Найкращі маркетингові канали для підприємств електронної комерції

Главная » Маркетинг, Статті » Найкращі маркетингові канали для підприємств електронної комерції

За останні кілька років у маркетингу електронної комерції багато що змінилося. Ми не тільки проводимо все більше часу за своїми пристроями, а й витрачаємо на них дедалі більше грошей.

Розумні компанії не чекають, поки клієнти звернуть на них увагу. Натомість вони активно заявляють про себе там, де знаходяться їхні клієнти. Сьогодні ми розглянемо основні маркетингові канали, які ви не можете дозволити собі упустити в умовах цифрової економіки.

1. Контент

Контент включає кожну частину інформації на вашому сайті, тому можна сказати, що контент – це сто маркетингових каналів в одному. Від опису товару до блогів та навіть візуальних елементів, таких як відео, контент має вирішальне значення. Уявіть собі, що ви заходите на сайт і виявляєте, що на ньому більше місця, ніж контенту. Як ви можете прийняти правильне рішення про покупку, якщо про товар немає ніякої інформації?

Коли йдеться про контент, діє одне правило: спочатку освітлюй, потім продавай. Клієнти купують у компаній, яким вони довіряють. І якщо ви надаєте достовірну, освітню інформацію, яка ставить клієнта на перше місце, ваші шанси здійснити продаж миттєво зростають.

Професійна порада: Слідкуйте за тим, що і коли ви публікуєте за допомогою календаря контенту.

2. Спливаючі вікна

Також відомі як лайтбокс або модальні спливаючі вікна, це маркетингові повідомлення, які дозволяють збирати адреси електронної пошти в той момент, коли клієнти найбільш залучені в процес: коли вони переглядають ваш сайт. Цей вид маркетингу є безкоштовним і простим у реалізації, що робить його безперечним каналом, який ви повинні використовувати.

Лайтбокси часто використовуються для пропозиції кодів купонів першим або повторним відвідувачам. Але найголовніше вони можуть стати основним генератором потенційних клієнтів для вашого бізнесу. Клієнтам більше не потрібно купувати на вашому сайті, перш ніж ви зможете отримати їх адреси електронної пошти.

За допомогою спливаючих вікон lightbox ви можете запропонувати відвідувачам передплатити ваш список розсилки, а потім запропонувати щось натомість, наприклад, безкоштовний ресурс або спеціальний код купона. Після цього ви можете провести повторне розсилання саме цим клієнтам.

3. Маркетинг електронної пошти

Електронні листи – ми їх або любимо, або ненавидимо. Але залежно від контенту, який ви надаєте, ви можете легко використовувати маркетинг електронної пошти як найкращий інструмент продажу у вашому маркетинговому арсеналі. Насправді більше маркетологів оцінюють маркетинг електронної пошти як найбільш ефективний канал, ніж будь-який інший для контент-маркетингу. Після того, як ви отримали адреси електронної пошти за допомогою спливаючих вікон, використовуйте електронну пошту для просування потенційних клієнтів з продажу. Запропонуйте код купона для одноразового використання або запрошення приєднатися до ваших соціальних мереж (а потім влаштуйте розіграш призів електронною поштою).

4. SMS

Важко знайти людину, у якої будь-якої миті не було б телефону на відстані кількох футів. Це особливо вірно для вашої ідеальної цільової аудиторії – мобільних покупців, які можуть здійснити покупку всього за кілька кліків, не відриваючи долоні від екрану.

У зв’язку з цим SMS або маркетинг текстових повідомлень – це один із каналів, який вам безперечно варто використовувати. Короткі повідомлення, що пропонують знижки або оголошення про попередні замовлення – ось лише пара ідей для маркетингового контенту SMS.

Але будьте обережні: перед розсилкою смс-повідомлень своїм клієнтам переконайтеся, що ви запитуєте дозвіл через форму або поле “opt-in”. Крім того, передбачте можливість відписатися від текстових повідомлень, наприклад, додавши “Відповісти STOP, щоб відписатися” після рекламного повідомлення.

5. Контент користувача (UGC)

Остання, але не менш важлива категорія контенту, яка заслуговує на окремий розділ. Якщо ви дивитеся телевізор або користуєтеся мобільним телефоном, то, швидше за все, ви в тій чи іншій формі стикалися з контентом користувача (UGC). Так що ж таке користувальницький контент? Простіше кажучи, це контент, створений та розповсюджуваний самими споживачами.

Можливо, ви бачили відеоогляд дорогого робота-пилососа на YouTube або пост у Instagram, який розповідає про переваги зволожуючого крему, яким поділився відомий авторитет у сфері макіяжу або догляду за шкірою. І в тому, і в іншому випадку рекламуються бренди, про які йдеться, і міститься заклик до дії – або купити або скористатися унікальним кодом на знижку. Хто краще розповість про вашу продукцію, ніж ваші власні клієнти… чи впливові люди, які мають набагато більше охоплення потенційних покупців?

Щоб почати роботу з контентом користувача, пріоритетним напрямком є ​​збір відгуків покупців, будь то свідоцтва, відеоогляди або “з вуст в уста”. Як тільки ви зберете кілька відгуків, особисто поспілкуйтеся з цими клієнтами та запитайте, чи готові вони поширювати інформацію від вашого імені. Ви навіть можете заохочувати клієнтів чи авторитетів безкоштовними товарами чи знижками на майбутні замовлення. У цьому випадку переконайтеся, що ці рецензенти включають у свої відгуки відмову від відповідальності за те, що продукція була надіслана їм безкоштовно або зі знижкою з метою огляду.

В підсумку

Ці п’ять рекламних каналів залишаються. І якщо ви ще не використовуєте їх, ви втрачаєте нагоду заробити серйозні гроші. Наша порада? Складіть план дій по тих каналах, які ви плануєте використовувати насамперед. А якщо ви вже використовуєте деякі з них, оцініть свою поточну стратегію та визначте, що можна зробити краще.

Якщо доопрацювання маркетингової стратегії – це те, що ви хочете делегувати, ми будемо раді допомогти. Зв’яжіться з нами сьогодні!

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    8 основних помилок при оформленні замовлення, які припускаються підприємствами електронної комерції

    Не існує такого поняття, як “майже продаж”. Покинуті кошики поєднують у собі захоплення постачання продукту, який зацікавив людей, і жах
    Читати далі…

    Дотримуйтесь цих найкращих практик при організації свого сайту електронної комерції

    Вас коли-небудь засмучував сайт із заплутаною структурою? Клієнти вважають цю проблему особливо неприємною, коли йдеться про сайти електронної комерції –
    Читати далі…

    Як клієнти можуть уникнути 3 класичних помилок у проектах веб-розробки

    Проекти з розробки веб-сайтів між клієнтами та агентствами можуть загрожувати потенційними проблемами. Щоб допомогти згладити цей процес, ми наводимо нижче
    Читати далі…

    Опис товарів для інтернет-магазину: уникайте цих 8 помилок

    Коли йдеться про електронну комерцію, опис товару може зробити чи зірвати продаж. Оскільки покупці не можуть фізично оглянути те, що
    Читати далі…

    Введення у портрети покупців для електронної комерції

    Як власник бізнесу, ви знаходитесь у постійному прагненні дізнатися більше про своїх клієнтів. Розуміння їхніх потреб та бажань допомагає вам
    Читати далі…

    7 способів, за допомогою яких підприємства електронної комерції можуть заощадити гроші

    Давайте будемо чесними: ми всі займаємося бізнесом, щоби заробляти гроші. Але зі зростанням витрат власникам підприємств електронної комерції стає дедалі
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ