Яке значення має зворотний дзвінок для інтернет-магазину
За довгі роки існування електронної комерції маркетологи створили безліч інструментів, що дозволяють збільшувати обсяги продажів в інтернет-магазинах і підвищувати зацікавленість споживачів. Одним з таких інструментів є «Зворотній дзвінок», який відображається на сайтах у вигляді окремої кнопки. Давайте розберемося, що собою являє цей інструмент і який вплив він робить на підвищення кількості продажів.
Що потрібно знати про зворотний дзвінок
Найбільш часто зворотний дзвінок відображається в інтернет-магазинах у вигляді кнопки з зображенням телефонної трубки. Натиснувши на неї, клієнт може повідомити власника сайту про те, що його зацікавив той чи інший товар, і для здійснення покупки йому необхідно зв’язатися з менеджером. Найчастіше цю кнопку натискають, якщо необхідно отримати відповідь в максимально короткий період часу.
Інакше кажучи, зворотний дзвінок призначений для того, щоб клієнт міг миттєво отримати відповіді на питання, що цікавлять його питання. Ця функція є дуже зручною, через що вона присутня практично в кожному комерційному web-ресурсі.
Основні переваги зворотного дзвінка
Деякі початківці власники бізнесу, які відкрили порівняно недавно власний інтернет-магазин, все ще сумніваються в необхідності використання даного інструменту. Щоб розвіяти сумніви, розглянемо основні переваги, що надаються кнопкою зворотного дзвінка. До їх числа відносяться:
- Збільшення обсягів продажів. При купівлі товару клієнт бажає отримати миттєву консультацію. У разі її відсутності він може просто закрити вкладку і перейти до конкурентів. Своєчасний дзвінок від менеджера, забезпечений за рахунок даного інструменту, дозволить переконати покупця в необхідності здійснення покупки саме на обраному сайті.
- Поліпшення сервісу. Більшість клієнтів формують свою думку про комерційний web-ресурсі на підставі оперативності обслуговування. Своєчасна зв’язок з потенційним покупцем дозволить підвищити репутацію інтернет-магазину.
- Поліпшення якості обслуговування. За допомогою зворотного дзвінка власник бізнесу може визначити, наскільки добре менеджери знають асортимент ресурсу і наскільки якісні консультації вони надають. Це дозволить заохочувати кращих працівників та звільняти тих осіб, які не бажають працювати і створюють погану репутацію для ресурсу.
- Обслуговування в зручне для споживачів час. Завдяки зворотному дзвінку кожен клієнт має можливість отримати консультацію в будь-який зручний для нього час, вказавши, коли саме менеджер повинен йому передзвонити.
Незважаючи на настільки вагомі переваги даного інструменту, вартість його порівняно невелика. Додавання цього віджета обійдеться дуже недорого незалежно від того, до якого сервісу по створенню колл-бека звернеться власник інтернет-магазину.
Принцип роботи зворотного дзвінка
Під час моніторингу сайту кожен клієнт бачить у правому нижньому кутку кнопку із зображенням телефонної трубки. Натиснувши на неї, потенційний покупець вводить свої контактні дані та вказує час дзвінка. Потім ця інформація надходить до менеджера компанії.
Після отримання даних менеджер зв’язується з клієнтом і надає консультацію щодо вибраного продукту, паралельно переконуючи, що зроблений потенційним покупцем вибір є найкращим. Потім товар продається, а інтернет-магазин отримує прибуток.
Підводячи підсумок, можна сказати, що такий інструмент як зворотний дзвінок є обов’язковим для підвищення продажів і поліпшення сервісу комерційного web-ресурсу.
Схожі статті
Як запустити прибутковий інтернет-магазин дитячих товарів з нуля
В електронній комерції товари для дітей є одним з найбільш затребуваних продуктів. Практично кожен турботливий батько та любляча мати бажають
Читати далі…
Значення нейромереж в розвитку інтернет-магазину
У недавньому часі одним з маркетингових інструментів стали нейромережі, які більш відомі серед широких мас як штучний інтелект. ІІ використовується
Читати далі…
Для чого потрібна УТП та основні особливості її складення
Торгувати в сучасному світі вкрай непросто, так як в мережі Інтернет представлена величезна кількість однакових товарів з однаковою ціною, що
Читати далі…
Основні особливості визначення цільової аудиторії та вплив даного параметра на розвиток інтернет-магазину
Протягом багатьох років реклама дозволяє підвищувати ефективність торгівлі. Однак щоб рекламна компанія дійсно дозволяла підвищувати успішність бізнесу, необхідно задати їй
Читати далі…
Для чого потрібні знижки в інтернет-магазині та як їх правильно використовувати
Більшість інтернет-магазинів надає своїм покупцям знижки та акційні пропозиції. Однак перш, ніж сліпо слідувати їх прикладу, давайте розберемося, для чого
Читати далі…
Як підвищити ефективність роботи менеджерів з продажу
Кожен власник успішного інтернет-магазину знає, яку суму він повинен заплатити своїм менеджерам і за який обсяг роботи. Це пов’язано з
Читати далі…