю «Менджмент» або «Бізнес» – почитайте цю книжку. Але навіть, якщо ви маєте вищу освіту, викладена в ній інформація буде вам все одно корисною. Автор упевнений, що завдяки самоосвіті можна з неофіта перетворитися в освіченої людини. Основи менеджменту, основні закони ведення бізнесу, все основне про рекламу і маркетинг, поняття психології споживачів і багато інших важливих матеріалів виділив Джош Кауфман у своїй праці. Книга складається з розділів, читається дуже легко і дає дійсно основне.

  1. Дэвид Огилви «Огилви о рекламе»
Дэвид Огилви «Огилви о рекламе»
Дэвид Огилви «Огилви о рекламе»

Кому не знайомий автор книги? Це неперевершений майстер маркетингу, знає про рекламу все. Твір вперше було видано понад 35 років тому, але і до сьогодні вважається дуже актуальним. Огілві оповідає про ази реклами, наводячи приклади вдалих і не зовсім піар-кампаній, детально опрацьовуючи всі недоліки. Видання досить ілюстроване, що дозволяє, наочно бачити, якою має бути успішна реклама, а що краще не застосовувати. При цьому розглядаються всі її види: від друкованої до телетрансляції. Майже всі прийоми, розглянуті автором дієві та в умовах сучасної дійсності. Прочитайте книгу, і переконайтеся в цьому особисто!

  1. Шерил Сэндберг «План Б. Как пережить несчастье, собраться с силами и снова ощутить радость жизни»
Шерил Сэндберг «План Б. Как пережить несчастье, собраться с силами и снова ощутить радость жизни»
Шерил Сэндберг «План Б. Как пережить несчастье, собраться с силами и снова ощутить радость жизни»

Спонукала автора на написання цієї книги смерть чоловіка. Коли вона, будучи успішним топ-менеджером Фейсбук не знала, як жити далі. Але впоралася зі своїм болем і знайшла в собі сили викласти на папері рекомендації щодо подолання криз.

Складні історії з особистого життя діють на читачів більш вражаюче, ніж сухі методики і поради. Так сталося і з творінням Шеріл, книга здобула всесвітню популярність, видана на багатьох мовах. Співавтором Сендберг є психолог і бізнес-консультант ряду відомих компаній Адам Грант. Твір складається з декількох розділів, які представляють собою посібник по життю, добірку рекомендацій щодо виходу з кризи. Як почати нове життя, створити міцну повноцінну родину, зробити з чоловіка друга та партнера, навчитися любити себе та інших – в загальному, якщо ви не бачите світло в кінці тунелю – читайте цю книжку.

  1. Майкл Микалко «Рисовый штурм и еще 21 способ мыслить нестандартно»
Майкл Микалко «Рисовый штурм и еще 21 способ мыслить нестандартно»
Майкл Микалко «Рисовый штурм и еще 21 способ мыслить нестандартно»

Якщо ви вважаєте, що творчі особистості живуть не серед вас, спілкуються з динозаврами і постійно вихлюпують масу нових ідей – ви помиляєтеся. Кожна людина може бути творчим – тільки дозвольте собі це. Ця книга розповідає про те, як застосувати в реальній дійсності креативні методики і знаходити нетрадиційні способи вирішення різних проблем.

Автор розробив 22 методики, які реально працюють в будь-якій ситуації. Він виклав стратегії креативного мислення, пояснюючи, як задіяти їх практично, навів приклади, як мистецтво допомогло багатьом серйозним людям. Також тут можна знайти багато практичних завдань: загадок, шарад, головоломок. Прочитавши цей твір, ви подивіться на життя іншими очима.

Зачекайте, а що може бути спільного у бізнесу і творчості? Креатив необхідний для генерації нових ідей, відбудови від суперників, зацікавленості аудиторії та ін.

  1. Ирина Хакамада «Рестарт. Как прожить много жизней»
Ирина Хакамада «Рестарт. Как прожить много жизней»
Ирина Хакамада «Рестарт. Как прожить много жизней»

Видання з таким же посилом, як і попередня книга, тільки під авторством російської відомої персони Ірини Хакамади. Автор не просто так дала подібну назву свого твору. Повірте, вона в цьому розбирається. Відомий політик, турботлива мама, професійний консультант з бізнесу – це все вона.

Ірина не з чуток знає, що таке злети і падіння, сама через це пройшла. І кожен раз перезавантажувалася та починала все з нуля. Про це і розповідає у своїй книзі.

Як бути, якщо немає сенсу життя, все остогидло, присутність близьких викликає лише роздратування, нічого не хочеться робити? Де взяти сили, мотивувати себе і свій персонал на подвиги? Як стерти в пам’яті все погане? Як побороти страх перед завтрашнім днем? Ірина рекомендує задіяти інтуїтивний підхід – довіритися власній інтуїції і на максимум застосувати своє чуття для вирішення проблем, які час від часу підкидає життя. І це не порожні фрази, а певна добірка методів, за словами Хакамади, які допомагають на життєвому шляху.

Сумніваєтеся? Прочитайте цю книгу, і ви переконаєтеся, що життя не одне. Тільки ви самі повинні все зрозуміти і зробити вірний крок.

  1. Роберт Макки «История на миллион долларов»
Роберт Макки «История на миллион долларов»
Роберт Макки «История на миллион долларов»

Книга побачила світ у 2018 році. Її автор відомий творець сценаріїв з Голлівуду Роберт Маккі. Такому досвідченому вигадникові різних історій є про що розповісти. Вам, напевно, доводилося спостерігати у суперників неординарний прийом: публікації історій або сторітеллінг. Так люди більше залучаються в бізнес і стають більш прихильними. Адже, правда, що вигадану легенду читати набагато цікавіше, ніж суху рекламу?

Автор розповідає про секрети написання історій і надає приблизний план сторітеллінга. Кожна бізнес-історія повинна створюватися на основі драми. Наприклад, герой самовіддано бореться, кидається у вир відчаю, вирішується на неймовірний подвиг – і ось вона, перемога! По-моєму це щось нагадує? Так-так, звичайну схему сторітеллінга. Але набридлий посил ( «Ще пару років тому я гарував на будівництві, але випадково придбав чудо-машину і сьогодні заробляю мільйони) вже не ефективний. Придумувати треба розумніше. Але як?

А все залежить від психології клієнта. Дуже важливо в сторітеллінге – розуміти, якою буде реакція читача на вашу історію, чого він очікує, що для нього є мотивацією на вчинення правочину? Загалом, як за допомогою росказней впливати на його свідомість. Якраз про це і йдеться в цій книзі.

  1. Алекса Клэй, Кира Майя Филипс «Зарабатывать на хайпе. Чему нас могут научить пираты, хакеры, дилеры и все, о ком не говорят в приличном обществе»
Алекса Клэй, Кира Майя Филипс «Зарабатывать на хайпе. Чему нас могут научить пираты, хакеры, дилеры и все, о ком не говорят в приличном обществе»
Алекса Клэй, Кира Майя Филипс «Зарабатывать на хайпе. Чему нас могут научить пираты, хакеры, дилеры и все, о ком не говорят в приличном обществе»

Хайп – НЕ невідоме поняття. Останнім часом дуже часто на слуху. Що воно означає, як краще хайпануть, як за допомогою хайпа отримати прибуток – про все це розповідає дана книга.

Якщо ви вважаєте, що вона розрахована на молодь, ганятися за дешевою славою, ви помиляєтеся. Автори досліджують світову економіку. За їх твердженням хайп – це неординарне рішення певної бізнес-проблеми. Наприклад, комп’ютерні хакери можуть зловити хайп, тому що працюють незвично. Тільки не варто плекати ілюзій, що ловлять хайп – люди, що не поважають закон. Сучасний бізнес вважає за краще не чітке дотримання усталеним принципам, а нововведення, креативне мислення, нестандартний підхід. Люди, що володіють цими якостями і здатні їх проявляти – справжні герої нашого часу.

Автори визначили п’ять найважливіших характеристик, притаманних тим, хто зможе хайпануть. Це енергійність, спритність, сміливість, вміння провокувати і підлаштовуватися під ситуацію. Бачите себе серед таких! Тоді не чекайте – вивчайте і монетизує свої вміння!

  1. Гарри и Кристин Беквит «Сам себе бренд»
Гарри и Кристин Беквит «Сам себе бренд»
Гарри и Кристин Беквит «Сам себе бренд»

А ви вже прокачали власний бренд? Ні? Приступайте до вивчення даної книги. Її сутність у тому, що необхідно рекламувати не тільки сам продукт, а й себе, як його розробника і власника. При цьому ви можете виконувати роль, як успішного підприємця, так і консультанта і експерта. Дуже важливо, щоб реклама була спрямована не на самопохвалу, а на допомогу споживачам, бажання надати побільше відомостей та подати себе, як професіонала. Це необхідно для того, щоб вас запам’ятали, почали поважати і робити покупки.

У власне позиціонування дуже багато різних нюансів. Головне, не перестаратися, женучись за самопіаром, як це трапляється з багатьма відомими персонами. Дуже важливо, щоб вас і ваш продукт сприймали, як єдине ціле і при цьому зберігайте свій імідж, залишайтеся людьми за будь-яких обставин.

Автори знають, про що оповідають. Крістін перенесла онкологічне захворювання, є керівником компанії з виробництва товарів на підтримку онкохворих людей. Гаррі – відомий американський маркетолог і оратор. Крім ситуацій зі свого життя автори наводять в книзі приклади з життя всесвітньо відомих знаменитостей. Так що читайте, не роздумуючи!

  1. М. Гребенюк «Отдел продаж по захвату рынка»
М. Гребенюк «Отдел продаж по захвату рынка»
М. Гребенюк «Отдел продаж по захвату рынка»

Будь-які продажі орієнтовані на завоювання ринку, на те, щоб отримати свій ласий шматок загального торта. Це безперечно, і автор розповідає про це в своєму творі – практикумі по роботі ефективного відділу продажів. Як організувати такий підрозділ, підібрати хороший персонал і разом досягати поставлених завдань – перевиконувати план на 300%. Як вирішувати конкретні завдання – збільшувати конверсію, підвищувати зростання лідів та замовлень, як спілкуватися з «теплою» і «холодної» клієнтурою. У посібнику викладено реальні приклади вітчизняних фірм, надані лайфхак для керівництва і конкретні техніки для збільшення обсягів продажів. Крім цього матеріал написаний «живим» мовою до цього сюжетом, як у художньому оповіданні.

Книгу необхідно прочитати, як продавцям, так і власникам бізнесу. Запропонуйте її своїм працівникам, ознайомтеся з теорією спільно і застосовуйте практично!

  1. Л. Сарычева, М. Ильяхов «Новые правила деловой переписки»
Л. Сарычева, М. Ильяхов «Новые правила деловой переписки»
Л. Сарычева, М. Ильяхов «Новые правила деловой переписки»

Якщо ви чули про Максима Ільяхові, то ви не здивуєтеся рубаного стилю цього твору і неповторного почуття гумору автора. Головне, не обгортка, а те, що знаходиться всередині.

Л. Саричева і М. Ільяхов перекреслюють традиційні правила ділового листування, вважаючи стандартні вирази і застарілі кліше звичайного лушпиння. Сьогодні необхідно поважати свого адресата і щиро дбати про його інтересах, зручність і комфорт. Виявляється, це зовсім нескладно: потрібно лише уявити, що захоче бачити в посланні одержувач (ваші контакти, конкретні питання, а не хитромудрі безглузді фрази – зрозумілу тему послання, без помилок, правильно розділений на абзаци текст). Не повинно бути нескінченних подяк.

Подібні правила прийнятні для будь-якої офіційної переписки: офіційних послань, листів колегам і партнерам з бізнесу, комерційних і торговельних пропозицій, записок та ін. Вони здатні істотно спростити і полегшити життя всіх бізнесменів і людей, змушених часто листуватися за службовим обов’язком.

  1. Фил Барден «Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем»
Фил Барден «Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем»
Фил Барден «Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем»

Цю книгу слід прочитати і покупцям, і продавцям, і тим, хто надає свої послуги. Якщо ви раніше навчалися за старою програмою маркетингу – обов’язково вивчіть її, адже більшість традиційних базових правил сьогодні вже не працюють. В останні місяці народилися і виросли нові покоління людей, які прямують інших мотивів, інтересів і потреб при прийнятті рішення.

Книга оповідає про прогресивних принципах маркетингу. У ній викладені реальні кейси тих, хто наважився все порушити, перекреслити. Досягнення «порушників» досить вразливі, наприклад, компанія T-Mobile змогла повернути капіталовкладення в розмірі 147%, збільшити продажі на 50%, підвищити частку ринку на 7% і т. Д.

Є й конкретні приклади. Уявіть, що ви знаєте, як правильно написати вартість напоїв в меню вашого кафе. А як довго має демонструватися рекламний відеоролик, щоб з максимальним результатом залучити цільову аудиторію? А яка колірна гамма на упаковці «б’є» безпосередньо в центр мозку покупця, змушуючи сподобатися? Всім цим і багатьом іншим переповнена ця книга.

А може ви читали ще щось цікавеньке? Розкажіть в соціальних мережах, влаштуйте

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (621 оценок, среднее: 4.20 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    ЯК ПРАЦЮВАТИ З КИТАЙСЬКИМИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ?

    Усе частіше підприємці намагаються здійснювати закупівлі товарів у постачальників з Китаю. Як уникнути складнощів перекладу, навчитися поважати культуру народу іншої
    Читати далі…

    Як залучити трафік на сайт

    Будь який онлайн-магазин залишиться «бездиханним», якщо його web-сайт буде не відвідуваним користувачами. Навіть при наявності величезного вибору товарів, високої якості
    Читати далі…

    Відкриваємо віртуальний магазин парфумерії та косметики

    Спробуйте подумки перенестися у казкове б’юті-царство, де править балом краса. Це не жарт: будемо розбиратися в питаннях продажу косметичних засобів
    Читати далі…

    У чому користь блогу для інтернет-магазину

    Досвідчені власники інтернет-магазинів розуміють, для чого необхідний діалог з потенційними клієнтами, тому постійно співпрацюють з копірайтерами і розміщують інформаційні тексти
    Читати далі…

    Вплив сарафанного радіо на розвиток інтернет-магазину

    Сьогодні багато початківців і досвідчених бізнесменів при просування власного інтернет-магазину використовують найрізноманітніші способи, починаючи від різних методів маркетингу та закінчуючи
    Читати далі…

    Інтернет-магазин аксесуарів – прибутковий бізнес без особливих зусиль

    Жодна жінка не може обійтися без таких аксесуарів як парасольки, пояси, сумочки, рукавички, окуляри та браслети. Всі вони створюють єдиний
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ