Пошуковий аудит сайту

Главная » Додаткові послуги » Пошуковий аудит сайту

Просування веб-ресурсу на перші позиції у пошукових системах Google і Yandex є одним з найбільш ефективних способів підвищення рівня продажу та залучення нових клієнтів. Однак не кожен може бути готовий до просування. Дізнатися, чи можна перейти до даного процесу, дозволить SEO-аудит, що надає первинні рекомендації щодо популяризації інтернет-порталу.

Однак якщо перші поради з просування не принесли очікуваного результату, експерти рекомендують використовувати пошуковий аудит, що дозволяє провести більш глибоку перевірку, усунути всі проблеми сайту, визначити його потенціал та вибудувати ефективну стратегію.

Пошуковий аудит являє собою комплекс операцій, спрямованих на перевірку сайту, на його відповідність вимогам пошукових систем Google і Yandex. Під час даної процедури експерти проводять аналіз поточних позицій і пропонують методи підвищення кількості та якості залучених клієнтів, зацікавлених у купівлі товарів або послуг.

ЯКІ ПРОЦЕДУРИ ВКЛЮЧАЄ ПОШУКОВИЙ АУДИТ

У процесі пошукового аудиту беруть участь висококваліфіковані SEO-фахівці та програмісти, здатні в повній мірі визначити поточні недоліки сайту та запропонувати способи їх виключення. При цьому сама процедура включає наступні операції:

  • аналіз структури веб-ресурсу, під час якого фахівці визначають наповненість сайту, якість роботи навігації та її грамотне складання, а також коректність роботи;
  • перевірка коду на наявність помилок, що дозволяє визначити причини, що перешкоджають можливості просування ресурсу в пошукових системах;
  • оцінка якості наповнення, що включає повний аналіз використовуваних статей у блогах або для опису товарів та послуг, унікальність зображень та перевірку пошукової оптимізації;
  • формування семантичного ядра, що має на увазі список часто використовуваних пошукових фраз та перевірку їх наявності на обраному інтернет-порталі;
  • аналіз видимості щодо запитів, що включає оцінку сайту з перевіркою позиції при введенні конкретної пошукової гарячої ключової фрази, найчастіше респонденти користуються послугами користувачами;
  • перевірка силочної маси, що має на увазі аналіз всіх використовуваних ресурсом посилань, включаючи зовнішні та внутрішні, а також аналіз використовуваних анкорів;
  • аналіз помилок оптимізації, в який входить перевірка наявності текстів, необхідних для просування сайту в пошукових системах по тим чи іншим запитам;
  • аудит веб-ресурсів конкурентів і використовуваних ними методів просування та оптимізації.

Після того як всі вищевказані роботи завершаться, замовнику буде надано детальний звіт, у якому зазначатимуться поточні недоліки сайту, найефективніші способи оптимізації роботи, а також рекомендації з оформлення кожної окремої сторінки та конкретних розділів. Крім того, у звіті буде вказуватися точна інформація про конкурентів, їх сайтах та обсяги фінансових засобів, що використовуються ними для просування власних ресурсів і розміщення реклами у пошукових системах та соціальних мережах.

Грунтуючись на вищевказаній інформації, власникам бізнесу також буде надано список рекомендацій щодо підвищення обсягів залученої аудиторії, націленої саме на купівлю товарів та послуг.

ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ПОШУКОВОГО АУДИТУ ТА ЦІНА

Період виконання пошукового аудиту багато в чому буде залежати не тільки від обсягів сайту, але також від оперативності зв’язку з клієнтом. У більшості випадків виконання даного комплексу процедур може займати від 3-х днів до 2-х тижнів.

На відміну від інших видів аудитів вартість даної процедури залежить не тільки від розміру самого сайту та кількості сторінок, але також від кількості конкурентів на ринку.

Please follow and like us:
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Детальна інструкція запуску успішного інтернет-магазин з продажу сумок

Сумочки для щоденних прогулянок, клатчі для свят, невеликі планшетки для ділових зустрічей і великі сумки для подорожей – все це
Читати далі…

Особливості створення та просування інтернет-магазину меблів

Існуючі сьогодні інтернет-магазини продають практично все, починаючи від книг і закінчуючи автомобільними запчастинами. Однак більшість подібних товарів і без цього
Читати далі…

Як правильно написати тексти для розділів інтернет-магазину

Текстова складова сайту інтернет-магазину є далеко не найважливішою частиною. Однак, незважаючи на це, вона також здатна залучати клієнтів і приносити
Читати далі…

Як відкривати онлайн-магазин товарів для офісу та канцелярії

Усі магазини, які функціонують в режимі онлайн та офлайн і продають офісну продукцію, можна розділити на два основних напрямки: продаж
Читати далі…

Як налаштувати ефективну email-розсилку для інтернет-магазину

Найчастіше для встановлення клієнтських відносин з web-ресурси з продажу товарів і послуг використовують розсилку листів електронною поштою, яку фахівці називають
Читати далі…

Як легко та швидко запустити інтернет-магазин прикрас

У даній статті кожен бажаючий приступити до продажу прикрас зможе знайти безліч корисної інформації, а саме відповіді на питання: чи
Читати далі…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.