Однак якщо перші поради з просування не принесли очікуваного результату, експерти рекомендують використовувати пошуковий аудит, що дозволяє провести більш глибоку перевірку, усунути всі проблеми сайту, визначити його потенціал та вибудувати ефективну стратегію.
Пошуковий аудит являє собою комплекс операцій, спрямованих на перевірку сайту, на його відповідність вимогам пошукових систем Google. Під час даної процедури ,експерти проводять аналіз поточних позицій і пропонують методи підвищення кількості та якості залучених клієнтів, зацікавлених у купівлі товарів або послуг.
Які процедури включає пошуковий аудит
У процесі пошукового аудиту беруть участь висококваліфіковані SEO-фахівці та програмісти, здатні в повній мірі визначити поточні недоліки сайту та запропонувати способи їх корекції. При цьому сама процедура включає наступні операції:
Після того як всі вищевказані роботи завершаться, замовнику буде надано детальний звіт, у якому зазначатимуться поточні недоліки сайту, найефективніші способи оптимізації роботи, а також рекомендації з оформлення кожної окремої сторінки та конкретних розділів. Крім того, у звіті буде вказуватися точна інформація про конкурентів, їх сайтах та обсяги фінансових засобів, що використовуються конкурентами для просування власних ресурсів і розміщення реклами у пошукових системах та соціальних мережах.
Грунтуючись на вищевказаній інформації, власникам бізнесу також буде надано список рекомендацій щодо підвищення обсягів залученої аудиторії, націленої саме на купівлю товарів та послуг.
Терміни виконання пошукового аудиту та ціна
Період виконання пошукового аудиту багато в чому буде залежати не тільки від обсягів сайту, але також від оперативності зв’язку з клієнтом. У більшості випадків виконання даного комплексу процедур може займати від 3-х днів до 2-х тижнів.
На відміну від інших видів аудитів вартість даної процедури залежить не тільки від розміру самого сайту та кількості сторінок, але також від кількості конкурентів на ринку.