Найчастіші запитання з контекстної реклами
Контекстною рекламою називається специфічна реклама в інтернеті, яка показується користувачам у пошуці відповідно їх вподобанням та певній тематиці. Відповідно про створення такої реклами існує багато питань, відповіді на які будуть розглянуті нижче.
Як узгоджується рекламна кампанія?
Спочатку узгоджуються ключові фрази, на підставі яких і буде видна реклама. Також слід детально обговорити, що буде написано в оголошенні, коли це оголошення буде показуватися і в яких регіонах. Підготовкою такої інформації займається діректолог, який після виконання завдання відправляє всю інформацію замовнику. Замовник, у свою чергу, повинен уважно все вивчити та зробити поправки, де вони потрібні, адже він краще за всіх знає тематику свого сайту та його аудиторію.
При замовленні контекстної реклами необхідно довести до відома фахівців про наявні пропозиції та акції, які проводяться на даний момент і будуть проводитися незабаром. Це дасть можливість швидко працювати з налаштуваннями реклами.
Чи зазначається в оголошенні ціна?
Для підвищення якості лидов фахівці радять все ж вказувати в заголовку свого оголошення вартість. Не рекомендується вводити користувачів в оману нереальними пропозиціями та умовами.
Чому кампанія містить мінімум фраз?
Якщо напхати рекламу великою кількістю ключів, то є ймовірність, що їй присвоюється статус малих показів. Адже велика семантика істотно ускладнить аналітику, тому зібрати дані буде дуже складно, не кажучи вже про їх аналіз. Та й збір таких даних займе купу часу, інакше доведеться працювати без достовірної статистичної вибірки. Крім того, не варто забувати про підвищене навантаження на сервер.
Кампанія запущена, а реклами немає – в чому проблема?
Не завжди рекламна система може вчасно зреагувати на активацію або деактивацію кампанії. Цей процес може зайняти як п’ять хвилин, так і кілька годин. Але якщо навіть після закінчення цього часу ваше оголошення так і не візуалізувалося, можливо, відбулися інші причини:
- чергу на активізацію;
- ваше оголошення виявилося не на першій сторінці в пошуці;
- недостатньо коштів на рахунку;
- не сплачено ще замовлення;
- налаштування часу браузера не збігаються з цими ж параметрами регіону показу кампанії.
Як показати оголошення на верхніх трьох позиціях?
Багатьох цікавить питання про те, чому зараз все менше оголошень потрапляють у спецрозміщення. Велике значення тут мають ставки – тобто на верхні позиції рекламні системи допускають виключно оголошення з найвищими ставками рекламодавців. Що можна зробити в такому випадку? Можна, наприклад, підключити спеціального робота до рекламного кабінету, який буде регулярно оновлювати на торгах ставки.
При перевантаженні сервера таке оновлення може затягнутися на 15 хвилин, тому не варто переживати, якщо ваше оголошення на цей період випаде з спецрозміщення. Як правило, через кілька хвилин ви знову побачите своє реклама не верхніх позиціях.
Як швидко запустити Google Ads?
Якщо ви замовили налаштування рекламної кампанії, то друга така кампанія буде налаштовуватися вже за готовим шаблоном, а це може істотно заощадити ваші гроші. Якщо ж необхідно встановити з нуля, то вона складається з таких етапів:
- створення рекламного аккаунта;
- прописування тексту оголошення;
- формування швидких посилань;
- проставлення міток;
- підвантаженими графічних оголошень.
Крім того, варто враховувати і час, витрачений на модерацію цієї реклами. Варто відзначити, що це досить великий обсяг роботи, тому запустити кампанію в Google Ads швидко не вийде.
Що заборонено рекламувати?
Зверніть увагу, що перед запуском реклами її зміст ретельно перевіряється згідно з внутрішніми правилами, що існують у кожній рекламній системі. Наприклад, у більшості випадків заборонено згадувати зброю, також не можна писати про чужі торгові марки без письмового на те дозволу власника. Якщо реклама не пройшла перевірку, слід шукати альтернативні способи вирішення такої проблеми. Краще, звичайно, звернутися за допомогою фахівців, які в цьому розуміють.
Приклади недобросовісної реклами, що порушує угоду користувача:
- обманна реклама, що маскує оголошення про протизаконні послуги або товари;
- надання підроблених документів, а також недостовірних даних про магазин, послуги чи товар;
- клікбейтні тексти та заголовки;
- зміна контенту при переході за посиланням на сторінку.
Усі ці порушення призводять до відхилення реклами та подальшої блокування облікового запису без вказівки причин.
Чи можна застосовувати банери?
Банери використовувати можна, тільки підуть вони не в пошукову видачу, а в КМС Google і РСЯ, що складаються з безлічі майданчиків. Існують статичні банери, де пропозиція є фіксованою, і динамічною, де формування пропозиції відбувається під конкретні запити користувачів.
Як запустити паралельну кампанію?
Фахівці не радять запускати відразу дві паралельні РК, оскільки ні до чого хорошого це не призведе. В такому випадку не вийде зібрати коректні дані та відстежити ефективність реклами правильно, оскільки покази між кампаніями будуть розподілятися нерівномірно.
У результаті ви отримаєте тільки зростання ставок і станете конкурентом самому собі. Крім того, багато платформ ставляться до такого ходу негативно та можуть застосовувати навіть санкції, чого вам вже точно не потрібно.
Скільки ключів необхідно для оголошення?
Сьогодні фахівці рекомендують ключові фрази групувати в кластери. Також корисно буде об’єднати їх маскою – тобто коротким ключем, що складається з пари-трійки слів. Щоб збільшити охоплення, слід налаштувати показ реклами на цілий кластер.
Ось такі нехитрі поради можна дати новачкам, які планують зайнятися контекстною рекламою.
Схожі статті
Як оцінити якісний дизайн сайту
Кожен стартап потребує своєї розкрутки. А що може краще за все презентувати ваш бізнес? Правильно – красивий, привабливий та якісно
Читати далі…
Наскрізна аналітика
Як визначити, чи працює ваша реклама? Орієнтиром для багатьох компаній є показник того, як часто клієнти пишуть або телефонують. Є
Читати далі…
Трафік – його значення для сайту та найефективніші методи його підвищення
Абсолютно будь-який сайт перестане приносити будь-який прибуток, якщо його перестануть відвідувати користувачі. Навіть якщо інтернет-магазин має широким асортиментом, пропонує найякіснішу
Читати далі…
Які основні відмінності між контекстною рекламою і таргетом?
Таргет, або таргетована реклама, розробляється з фокусом на певну цільову групу, або таргет-групу. Щоб підвищити ефективність впливу на кінцевого споживача,
Читати далі…
Коли звичайний користувач стає лідом?
Під лідом мається на увазі той самий користувач, який опинився на сайті компанії або сторінці в соціальних мережах через рекламне
Читати далі…
Як якісно оновити стратегію медіапланування
З розвитком маркетингу виникають нові методи, відкриваються нові канали, а конкуренція за увагу споживачів стає дедалі гострішою. Ваші ініціативи в
Читати далі…