Чому сучасний дизайн сайту необхідний для зростання електронної комерції

Главная » Маркетинг, Статті » Чому сучасний дизайн сайту необхідний для зростання електронної комерції

У світі, який дедалі більше переходить у цифровий простір, сайт електронної комерції служить віртуальною демонстраційною залою, де компанії можуть представити свою продукцію. Те, як покупці сприймають цей віртуальний демонстраційний зал, може вплинути на продаж, як і на продаж у цегляних і звичайних магазинах – якщо уявити їх у охайній і красивій обстановці, покупці будуть почуватися більш зацікавленими в покупці; якщо уявити їх у старій та похмурій обстановці, покупці будуть змушені піти і пошукати щось ще.

Багато власників підприємств електронної комерції, які мають інтернет-магазини роками або навіть десятиліттями, вважають, що якщо їхній поточний дизайн виглядає і працює відмінно, то немає потреби щось змінювати. Однак у міру розвитку індустрії електронної комерції та підвищення розбірливості покупців це, швидше за все, призведе до падіння продажів (якщо не призвело). Ось кілька причин, з яких власники інтернет-магазинів повинні вкладати кошти на підтримку дизайну своїх сайтів електронної комерції відповідно до вимог часу.

Сучасний дизайн по суті орієнтований на конверсію.

Сайти електронної комерції, розроблені ще кілька років тому, були створені з урахуванням потреб Інтернету та його покупців, якими вони були на той час. Популярність покупок на мобільних телефонах та планшетах неухильно зростає (тільки на мобільний трафік припадає 54,4% всього інтернет-трафіку в 4 кварталі 2021 року), що підвищує потребу в адаптивних дизайнах сайтів, які адаптуються до кожного пристрою. Крім того, найкращі практики SEO постійно змінюються, щоб відповідати новим правилам пошукових систем, а старі дизайни сайтів не було створено з урахуванням останніх правил.

Добре спланований сучасний дизайн сайту відповідає сьогоднішнім стандартам SEO, а це означає, що сайти електронної комерції, які приймають їх, зазвичай займають вищі позиції в пошуку. Оскільки чуйний дизайн сьогодні є галузевим стандартом, сучасні дизайни сайтів також добре працюють на різних пристроях, що призводить до зменшення кількості покинутих кошиків, оскільки покупці розчаровуються у роботі на вибраному ними пристрої.

Сучасний дизайн створює позитивне перше враження.

У багатьох випадках сайт вашого підприємства є першим місцем, де покупці дізнаються про ваш бренд, тому створення хорошого першого враження має вирішальне значення. Покупці, які потрапляють на сайт, який виглядає так, начебто він був добре спроектований, зазвичай більше довіряють надійності сайту – зрештою, якщо компанія готова витратити гроші на те, щоб її сайт виглядав чудово, то, швидше за все, вона є легальною компанією і гідна покупки.

Нові дизайни сайтів електронної комерції також створюються з урахуванням більш досконалого досвіду користувача, що полегшує покупцям навігацію та здійснення покупки. Одне дослідження показало, що 42% людей залишають сайт через погану функціональність. Покупці запам’ятають негативний користувальницький досвід і, швидше за все, не повернуться на сайт, який надає такий досвід, тому в даному випадку краще забезпечити такий досвід, який не вимагає особливих зусиль, щоб вони навіть не помітили цього.

Сучасний дизайн довше утримує увагу клієнтів.

Відомо, що загалом люди люблять дивитися на інших людей та речі, які здаються їм привабливими. Це цінний аспект психології, який слід враховувати при створенні вашого сайту – якщо він виглядає привабливішим за рахунок більш сучасного дизайну, покупці довше затримуватимуться на вашому сайті, тому що ним захоплюватимуться. Багато маркетингових фірм включають оновлення дизайну сайту в запропоновані ними кроки щодо зниження кількості відмов, що дозволяє дати більше часу емоціям для вступу в процес покупки.

Сучасний дизайн привабливо обрамляє вашу продукцію.

Якщо ваша продукція – це витвір мистецтва, то ваш сайт електронної комерції – це рама. Навіть найкраща картина Ван Гога може втратити свою красу через стару, дешеву раму, що ледве тримається на старому клеї. Так само, якщо ваші товари самі по собі виглядають чудово, але представлені на сайті, який виглядає застарілим і непривабливим, вони здаватимуться менш привабливими в цілому – навіть якщо вони знаходяться в ідеальному стані. Якщо сайт виглядає новим і привабливим, то і продукти на ньому виглядають так само, що створює покупцям більш позитивне сприйняття вашого бренду. Більше того, 50% споживачів вважають, що дизайн сайту має вирішальне значення для бренду компанії загалом.

Сучасний дизайн допоможе вам обійти конкурентів.

Якщо ніщо інше вас не переконало, подумайте про що: ваші конкуренти завжди роблять все можливе, щоб стати вибором номер один для покупців. Якщо вони ще не зробили цього, то незабаром виявлять, що сайт електронної комерції, який виглядає і відчувається так, ніби він був розроблений нещодавно, є більш привабливим варіантом, навіть якщо ціни на нього трохи вищі. Клієнти з більшою ймовірністю здійснять покупку на сайті, який виглядає більш професійно загалом, тому переконайтеся, що ваш сайт виглядає свіжішим у порівнянні з сайтами конкурентів, щоб підняти ваш бренд над їхнім брендом.

У підсумку

Постійне оновлення зовнішнього вигляду вашого сайту електронної комерції – важливий ключ до успіху електронної комерції. Підтримуючи зовнішній вигляд сайту відповідно до сучасних візуальних тенденцій, ви гарантуєте, що покупці будуть відчувати сильніше почуття довіри та позитиву до вашого бренду, що призведе до зростання та розширення можливостей.

Шукаєте кваліфіковану допомогу у створенні сучасного сайту, який конвертуватиме? Зверніться до професійних веб-дизайнерів Studio, щоб отримати послуги з розробки сайтів різного рівня.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Як вести блог, який ваші клієнти електронної комерції дійсно читатимуть

    Коли ви вживаєте заходів щодо створення свого бренду, блог може здатися не найважливішим пунктом у вашому списку справ. Зрештою, ви
    Читати далі…

    7 способів завоювати довіру клієнтів для вашого сайту електронної комерції

    В онлайн-середовищі, як правило, відсутній контакт між людьми, необхідний для створення довіри – такої довіри, яка надихає на “негайну покупку”,
    Читати далі…

    Листи з відгуками та рецензіями для електронної комерції: як скласти ефективне повідомлення

    Включення різних типів маркетингових листів у стратегію маркетингу електронною поштою – найважливіший спосіб підтримувати зв’язок із клієнтами електронної комерції. Одними
    Читати далі…

    Ознаки невдалої стратегії бренду (і як їх усунути)

    Легко думати, якщо ваша компанія успішна, то вам не потрібно змінювати стратегію брендингу. Але, як ми бачили на прикладі таких
    Читати далі…

    Як вибрати перевізника для інтернет-магазину

    При створенні бізнесу електронної комерції необхідно враховувати безліч важливих моментів, починаючи від того, які товари ви пропонуватимете, і закінчуючи тим,
    Читати далі…

    Топ-5 видів цифрових платежів для магазинів електронної комерції

    Сьогодні у розпорядженні власників магазинів електронної комерції є безліч способів прийому платежів від покупців. Якщо в минулому власники інтернет-магазинів могли
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ