22 явні та неявні причини відсутності продажів вашого інтернет-магазину: приклади і способи вирішення проблем

Главная » SEO, Маркетинг, Статті » 22 явні та неявні причини відсутності продажів вашого інтернет-магазину: приклади і способи вирішення проблем

Ви не розумієте, чому відсутні продажі? Скористайтеся рекомендаціями фахівців, у них вкладено величезний досвід і велике число напрацювань в e-commerce. Отже:

  1. Ваш веб-сайт не працює

Сайт незручний, непривабливий, повільно завантажується. На пошук необхідної товарної позиції потрібно багато часу. Тому не тільки користувачі не стануть користуватися таким інтернет-ресурсом, але і пошукові системи й близько не пропустять його до ТОП пошукових видачі.

Що робити:

  • Замовте аудит web-сайту в спеціалізованій організації на предмет перевірки UX, юзабіліті, SЕО та інших параметрів;
  • Усуньте всі очевидні візуальні помилки;
  • Вдосконалюйте меню і веб-дизайн;
  • Визначте швидкість завантаження,  сюди;
  • Досліджуйте свій контент.

Зразок невдалого оформлення web-сайту

Зразок невдалого оформлення веб-сайту

  1. На вашому сайті занадто дорогі товари

Вірніше, невиправдано дорого. У вас немає навичок продавати дорожче, ніж конкуруючі з вами компанії. Покупець не розуміє сенс переплати.

Що робити:

  • Обгрунтуйте вартість, можливо ваші тарифи вище через висококласне обслуговування, безкоштовну доставку, довготривалі гарантії;
  • Вивчіть маркетингове упакування, забезпечте умови елітного торгового майданчика, підвищуйте впізнаваність бренду;
  • У разі відсутності причин реалізувати товар дорожче – зменшуйте вартість до середньо-ринкової.

Занадто дорогі товари

  1. Ваш сервіс не на гідному рівні

Співробітники хамлять, доставка запізнюється, служба підтримки не справляється зі своїми обов’язками.

Як бути:

  • Оцініть свій персонал, проведіть навчання, звільніть недбайливих працівників, застосовуйте систему мотивації;
  • Змініть кур’єрських та логістичних партнерів;
  • Задіюйте CRM-систем, щоб уникнути систематизування бази та упущення заявок;
  • Надайте гарантію на продукцію, варіанти обміну / повернення.
  1. У вас товар неналежної якості

Якість огидна, постійні поломки.

Що зробити:

  • Практикуйте співпрацю з іншими торговими марками;
  • Задіюйте систему вхідного контролю;
  • Проінспектуйте допоміжні підрозділи, наприклад, буває, що монтажники непрофесійно встановлюють вікна або неправильно підключають сантехнічне обладнання, що є причиною їх передчасного виходу з ладу.
  1. У вас занадто багато конкурентів

Мережеві магазини, які продають за зниженими цінами, що займаються прихованим маркетингом і навіть краще працють – просто їх бізнес-модель значно результативніше.

Що робити:

  • Створіть унікальну комерційну пропозицію, застосовуйте свої пріоритети перед конкуруючими організаціями, працюйте на іншу цільову аудиторію;
  • Не повторюйте конкурентів з товарного асортименту, реалізуйте продукцію інших торгових марок;
  • При можливості знижуйте вартість;
  • Вдоскональте бізнес-процеси, зменшіть витрати;
  • Якщо не працює – змініть нішу на менш конкурентну.

 

  1. Ви невірно встановили цільову аудиторію

Наприклад, прагнете продати VIP-клієнтам продукцію з бюджетних категорій.

Як бути в такій ситуації:

  • Розпізнати свою цільову аудиторію;
  • Визначити її потреби і проблеми;
  • Підібрати оптимальний товар;

 Ви невірно встановили цільову аудиторію

  1. Вас не знаходять у соціальних мережах

Це означає, що ви не задіяли навіть половини результативних каналів розкрутки.

Що можна зробити:

  • Створіть спільноти в найпопулярніших соціальних мережах;
  • Впровадьте SMM-просування;
  • Забезпечте зворотний зв’язок з клієнтами;
  • Постіть заманюючий контент – опитування, голосування та ін .;
  • Проводьте розіграші;

Не ігноруйте SMM

  1. У мережі про вас багато негативних відгуків

Багато користувачів моніторять відгуки інших покупців. Якщо про вас пишуть тільки погане – продажі виключені.

Як вчинити:

  • Опрацьовуйте негатив на web-сайті, в соціальних мережах, сторонніх інтернет-ресурсах;
  • Просіть клієнтів писати про вас гарне;
  • Перевіряйте негативні відгуки. Скарги на обслуговування – підтягніть сервіс, обурення на предмет тривалої доставки – змініть транспортну компанію;
  • Відповідайте на всі негативні відгуки. Ні в якому разі не ігноруйте незадоволених клієнтів, ніколи не видаляйте їх відгуки.
  1. У вас погана маркетингова стратегія

Ви прагнете розкручуватися через місцеві засоби масової інформації. Це непогано, але мало.

Як бути:

  • Вдоскональте знання з інтернет-маркетингу.
  • Побувайте на семінарах і лекціях, присвячених інтернет-просуванню;
  • Скористайтеся послугами професійних організацій, що займаються розкручуванням web-сайтів;

Погана маркетингова стратегія

  1. Неграмотно налаштована контекстна реклама

Неправильно підібрана цільова аудиторія та ключові запити, географія показів і ін.

Що робити:

  • Виконайте перевірку налаштувань рекламної кампанії;
  • Досліджуйте перелік ключових слів і стоп-слів;
  • Проаналізуйте канали демонстрації реклами;
  • Внесіть зміни в текст і зміст рекламного оголошення;
  • Вдоскональте свій Landing Page;
  • Не працює – шукайте більш кваліфікованого налагоджувача контекстної реклами.

 

  1. Ваш ресурс не налаштований під роботу мобільних пристроїв

 

У разі некоректного відображення web-сайту на екранах гаджетів, гарантовано падіння обсягу продажів. Особливо, це стосується послуг, що замовляються по телефону: виклик таксі, доставка піци та ін.

Як вчинити:

  • Скористайтеся послугами хорошого web-фахівця та оптимізуйте свій портал під мобільні пристрої, тут;
  • Створіть мобільний додаток;
  • Змініть торговельну платформу.

Порівняння простого web-сайту з оптимізованим

 

  1. Ви робите помилки в SММ-просуванні

Займаєтеся накручуванням підписників, придбанням ботів, нічого не постите – підсумок – відсутність заявок у мережі.

Що зробити:

  • Конкретизуйте свою цільову аудиторію;
  • Встановіть цікавий для неї контент;
  • Сформуйте стратегію просування в соціальних мережах;
  • Створіть контент-план і графік публікацій;
  • Постійно публікуйте нові записи.

 

  1. На вашому порталі безліч віджетів

На відвідувача, який зайшов на сайт, обрушуються спливаючі віконця, кнопки зворотного зв’язку, акційні пропозиції, цокає таймери, звучить музика, вмикається вікно чату. Користувач під натиском такого «карнавалу» залишає ресурс, нічого не замовивши.

Як вчинити:

  • Оптимізуйте додаткові інструменти, вони повинні бути доречними;
  • Грамотно застосовуйте модулі;
  • Не перевантажуйте ресурс віджетами.

 

  1. Вашому сайту не довіряють

Якщо говорити мовою маркетологів у ресурсу занижена трастовість. Очевидно, ви надали недостатньо інформації для потенційних клієнтів.

Що робити:

  • Видайте на web-сайті побільше даних про свій бізнес;
  • Публікуйте відгуки реальних покупців;
  • Розміщуйте відеоролики, фотографії продукції та ін .;
  • Влаштовуйте офлайн-презентації.

 

Трастовість сайту

  1. У вас не виходить робота з корпоративними клієнтами

Такий тип покупців потребує особливого підходу, але й користі від них може бути набагато більше. Торговельний майданчик, націлену на В2В-категорію, але не здатний співпрацювати з організаціями очікує провал.

Що зробити:

  • Створіть на web-сайті розділ для юридичних осіб із зазначенням умов співпраці, доступних форм оплати, доставки та ін .;
  • Призначте відповідального щодо роботи з корпоративними клієнтами;
  • Зробіть спеціальну програму лояльності (знижки, бонуси, акції, відстрочки платежу та ін.);
  • Застосовуйте розсилки – вони досить ефективно працюють у даному сегменті;
  • Складайте торгові пропозиції та беріть участь в тендерах.

 

  1. Ваш товар занадто дешевий

Одна з причин низьких продажів. Багато покупців принципово не купують дешеву продукцію, вона викликає у них підозру.

Що робити:

  • Проаналізуйте цінову політику – вартість повинна бути середньо-ринковою;
  • Якщо ви працюєте в бюджетному сегменті, уявляйте себе відповідним чином: так, дешево, тому що китайське виробництво, але при цьому гідної якості, з гарантією та сервісним обслуговуванням;
  • Обгрунтуйте занижену вартість – купуємо оптом, тому і дешево або маємо власні виробничі лінії, результативна бізнес-модель – витрат менше, вартість нижче.

 

  1. У вашому інтернет-магазині відсутня унікальна торгова пропозиція

УТП – основна конкурентна перевага, що відрізняє вас від безлічі суперників.

Як вчинити:

  • Вивчіть бізнес суперників, встановіть їх сильні й слабкі сторони;
  • Виділіть свої пріоритети;
  • Встановіть потреби й проблеми своєї цільової аудиторії;
  • Проаналізуйте, які ваші переваги здатні вирішити подібні проблеми;
  • Створіть унікальну торгову пропозицію, що б’є у потреби клієнта і підкреслює ваші переваги (висококласне обслуговування, оперативна доставка, єдиний торговий представник відомого бренду тощо).
  1. На інтернет-порталі відсутній акцент на продажу

Трапляється, що заходячи на web-сайт, користувач не розуміє, куди він потрапив. Посадкова сторінка рясніє фотографіями персоналу, а меню містить розділи: «Про компанію», «Керівництво», «Наші нагороди». Де тут вибрати товар, за яким прийшов клієнт – невідомо.

Що зробити:

  • Головна сторінка повинна бути вітриною з актуальними пропозиціями, новинками, акціями;
  • Додайте продаючі елементи та кнопки СТА, що акцентують на продажі;
  • Вивчіть вимоги до створення головної сторінки.

Красива головна сторінка сайту

  1. Неправильне позиціонування або його взагалі немає

Позиціонування – це сукупність грамотно підібраної ніші, націленості на певну цільову аудиторію та правильно підібраного товару.

Що робити:

  • Знайдіть свою нішу;
  • Конкретизуйте ЦА та підберіть цікавий їй товар;
  • Відокремтеся від суперників;
  • Акцентуйте увагу на ваших перевагах;
  • Сформулюйте головний посил до покупця;
  • Визначте формат і методи комунікації.

 

  1. Ви не застосовуєте автопродажі

Автоворонки затримують користувача на сайті, допомагають повернути колишніх покупців, нагадують про кинуті кошики.

Що робити:

  • Створити скрипти продажів;
  • Провести настройку автоматичних розсилок;
  • Запустити сервіси для підвищення конверсії;
  • Впровадити систему тригерів, релевантних дій користувачів на web-сайті;
  • Зайнятися створенням воронок продажів.

Воронка продаж

  1. Неможливо придбати без реєстрації

З цієї причини також йдуть покупці

Як вчинити:

  • Створіть спрощений варіант реєстрації або взагалі її скасуйте;
  • Попереджайте клієнта про необхідність реєстрації для здійснення покупки

 

  1. Відсутні гарантії безпеки оплати

Клієнт сумнівається, кому і куди він відправляє гроші.

Як бути:

  • Використовуйте перевірені платіжні системи;
  • Інформуйте про умови оплати;
  • Зробіть процедуру максимально прозорою.

Уже зараз перевірте свій сайт і визначте, чи немає там того, про що викладено вище. Якщо ви виявили хоч один з пунктів – негайно усуньте. Може саме він є перешкодою до вашого успіху!

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (376 оценок, среднее: 4.70 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах

    Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
    Читати далі…

    Як правильно фотографувати продукцію для онлайн-магазину?

    Люди сподіваються, що комерційні онлайн-пропозиції абсолютно відповідають дійсності. Якщо в традиційному супермаркеті можна особисто оглянути й помацати необхідний товар, то
    Читати далі…

    Суперництво в онлайн-торгівлі: як обігнати конкурентів?

    Борючись за кожного клієнта, власники віртуальних магазинів замислюються про те, як вистояти в протиборстві з аналогічними торговими майданчиками у своїй
    Читати далі…

    Відкриваємо віртуальний магазин парфумерії та косметики

    Спробуйте подумки перенестися у казкове б’юті-царство, де править балом краса. Це не жарт: будемо розбиратися в питаннях продажу косметичних засобів
    Читати далі…

    Як залучити трафік на сайт

    Будь який онлайн-магазин залишиться «бездиханним», якщо його web-сайт буде не відвідуваним користувачами. Навіть при наявності величезного вибору товарів, високої якості
    Читати далі…

    ЯК ПРАЦЮВАТИ З КИТАЙСЬКИМИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ?

    Усе частіше підприємці намагаються здійснювати закупівлі товарів у постачальників з Китаю. Як уникнути складнощів перекладу, навчитися поважати культуру народу іншої
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ