Як запустити прибутковий інтернет-магазин дитячих товарів з нуля

Главная » Маркетинг, Статті » Як запустити прибутковий інтернет-магазин дитячих товарів з нуля

В електронній комерції товари для дітей є одним з найбільш затребуваних продуктів. Практично кожен турботливий батько та любляча мати бажають забезпечити своє чадо тільки кращими речами, тому вони готові витрачати багато часу і коштів. Завданням кожного бізнесмена в такому випадку є повне задоволення потреб потенційних клієнтів.

Як створити дитячий інтернет-магазин

Якщо в розпорядженні підприємця немає готового магазину дитячих товарів офлайн, то перед запуском інтернет-магазину, який надає товари даного напрямку, слід скласти бізнес-план, а також ознайомитися з основними нюансами даної сфери.

Складання бізнес-плану

Цей етап є одним з найпростіших. У ньому майбутньому власнику web-ресурсу буде потрібно заздалегідь продумати створення інтернет-магазину, план з його просування, а також зайнятися пошуком постачальників і вивчити ринок збуту.

Однак це далеко не все. Також необхідно буде зібрати початковий капітал, який дозволить існувати бізнесу перші місяці. Рівно до того моменту, поки ресурс не почне приносити гідний дохід.

Під час складання бізнес-плану буде потрібно також вивчити ринок конкурентів, знайти сумлінних постачальників поблизу місця оренди офісу, а також подбати про складах для зберігання продукції. Розташування останніх має важливе значення, так як саме від нього буде залежати швидкість доставки.

Реєстрація ІП або ТОВ

Для запуску комерційного web-ресурсу цілком достатнього зареєструвати ВП. Однак за умови наявності у бізнесу кількох власників слід створювати ТОВ. В іншому випадку обом засновникам необхідно буде домовитися, хто буде працівником, а хто виступить в ролі ВП. Важливо звернути увагу на те, що при бажанні в будь-який момент можна провести зміну правової форми організації.

Аналіз конкурентів та ринку

Сьогодні на просторах мережі Інтернет представлена ​​величезна кількість інтернет-магазинів, що спеціалізуються на продажу товарів для дітей. Тому головним завданням майбутнього власника ресурсу є створення унікального пропозиції для батьків, що виділяє його на тлі маси інших проектів електронної комерції.

Для цього можна запозичити кращі ідеї найбільш успішних інтернет-магазинів у даній сфері, запропонувати клієнтам більш низькі ціни, розмістити вичерпну інформацію в картках товарів, створити корисний для потенційних клієнтів контент, запропонувати вигідні умови доставки та оплати та багато іншого.

Вибір напрямку

Перед запуском власного web-ресурсу важливо визначитися, яка категорія дитячих товарів буде на ньому розміщена, і на які позиції слід зробити акцент. Можна максимально розширити асортимент, представивши всі товари в невеликих кількостях, або ж вибрати більш вузьке спрямування, таке як дитячий одяг або іграшки. Акцентувати увагу можна і на віці потенційних клієнтів, якими можуть бути як діти дошкільного віку, так і підлітки.

Аналіз цільової аудиторії

Незважаючи на те, що всі товари інтернет-магазину призначаються для дітей, цільовою аудиторією web-ресурсу даного напрямку є мами, які мають велику кількість вільного часу. Оцінюючи їх активність на різних форумах, можна вибрати найбільш популярну тему обговорень і заманити їх на сайт інтернет-магазину відповідним контентом.

Підбір назви

Назва для майбутнього продає ресурсу можна створити на підставі інтересів цільової аудиторії або ж вибрати дитячу тематику. Найвищого успіху можна досягти, якщо назва сайту буде складатися з двох слів, що римуються один з одним.

Асортимент та його підбір

На сайті з продажу дитячих товарів можуть бути представлені:

  • взуття;
  • одяг;
  • розвиваючі ігри;
  • дитяче харчування;
  • м’які іграшки;
  • канцелярія;
  • коляски;
  • ліжечка.

Товари в інтернет-магазині краще розділяти в залежності від бренду або вікової категорії, що полегшить пошук на сайті. Однак при бажанні можна вибрати всього одну з перерахованих вище категорій і максимально її розширити.

Важливо відзначити, що ринок дитячих товарів розширюється щодня, представляючи все більш нові продукти. При цьому головним постачальником нової продукції є виробники з Китаю. Незважаючи на те, що сьогодні крім яскравого дизайну китайські товари відрізняються високою якістю, багато упереджено ставляться до продукції з Піднебесної. Тому при розширенні асортименту доведеться переконувати цільову аудиторію, або ж пропонувати тільки товари з Європи.

Підбір постачальників

Продаж товарів для дітей є не тільки вигідним напрямком, але і дуже відповідальним. Продукція низької якості може негативно позначитися на здоров’ї малюка, отже, призведе до втрати уваги цільової аудиторії. Тому до вибору постачальників слід поставитися з усією серйозністю.

Сьогодні особливої ​​популярності набирають екологічно чисті товари, що не шкодять здоров’ю дітей. Безумовно, вони коштують трохи дорожче пластикових моделей з КНР. Однак їх розміщення в каталозі товарів дозволить бізнесменові сформувати репутацію, який піклується про здоров’я дітей концепту, що в свою чергу позитивно позначиться на репутації всього web-ресурсу.

Робота з клієнтами

Перед запуском інтернет-магазину важливо оцінити інтереси потенційних клієнтів. Почати слід з себе і свого оточення, провівши опитування, яка продукція дійсно необхідна, а яка не представляє інтерес для батьків. Таке ж опитування можна провести в соціальних мережах.

Все це дозволить точно дізнатися, що дійсно буде користуватися попитом на ринку.

Просування сайту

При підвищенні популярності сайту і залученні клієнтів кожному власнику web-ресурсу з продажу дитячої продукції слід звернути увагу на рекламну компанію, наповнення сторінок цікавим-контентом і офлайн-заходу. Розглянемо кожен з цих пунктів більш детально.

Сайт інтернет-магазину дитячих товарів

У першу чергу при створенні сайту слід звернути увагу на меню. Чим простіше воно буде, тим легше потенційним клієнтам буде знайти цікавий для їх товар. Для максимального спрощення слід додати фільтри, що дозволяють сортувати продукцію:

  • за брендами;
  • за ціновою політикою;
  • за назвою;
  • за віковою категорією.

Наступним пунктом, на який важливо звернути увагу при створенні web-ресурсу, є дизайн. При його виборі слід орієнтуватися на наступні рекомендації експертів:

  • використовувати яскраві тони, що викликають почуття радості та веселощів не тільки у дорослих, але й у дітей;
  • розміщувати фото усміхнених мам і дітей – дозволяють на підсвідомому рівні підвищити рівень довіри покупців;
  • застосовувати забавні шрифти, які надають атмосферу безтурботності і дозволяють поринути в дитинство.

Останньою, але при цьому найбільш значущою складовою сайту з продажу дитячих товарів є контент. Він повинен надавати максимум інформації та спонукати до купівлі. При цьому під час написання статей і опису товарів слід дотримуватися наступних правил:

  • уникати «мамского» сленгу, що відлякує клієнтів;
  • наповнювати сайт емоціями, акцентуючи увагу, на те, що для дитини надається все тільки найкраще;
  • надавати виключно достовірну інформацію, засновану на власному досвіді.

Для заповнення кожного з розділів сайту з продажу товарів для дітей існують певні правила:

  • картки товарів повинні містити не тільки детальні характеристики, а й вичерпний опис у відео-оглядами продукції (бажано за участю дітей);
  • статті в блозі слід створювати таким чином, щоб мами могли знайти в них не тільки правила підбору продукції для малюка, але і важливі поради з догляду та годування, що дуже важливо для них;
  • розділ відгуків має бути наповнений реальними клієнтами, простою і доступною мовою, що можна стимулювати, надаючи клієнтам знижку за написання коментарів про продукти;
  • у питаннях і відповідях повинна міститися максимально вичерпна інформація про умови доставки, строки повернення, гарантійні терміни та інші особливості роботи інтернет-магазину.

Найефективніші способи популяризації сайту

Для популяризації інтернет-магазину дитячих товарів, як і для просування будь-якого іншого сайту необхідна оптимізація під запити пошукових систем, контекстна реклама, а також просування в соціальних мережах. Розглянемо кожен із способів просування web-ресурсу більш детально.

Оптимізація під пошукові системи

Найскладнішим і не завжди виправданим методом просування є оптимізація під пошукові запити. У зв’язку з тим, що алгоритми аналізу постійно змінюються, сьогодні крім ключових фраз, відповідних найбільш популярних запитах, текст повинен містити корисну інформацію, яка також оцінюється пошуковою системою. Таким чином, на перших позиціях пошукових систем завжди буде висвітлюватися найкорисніший сайт, а не той ресурс, де найбільше ключів.

Контекстна реклама

Без цього інструменту просування web-ресурсу неможливо. Грамотно налаштована реклама дозволяє закріпити магазин на одній з перших 3-х позицій у пошуковій системі.

Реклама в соціальних мережах

У зв’язку з тим, що мами активно користуються соціальними мережами, розміщення реклами в спеціалізованих групах, присвячених дітям, буде не менш ефективним, ніж контекстна реклама. Для цього достатньо буде зв’язатися з адміністратором подібної групи і домовитися про умови розміщення.

При цьому в соціальних мережах також можна налаштувати таргетовану рекламу, яка буде висвітлюватися, наприклад, тільки мамам у віці від 20-ти до 30-ти років, які проживають в тому чи іншому регіоні.

Офлайн реклама

При бажанні підвищити популярність інтернет-магазину можна і в режимі офлайн. Для цього достатньо стати спонсором якого-небудь дитячого заходу, що проводиться в місті. Такий спосіб дозволить не тільки познайомити мам з новим брендом, а й надати їм можливість самостійно оцінити продукцію в реальному житті, що запустить сарафанне радіо – один з найдієвіших рекламних інструментів.

Також можна зв’язатися з місцевими ЗМІ, запропонувати їм організувати який-небудь конкурс, де головним призом стане продукція web-ресурсу. Бажано, щоб цей конкурс проводився в рамках будь-якої дитячої рубрики в газеті або програми на розважальному каналі.

Просуваючи власний бренд, важливо не забувати позиціонувати себе в якості щасливого батька, що піклується про здоров’я своїх дітей і їх гарному настрої. Подібний хід дозволить підвищити рівень довіри до інтернет-магазину.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (668 оценок, среднее: 4.30 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Значення нейромереж в розвитку інтернет-магазину

    У недавньому часі одним з маркетингових інструментів стали нейромережі, які більш відомі серед широких мас як штучний інтелект. ІІ використовується
    Читати далі…

    Для чого потрібна УТП та основні особливості її складення

    Торгувати в сучасному світі вкрай непросто, так як в мережі Інтернет представлена величезна кількість однакових товарів з однаковою ціною, що
    Читати далі…

    Секрети запуску інтернет-магазину з продажу продуктів харчування

    Для свого існування людині щодня необхідна їжа та вода. З огляду на, що люди бажають харчуватися смачною їжею, відкриття інтернет-магазину
    Читати далі…

    Яке значення має зворотний дзвінок для інтернет-магазину

    За довгі роки існування електронної комерції маркетологи створили безліч інструментів, що дозволяють збільшувати обсяги продажів в інтернет-магазинах і підвищувати зацікавленість
    Читати далі…

    Основні особливості визначення цільової аудиторії та вплив даного параметра на розвиток інтернет-магазину

    Протягом багатьох років реклама дозволяє підвищувати ефективність торгівлі. Однак щоб рекламна компанія дійсно дозволяла підвищувати успішність бізнесу, необхідно задати їй
    Читати далі…

    Для чого потрібні знижки в інтернет-магазині та як їх правильно використовувати

    Більшість інтернет-магазинів надає своїм покупцям знижки та акційні пропозиції. Однак перш, ніж сліпо слідувати їх прикладу, давайте розберемося, для чого
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ