Як клієнти можуть уникнути 3 класичних помилок у проектах веб-розробки
Проекти з розробки веб-сайтів між клієнтами та агентствами можуть загрожувати потенційними проблемами. Щоб допомогти згладити цей процес, ми наводимо нижче найпоширеніші з них. Знаючи, що це таке і як їх вирішувати, ви зможете мінімізувати їх вплив на ваш проект. Читайте далі поради про те, як уникнути цих проблем насамперед і як упоратися з ними, якщо вони таки виникли.
Встановлення очікувань
Коли ви платите за послуги агентства, ви, можливо, хочете отримати щось, що вразить вас до глибини душі. Ви просите “вражаючі уяву”, “унікальні” та “динамічні” елементи сайту, які змусять ваших клієнтів сказати “WOW”, коли вони зайдуть на новий сайт. Ми розуміємо ваш інстинкт бажання отримати “вау-фактор”, але тут є дві проблеми:
1. Ваші клієнти не переймаються тим, щоб їх дивували.
Насправді більшість з них воліли б, щоб їх не дивували.
Вашим клієнтам потрібно те, що добре працює та просте у використанні.
Клієнти вибирають вашого конкурента не тому, що ваш сайт їх не вразив. Вони вибирають вашого конкурента, тому що їх продукти та послуги легше зрозуміти на їхньому сайті, або, можливо, вони змогли чіткіше донести свою цінність через використання контенту та активів.
Ніхто не хоче витрачати час на те, щоб зрозуміти, як скористатися вашим сайтом. Це стомлює, хай і підсвідомо. Людям потрібні надійні та послідовні системи дизайну, а реальність така, що чим більше дзвіночків та свистків ви використовуєте, щоб “вразити” людей, єдине, що в результаті відбувається, це те, що ваш сайт стає більш складним та повільним у використанні. Це шкодить вашому бізнесу.
2. Для однієї людини “вау” – це для іншої “ні”.
Другий момент у тому, що чинник “вау” очень субъективен.дуже суб’єктивний. “Вау” важко визначити, тому він стає бичем існування графічного дизайнера.
Зазвичай, коли ми отримуємо відгуки про дизайн інтерфейсу користувача типу “це нас не вражає”, це зазвичай означає, що клієнт знає, що йому не подобається, але не знає чому. Вони не можуть сформулювати свої аргументи з належним обґрунтуванням.
І це ключовий момент: обґрунтування та дані – це все. Кожне рішення, яке приймає гарне агентство щодо маршрутів користувача, ієрархії контенту та системи дизайну, має бути засноване на тому, що вони розуміють про сегменти вашої цільової аудиторії.
Досвідчений дизайнер інтерфейсу користувача представить свої проекти з обґрунтуванням. Наприклад, “ось чому я використав цю колірну схему, ці зображення, ось цей компонент”, і це завжди має бути пов’язане з персонами, перевіреними на початку проекту.
Якщо у вашому відгуку немає обґрунтування чи конкретної причини, чому щось не працює, він стає суб’єктивним. Чинник ” вау ” є емоційним; йому не місце у звуковому дизайні.
Дозвольте вашому дизайнеру інтерфейсу користувача обґрунтувати вас; це буде краще відповідати бажанням, потребам та цілям вашої цільової аудиторії. Пам’ятайте, що ви найняли експертів саме для цього – вони знають, як відкинути свою суб’єктивність та розробити дизайн для вашої цільової аудиторії. І тоді (і тільки тоді) ваш сайт зможе робити те, навіщо він призначений: служити вашому бізнесу. Користувальницький досвід завжди панує
Зміна цілей
Тримайте ваше агентство в курсі подій
Все змінюється! Незалежно від того, чи є ви процвітаючим, зростаючим, підприємницьким бізнесом чи корпорацією корпоративного рівня з численними підрозділами, ніщо не стоїть на місці. Ваші бізнес-професіонали змінюватимуться в залежності від ринку, ваш набір продуктів може еволюціонувати, а ваш бренд дозріватиме, що призведе до появи нових орієнтирів.
Коли зміни неминуче наступають, у ваших інтересах повідомити про це партнерів з агентства. Вони працюють за лаштунками з початковими активами, які ви їм надали. Якщо цього не зробити, то через кілька місяців ви можете переглянути дизайн інтерфейсу користувача і зрозуміти, що вони використовують застарілий список послуг, не відобразили нещодавно оновлені ключові ідеї, або, що найважливіше, змінилися принципи бренду, а вони не були враховані в дизайні.
Повернення до креслярської дошки не тільки забирає багато часу та коштів, а й засмучує команду агентства, яка вклала всю душу в те, що не спрацювало.
Нехай ваші партнери з агентства знають, як швидко все змінюється, щоб вони могли розробити план, що дозволяє бути гнучкими та рухливими, щоб не відставати від вашого зростання. І коли ситуація змінюється, важливо бути готовим визнати, що ви можете не отримати все, що хотіли, в цій ітерації принаймні поки зростання не стабілізується. Веб-сайт – це як моментальний знімок часу для вашої організації. Він не живий і не може передбачити майбутнє.
Таємні думки зацікавлених сторін
Залучення зацікавлених сторін до процесу відкриття має велике значення.
Ви поклали відповідальність за створення нового нового веб-сайту на маркетингове агентство. Агентство спитає вас, наскільки ваші старші зацікавлені сторони хочуть брати участь у процесі? Відповідь часто звучить так: “У них не буде часу; просто покажіть їм дизайн, коли ми приїдемо”
Це тривожний сигнал; якщо старші зацікавлені сторони не залучені до процесу розробки та стратегії великого або складного проекту веб-сайту, є шанс, що їм не сподобається те, що вони побачать під час розробки дизайну інтерфейсу користувача. Або що ще гірше, коли сайт вже створений! На жаль, таке трапляється надто часто.
Зворотний зв’язок із старшим керівництвом украй важливий. Однак у незалученій ситуації вона часто не узгоджується з раніше певним напрямом, суперечить іншим відгукам і, як правило, не ґрунтується на правильному раціональному контексті (тобто як це пов’язано з кінцевим користувачем).
Щоразу, коли високопоставлена зацікавлена сторона вставляє гайковий ключ у шестерні проекту, це є величезним викликом для вашої внутрішньої команди, і ви почуватиметеся підірваними. Це також розчаровує команду агентства, яка дотримувалась свого процесу до дрібниць, щоб довести проект до кінця. Ніхто з команди не хоче витрачати час (і бюджет) на повернення до електронних схем, маршрутів користувача та початкового творчого спрямування через “таємничу зацікавлену особу”. Але реальність така, що це відбувається постійно.
Рішення тут – превентивне.Агентство, яке створює великий, складний, критично важливий веб-сайт для організації, має з самого початку проводити ретельний процес взаємодії із зацікавленими сторонами.
Ваша команда маркетологів має достатню впевненість та досвід для реалізації цього проекту, але цього недостатньо, щоб гарантувати, що проект не зірветься по дорозі кимось більш авторитетним. Тому з першого дня необхідно залучити всіх, хто має свою думку про сайт.
У компанії IST.Group ми починаємо з виявлення всіх зацікавлених сторін у масштабах усієї компанії. Потім ми ділимо їх на групи основних та другорядних, а також визначаємо всіх ключових фахівців, які можуть відіграти вирішальну роль на цьому шляху. Це може бути відділ кадрів, продажів, ІТ, управління продуктами чи регіональні директори.
Потім ми збираємо всіх у кімнаті та підтверджуємо цілі та завдання проекту, щоб переконатися, що всі пливуть в одному напрямку. Дайте всім чітко зрозуміти, що можна відмовитися від участі у будь-якому ключовому етапі проекту, участь у якому не є для них цінним. У цьому випадку вони повинні визнати, що їхні відгуки в майбутньому можуть не мати потрібного контексту та ризикують бути зігнорованими.
Якщо всі зацікавлені сторони з самого початку ухвалять це застереження, вони прагнутимуть бути доступними протягом усього проекту і з набагато меншою ймовірністю згодом будуть вносити сум’яття в роботу.
Майте на увазі, що не всі мають бути залучені на кожному етапі роботи. Дуже важливо, щоб процес залучення зацікавлених сторін в агентстві враховував, що проект веб-сайту не буде основним пріоритетом для всіх. Головне, щоб вони були включені з самого початку, вислухані та згодні із загальними цілями та завданнями.
Вам потрібний сайт? Ми готові вислухати та допомогти. Зв’яжіться з нами сьогодні.
Схожі статті
Топ-5 видів цифрових платежів для магазинів електронної комерції
Сьогодні у розпорядженні власників магазинів електронної комерції є безліч способів прийому платежів від покупців. Якщо в минулому власники інтернет-магазинів могли
Читати далі…
Як вибрати перевізника для інтернет-магазину
При створенні бізнесу електронної комерції необхідно враховувати безліч важливих моментів, починаючи від того, які товари ви пропонуватимете, і закінчуючи тим,
Читати далі…
Ознаки невдалої стратегії бренду (і як їх усунути)
Легко думати, якщо ваша компанія успішна, то вам не потрібно змінювати стратегію брендингу. Але, як ми бачили на прикладі таких
Читати далі…
Дотримуйтесь цих найкращих практик при організації свого сайту електронної комерції
Вас коли-небудь засмучував сайт із заплутаною структурою? Клієнти вважають цю проблему особливо неприємною, коли йдеться про сайти електронної комерції –
Читати далі…
8 основних помилок при оформленні замовлення, які припускаються підприємствами електронної комерції
Не існує такого поняття, як “майже продаж”. Покинуті кошики поєднують у собі захоплення постачання продукту, який зацікавив людей, і жах
Читати далі…
Найкращі маркетингові канали для підприємств електронної комерції
За останні кілька років у маркетингу електронної комерції багато що змінилося. Ми не тільки проводимо все більше часу за своїми
Читати далі…